اقتصادیفعالان کسب و کار

ویزای امریکا برای شهروندان ترکیه

ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه

برای آن دسته از علاقه مندان به مهاجرت به آمریکا که پیش از این موفق به دریافت ویزای آمریکا نشده اند، روش های دیگری وجود دارد که در صورت استفاده صحیح از آن ها، می توان در مدت زمان سریع تر و راحت تری، ویزای ایالات متحده آمریکا را به دست آورد. دریافت ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه یکی از روش های عالی برای سفر به آمریکا بوده و در واقع باید داشتن پاسپورت ترکیه را به عنوان یک سکوی پرتاب در نظر گرفت. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم و مراحل لازم برای اخذ ویزای توریستی آمریکا را مرور کنیم.

تبدیل ویزای توریستی آمریکا به اقامت دائم |سایت ویزای امریکا

چطور می توان ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه را به دست آورد؟

همان طور که می دانید دریافت ویزای آمریکا با سختی های زیادی همراه است و برای آن دسته از افرادی که متقاضی سفر به آمریکا هستند، نیازمند هزینه های زیادی خواهد بود. در قانون فعلی، باید هر یک از متقاضیان دریافت ویزای آمریکا حداقل 900 هزار دلار سرمایه داشته و این سرمایه را در پروژه ای در ایالات متحده وارد کرده و سرمایه گذاری نمایند. این در حالی است که در مقایسه با این عدد، روش های ساده تری برای اخذ پاسپورت ترکیه و از طریق آن نیز ویزای آمریکا را به دست آورد.

به این شکل اگر شما بتوانید روشی برای به دست آوردن پاسپورت کشور ترکیه را در پیش گرفته و حق شهروندی این کشور را داشته باشید، پس از آن اخذ ویزای آمریکا برایتان به مراتب آسان تر خواهد بود. همان طور که می دانید روش های مختلفی برای به دست آوردن پاسپورت ترکیه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به خرید ملک در ترکیه یا سرمایه گذاری در این کشور اشاره کرد.

با داشتن شهروندی و پاسپورت ترکیه، می توانید درخواست ویزای E-2 آمریکا داده و برای سفر به این کشور از طریق ترکیه اقدام کنید. پس از آن که برای ویزای E-2 اقدام کردید، لازم است که در حوزه یک کسب و کار در کشور آمریکا سرمایه گذاری کرده و مالکیت حداقل به اندازه 50 درصد از سهام آن را در اختیار بگیرید.

اگر چه مبلغی که برای سرمایه گذاری در این شکل نیاز خواهید داشت، از سالی به سال دیگر و با تغییر سیاست های ریاست جمهوری های ایالات متحده آمریکا ممکن است متغیر باشد، اما در حال حاضر می توانید با دریافت مشاوره در این خصوص، رقم حدودی آن را متوجه شوید. البته به جز رقم اصلی لازم برای سرمایه گذاری، شما هزینه های جانبی دیگری نیز خواهید داشت که باید برای پیشبرد فرایند سرمایه گذاری در آمریکا و دریافت ویزا و اقامت آن بپردازید.

به هر ترتیب می توان گفت که ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه یکی از بهترین و مناسب ترین روش های به دست آوردن ویزای آمریکا برای ایرانیان است. از آن جایی که پاسپورت کشور ترکیه دارای ارزش مناسبی بوده و در سطح جهانی به خوبی پذیرفته شده است؛ می توانید از این مسیر برای سفر به کشور آمریکا استفاده قابل توجهی نمایید.

به طور مثال پس از آن که دولت ترامپ، ممنوعیت بیشتری برای افراد دارای پاسپورت ایرانی را صادر کرد، راه های مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان بیشتر از گذشته سخت و مسدود شد. به این ترتیب سفر به آمریکا با داشتن پاسپورت ترکیه که اتفاقا به دست آوردن آن برای ایرانیان به مراتب ساده تر است، به شکلی ممکن خواهد بود.

در واقع شما باید پاسپورتی از کشور ثالث دریافت کرده و با داشتن این پاسپورت و با معرفی آن، برای مهاجرت به کشور آمریکا اقدام کنید. حال داشتن پاسپورت کدام کشور برای ایرانیان ساده تر است؟ بدیهی است که یکی از کشورهای مهاجر پذیر که اتفاقا رویکرد مثبتی نسبت به مهاجران ایرانی دارد را باید کشور ترکیه بدانیم. به این شکل ایرایان با داشتن پاسپورت کشور ترکیه از روش های مختلف، می توانند برای مهاجرت به آمریکا مراحل لازم را طی کنند.

ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه؛ یک سفر و حتی مهاجرت هیجان‌انگیز!

سفر به آمریکا با پاسپورت ترکیه چند سالی است در میان ایرانیان محبوب شده است. از دلایل این محبوبیت باید  به جاذبه‌های گردشگری خاص این کشور اشاره کرد. به علاوه، موقعیت‌های شغلی و سطح رفاه عالی در این کشور سبب شده است تا مهاجرت به کشور آمریکا هم در میان شهروندان ایرانی و هم در میان شهروندان کشورهای دیگر رواج پیدا کند. خیلی از ایرانیان تمایل دارند تا با دریافت پاسپورت ترکیه، به کشور آمریکا مهاجرت کنند که به آن مهاجرت غیر مستقیم گفته می‌شود. برای آشنایی با نحوه دریافت ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه و سفر به آمریکا با گذرنامه ترکیه، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مهاجرت غیر مستقیم به آمریکا؛ راحت و با ویژگی‌های خاص

اختلافاتی که میان دولت‌ کشورمان با دولت آمریکا وجود داشت، در سالیان اخیر سبب شده است تا ایرانیان بخواهند از طریق کشور ترکیه به آمریکا سفر کنند. آمریکا همواره به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در میان مردم جهان شناخته می‌شده است. این کشور وسعت زیادی دارد و همچنین جاذبه‌های متعدد و خاصی به گردشگران ارائه می‌کند؛ به همین دلیل یکی از بهترین کشورهای خارجی برای مهاجرت توریستی است.

در این میان خیلی از ایرانیان توانستند با قرار دادن ترکیه به عنوان مقصد موقت، به کشور آمریکا مهاجرت کنند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باید ترکیه را به عنوان کشور موقت خود انتخاب کنید، این است که شرایط آسانی برای دریافت پاسپورت دارد. همچنین پاسپورت ترکیه یکی از بهترین پاسپورت‌ها در دنیا است. به این ترتیب تنها با دریافت این پاسپورت می‌توانید بدون ویزا به خیلی از کشورهای دنیا مانند بلاروس، مراکش و روسیه سفر کنید.

بررسی شرایط دریافت پاسپورت کشور ترکیه

ایرانیان بسیاری امروزه به دنبال دریافت پاسپورت کشور ترکیه هستند تا بتوانند شرایط زندگی خود و فرزندان‌شان را آسان‌تر کنند. با دریافت پاسپورت کشور ترکیه می‌توانید بودن محدودیت در این کشور حضور داشته باشید.  برای این کار می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال با سرمایه‌گذاری حداقل 400 هزار دلار در املاک این کشور، می‌توانید پاسپورت‌تان را دریافت کنید.

سرمایه‌گذاران روش‌های دیگری نیز برای دریافت پاسپورت کشور ترکیه دارند. به عنوان مثال می‌توانند با واریز 500 هزار دلار به بانک‌های داخلی این کشور، پاسپورت‌شان را دریافت کنند. برای دریافت ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه در ابتدا باید شرایط سرمایه‌گذاری در این کشور را مهیا کنید.

سپس باید به صورت موقت به ترکیه مهاجرت کنید، این کار بدون مشکل انجام می‌شود. پس از آن باید با مدارک مورد نیاز به سفارت‌خانه آمریکا مراجعه کنند و برای دریافت ویزا اقدام کنند. زمانی که تمامی امور گفته شده را انجام دادید، می‌توانید مسافرت به امریکا با پاسپورت ترکیه را در اولویت قرار دهید.

مزایای دریافت پاسپورت ترکیه و مهاجرت به آمریکا

ترکیه یکی از بهترین کشورهای اوراسیایی است که در همسایگی کشورمان نیز قرار دارد. فاصله کم با کشورمان و شباهت فرهنگ مردم ترکیه با ایرانیان یکی از دلایلی است که شهروندان کشورمان تمایل دارند ترکیه را به عنوان کشور موقت برای مهاجرت و یا سفر به آمریکا انتخاب کنند. با دریافت پاسپورت ترکیه، علاوه بر این که پس از مدتی می‌توانید به آمریکا مهاجرت کنید، می‌توانید از مزایای زیر نیز بهره‌مند شوید:

  • با پاسپورت ترکیه می‌توانید به 110 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید
  • شرایط دریافت پاسپورت ترکیه به نسبت کشورهای دیگر آسان‌تر است
  • با دریافت پاسپورت ترکیه می‌توانید یک فرصت برای دریافت ویزای E-2 آمریکا داشته باشید، البته در نظر داشته باشید که این ویزا، یک ویزای غیر مهاجرتی است، یعنی نمی‌توانید با آن اقامت دائم آمریکا را دریافت کنید

مدت اعتبار ویزای E-2 پنج سال است که می‌توانید پس از اتمام اعتبارش، آن را به مدت دو سال دیگر تمدید کنید. در نظر داشته باشید که با دریافت ویزای E-2، می‌توانید در شرایط خاصی در آمریکا اقامت دائم دریافت کنید. برای این کار باید به میزان 800 هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید یا ده شغل برای شهروندان آمریکایی ایجاد کنید. در این صورت می‌توانید گرین کارت آمریکا را دریافت کنید. بنابراین با سفر به آمریکا با پاسپورت ترکیه در صورت داشتن شرایط می‌توانید اقامت دائم دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا