اقتصادیفعالان کسب و کار

کاشت مو به روش SUPER FUE چگونه انجام می شود ؟

متاسفانه هر چه سطح دانش مراکز کاشت مو در مورد کاشت مو اندکی اضافه می شود سطح دروغ گویی و فریب دادن مراجعین خود را بسیار علمی تر می کنند و با واژگان علمی و پزشکی مردم را فریب می دهند . چند مورد علمی درست را بیان می کنند و در آخر نتایج کاملا غلط و دروغ و کذب محض را بیان می کنند و با این کلمات فنی خذب متقاضی با قیمت کاشت موی بسیار بالاتر از کیفیتی که انجام می دهند را دریافت می کنند. برای آگاهی از کاشت مو به روش SFUE تا انتهای مطلب همراه ما باشید. جهت اطلاعات بیشتر از کاشت مو به روش FUE کلیک کنید.

فیلم کاشت مو به روش super fue |کاشت مو به روش sapphire fue

منظور از دستگاه اتوماتیکی که در این کلینیک تبلیغ می شود چند قطعه ام دی اف و فلز براق به اضافه یک دستگاه بخور آب سرد و یک تلویزیون و یک مانیتور  پزشکی و یک اسکنر با بزرگنمایی حدود 80 برابر می باشد که این دستگاه ها مثل یک آشپزخانه زیبا روی هم سوار شده اند و تکنسین و بیمار در وسط آنها می نشینند و کاشت مو به روش fit معمولی با کیفیت بسیار پایین را انجام می دهند و اسم این دستگاه را گذاشته اند دستگاه فوق پیشرفته هوشمند و اتوماتیک سوپر اف یو ئی ! خلاقیت ایرانی ! این شد دستگاه اتوماتیک کاشت مو!

در مورد استفاده از لیزر : لیزر پر توان به دلیل سوزاندن ریشه موها در کاشت مو هیچ جایگاهی ندارد . لیزر کم توان یا ال ای دی قرمز نیز چیز ساده ای می باشد که در هر آرایشگاهی وجود دارد . طراحی خط مو با دستگاه نور لیزر هم دستگاه بسیار ساده ای است که نور لیزر را روی سر می اندازد و می توان خط مو را با کمک آن طراحی نمود و معمولا خط مویی بسیار قرینه و مصنوعی ایجاد می کند .

در مورد استفاده از اسکنر : اسکنر ها میکروسکوپ هایی هستند با بزرگنمایی 40 تا 80 برابر که از سالیان دور در کاشت مو استفاده می شده اند و مورد جدید و پیشرفته ای نیستند و کار آنها بزرگ نشان دادن موها می باشد و معمولا برای معاینه قبل کاشت استفاده می شوند و تقریبا هرگز در حین کاشت استفاده نمی شوند. و اینکه در حین کاشت خونرسانی را مشخص می کنند یا ظخامت مو را نشان می دهند یا سایر موارد کاملا کذب است در موقع کاشت فقط چشم تکنسین کاشت مو است که برداشت را تشخیص می دهد ولا غیر ! با عینک لوپ یا بدون عینک لوپ .

سایر مواردی هم که در مورد سوپر اف یو ئی تبلیغ می شود مثل برداشت تک واحدی فولیکولها و …… که همان تعریف fit می باشد .

کاشت مو به روش Super FUE چگونه است؟

کاشت مو به روش SUPER FUE

کاندید های کاشت مو سوپر fue چه کسانی هستند؟

تکنیک کاشت مو به روش Super FUE برای تمامی افراد و کسانی که موهای کم پشتی دارند، مناسب می باشد؛ اما به طور خاص استفاده از این روش به افراد زیر توصیه می شود:
– اشخاصی که به دلایل مختلفی همچون ژنتیک، انجام ورزش های سنگین یا کاشت مو های قبلی، پوست سرشان سفت است و امکان استفاده از روش FUT در آن ها وجود ندارد.
– افرادی که به دلیل ضربه یا سوختگی دچار ریزش مو شده اند.
– افرادی که دچار ریزش موی ژنتیکی شده اند.
– افراد دارای الگوی طاسی مردانه
– افراد با مو های کم پشت
– افرادی که به گرافت موی کمی نیاز دارند یا به بیان دیگر ناحیه طاسی آن ها وسیع نیست.
در کنار موارد فوق، داشتن یک بانک موی مناسب اهمیت زیادی دارد. به طور مثال افرادی که به دلایلی مانند شیمی درمانی دچار کم پشتی کلی مو شده ‌اند، احتمالا کاندید مناسبی برای این روش نیستند.

مزایای کاشت مو سوپر fue

کاشت مو به روش Super FUE همانند سایر روش ‌ها مزایا و معایبی دارد اما اگر بخواهیم برتری ‌های این روش را به صورت خلاصه بررسی کنیم، عبارتند از:
روشی کم تهاجم، کم عوارض و دوره‌ بهبودی کوتاه
بدون نیاز به ایجاد برش و بخیه زدن و بدون خونریزی
استفاده از اسکن کامپیوتری برای یافتن مقاوم ‌ترین و بهترین فولیکول ‌ها
سرعت بیشتر و رفع محدودیت برداشت گرافت
امکان برداشت مو های نازک
کاشت مو با تراکم بیشتر
بهبودی سریع
نتیجه مناسب کاشت مو
به طور کلی کاشت مو سوپر fue نسبت به سایر روش ها نتیجه بخشی سریع تری دارد و در کمترین زمان ممکن نتیجه ای عالی به همراه دارد.

این روش کاشت مو برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که تمایل دارند تا مو های کوتاه ‌تری داشته و از مدل مو های کوتاه استفاده کنند؛ چرا که در این روش کاشت، تمام موهای سر بایستی کوتاه شوند و این امر ممکن است برای برخی افراد آزار دهنده باشد.
ورزشکاران و افرادی که فعالیت‌ های سنگین انجام می ‌دهند.
افرادی که تمایل دارند خیلی سریع پس از عمل کاشت مو به سر کار برگشته و فعالیت ‌های عادی را از سر بگیرند.
افرادی که می خواهند سریع به نتیجه برسند. با کاشت مو به روش SUPER FUE، بیمار در یک دوره حداکثر ۶ الی ۹ ماهه، نتیجه را می بیند. در صورتی که در روش های قدیمی تر، پس از طی یک دوره ۱۲ الی ۱۴ ماهه، حداکثر تراکم موها مشخص می شود.

مراقبت های پس از کاشت مو با روش Super Fue

پس از اتمام کاشت مو با تکنیک Super Fue حداقل تا ۲۴ ساعت، از استحمام و استفاده از هر گونه مواد شیمیایی پرهیز کنید.
جهت خون ‌رسانی مطلوب به موهای تازه کاشته شده، فعالیت‌ های بدنی خود را به کم ‌ترین میزان خود برسانید و این روند را تا یک هفته پس از کاشت ادامه دهید.
به مدت دو هفته، از رفتن به استخر، سونا، باشگاه و محیط‌ های پرخطر در انتقال بیماری، پیشگیری کنید.
حداقل تا ۳ الی ۴ هفته، زیر تابش مستقیم نور آفتاب نمانید.

منبع : ابران بیوتی

 

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا