اقتصادیفعالان کسب و کار

خرید فالور باکیفیت برای پیج های جدید (با ضمانت)

خرید فالوور اینستاگرام باکیفیت و تضمینی

اول یه خبر خوب بدم پنل خرید فالور باکیفیت و خرید لایک آنی راندازی شد شما به راحتی میتوانید لایک و فالوور هات ون رو سریع دریافت بکنید. دیگر فالوور های فیک و تقلبی بس است، دیگر سختی کشیدن برای پیدا کردن فالوور فعال بس است. اگر به دنبال خرید فالوور واقعی هستید، اگر به دنبال خرید فالوور ایرانی و حضور مشتری در صفحه اینستاگرام خود هستید، به جای درستی آمده‌اید!

امکانات و ویژگیهای منحصر به‌ فرد اینستاگرام باعث حضور قابلتوجه صاحبان کسب‌ و کار در آن و تبدیل شدنش به سریعترین، بهترین و مؤثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری شده است بر اساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۷ اعلام شد، اینستاگرام مؤثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری است.

آمارهای رسمی نشان میدهد که اگر یک شرکت، فروشگاه، برند و یا هر کسب و کار دیگر حداقل یک محصول برای فروش دارد و در حال حاضر در اینستاگرام فعالیتی ندارد میزان قابلتوجه از سود خود را از دست میدهد که میتوان با خرید فالوور آن را جبران کرد و مانند این است که با یک تیر چند نشان زداید هم فروش تان افزایش یافته هم بازدید تان.

فالوور چیست؟

فالوور به معنای دنبال کننده است، فالوور اینستاگرام به افرادی میگویند که پیج اینستاگرام شما را دنبال میکنند تا از فعالیت شما آگاه باشند. زمانی که شما مطلبی در پیج خود میگذارید مطالب شما برای فالوور های شما به نمایش گذاشته میشود و آنها میتوانند آن را لایک یا کامنت بگزارند.

فالوور اینستاگرام بخریم یا نه؟

بهترین استراتژی برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام خرید فالوور است. شما با خرید فالوور زمینه را برای جذب فالوور با کیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که اینک امتیاز به شمار میآید.

یکی مرد جنگی به از صد هزار! در دنیای اینستاگرام، این را ما اینگونه معنی میکنیم که اگر صفحه فروش شما فالوور زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیل شدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بی نتیجه ماندن آن است.

مردم زمانی که میبینند شما فالوور زیادی دارید خودبخود شما را دنبال میکنند و بیشتر مورد توجه مردم قرار میگیرید. شما با خرید فالوور برای یک صفحه تجاری، در واقع راه «بازاریابی اینستا گرامی » و “جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی خواهید کرد.

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

اگر یک کاربر عادی در اینستاگرام باشید و فقط دوستان، آشنایان، برندهای مورد علاقه و سلبریتی هایتان را فالو میکنید و قصد کسب درآمد از این طریق را ندارید، افزایش فالوور برای شما موضوع مهمی نخواهد بود. اما اگر به اینستاگرام به چشم یک منبع درآمد نگاه میکنید؛ آنگاه یکی از اصلی ترین و مهمترین وظایف شما به عنوان ادمین پیج این است که بتوانید تعداد فالوور‌های پیج را افزایش دهید. البته این افزایش فالوور فقط و فقط زمانی ارزشمند است که بتوانید فالوور واقعی به پیج خود اضافه کنید. اضافه کردن فالوور‌های فیک هیچ ارزشی برای شما نخواهند داشت. اما افزایش فالوور به چه روشهایی امکان پذیر است؟

افزایش فالوور طبیعی

ابتداییترین راه پیشروی شما این است که با استفاده از روشهایی مانند تولید محتوای خوب تصویری و ویدئویی، نوشتن کپشن های خوب و استوری های جذاب تعداد دنبال کننده های خود را افزایش دهید. در این روش باید زمان زیادی را صرف کنید و همچنین از تکنیکهای تولید محتوا و کارکردن با نرم افزارهای ویرایش تصویر و ویدئو مانند فتوشاپ و پریمیوم مطلع باشید تا هزینه های تولید محتوا را نپردازید.

یکی از نکات مثبت افزایش فالوور با این روش این است که فالووری که به دست میآورید کاملا ارگانیک بوده و به صورت کاملا هدفمند وارد پیج شما میشوند. اما از معایب آن میتوان به مدت زمان زیاد آن برای خروجی گرفتن اشاره کرد. اما اگر حال حوصله این کار را ندارید فالووران به شما خرید پیج اینستاگرام رو پیشنهاد میدهد پیج های آماده توسط افراد واقعی ایجاد و فعالیت میشود تا درصد درگیری مخاطبان پیج بالا برود در واقع شما با تهیه پیج راه صد ساله را یک شبه طی میکنید.

افزایش فالوور با ربات های اینستاگرام

ربات های اینستاگرامی یکی دیگر از ابزارهایی هستند که با استفاده از آنها میتوانید تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید اما چگونه؟ همانطور که میدانید یکی از راههای افزایش فالوور این است که به طور روزانه و منظم افرادی را فالو و لایک کنید. این موضوع سبب میشود که توسط افراد دیگر دیده شده و متقابلاً توسط آنها فالو شوید. حال میتوان این عمل را به صورت اتوماتیک وار به ربات اینستاگرام واگذار کرد. نتیجهای که با ربات‌ ها دریافت میکنید کمی از روش تولید محتوا سریعتر است با این حال پیشنهاد میشود که اگر از روش ارگانیک استفاده میکنید بهتر است که از ربات‌ ها به عنوان یک مکمل بهره بگیرید.

افزایش فالوور با خرید فالوور واقعی و اصیل

خرید فالوور اینستاگرام یکی از راههای جدید و البته کاربردی در زمینهای افزایش فالوور است. در این روش شما در ازای پرداخت مبلغی پول صاحب تعداد مشخصی فالوور خواهید شد. در واقع بر خلاف دیدگاه بسیاری از مردم که فکر میکنند در فرایند خرید فالوور به حساب آنها دنبال کننده های فیک اضافه میشود، در خرید فالوور اکانت آنها در معرض دید تعداد زیادی از افراد قرار می‌گیرد و این اشخاص طبق میل و خواستهای خود پیج شما را فالو خواهند کرد.

در نتیجه تمام فالوورهای دریافتی واقعی بوده و افزایش فالوور به صورت کاملا طبیعی انجام گرفته است و ریزشی مشاهده نخواهید کرد. از جمله مزیت های این روش میتوان به سرعت بالا، واقعی بودن فالوورها و هزینههای کم آن اشاره کرد. بهترین گزینه برای کسانی که در ابتدا و میانهی راه توسعهی پیج اینستاگرام خود هستند استفاده از همین روش است. البته در هر خرید فالوور میزان کمی ریزش هم وجود دارد که اتفاقی طبیعی و غیر قابل اجتناب است.

خرید فالوور چه ارزشی دارد؟

خرید فالوور راه صد ساله را به یک شبه تبدیل می‌کند و باعث افزایش فروش و رسیدن به سود کلان می‌شود. خرید فالوور واقعی بهترین روشی است که شما می‌توانید لایک ، کامنت ، بازدید کننده و مشتری بهصورت همزمان بهبود ببخشید و همچنین مشتریان زیادی جذب کنید شما با خرید فالوور به پیشرفت پیجتان کمک میکنید.

باید بپذیریم که کاربران، امروزه به کانالهای با فالوور پایین حتی باوجود بهترین مطالب اهمیتی نمیدهند و سری از اینجا لفت میدهند و ترجیح میدهند، وارد پیجی با عضو بالا شوند. از طرفی یکی از راه های افزایش فالوور ، شرکت در تبادل است و همه خوب میدانیم که بازهم در این تبادلات، پیج های با فالوور بالا رشد میکنند و همین اندک فالوور هم به سمت خود میکشانند.

اما حالا چاره چیست؟

دو راه وجود دارد:

    یکی صرف هزینه و داشتن علم تبلیغات است بخصوص تبلیغات اینستاگرامی که واقعاً هزینههای سرسامآور دارد و بازدهی آنها هم خیلی کم است.

    راه دوم این هست که ما با استفاده از خرید فالوور، فالوورهای پیجتان را بالا ببرید تا هم در تبادلات جایگاه بهتری داشته باشید و هم اعتبار پیجتان بالاتر برود تا کاربران اعتماد بیش‌تری داشته باشند و لفت ندهند و در ادامه با بالا بردن کیفیت مطالب باعث ورود اعضای جدید شوید.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

تمام فالوور هایی که سایت فالووران برای شما جمع‌آوری می‌کند واقعی هستند و شما می‌توانید با یک بار خرید فالوور شاهد سرعت و عملکرد ما با کمترین ریزش باشد. بدون شک بالا بودن فالوور و لایک پست‌ها تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج اینستگرام شما دارد.

افزایش فالوور اینستاگرام به کمک فالووران

شما برای خرید و افزایش فالوور اینستاگرام، تنها کافی است که پیج اینستاگرام خود را در حالت عمومی public قرار دهید و آیدی پیج خود را برای همکاران ما ارسال کنید.

توجه داشته باشید که خرید از فالووران یدون نیاز به پسورد و رمز پیج اینستاگرام شما صورت می گیرد. اگر سایتی یا شخصی رمز پیج شما را برای ارسال فالوور و لایک درخواست کرد، نکات امنیتی را حتما در نظر بگیرید و پسورد پیج خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید. سایت های که یه کمک ربات اینستاگرام یا فالو انفالو کردن برای پیج شما فالوور جذب می کنند، بدانید که این روش برای الگو ریتم ایستاگرام قابل تشخیص است و امکان بسته شدن پیج اینستاگرام شما وجود دارد.

چرا باید از فالووران خرید کنیم؟

فالووران با سابقه بیش از 6 سال فعالیت درخشان در حوزه شبکه های اجتماعی بخصوص Instagram و Telegram توانسته است که تجربیات با ارزشی را در این مدت کسب کند و بهترین کیفیت را در خدمات خود لحاظ کند. جذب و افزایش فالوور واقعی، فعال و هدفمند پیج اینستاگرام شما و ارائه قیمتهای کاملاً رقابتی از اولویتهای فالووران محسوب میشود. فالووران با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان در تعاملات خود با تامین کنند گان ، میکوشد امکان ارائه ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت را در خدمات خود لحاظ کند.

خرید فالوور ایرانی واقعی درجه یک همراه با تحویل فوری

خرید فالوور ایرانی به افرادی گفته می شود که ایرانی بوده و از تمام شهرهای مختلف ایران بصورت تضمینی و واقعی پیج شما را دنبال خواهند کرد ، با سفارش این پکیج فالوور های ایرانی(irani followers ) پیجتان را Follow خواهند کرد.

(ریزش طبیعی بدلیل واقعی بودن فالوور وجود دارد)

خرید فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام

اگر به دنبال کسب اعتبار و افزایش درآمد از پیج اینستاگرام خود هستید فالوور واقعی ایرانی یک فرصت طلایی برای تان به حساب می آید ، با سفارش و خرید از سایت خرید فالوور اینستاگرام به آسانی می توانید به تمامی هدف گذاری های خود در زمینه کسب سود و افزایش درآمد برسید. تیم مدیریت و پشتیبانی سایت به صورت تخصصی پیج تان را فالوور زنی خواهند کرد ، در کمترین زمان تاثیرات مثبت ایجاد شده در پیج خود را مشاهده خواهید نمود.

اولین نسخه اینستاگرام بعد از انتشار به سرعت بین کاربران فضای مجازی محبوبیت پیدا کرد. در ایران با توجه به فیلتر بودن تلگرام، فیسبوک و… میزان کاربرد اینستاگرام روز به روز افزایش پیدا کرد. در سالهای اخیر وجود پدیده ای بنام سلبریتی اینستاگرام، فضا را به محلی جهت کسب درآمد مبدل نمود. در نتیجه این رویکرد بود که میزان Follower برای پیج‌ها اهمیت خاصی پیدا کرد.

بگونه‌ای که هر چه تعداد فالوور یک شخص بیشتر باشد، میزان درآمد و رونق در کسب و کارش نیز افزایش خواهد یافت. البته نباید فراموش کرد که جذب فالوور، در فعالیت (Post، Story، Live) پیج نیز تاثیرگذار بوده و اهمیت بسزایی دارد.

در حالت کلی FOLLOWER IRNIAN به معنای دنبال کننده ایرانی از داخل کشور و اقصی نقاط جهان اطلاق میشود، فالوور اینستاگرام به کاربرانی گفته می شود که پیج اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند تا از فعالیت‌های شما باخبر شوند.

تمام فعالیت های شما در پیج برای Follower های شما اهمیت دارد ، پس تلاش کنید با مطالب جذاب و عام پسند یا تخفیف های وسوسه کننده کاربران خود را به ماندن در پیج خود ترغیب و تشویق کنید. هر چه بر میزان فعالیت شما در صفحه اینستاگرام بیشتر باشد کاربران رضایت خود را با لایک زدن برای هر عکس ، محصول یا فیلمی که قرار می دهید ابراز می کنند. البته اگر نیاز به لایک و ویو بیشتر داشتید میتوانید اقدام به خرید لایک اینستاگرام و بازدید ویدیو اینستاگرام بکنید.

چرا فالوور ایرانی بخریم؟

ما در کشور ایران زندگی می کنیم و به مراتب فالوور هایی که علاقه داریم پیچ ما را دنبال کنند ترجیحا باید ایرانی باشند ، مخصوصا اگر صاحب یک پیج فروش محصول باشیم هرچه میزان فالوور ایرانی ما بیشتر باشد برای کسب و کار نیز بهتر خواهد بود. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام واقعی یکی از مزیت های کسب و کار اینترنتی خواهد بود.

سایت خرید فالوور اینستاگرام با دارا بودن تیم متخصص در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما را بصورت هدفمند و حرفه ای انجام می‌دهد. خرید دنبال کننده ایرانی واقعی و فعال و هدفمند و علاقه‌مند به موضوع موردنظر شما و یا در شهر و کشور موردنظر شما و ارائه قیمت‌های کاملاً رقابتی از اولویت‌های فالووران محسوب می‌شود. تیم ما با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان در تعاملات خود با تأمین کنندگان خدمات ، می‌کوشد امکان ارائه ارزان‌ترین قیمت و بهترین خدمات را فراهم آورد.

همچنین سایتهای بیشماری وجود دارد که در زمینه فروش فالوور فعالیت می‌کنند. ما در راستای احترام به اعتماد مشتریان خود در ارائه فالوور ایرانی فاکتورهایی از قبیل فعال بودن، هدفمندی، علاقه‌مندی به موضوعات منتشر شده توسط شما و … را در نظر می‌گیرد. شما با خرید فالوور ایرانی برای یک صفحه تجاری، در واقع راه «بازاریابی اینستاگرام» و «جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی می کنید.

چرا باید فالوور واقعی بخریم؟

طی سالهای اخیر با رشد روز افزون و محبوبیت اینستاگرام میان اقشار مختلف جامعه ، این شبکه اجتماعی حالا جز جدا ناپذیر زندگی روزمره انسانها شده است. شبکه اجتماعی اینستاگرام حالا مکانی است برای اشتراک عکس های روزمره تا خرید و فروش، اخبار و قرعه کشی ها.

در این میان رقابتی مابین تمام کسانی که در شبکه اجتماعی حضور دارند وجود دارد، داشتن فالوور بیشتر این موضوع برای همه مهم شده چرا که شما می توانید با فالوور بیشتر محبوب شوید یا درآمد خود را بیشتر کنید .با ساخت این فضای مجازی راههایی برای افزایش فالوور بیشتر ایجاد شد و رواج پیدا کرد.

افزایش فالوور فیک یکی از این شیوه ها برای بالا رفتن تعداد فالوور صفحه اینستاگرام در میان سایر صفحات رواج دارد. دریافت این Follower فقط تعداد اعداد را بیشتر می کند. موضوع مهم : کسانی که فالوور Fake یا غیر واقعی خریداری می کنند شاید از این موضوع غافل باشند که فالوور های فیک جز فالوور های راکد حساب می شوند و به مرور توسط سرور های اینستاگرام شناسایی و از ارزش آن کاسته می شود.

این فالوور ها Like ، کامنت یا بازدید ندارند بنابراین فقط تعداد فالوور را افزایش می دهند. برای کسانی که تمایل دارند پیج آنها در Explore نمایش پیدا کند داشتن فالوور Fake اشتباه فاحشی محسوب می گردد ، عدم وجود فالوور ارزشمند واقعی در این پیج ها آنها را از حضور در رقابت حذف می کند.

فالوور حقیقی یا واقعی ؟

خرید فالوور ایرانی واقعی ( iranin follower ) یا حقیقی فالوور هایی هستند که با انتخاب خودشان صفحه ی شما را دنبال می کنند این افراد می توانند پست های شما را LIKE یا کامنت بزنند. برای افزایش لایک و کامنت پیج خود حتما شما چندین بار فالوور و لایک و بازدید باید سفارش دهید تا دنبال کنندگان به پیج شما عادت کنند و پی به واقعی بودن پیجتان ببرند ، چون پیجی که از دید مخاطب محبوب و جالب نباشد قطعا LIKE نخواهد داشت.

در بدبینانه ترین حالت ممکن هیچ کدام را انجام ندهند اما بدلیل اینکه افراد دارای فعالیت مستمر هستند لایک می کنند و کامنت می گذارند و پست های شما در هنگام انتشار برای آنها قابل مشاهده است. شما برای پیج خود یک impression و Reach دریافت می کنید که تاثیر بالایی برای اعتبار پیج شما دارد. بالا رفتن این اعتبار در اینستاگرام باعث نمایش بیشتر پیج شما در اکسپلورر اینستاگرام و بصورت خودکار موجب افزایش فالوور های شما می شود.

اینستاگرام بهترین فضا برای فروش !

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام در ایران بیشتر از سایر نقاط جهان دارای محبوبیت است چون که سیستم فیلترینگ بر روی شبکه های اجتماعی در ایران اعمال می گردد که باعث حذف رقبای آن و افزایش محبوبیت اینستاگرام بصورت غیر مستقیم می شوند.

شما می‌توانید با خرید فالوور ایرانی در این سود سهیم باشید. طبق آمار های رسمی با خرید Follower ایرانی شما می توانید برند یا کسب و کار خود را در بهترین شکل ممکن برای کاربران خود ارائه دهید فروش محصول در اینستاگرام روز به روز شکل جدیدی را به خود می گیرد در این بین پیج هایی که با فالوور واقعی بیشتر و بومی تر فعالیت می کنند به موفقیت تضمین شده تری نسبت به دیگران دست پیدا می‌کنند.

فرق فالوور ایرانی واقعی با فالوور ارزان واقعی

فرق فالوور ایرانی با فالوور ارزان در آن است، که فالوور ایرانی ، یعنی صاحب اکانت فالوو کننده شما ملیت ایرانی دارد و اکانت کاملا واقعی بوده و فعال است.

اما فالوور ارزان برخلاف فالوور ایرانی ملیتی ناشناس دارد و امکان دارد که ایرانی باشد یا خارجی، و همچنین اکانتی که شما را فالوو می کند ، کاملا فعال نیست ممکن است که فعالیت پایینی در اینستاگرام داشته باشد. به همین خاطر است که در قیمت هایشان تفاوت هایی را مشاهده می کنید. پس بنا به نیاز خود می توانید پلن خود را نتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

خرید فالوور بدون پسورد و بدون رمز

خرید فالوور اینستاگرام از سایت ما، کاملا آسان و مطمئن می باشد، تیم ما برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما و اعمال فالوورهای خریداری شده، نیازی به رمز و پسورد اکانت اینستاگرام شما ندارند، تنها با فهمیدن آیدی اینستاگرام شما، فالوورهای واقعی به سمت پیج اینستاگرام شما ارسال می شوند و در این زمان بهتر است که پیج خود را از حالت شخصی Private خارج کرده و در حالت عمومی Public قرار دهید.

    توجه داشته باشید که در هنگان خرید فالوور، لایک، بازدید یا کامنت اینستاگرام به هیچ وجه پسورد یا رمز اکانت خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید.

افراد سودجو و کلاهبردار اغلب با نام فالوور رایگان مردم را جذب می کنند و با گرفتن پسورد اینستاگرامشان، پیج آنها را هک می کنند.

چرا فالوور ایرانی را از سایت خرید فالوور اینستاگرام سفارش دهیم؟

وب سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از تخصصی ترین تیم های حرفه ای در امور اینستاگرام و شبکه های اجتماعی افزایش فالوور ایرانی محسوب می‌شود که از بهترین روش های ممکن تعداد فالوور پیج شما را بصورت حرفه ای‌ و هدفمند افزایش می‌دهد.

خرید فالوور واقعی ایرانی یکی از ساده ترین روشهای ممکن برای افزایش اعضای پیج شما می‌باشد که با کمترین قیمت صفحه اینستاگرام شما را محبوب می کند. وب سایت ما با ارائه قیمت‌های کاملاً مناسب برای مشتریان عزیز بهترین انتخاب می باشد.

سایت خرید فالوور اینستاگرام با ارج نهادن به مشتری های خود سعی دارد با تمام امکانات و قدرت بهترین فالوور های ایرانی را برای کاربران خود با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت فراهم نماید.

همچنین سایتهای بیشماری وجود دارد که در زمینه فروش فالوور فعالیت دارند. سایت خرید فالوور اینستاگرام در راستای احترام به اعتماد مشتریان خود در ارائه فالوور ایرانی فاکتورهایی از قبیل فعال بودن، هدفمندی، علاقه‌مندی به موضوعات منتشر شده توسط شما و … را در نظر می‌گیرد.

دکمه بازگشت به بالا