اقتصادیفعالان کسب و کار

کدام مدل لباس زیر را نباید استفاده کنیم؟

انواع مختلفی از شورت با کاربردهای متفاوتی وجود دارد اما در این مطلب شما را با بدترین شورت زنانه که بهتر است از آن ها استفاده نکنید آشنا خواهیم کرد. این سبک از شورت ها به دلیل طراحی بد و استفاده از پارچه های نامناسب، باعث ایجاد احتمال عفونت بیشتر در نواحی خصوصی خواهند شد. برای آشنایی با بدترین انواع مدل شورت و همچنین بهترین مدل های شورت که بهتر است از آن استفاده کنید، همچنین برای خرید کت و کت کوتاه کلیک کنید. همراه ما باشید.

بهداشت لباس زير |تاریخ انقضای سوتین

بدترین انواع مدل شورت که نباید بپوشید

مدل های متنوعی از وجود دارد که به دلایل علمی که در قسمت زیر توضیح داده ایم، نباید از آن ها استفاده کنید. پوشیدن این مدل از شورت ها ممکن است با عوارضی خاصی همراه باشد! پس بهتر است آن ها را بشناسید.

شورت گیاهی، جنس منسوخ شده ای که نباید بپوشید

همانطور که در مطلب ، توضیح دادیم، شورت گیاهی، سبکی از است که در دهه گذشته وارد بازار لباس زیر ایران و جهان شد. این سبک از ، از جنس لیز و لزج اما بسیار نرمی برخوردار بود که حس راحتی را برای فرد، القا می‌کرد.
اما پس از گذشت مدتی مشخص شد که پارچه گیاهی صرفا دروغ بوده و این مدل شورت از پارچه های با ترکیب پلاستیک بالا تولید می‌شوند که باعث ایجاد حساسیت و محبوس شدن رطوبت در نواحی خصوصی می‌شود.

در نتیجه احتمال عفونت در افرادی که از این مدل شورت استفاده کرده بودند، بسیار بیشتر از سایر افراد بود. مواردی هم درباره سرطان زا بودن این سبک از شورت گزارش شد، که منجر به ممنوعیت واردات و  فروش این مدل لباس زیر زنانه شد.

شورت پلاستیکی، یکی از بدترین انواع مدل لباس زیر

انواع مدل شورت پلاستیکی مانند ، به دلیل اینکه مانع از عبور هوای تازه از خود می‌شوند، بسیار مضر هستند. شورت های پلاستیکی به دلیل ایجاد حساسیت و ایجاد محیط مناسب باکتری، بسیار مضر بوده و استفاده از آن ها توصیه نمی شود.

شورت لامبدا، از شورت های مضر است

همانطور که در مطلب ، توضیح دادیم، شورت لامبدا مدلی از است که از یک لایه نازک و باریک پارچه تولید می‌شود. این سبک از لباس زیر میتواند در صورت استفاده طولانی مدت، برش ها و زخم های ریزی میکروسکپی بر روی پوست ایجاد کرده و محیط مناسبی برای عفونت را مهیا کند. برای همین استفاده طولانی مدت از این سبک شورت، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

شورت تانگ

یکی دیگر از انواع مدل شورت که بهتر است از آن استفاده نکنید، شورت های تانگ است. این سبک از زیر پوش، همانند شورت لامبادا بوده و با عوارض خاصی به دلیل مدل نامناسب خود، برخوردار است.

بهترین مدل شورت کدام است؟

شورت مناسب، باید از ویژگی های مانند هوادهی خوب، جذب رطوبت بالا، نرمی و راحتی، جنس نخی (نخ پنبه) و پارچه ضد حساسیت برخوردار باشد. به صورت کلی، تمامی این خصوصیات را در دو مدل یعنی شورت نخی و شورتکس یا همان شورت پریودی، مشاهده می کنید.

شورت نخی، بهترین نوع شورت برای استفاده روزمره

مدل های متنوعی از یا همان شورت های نخ پنبه وجود دارد که از ویژگی های لازم برای حفظ سلامتی شما برخوردار هستند. باید بدانید که بهترین نوع شورت، برای استفاده روزمره، شورت های نخی هستند.

شورت های نخ پنبه، به دلیل جذب رطوبت عالی، در صورت تویض به موقع، تمام رطوبت محیط را به خود جذب کرده و مانع از ایجاد محیط مناسب برای قارچ ها و باکتری ها خواهند شد.

شورت های نخی، به دلیل عبور جریان هوا از خود، سلامتی و تنفس سلولی پوست نواحی خصوصی شما را تضمین خواهند کرد. در این صورت شما پوست سالم تر و شاداب تری خواهید داشت.

شورتکس یا شورت پریودی

یکی دیگر از بهترین مدل های شورت که میتوان از آن در ایام پریودی استفاده کرد، است. این سبک از لباس زیر زنانه، به دلیل داشتن لایه های اضافی بر روی خود، به راحتی خون ناشی از پریودی را به خود جذب کرده و مانع از کثیف شدن سایر لباس ها خواهد شد.

برای زمان پریودی، استفاده از شورتکس برای بانوان بسیار مفید و کمک کننده خواهد بود.

چرا باید مراقب بهداشت لباس زیر بود؟

نزدیک‌ترین رابطه با پوست بدن را لباس زیر دارد. این رابطه علاوه بر نزدیک بودن، طولانی نیز هست. به همین دلیل بیشتر از هر لباس دیگری باید مراقب بهداشت لباس زیر بود. فرقی نمی‌کند شما که این مطلب را مطالعه می‌کنید یک آقا باشید یا یک خانم. به هر حال شما مسئول بهداشت لباس زیر خود هستید. بنابراین به منظور جلوگیری از بیماری خود یا سایر اعضای خانواده، باید نکات پزشکی لباس زیر را جدی بگیرید. چرا که در اغلب خانه‌ها، لباس‌ها با هم شسته می‌شود.

به همین دلیل اگر به اندازه کافی مراقب بهداشت لباس زیر خود نباشیم به جز آن‌که خودمان به بیماری و عفونت‌های دستگاه تناسلی مبتلا می‌شویم، دیگران را نیز در معرض این بیماری‌ها قرار می‌دهیم.

گرچه رعایت بهداشت لباس زیر آقایان به اندازه لباس زیر خانم‌ها موضوع با اهمیتی است، اما چون خانم‌ها به خاطر ویژگی‌های خاص اندام تناسلی‌شان بیشتر در معرض بیماری‌های عفونی قرار دارند، توضیح چگونگی رعایت بهداشت لباس زیر را با تأکید بر لباس زیر خانم‌ها آغاز می‌کنیم.

گرچه در عمل فرق چندانی بین شیوه‌های مراقبت از بهداشت لباس زیر آقایان با خانم‌ها وجود ندارد.آیا میدانید  را چگونه ست میکنند؟

رعایت بهداشت لباس به چه معناست

آمارها نشان می‌دهد که هرسال زنان زیادی در سراسر جهان به عفونت واژن مبتلا می‌شوند. عفونت واژن مدل‌های مختلفی دارد و به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. این مطلب قرار نیست به بررسی این موضوع از دیدگاه پزشکی بپردازد. آنچه اکنون مهم است، این است که بروز عفونت دستگاه تناسلی در خانم‌ها مشکل بسیار رایجی است. بیماری فراگیری که بدون شک یکی از دلایل بروز یا شدت یافتن آن، بی توجهی به نکات بهداشت پزشکی لباس زیر است.

به همین سبب می‌توان امید داشت که با رعایت نکات پزشکی لباس‌زیر، که در ادامه این مطلب به طور مفصل در خصوص آن‌ها صحبت خواهیم کرد، تا حد زیادی جلوی بروز بیماری عفونت دستگاه تناسلی یا تشدید شدن آن را بگیریم.از محصولات دیدن نمایید.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا