اقتصادیفعالان کسب و کار

کره بدن پرله سوآ با رایحه های جذاب

کره بدن محصولی محبوب برای رفع خشکی پوست که در صنعت با برندهای متفاوت ارائه شده است. اینجا در بین محصولات دستساز بهداشتی، کره بدن با عصاره‌های متفاوت تماما بر پایه مواد اولیه گیاهی و سالم ارائه شده است. کره بدن در هنرچی از دو کارگاه مطمئن و قابل اعتماد در زمینه محصولات پوستی تهیه شده است و می‌توانید بر اساس سلیقه خود برای خرید آنها اقدام کنید.

شما میتوانید با کمک مشاوران پرله سوآ، نوع پوست خود را بشناسید و بر اساس نوع پوست خود، محصول پوستی متناظر با آن را انتخاب کنید.مشاوران پرله سوآ، شما را تا رسیدن پوستی شفاف همراهی خواهند کرد.

ترکیبات کره بدن شکلاتی  پرله سوآ

کره بدن گیاهی شکلاتی در بسته بندی مطمئن شیشه‌ای ارائه شده و حاوی شی باتر، کره درخت کاکائو و روغن نارگیل بکر و اسانس روغنی است. رنگ آن شکلاتی و دارای بافتی بسیار لطیف و نرم است. این کره بدن گیاهی برای نگهداری نیاز به یخچال ندارد. بسیار زود جذب پوست شده و بوی خوش شکلات در آن واضح است. بوی شکلات طبع گرمی دارد در صورتی که محصولات پوستی با بوی سردتر را می‌پسندید از کره بدن گیاهی لوندر استفاده کنید.

Sua continuous body butter with attractive scents

دلیل و نحوه استفاده از کره بدن گیاهی

نقش اصلی کره بدن بخشیدن لطافت و رطوبت و تامین درصدی از آب از دست رفته پوست در اثر شست و شو و حتی لیزر است. اولین قدم این است که کره بدن را حتما روی پوست تمیز شده استفاده کنید. مقدار مورد نیاز را با انگشت برداشته و روی پوست بدن ماساژ دهید. اگر برای حذف موهای زائد بدن خود از لیزر استفاده میکنید حتما مصرف کره بدن را در روتین پوستی خود و به خصوص بعد از لیزر قرار دهید تا دچار خشکی و خارش پوست نشوید.

پیشنهاد میکنیم برای کمتر کردن خشکی پوست خود در حمام از شوینده های ارگانیک، فاقد SLS و تماما گیاهی هنرچی مانند صابون تماما گیاهی شیر عسل جو یا صابون دستساز گیاهی زینک زرد و بابونه استفاده کنید.

پیشنهاد موازی با کره بدن شکلاتی

اگرچه استفاده از کره بدن بسیار راحت‌تر و احتمالا در دسترس تر است اما برای تکمیل روتین پوستی خود پیشنهاد می‌کنیم حداقل هفته ای یک مرتبه بعد از حمام و یا در صورت استفاده از سولاریوم بعد از انجام این فرایند از روغن بدن ارگانیک و معطر استفاده کنید و در بازه ای کوتاه متوجه تغییرات پوست خود از نظر تغذیه و لطافت بشوید. در هنرچی می‌توانید مجموعه‌ای مطمئن از محصولات پوستی دستساز را مشاهده کنید.

خرید کره بدن شکلاتی در فصل سرما

استفاده از کره بدن در فصل سرما یک ضرورت برای سلامت پوست و به خصوص رفع خشکی پوست است. دقت کنید اگر مشتری پرو پا قرص این کره بدن گیاهی هستید، بافت کره بدن در فصل سرما به دلیل دارا بودن کره نارگیل در مواد اولیه نسبت به تابستان متفاوت است. کره بدن را در جای سرد قرار ندهید تا نرم‌تر شود و بدانید سفت تر شدن کره بدن گیاهی شما در فصل سرما و رنگ کمرنگ‌تر یا پررنگ‌تر کره در فصول مختلف، واکنش روغن و کره نارگیل در این محصول پوستی به تناسب دمای هوا است و این نشانه‌ای از خلوص مواد اولیه بکار رفته در کره است.

کره بدن چیست؟

کره بدن یک راه لوکس و دلپذیر برای لطیف کردن پوست شما است. این غلیظ و کرمی معمولاً با ترکیبی از کره ها و روغن های طبیعی ساخته می شود که عمیقاً مرطوب کننده و مغذی پوست هستند. اگر به دنبال محصولی هستید که پوست شما را نرم، لطیف و آبرسانی کند، کره بدن می تواند مکملی عالی برای روتین مراقبت از پوست شما باشد کره بدن یا بادی باتر| Body Butter یکی از بهترینمحصولات آبرسان برای پوست‌های بسیار خشک است.

این نوع کرم دارای بافت بسیار غلیظی است که نسبت به لوسیون بدن قوی‌تر است. ترکیبات کره بدن از مواد طبیعی مانند کره کاکائو، کره انبه، روغن نارگیل، شی باتر و کره درخت روغن قلم تهیه می‌شود که مرطوب‌کننده‌‌هایی مناسب و قوی برای پوست بدن هستند.

نحوه استفاده از کره بدن

کره بدن با عملکرد بنیادی و خاصیت جادویی خود، انقلابی باور نکردنی در زمینه مراقبت از پوست بدن شما محسوب می‌شود. کافی است این فراورده را طبق اصول استاندارد استفاده نمایید تا متوجه تاثیر شگفت انگیز آن بشوید:

  • کره بدن جذب بسیار سریعی دارد و به محض استفاده تاثیر قابل مشاهده‌ای خواهد داشت.
  • بر خلاف بعضی انواع لوسیون‌های بدن، بادی باتر یا کره بدن از خود هیچ گونه چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد. تمام کاری که این محصول انجام می‌دهد مرطوب کنندگی بسیار قوی است.
  • این محصول را باید هر بار پس از استحمام، روی پوست تمیز قرار داد تا مانع از خشکی پوست بر اثر شسته شدن با مواد شوینده شود.
    • به خاطر داشته باشید معمولا رایحه کره بدن بسیار ماندگار است. بنابراین رایحه‌ای را انتخاب کنید که برایتان دوست داشتنی است.
    • حداقل زمان مرطوب نگه داشتن پوست توسط بادی باتر 24 ساعت و حداکثر آن 48 ساعت خواهد بود. بنابراین نیازی به تجدید مرطوب کنندگی پوست در این مدت نخواهید داشت.
    • استفاده از بادی باتر مناسب باعث می‌شود پوست شما درخششی ملایم و جذاب پیدا کند و به زیبایی شما بیفزاید.

    بهترین مارک کره بدن؛ از معرفی تا مقایسه

    در ادامه بهترین انواع کره بدن یا بادی باتر را که می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید، به شما معرفی خواهیم کرد. فاکتورهای مختلفی مانند برند و قیمت در انواع کره بدن اثر گذار هستند. به علاوه بهتر است حتما با توجه به نوع پوستی که دارید اقدام به تهیه بهترین  مارک کره بدن نمایید.

    کره بدن نارگیل بادی شاپ

    برند بادی شاپ نیازی به معرفی ندارد. این برند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد، نوعی کره بدن طراحی کرده است که قابلیت نرم کردن و آبرسانی قوی به پوست را برای مدت 48 ساعت خواهد داشت. بادی باتر نارگیل بادی شاپ ترکیبی از روغن نارگیل اصل، روغن کاکائو و شی باتر دارد که همگی برای مراقبت از انواع پوست ایده‌آل هستند و محصولی بی‌نظیر را تولید می‌کنند.

    در ساخت این محصول از پارابن و گلوتن استفاده نشده است و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که عطر نارگیل موجود در این محصول قوی است و به همین دلیل استفاده از آن را برای فصل‌های سرد سال توصیه می‌کنیم.

    کره بدن تیری هات

    برند Tree Hut یکی از برندهای آمریکایی معتبر در زمینه تولید کره بدن است و کره بدن با عصاره انبه از این برند یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توان سراغ آن رفت.در ساخت این بادی باتر از شی باتر 100 درصد خالص استفاده شده است که به محض قرار گرفتن روی پوست، تاثیر خود را نشان می‌دهد و مرطوب کنندگی قوی را شروع خواهد کرد.

    این محصول که جایزه هم برده است، همچنین حاوی پوره انبه، آووکادو، دانه ماکادمیا، روغن بادام شیرین و روغن پرتقال است که همگی باعث لطافت عمیق پوست و سلامت آن خواهند شد. در فرمولاسیون این محصول از پارابن و مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است و بعد از استفاده از آن تا 24 ساعت پوستی لطیف و هیدراته خواهید داشت.

    کره بدن حاوی عصاره آرگان و بادام برزیلی نچرالیوم

    یکی از محصولاتی که می‌توانید آن را در ایران هم تهیه کنید و کیفیت مناسبی دارد، کره بدن حاوی عصاره آرگان و بادام برزیلی از برند نچرالیوم است. این برند اسپانیایی به داشتن قدرت مرطوب کنندگی بالا بدون ایجاد احساس چربی معروف است و در این محصول به طور خاص با استفاده از آرگان و بادام برزیلی توانسته نرمی و لطافت بسیار خوبی را برای بدن به ارمغان آورد.

    کره بدن بتر شی باتر Better Shea Butter

    کره بدن شکوفه پرتقال Orange Blossom از برند بتر شی باتر، یکی از محصولات بسیار معروف در سراسر دنیاست. جالب است بدانید این برند مدعی است که در صورت عدم رضایت شما از محصولاتش، پول شما را به طور کامل باز خواهد گرداند، بنابراین می‌توان مطمئن بود که کیفیت محصول راضی کننده است.

    در کره بدن شکوفه پرتقال این برند از انواع ویتامین‌های آ، ای و اف استفاده شده است که همگی منجر به کاهش تیرگی پوست و افزایش قابلیت ارتجاعی آن خواهند شد و به همین دلیل نقش مهمی در جوان ماندن پوست بدن ایفا می‌کنند. همچنین وجود آلوئه ورا و روغن جوجوبا، روغن درخت پالم و روغن آفتابگردان به همراه نداشتن پارابن از مواردی است که مزایای این محصول را بیشتر به شما نشان خواهد داد. در ساختار این محصول از روغن‌های خالص نعناع و وانیل استفاده شده است که رایحه‌ای تابستان و جذاب را فراهم می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا