اقتصادیفعالان کسب و کار

هنر مس و خاتم صنایع دستی ارزشمند و زیبای اصفهان مناسب هدیه

راهنمای خرید هدایای صنایع دستی فیروزه کوبی + نکات خرید آنلاین صنایع دستی اصفهان

تولیدات صنایع دستی مس و فیروزه کوب  از جمله اصیل ترین و جذاب ترین صنایع دستی اصفهان می باشد که طرفدارن زیادی هم دارد. ترکیب رنگ سبز آبی سنگ های فیروزه و رنگ مس جلوه خاصی به کار می بخشد بطوریکه با دیدن آنها ذوق و شادی شگفت انگیزی در دل بیینده ایجاد می شود چه برسد به آنکه آنها را در خانه داشته باشد و یا هدیه بگیرید. خواص و اثرات سنگ فیروزه نیز هم که بر همگان روشن است و دیگر جای توضیح ندارد.

جنس تمامی ظروف از مس ساخته می شود و پس از چسباندن سنگ های فیروزه بر روی آنها با دقت و ظرافت خاص مراحل  پیچیده و سختی نیاز دارد تا سنگ ها ساب و پلی ستر زده شود تا جلوه زیبا و بی نظیری بر روی این ظروف شکل گیرد. راهنمای خرید و قیمت صنایع دستی اصفهان در این مقاله به شما در انتخابی بهتر کمک خواهد کرد. تا انتها با ما بمانید.

پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان |پیج صنایع دستی اصفهان

خرید هدایای سنتی و اصیل اصفهان ظروف مس و پرداز

ظروف و هدایای مس و نقاشی یا همان مس و پرداز از سری هدایای جدید و بسیار زیبای اصفهان می باشد همانطور که از نامش پیداست جنس ظروف از مس ساخته شده و بر روی آن نقاشی با سبک پرداز کار شده ، و پس از اتمام نقاشی بر روی آنها لایه محافظ پلی ستر زده شده تا علاوه بر دوام بالا منجر به جلوه دو چندان کارها شود . شما می توانید خرید بهترین انواع صنایع دستی در دیجی کالا و انواع هدایای مس پرداز با کیفیت و بسته بندی های نفیس و متنوع را از صنایع دستی کاسب خان انجام دهید.

خرید صنایع دستی اصفهان خاتم کاری

محصولات صنایع دستی خاتم کاری از جمله پرطرفدارترین و کهن ترین تولیدات صنایع دستی اصفهان می باشد .و هر ساله مخاطبان و مشتریان زیادی این محصولات و هدایای را برای استفاده شخصی و یا هدایای تبلیغاتی انتخابی خو د بر میگزینند.خاتم  کاری معمولا بر روی ظروف ساخته شده از چوب و یا ظروف ساخته شده از مس انجام می گیرد.

خاتم کاری یکی از ارزنده ترین صنایع دستی تولید ایرانی می باشد که مهد خلق آن را به استان های اصفهان و شیراز نسبت می دهند. درخاتم کاری یا خاتم سازی از اشکال منظم چند ضلعی در کنار یکدیگر برای ساخت یک اثر چشم نواز استفاده می شود. این صنایع دستی که تماما هنر دست ایرانی می باشد و تمام مراحل تولیدش از صفر تا صد دست ساز می باشد هم برای استفاده شخصی و هم برای هدیه و سوغات کاربرد زیاد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد

قیمت هدایای صنایع دستی خاتم کاری

قیمت هدایای خاتم کاری با توجه به زیر ساخت و نوع خاتم کاری انجام شده متفاوت می باشد و ظروفی که زیر ساخت مسی دارند از چوبی گرانتر هستند همچنین بسته به نوع خاتم کار شده روی ظروف قیمت هدایای خاتم کاری متفاوت می باشد

اهمیت هدایای تبلیغاتی

شرکت‌ها و سازمان‌ها در کسب و کارهای مختلف، به مناسبت‌های گوناگون به کارکنان، مشتریان، همکاران و حتی رقبا هدایایی را به رسم یادبود و همچنین تبلیغ دستاوردهای خود تقدیم می‌کنند. این هدایا می‌توانند از مدل‌ها و اجناس مختلف انتخاب شوند. هدایای تبلیغاتی باید به گونه ای انتخاب شوند که برای شخصی کس به اندازه ارزشمند باشد که آن را نزد خود نگه دارد. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی علاوه بر معرفی محصولات و خدمات تولیدکننده آن و جنبه تبلیغاتی، بر بعد عاطفی و احساسی نیز تمرکز دارند.

صنایع دستی اصفهان جزء هدایای تبلیغاتی گران‌قیمت هستند اما به دلیل بالا بودن قیمت آن نباید نادیده گرفته شوند. زیرا دریافت هدایای تبلیغاتی نفیس صنایع دستی پیوند محکمی را در ذهن دریافت کننده باذوق و دوستداران هنر ایجاد می‌کند. این ویژگی مثبت صنایع دستی را از سایر هدایای تبلیغاتی متمایز می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی‌های هدایای صنایع دستی

کادوهای صنایع دستی دارای ویژگی‌های مهمی هستند که آن‌ها را نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر متمایز می‌کند. در اینجا چند مورد از مزایای انتخاب صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی را ذکر می‌کنیم:

  • هدایای صنایع‌دستی به دلیل زیبایی و ارزش بالای آن‌ها نسبت به سایر هدایا ارزشمندتر هستند و ماندگاری بیشتری خواهند داشت.
  • پس از دریافت این نوع هدایا احساس رضایت و خوشنودی از آن دارد.
  • بسیاری از صنایع‌دستی مانند هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی علاوه بر جنبه تزیینی قابلیت مصرفی نیز دارند بنابراین همواره در برابر دیدگان شخص قرار دارند و علاوه بر تبلیغ برند شما مورد استفاده فرد نیز خواهد بود.
  • هدایای مدیریتی صنایع دستی تأثیرگذاری فراوانی خواهند داشت و همواره در خاطر خواهند ماند.
  • صنایع دستی اصفهان در انواع مختلف و با قیمت‌های متنوع وجود دارد بنابراین انعطاف لازم برای تهیه هدایای تبلیغاتی وجود دارد.
  • ایجاد حس اعتماد با دریافت این هدایای ارزشمند

صنایع دستی فاخر مناسب هدیه

شاید اکنون این پرسش در ذهن شما پیش بیاید که آیا خرید هدایای تبلیغاتی گران‌قیمت برای بازاریابی و تبلیغات خدمات و محصولات کار درستی است؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که حتی در شرایط اقتصادی نامناسب تبلیغات یکی از بهترین شیوه‌های بازاریابی است حتی اگر اندکی گران‌تر تمام شود. به ویژه اگر هدیه انتخابی شما گزینه‌های خاص و لاکچری مانند صنایع‌دستی باشد.

در دنیای پر رقابت کسب و کارهای امروزه حرکت‌های منحصربه‌فرد در راستای معرفی محصولات می‌تواند شما را یک گام از رقیبان خود جلوتر ببرد. انجام تبلیغات به شیوه درست ارتباط محکمی بین خریدار و فروشنده ایجاد می‌کند. در میان محصولات متنوع و زیبای صنایع‌دستی می‌توان از هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی استفاده کرد. صنایع‌دستی فیروزه کوبی علاوه بر جنبه تزیینی جنبه مصرفی نیز دارند. ظروف فیروزه کوبی قابلیت درج برند یا لوگو شرکت‌ها و سازمان‌ها را بر روی خود دارند و این باعث می‌شود برند شما همواره در دسترس مشتری قرار داشته باشد.

تأثیر هدایای تبلیغاتی مدیریتی صنایع دستی بر مخاطب

هنگامی‌که برای مدیر یا مسئول سازمانی از هدایای صنایع‌دستی استفاده می‌کنید آن مدیر به عنوان رهبر و سرپرست آن تشکیلات ذهنیت مثبتی از شما خواهد ساخت. زیرا انتخاب صنایع‌دستی به عنوان هدیه نشان‌دهنده شخصیت متمایز و متفاوت از سایرین می‌باشد. برای نمونه اگر گلدان فیروزه کوبی زیبایی را برای مدیریت مجموعه به عنوان هدیه تبلیغاتی ارسال کنید، هدیه از طرف افراد مختلف مورد بازدید قرار می‌گیرد و برند شما به خوبی در ذهن خواهد ماند. این موضوع به افزایش مشتریان و بالا بردن میزان فروش شما منجر می‌شود. در کنار بالا رفتن میزان فروش شخصیت سازمانی شما هویت هنری یافته و کسب و کارتان بهتر معرفی می‌شود.

ظروف فیروزه کوبی اصفهان

اگر از محصولات فیروزه کوبی به عنوان هدایای صنایع‌دستی خود استفاده می‌کنید در نظر داشته باشید رضایت شخص دریافت کننده را کسب کرده‌اید. محصولات فیروزه کوبی مانند سایر صنایع دستی تولید داخل هستند و از مواد اولیه ایرانی ساخته می‌شود. بنابراین این هدایا ازجمله هنرهای اصیل ایرانی هستند که ارزش فراوانی دارند. برای تهیه صنایع‌دستی ارزان‌قیمت معمولا از ظروف میناکاری و تولیدات این رشته هنری استفاده می‌شود. اما فیروزه کوبی اصفهان از هنرهای دستی گران‌قیمت می‌باشد. در این هنر از سنگ ارزشمند فیروزه نیشابور استفاده می‌شود. فلز زمینه ساخت این ظروف معمولاً از مس انتخاب می‌شود. به دلیل قیمت بالای فیروزه و فلز مس استفاده شده در ظروف و هم‌چنین دشواری اجرای هنر فیروزه کوبی قیمت این محصولات گران‌تر است.

در هنر فیروزه کوبی استاد فیروزه کوب ظرف موردنظر خود را اعم از گلدان، بشقاب، کاسه، تنگ، آینه و شمعدان و … ابتدا در طرح موردنظر آماده می‌کند. پس از آن قطعات کوچک فیروزه را با دقت و بسیار منظم در کنار هم قرار می‌دهد و با چسب فیروزه کوبی بر روی ظرف ثابت می‌کند. در پایان آن را صیقل داده و با پلی‌استر لایه بر روی آن قرار می‌دهد که از اثر هنری به دست آمده در برابر نور، مواد مختلف، گردوغبار و سایر آسیب‌ها در امان بماند.

صنایع دستی حامد کریمی بهترین هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی را باکیفیت بالا و مواد اولیه مرغوب تولید می‌نماید. اگر به فکر تهیه بهترین و ارزشمندترین هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود هستید می‌توانید ضمن بازدید از فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی کریمی هدیه موردنظر خود را انتخاب و به تعداد موردنیاز سفارش دهید.

دکمه بازگشت به بالا