اقتصادیفعالان کسب و کار

فيلم عمل جراحي زيبايي سينه

فیلم جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی

برای آشنایی بیشتر با روشهای جراحی زیبایی سینه فیلم جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی در سه قسمت با توضیحات کامل قرار داده شده است . لازم است که تمام قسمتها دیده شود تا اطلاعات کامل راجع به این عمل کسب شود.

قسمت اول

با افزایش سن , بارداری ,چاقی و لاغری سینه دجار تغییرات در شکل و سایز و قوام میشود . ممکن است سینه به مرور بزرگتر شود و یا شل و افتاده شود. این تغییرات با انجام جراحی لیفت سینه و در صورت نیاز به کاهش سایز با جراحی کوچک کردن سینه قابل اصلاح است . براساس میزان افتادگی و بزرگی سینه ها جراحی با برش های مختلف انجام میگیرد. رایج ترین برش ها دور هاله , دور هاله و خط عمودی و برش لنگری میباشد.

قسمت دوم

  • این جراحی در اتاق عمل تحت بیهوشی عمومی انجام میشود.
  • قبل از جراحی روی سینه محل برش ها و جایگاه جدید هاله و نوک سینه علامتگذاری میشود.
  • در صورتی که فقط عمل لیفت نیاز باشد پوست اضافی و گاهی مقدار کمی از بافت سینه برداشته شده و سینه شکل داده شده و در نهایت برش های پوست با بخیه ترمیم میشوند.
  • اغلب برای پر و برجسته کردن قسمت بالای سینه از بافت قسمت پایین سینه یا پروتز استفاده میشود.

فیلم جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی قسمت سوم

اگر علاوه بر افتادگی , سایز سینه ها هم بزرگ باشد عمل جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی باید انجام شود که با یکی از سه برشی که قبلا گفته شد انجام خواهد شد.

  • در این عمل مقدار کافی از بافت سینه تا جاییکه به خونرسانی نوک سینه آسیب نرساند را برمیداریم.
  • پس از شکل دهی به سینه برش های پوست و دور هاله را با بخیه به روش پلاستیک ترمیم میکنیم.
  • در اکثر موارد داخل سینه درن گذاشته میشود تا خونابه ها را خارج کند.
  • بعد از عمل بهتر است چند ماه سوتین گنی مخصوص پوشیده شود.

انواع روش های جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه که امروزه طرفداران بسیاری دارد، برای زیبایی و فرم دهی به سینه ها و حفظ تناسب اندام بسیار ایده آل و مناسب می باشد. جراحی زیبایی سینه شامل مواردی چون:

  • پروتز سینه
  • لیفت سینه
  • کوچک کردن سینه

می باشد، که با توجه به نیاز بیمار و یا تمایل وی به انجام آنها انتخاب می شود.

اما مهم ترین مساله در جراحی سینه انتخاب جراح متبحر و با تجربه ای است که بافت سینه را دچار تغییرات زیبا و بدون آسیب بنماید. به کمک جراحی سینه شما زیبا و جذاب خواهید شد و البته روش انجام آن رابطه ی مستقیمی با موفقیت بعد از جراحی دارد.

انواع جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه از جمله عمل هایی است که خانم ها برای تغییر سایز و فرم سینه نسبت به آن اقدام می کنند. این جراحی توسط جراح زیبایی پلاستیک انجام می شود.

پروتز و ایمپلنت سینه

یکی از جراحی های زیبایی سینه پروتز و ایمپلنت سینه می باشد این جراحی با هدف بزرگ کردن سایز سینه در زنان انجام می شود. زمان انجام این جراحی بعد از به بلوغ رسیدن فرد و رشد کامل سینه  می باشد. ایمپلنت ها از جنس سیلیکون بوده و در ناحیه زیر سینه یا در آرئول ( نواحی تیره رنگ اطراف نوک سینه) یا در زیر بغل قرار داده می شود. ایمپلنت برای افرادی است که به بیماری هیپوپلازی مبتلا شده اند. در این بیماری  اعضای بدن از جمله سینه فرد به رشد کامل نمی رسد . این جراحی ممکن است با عوارضی به شرح ذیل همراه باشد :

  • پس زدن ایمپلنت یا پروتز سینه
  • امکان خروج مایع سیلیکون از پروتز یا ایمپلنت
  • عفونت و عدم احساس در قسمت نوک سینه
  • ایجاد خونریزی در اطراف پروتز یا ایمپلنت

پروتز سینه

بزرگ کردن سینه یکی از شایع ترین عمل های زیبایی در بانوان بوده و رایج ترین عمل زیبایی انجام شده در آمریکا می باشد. که جهت اصلاح حجم پایین سینه، اصلاح ناهنجاری رشد مادرزادی سینه و اصلاح اختلاف تفاوت حجم سینه ها و اصلاح اختلاف حجم یا صدمات ناشی از عمل سرطان سینه و تروماری سینه استفاده می شود.

در واقع جراحی سینه (پروتز سینه) از جمله جراحی های پرطرفدار و موفق در زمینه زیبایی محسوب می شود، که سالیانه تعداد زیادی از خانم ها را به سمت خود جذب می کند، زیبایی سینه ها در گرو فرم زیبا و سایز ایده آل است، البته بیشتر خانم ها نیز از کوچک بودن سینه ها رنج می برند و به دنبال راهی برای داشتن سینه ای بزرگ تر هستند.

هرچند که جراحی قرار دادن پروتز سینه یک جراحی زیبایی محسوب می شود اما می تواند بسیاری از مشکلات ظاهری و روحی افراد را برطرف نماید. کوچک بودن سینه ها در افراد رضایت بخش نیست و بسیاری از خانم های ایرانی تمایل به داشتن سینه هایی بزرگ و زیبا هستند تا بتوانند لباس های زیبایی بپوشند و اندام جذاب تری داشته باشند.

کوچک بودن سینه ممکن است بر اثر لاغری و یا دلایل موروثی رخ دهد اما نکته قابل توجه در سینه های کوچک بزرگ نشدن آنها بعد از تلاش های مکرر است، برای افرادی که نتیجه ای از روش های معمولی و بدون جراحی نگرفته اند پروتز بهترین و موفق ترین عمل خواهد بود و میزان رضایت مندی بالایی نیز در بر دارد.

به طور کلی ۲ نوع پروتز وجود دارد که شامل نوع سلیکونی و نوع آب نمکی می باشد که برای موارد زیبایی اکثرا از نوع سلیکونی استفاده می شود. نوع سیلیکونی خود به ۳ شکل گرد، آناتومیک یا قطره اشکی و مخروطی شکل وجود دارد. پروتزهای سینه را معمولا می توان در زیر عضلات و قسمتی زیر غده سینه قرار داد. که در معاینه توسط پزشک به بیمار محل مناسب قرار دادن پروتز اطلاع داده می شود.

تعبیه پروتز سینه باعث افزایش اعتماد به نفس قابل توجهی در افراد می شود.

انواع پروتزهای سینه

پروتز ها سیلیکونی و ژله ای هستند. البته بیشتر از پروتز های ژله ای استفاده می شود، این نوع پروتز ها پوششی سیلیکونی دارند (سیلیکون ماده ای است که در طبیعت یافت می شود و از ترکیب عناصری چون کربن، هیدروژن و اکسیژن ایجاد می شود).

سیلیکون ها قبل از اینکه در سینه قرار بگیرند توسط ژل سیلیکون پر می شوند.

سازگاری بدن با پروتزها

ترکیب سیلیکون با بدن بسیار سازگار است و هیچ گونه عوارضی برای وی در برنخواهد داشت.

البته این ژل سیلیکونی که در سینه قرار می گیرد بسته به انتخاب فرد بزرگ و یا کوچک خواهد بود. سایز سینه ها بعد از جراحی به سایز سیلیکون ها بستگی دارد.

اشکال مختلف پروتز

پروتز ها ممکن است گرد، برخی بیضی و قطره اشکی باشند که انتخاب آن نیز به علاقه و انتخاب فرد بستگی دارد. البته پیش از آن پزشک نوع پروتز مناسب برای سینه شمارا پیشنهاد می دهد.

جراح برای قرار دادن پروتز در سینه پوشش سیلیکونی را لوله کرده و با ایجاد سوراخ کوچکی در زیر سینه آن را به داخل سینه منتقل می کند و بعد داخل محفظه سیلیکونی را از مایع پر می کند پوشش های سیلیکونی در صورت پارگی عوارضی برای فرد نداشته و به راحتی قابل تخلیه هستند.

جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه برای خانم ها و اقایان قابل انجام است، البته روش های جراحی در خانم ها متفاوت تر خواهد بود البته با توجه به بزرگ بودن سینه خانم ها نسبت به آقایان نیاز به شکاف و برش های تخصصی تری دارد.

مردان برخلاف زنان خواستار سینه های کوچک می باشند. زیرا سینه بزرگ برای مردان به معنای زنانه بودن سینه ها می شود و در میان هم جنسان خود ناپسند شمرده می شود. ژنیکوماستی نوعی از اختلال در ظاهر سینه مردان می باشد که طی آن سینه مردان بزرگتر از حالت طبیعی با خصوصیات زنانه می باشد.

با جراحی زیبایی پلاستیک بافتها و چربی و پوست اضافه  از قسمت سینه برداشته می شود و  باعث کوچک شدن سینه می شود. افرادی که دارای این اختلال می باشند در صورتی که یک سال از ان گذشته باشد و پوست آنها قابلیت  انعطاف داشته باشند می توان این جراحی را انجام داد.

جراحی کوچک کردن سینه آقایان (ژنیکوماستی)

معمولا این جراحی در آقایان بدون برش انجام می شود و به کمک دستگاه لیپوماتیک یا لیپوساکشن چربی های انباشته شده در بافت سینه بیرون کشیده می شود. این جراحی با بی حسی موضعی انجام می شود و دوره نقاهت بسیار کوتاهی خواهد داشت.

کوچک کردن سینه خانم ها (ماموپلاستی)

در این عمل برش هایی در سینه ایجاد خواهد شد و بدین ترتیب چربی اضافی و بافت غددی خارج خواهد شد. برای کوچک کردن سینه روش های گوناگونی وجود دارد که بنا بر شرایط شما و همچنین ترکیب سینه، تمایل شما، میزان برداشت مورد نیاز و توصیه پزشک، روش مناسب انتخاب خواهد شد.

لیفت سینه و تزریق چربی

برای فرم دادن به سینه هایی که حالت افتادگی دارند از لیفت سینه استفاده می شود. در برخی موارد سرطان باعث از دست رفتن یکی از سینه ها شده که با جراحی زیبایی تزریق چربی یا ایمپلنت باعث ترمیم سینه می شود. این جراحی زیبایی را می توان همزمان با برداشت بافت های سرطانی انجام داد. برای تزریق چربی از بافتهای ناحیه شکم یا ران برداشته می شود و به سینه فرد تزریق می شود. در مواردی جراحی زیبایی با هدف کوچک کردن سینه های بزرگ در خانم ها انجام می شود  که به آن جراحی فلپ می گویند.

مراحل جراحی سینه

در ابتدا شما را بی هوش خواهند کرد و سپس برش های جراحی را ایجاد خواهند نمود. برش های جراحی سینه بدین صورت هستند:

  • الگوی گرد به دور هاله ی سینه
  • الگوی T معکوس یا لنگر شکل
  • الگوی سوراخ کلید یا راکت شکل با برش اطراف هاله و خط عمودی تا حد شیار زیر سینه

در مرحله بعد چربی های اضافی را خارج خواهند نمود و بافت سینه باقی مانده را بالا می آورند و شکل می دهند. در برخی مواقع نیز نیاز است که نوک سینه و هاله آن نیز برداشته شود و بالاتر رود.

در مرحله بعدی برش های ایجاد شده را می بندند. لازم به ذکر است که خطوط برش دائمی هستند و با گذشت زمان کمرنگ خواهند شد و بهبود می یابند.

اقدامات قبل از جراحی سینه

نیاز است که قبل از انجام جراحی سینه اقداماتی صورت گیرد تا بتوان به نتایج مطلوبی دست یافت مانند:

  • انجام آزمایشات لازم تحت توصیه پزشک
  • انجام ماموگرام قبل و بعد از جراحی سینه
  • عدم مصرف سیگار چند هفته قبل از عمل
  • عدم مصرف داروهای آسپرین و داروهای ضد التهابی که خونریزی را افزایش می دهند.

منبع:

https://noorabeauty.com/عملية-تجميل-الثدي/

دکمه بازگشت به بالا