اقتصادیفعالان کسب و کار

کاربرد سایبان پوششی

سایبان پوششی در طرحهای متنوع برای کافه ها و رستورانها توسط طراحی، تولید و اجرا میشود. برای آشنایی بیشتر با انواع سایه بان دکوری در ادامه مطلب با ماهمراه باشید.

سایبان پوششی چیست؟

سایبان پوششی یکی از می باشد. که در طرحهای متنوع و در رنگهای مختلف توسط کارگاه ایران سایبان تولید میشود. به جرات می توان بیان نمود با بهره گیری از خلاقیت و هوش جوانان تحصیلکرده خود، تنها تولید کننده این نوع سایبانها در کشور عزیزمان با ثبت اختراع می باشد.

سایبان پوششی بیشتر برای رستورانها و کافه ها استفاده می شود. البته سایر صنوف نیز بسته به سلیقه صاحبان آن صنف میتوانند از چادر پوششی استفاده نمایند . البته از این نوع می توان در انجام تبلیغات سازمانها،شرکتها و برندها نیز استفاده نمود. می‌تواند دارای انواع مختلف پوشش مانند پارچه، آلومینیوم، فایبرگلاس موجدار، پلی‌کربنات موجدار یا مواد دیگر باشند. سایه بان پوششی یک راهکار اقتصادی برای افرادی است. سایبان پوششی سایه‌های نیمه افقی را فراهم می‌کنند.

سایه بان دکوراتیو تولیدی ایران سایبان معمولا بصورت ثابت تولید میشود. و برای رستورانها و کافه ها بیشترین کاربرد را دارد چرا که این نوع چادر دکوراتیو فقط به منظور نشان دادن نماد رستوران و کافه ها میباشد. و بصورت ،سایبان نوردی و سایه بان پوششی در تولید و با روکش های متنوع و طرحهای مختلف و با امکان چاپ تبلیغات عرضه میشود.

نمونه کارهای سایبان دکوراتیو

سایه بان کالسکه ای دکوراتیو 

استفاده از سفارشی شده مطابق نظرات مشتری بعنوان سایبان دکوراتیو

محل اجرا: استودیو صدا و سیما

سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای نانو

 

سایه بان وچادر مثلثی دکوراتیو 

تولید و نصب سایبان پوششی برای کافه کافمون توسط تیم

محل اجرا: سعادت آباد

سایبان دکوری- کافه کافمون1

سایبان دکوری- کافه کافمون

 

سایه بان ثابت

تولید و نصب سایبان پوششی برای مبل گونا توسط تیم

محل اجرا: ولنجک

کاربردهای سایبان دکوری

برای معرفی محصول یا فروشگاه خود حتما نیاز به ندارید. سایبانهای پوششی خود نمادی برای متمایز نمودن فروشگاه شما خواهند بود

             تبلیغات روی سایبان پوششی

انواع سایبان دکوراتیو ( سایبان پوششی)

سایبان کلاهی 

چادر کلاهی با نام سایبان دکوراتیو و سایبان دکوری نیز معرفی می گردد.

                                                                 سایبان کلاهی

سایبان گرد دکوراتیو

از سایبان نیم دایره  نیز میتوان بعنوان سایبان دکوراتیو برای گالریها ، رستورانها و کافه ها بهره برد.

قیمت سایه بان دکوراتیو:

قیمت سایه بان دکوراتیو بر اساس فاکتورهای زیر محاسبه و اعلام میشود:

اندازه سایبان:

سایبان پوششی در هر اندازه ای توسط تولیدی ایران سایبان قابل تولید است و لیکن اندازه استاندارد این مدل سایه بان بین 1 تا 4.5 متر میباشد. این فاکتور عامل مهمی در تعیین قیمت این مدل چادر است چرا که متریال مورد استفاده در آن با توجه به متراژ تعیین کننده قیمت سایبان میباشد

نقشه سایبان:

طرح سایه بان دکوری را معمولا مشتریان از سایتها و ژورنالهای خارجی دریافت مینمایند. و متقاضی انجام آن در کشور میشوند. ایران سایبان با افتخار اعلام میدارد. مدعی انجام انواع طرحهای سایبان با بالاترین کیفیت ممکن در کشور هستیم .

نوع روکش سایبان:

از انواع روکش مات سایبان و روکش کره ای و روکش نانو برای این نوع سایبان میتوان بهره جست. که هریک از آنان قیمتهای متنوعی نسبت به دیگری دارند

محل اجرای سایبان:

در صورتی که بخواهید سایبان توسط شرکت آقای سایبان اجرا شود. شهر محل نصب و همینطور مکان نصب عامل آخر در تعیین قیمت سایبان میباشد

فروش سایبان دکوراتیو :

فروش سایبان دکوراتیو هم بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری انجام میشود. از طریق میتوانید مورد نظرتان را ثبت سفارش فرمایید. جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش ساخت سایبان دکوراتیو با تماس بگیرید. یا فرم زیر را تکمیل فرمایید

 

سازه سایبان پوششی به‌ طور معمول به سازه هایی گفته می‌ شود که بر قسمت ورودی ساختمان‌ های مسکونی و عمومی همانند هتل‌ ها، رستوران‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، مراکز تجاری و غیره قرار می‌ گیرند. در واقع می‌ توان گفت که سایبان ها سازه ای هستند که در ساخت آن ها از پوشش های پارچه‌ ای و تجهیزات فلزی استفاده می‌ شود و تحت عنوان سازه های دکوراتیو و یا به‌ عنوان سرپناهی در برابر شرایط آب‌ و هوایی گوناگون همچون بارش باران و برف، تگرگ، تابش خورشید و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در طراحی و ساخت سایبان ها از متریال‌ های گوناگونی استفاده می‌ شود و در ابعاد و متراژ های متفاوتی نیز قابل اجرا هستند. همچنین سایبان ها با توجه به نوع کاربرد خود نیز به انواع مختلفی تقسیم‌ بندی می‌ شوند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به سایبان پوششی اشاره نمود.

سایبان پوششی چیست؟

سایبان پوششی، در واقع نوعی از سایبان های دکوراتیو است که در بخش خارجی ساختمان‌ های مسکونی و عمومی قابل نصب و اجرا هستند. در طراحی و ساخت سایبان پوششی نیز به‌ طور معمول از پارچه‌ های بسیار باکیفیت و مقاوم استفاده می‌ شود و نسبت‌ به سایبان های دیگر در ابعاد و اندازه‌ های کوچک‌ تری طراحی و ساخته می‌ شوند. این سایبان‌ ها علاوه‌ بر ویژگی‌ های کاربردی خود، بیشتر جنبه تزیینی و دکوراتیو داشته و در قسمت‌ هایی همچون ورودی رستوران‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، هتل‌ ها، مراکز تجاری لوکس و همچنین ویترین مغازه‌ های مدرن به‌ کار برده می‌ شوند. سایبان های پوششی در رنگ‌ ها و طرح‌ های گوناگونی قابل‌ اجرا هستند و می‌ توانید انواع آن‌ ها را در بخش ورودی مکان‌ های گوناگون به‌ ویژه جواهر فروشی‌ های مدرن مشاهده نمایید.

کاربرد سایبان پوششی

سایبان های پوششی از زمان گذشته تا به امروز و از زمان گسترش بافت شهری به‌ ویژه در کشور های اروپایی دارای کاربرد بوده‌ اند و امروزه نیز در بسیاری از مکان‌ های لوکس و مدرن در داخل ایران نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این سایبان‌ ها دارای کیفیت های بسیار بالایی هستند و به‌ صورت متصل به سازه اصلی قابل طراحی و اجرا می‌ باشند. این نوع سایبان ها برخلاف سایبان‌ های مستقل، توسط اتصالات خود به بدنه خارجی ساختمان‌ ها متصل می‌ شوند و دارای اشکال متفاوتی هستند. مدل نیم دایره‌ ای این سایبان‌ ها، جزء رایج‌ ترین اشکال موجود در طراحی سایبان های پوششی بوده و در سبک‌ های مدرن نیز به‌ صورت چند ضلعی و اشکال مربع و مستطیل نیز قابل‌ اجرا هستند. این سایبان‌ ها در بسیاری از ساختمان‌ های مسکونی و همچنین عمومی دارای کاربرد هستند و در بالا سر درب ورودی و همچنین بالا سر شیشه و ویترین مغازه‌ ها نیز استفاده می شوند.

از جمله مهم‌ ترین کاربرد های این سایبان می‌ توان به استفاده از آن‌ ها در انواع هتل‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، رستوران‌ ها، مراکز تجاری مدرن، جواهر فروشی و طلا فروشی ها، عتیقه فروشی‌ ها، فروشگاه‌ ها و مغازه‌ های لوکس، شهربازی‌ ها، کشتی‌ های تفریحی، نمایشگاه‌ ها، غرفه‌ ها، پارک های تفریحی و آبی و غیره اشاره نمود.

مزایای استفاده از سایبان پوششی

نصب و اجرای سایبان پوششی در بخش ورودی مکان‌ های عمومی و همچنین ویترین فروشگاه‌ ها، دارای مزایای بسیار متداولی است که از جمله این مزایا می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایجاد نمای شیک و لاکچری

یکی از مزایای نصب این نوع سایبان ها در قسمت ورودی مکان‌ های عمومی، ایجاد ظاهری بسیار شیک، مدرن و لاکچری در نمای ساختمان است. زیرا این نوع از سایبان‌ ها برخلاف سایبان‌ های دیگر، بیشتر جنبه دکوراتیو و تزیینی دارند و به‌ دلیل طراحی‌ های خاص و مدرن خود، می‌ توانند سبب افزایش رونق کسب‌ و کار و زیباتر شدن نمای ساختمان شوند.

اقتصادی و مقرون‌ به‌ صرفه

سایبان های پوششی دارای تنوع گسترده‌ ای در رنگ و طرح هستند و برخلاف ظاهر مدرن و لاکچری خود، از قیمت مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه‌ ای نیز برخوردار می‌ باشند. شما می‌ توانید با توجه به رنگ و طرح نمای ساختمانی خود، سایبان پوششی خود را انتخاب کرده و آن را با قیمتی مناسب نصب نمایید.

محافظت از ویترین

این نوع سایبان ها علاوه‌ بر جنبه‌ های دکوراتیو، دارای ویژگی‌ های کاربردی نیز هستند و نصب آن‌ ها بر ویترین های فروشگاهی، می‌ تواند از تابش مستقیم آفتاب بر محصولات پشت ویترین جلوگیری نموده و مشتریان نیز می‌ توانند به‌ راحتی با قرارگیری در زیر سایبان‌ های پوششی از مشاهده ویترین به‌ ویژه در روز های آفتابی لذت ببرند.

بهره‌ مندی از فضای بیشتر

یکی دیگر از کاربرد این سایبان ها، استفاده از آن‌ ها در متراژ بزرگ‌ تر و بهره‌ مندی از فضای بیشتر در بخش خارجی ساختمان می‌ باشد. مکان‌ هایی چون رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ ها جهت گسترش خدمات رسانی خود به مشتریان، از سایبان های پوششی در فضای بیرونی ساختمانی خود استفاده می‌ کنند و خدمات خود را در این فضا به مشتریان ارائه می‌ دهند.

قیمت سایبان پوششی

عوامل بسیار گوناگونی در تعیین قیمت نهایی سایبان پوششی تأثیرگذار است که از جمله این عوامل می‌ توان به کیفیت متریال، کیفیت یراق آلات و تجهیزات، اندازه و ابعاد سایبان، شرکت تولید کننده و اجرایی و غیره اشاره نمود.

در پایان

در زمینه تولید و عرضه انواع سقف‌ و دارای بیش‌ از ۵ سال تجربه و سابقه است و خدمات خود را به‌ طور کاملاً حرفه‌ ای و تخصصی به مشتریان ارائه می‌ دهد. شما عزیزان نیز می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش انواع و سایبان پوششی، با شماره تلفن تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

امروزه سایبان‌ها نقش کلیدی و بسیار مهمی را فروشگاه‌ها، ساختمان‌های مسکونی و بسیاری از ساختمان‌های دیگر ایفا می‌کنند. این محصولات به شکلی طراحی شده‌اند که بتوانند به‌راحتی از نفوذ نور آفتاب به داخل ساختمان‌ها جلوگیری کنند. سایبان‌ها امروزه دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آنها کاربردهای مخصوص به خود را دارا بوده و ویژگی‌های خاصی را نیز به شما ارائه می‌دهند. یکی از انواع مهم این محصولات سایبان پوششی است.

امروزه از این سایبان‌ها برای انواع کافه‌ها، رستوران‌ها و … استفاده می‌شود و دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند. برای تولید و ساخت این محصولات از متریال‌های متنوعی استفاده می‌شود که از جمله این متریال‌ها می‌توان به مواردی مانند پارچه، آلومینیوم، فایبرگلاس و … اشاره کرد. در ادامه قصد داریم کمی بیشتر درباره این سایبان‌ها صحبت کنیم و اطلاعاتی را درباره ویژگی‌ها و کاربردهایی که این محصولات دارند در اختیار شما قرار دهیم.

با مطالعه این مطلب می‌توانید اطلاعات مفیدی را درباره این محصولات به دست آورده و از آن برای خرید هرچه بهتر این سایبان‌ها استفاده کنید.

سایبان پوششی و کاربرد آن

آشنایی کامل با سایبان پوششی و کاربردهای آن

سایبان پوششی یکی از انواع سایبان‌ها است که امروزه به طور گسترده‌ای برای ساختمان‌های مختلف به کار می‌رود. یکی از اصلی‌ترین کاربردهایی که این محصولات دارند استفاده از آنها برای رستوران‌ها و انواع کافه‌ها است. علاوه بر این امروزه می‌توان از آنها برای انواع جواهرفروشی‌ها نیز استفاده کرد و از مزایایی که ارائه می‌دهند نهایت بهره را برد. یکی از ویژگی‌های کلیدی و بسیار مهمی که این سایبان‌ها دارند طول عمر بالای آنها است که باعث می‌شود تا شما بتوانید با هزینه‌ای مناسب برای مدت‌زمان طولانی از آنها استفاده کنید.

این محصولات امروزه به‌عنوان یکی از بهترین جایگزین‌های سایبان‌های کالسکه‌ای به شمار می‌آیند که در چند سال اخیر به طور گسترده‌ای مورداستفاده قرار گرفته‌اند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا این محصولات جایگزین بسیار جذابی برای سایبان‌های کالسکه‌ای باشند جذابیت‌های ظاهری یکی از ویژگی‌های کلیدی و بسیار مهم این محصولات به شمار می‌آید. این محصولات در مقایسه با سایر انواع سایبان‌ها دارای ویژگی‌های ظاهری بهتری هستند.

همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید از آنها در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های مدرن نیز استفاده کرده و از مزایایی که به شما ارائه می‌دهند نهایت بهره را ببرید.

سایبان چتری تاشو |سایبان حیاط

قیمت سایبان پوششی

نکات مهمی که باید درباره قیمت سایبان پوششی بدانید

قیمت سایبان پوششی در مقایسه با سایبان‌های کالسکه‌ای اندکی بالاتر است و دلیل این موضوع نیز این است که سایبان‌های پوششی معمولا عملکرد بهتری را به شما ارائه می‌دهند و درعین‌حال طول عمر بالاتری نیز دارند. این در حالی است که سایبان‌های پوششی معمولا از نظر ظاهری زیباتر نیز هستند. این موارد در کنار یکدیگر باعث می‌شود تا قیمت این محصولات اندکی بالاتر باشد ولی فراموش نکنید که خرید و استفاده از آنها از نظر اقتصادی برای شما کاملا به‌صرفه خواهد بود.

فاکتورها و عواملی مختلفی وجود دارند که هریک به نوبه خود می‌توانند به میزان زیادی روی قیمت نهایی این سایبان‌ها تاثیرگذار باشند. مدلی که شما برای سایبان خود انتخاب می‌کنید می‌تواند یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار روی این موضوع باشد. علاوه بر این برندهای سازنده این محصولات نیز عامل مهم دیگری هستند که می‌توانند به طور مستقیم روی قیمت آنها تاثیر بگذارند.

اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا اطلاعات بیشتری را درباره قیمت این محصولات به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدماتی که ما در سایت خود به شما ارائه می‌دهیم استفاده کرده و به لیست قیمت انواع سایبان‌ها از جمله سایبان‌های پوششی دسترسی پیدا کنید.

ویژگی‌های سایبان پوششی

چرا باید از سایبان‌های پوششی استفاده کنیم؟

یکی از مهم‌ترین مزایای این سایبان‌ها این است که با استفاده از آنها شما می‌توانید به میزان زیادی در مصرف انرژی در فروشگاه‌ها و ساختمان‌های مختلف صرفه‌جویی کنید. این محصولات معمولا به شکلی طراحی و ساخته می‌شوند که طول عمر بالایی داشته باشند و عوامل طبیعی از جمله برف، بارندگی، تگرگ و … آسیب چندانی به آنها وارد نکند. به همین علت است که برای ساخت آنها معمولا از متریال‌های مقاومی که در بخش‌های قبلی بیان کردیم استفاده می‌شود.

یک ویژگی بسیار مهم دیگر سایبان پوششی این است که این محصولات دارای زیبایی فوق‌العاده‌ای هستند و می‌توان از آنها به‌عنوان یک عنصر تبلیغاتی نیز در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها استفاده کرد. با استفاده از این سایبان‌ها شما می‌توانید فضای بیرونی فروشگاه‌های خود را به میزان زیادی افزایش دهید و در نتیجه تاثیر بیشتری روی مشتریان خود داشته باشید. محافظت از مشتریان در برابر نور خورشید، بارش باران و … از دیگر مزایای بسیار مهم استفاده از این سایبان‌ها به شمار می‌آید.

انتخاب سایبان پوششی

نکات مهم در انتخاب سایبان پوششی

زمانی که قصد انتخاب یک سایبان پوششی را برای فروشگاه یا ساختمان خود دارید باید به چند نکته کلیدی و بسیار مهم در این زمینه دقت داشته باشید. اولین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که سعی کنید حتما از میان برندهای مختلفی که در زمینه تولید و ساخت این محصولات فعالیت دارند برندهای معتبر را برای خرید انتخاب کنید. دلیل این موضوع این است که برندهای معتبر معمولا کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌تری را به شما ارائه می‌دهند.

نکته مهم دیگری که باید به آن دقت داشته باشید مسئله انتخاب یک فروشگاه معتبر است که در میان فروشگاه‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند فروشگاه اینترنتی ما می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار دارد. پیش از این‌که اقدام به انتخاب یک سایبان مناسب برای خود کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از افرادی که تجربه و دانش بیشتری در این زمینه دارند مشورت بگیرید.

در صورت نیاز شما می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی که در سایت ما به شما ارائه می‌شود نیز استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید پیش از انتخاب یک سایبان و خرید آن به‌خوبی نیازسنجی کرده و از میان محصولات متنوع بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نتیجه‌گیری

سایبان پوششی یکی از انواع سایبان‌هایی است که امروزه به طور گسترده‌ای در ساختمان‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. این سایبان‌ها به‌عنوان جایگزینی برای سایبان‌های کالسکه‌ای به شمار می‌آیند که دارای زیبایی ظاهری بیشتر و مقاومت بالاتری هستند و عملکرد بهتری را نیز به شما ارائه می‌دهند. درصورتی‌که شما قصد خرید سقف برقی را برای فروشگاه یا ساختمان خود دارید می‌توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی ما این محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا