اقتصادیفعالان کسب و کار

دستگاه تصفیه آب سافت واتر 7 مرحله ای از سایت فراب کالا

دستگاه تصفیه آب سافت واتر 7 مرحله ای از سایت فراب کالا انتخاب کنید. امروزه خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب به دلیل دسترسی بهتر به مراکز معتبر مانند فراب کالا، صرفه جویی در مصرف زمان و هزینه های رفت و آمد رو کمتر کرده، زیرا خرید دستگاه تصفیه آب اصل می تواند از خرید حضوری بهتر و با اطمینان تر باشد. به علاوه شما می توانید از نظر کارشناسان و نظرات دیگر مشتریان فراب کالا برای خرید بهتر و از هر نظر به صرفه تری را انجام دهید.

5 دلیل بر ضرورت لزوم خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی از فراب کالا

اگرچه دسترسی به آب آشامیدنی پاک باید یک حق اساسی بشر باشد، تعداد فزاینده ای از مناطق با کمبود منابع آب آشامیدنی با چالش هایی روبرو هستند. چالش ایجاد امکان دسترسی به آب پاک و سالم به کشورهای در حال توسعه محدود نمی شود و حتی – ایالات متحده و اروپا نیز در مورد آب آشامیدنی با چالش هایی مانند نگرانی های بهداشتی، آلاینده ها، طعم، مسائل زیست محیطی و بو مواجه هستند.

خبر خوب این است که خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند به شما در غلبه بر این چالش ها کمک کند و از آب آشامیدنی تمیز درست از شیر آب اطمینان حاصل کنید. در این ادامه، پنج دلیل را توضیح می دهیم که چرا لازم است آب آشامیدنی خود را تصفیه کنید:

  • یک لایه امنیتی اضافی اضافه کنید

در اکثر کشورهای صنعتی، سیستم های تصفیه آب شهری معمولاً  برای تصفیه آب کاملاً مؤثر هستند. با این حال تصفیه آب عمومی مصون از خطا نیست. تعداد افزودنی هایی به منظور تصفیه  آب  وجود دارد که در آن آلاینده های ناشی از آلودگی های مختلف ، سرب ناشی از لوله های آب قدیمی یا معیوب یا بقایای استفاده از آفت کش ها به آب لوله کشی راه پیدا کرده اند.

شرایط آب و هوایی خارق‌العاده مانند بارندگی شدید نیز می‌تواند بر تاسیسات تصفیه آب شهری فشار وارد کند. بنابراین، بی دلیل نیست که از یک لایه امنیتی اضافی برای تکمیل تصفیه آب محلی یا شهری خود باید اضافه کنید، شما می توانید این کار را با استفاده از خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی انجام دهید. دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند طیف گسترده ای از ناخالصی ها را از آب حذف کند و به شما کمک می کند که در نهایت آب ناسالم ننوشید.

  • فراتر از استاندارد های عمومی باشید

از آنجا که حذف تمام آلودگی های آب در منابع آب عمومی امکان چذیر نبوده و یا لازمه ای آن صرف هزینه های هنگفت است بنا برانی مقامات یک منطقه با انتخاب استاندارد هایی برای غلظت مواد آلاینده موجود در اب که آن را به یک آب آشامیدنی قابل استفاده تبدیل کند ، کیفیت آب یک منطقه را تعیین می کند و اما شما با خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی مخصوص خود می توانید با حذف درصد بالیی حدود 99 درصد از آلاینده های موجود در اب را حذف کرده و یک اب گوارا داشته باشید.

  • از سلامتی خود محافظت کنید

نوشیدن آب حاوی باکتری ها و ویروس ها می تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی و بیماری هایی مانند اسهال، وبا و اسهال خونی شود. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که چنین بیماری‌هایی خطرناک هستند، مؤثرترین راه برای محافظت از خود استفاده از تصفیه آب اسمز معکوس است. اندازه منافذ غشاهای مورد استفاده برای اسمز معکوس با نانومتر اندازه گیری می شود که به اندازه کافی کوچک است تا ویروس و باکتری را متوقف کند. علاوه بر این، اسمز معکوس آلاینده های شیمیایی رایج مانند سدیم، کلرید، مس و سرب را نیز حذف می کند.

  • حفاظت از محیط زیست

بسیار از مردم که به آب آشامیدنی سالم اهمیت می دهند از اب های معدنی و بطری استفاده می کنند . چرا که آب های بطری قابلیت حمل راحت تری نیز دارند. از آنجا که استفاده از آب لوله کشی ارزان ترین و به صرفه ترین آب مصرفی است میتوان با خرید و نصب دستگاه تصفیه آب خانگی همواره به آب آشامیدنی سالم درسترسی داشت به علاوه با کاهش مصرف بطری های پلاستیکی و ورود ان ها به چرخه طبیعت به سلامت محیط زیست نیز کمک کرد.

  • طعم و بوی آب لوله کشی خود را بهبود بخشید

توانایی نوشیدن آب تازه و شفاف با طعمی طراوت بخش و بدون بوی نامطبوع می تواند تأثیر زیادی بر سلامت و کیفیت زندگی شما داشته باشد. یکی از رایج ترین شکایات در مورد طعم آب لوله کشی کلر است که یک ضدعفونی کننده ضروری است که در سراسر جهان استفاده می شود. وقتی صحبت از بو به میان می آید، آزاردهنده ترین بوی سولفیدی هیدروژن است.

بوی تخم مرغ گندیده می دهد. تصفیه آب نه تنها می تواند به حذف محتویات مضر کمک کند، بلکه طعم، بو و ظاهر بصری آب آشامیدنی شما را نیز بهبود می بخشد. مقدار کلر، بقایای خاک و مواد آلی و معدنی را کاهش می دهد. در مجموع، تصفیه آب یک سرمایه گذاری برای سلامتی شما، محیط زیست و روشی هوشمندانه برای کاهش هزینه های شما برای آب بطری است.

معرفی دستگاه تصفیه آب سافت واتر 7 مرحله ای

برند سافت واتر از برند های بسیار معروف و قدیمی در میان دستگاه های تصفیه آب است که طرفدان بسیار زیادی دارد. خرید فیلتر تصفیه آب دستگاه 7 مرحله ای از برند سافت واتر، همانطور که از نام آن پیداست با عبور آب از 7 فیلتر مختلف، با بهره گیری از فیلتر ممبران و روش اسمز معکوس که بهترین روش تصفیه آب است آب آشامیدنی سالم و پاکیزه را در خروجی تحویل میدهد.

دستگاه های  تصفیه آب سافت واتر 7 مرحله ای با عملکرد بسیار عالی، تمامی رسوبات و مواد سمی و شیمیایی موجود در آب را حذف میکند. جنس بدنه این مدل از دستگاه های برند سافت واتر از فایبر ضد زنگ است که خیال شما را از بابت پوسیدگی و زنگ زدگی راحت میکند. این دستگاه با وزنی حدود 17 کیلوگرم ،با طراحی بسیار عالی بدون اشغال فضای اضافی می تواند در زیر سینک آشپزخانه قرار داده شود تا در هر زمان که نیاز باشد به راحتی به آب تصفیه شده دسترسی داشته باشید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب سافت واتر 7 مرحله ای از فراب کالا

فراب کالا مرکز معتبر و فعال در زمینه خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با اطمینان از کیفیت کالاهای خود، برند معتبر سافت واتر 7 مرحله را تا یکسال گارانتی میکند. احتمالا در بازار با قیمت های مختلف از جانب فروشندگان مختلف روبه رو شده اید به منظور احترام به حقوق مشتریان فراب کالا با حذف واسطه ها دستگاه های تصفیه آب خانگی را از برند های معتبربا کمترین قیمت و بالاترین گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار میدهد.

به منظور رفاه حال تمامی هم وطنان امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از هر جای ایران با مراجعه به سایت فراب کالا امکان پذیر است.

منبع : https://farabkala.com

دکمه بازگشت به بالا