اقتصادیفعالان کسب و کار

نقد و بررسی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled

شرکت اکتیویژن پس از دریافت بازخورد مثبت از بازسازی Crash Bandicoot بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled که نسخه بازسازی شده  Crash Team Racingیا همان کراش ماشینی را نیز به بازار عرضه کرد. به طوری که این بازی مسابقه‌ای به صورت کامل بازسازی شده است و سازندگان آن در استودیو بیناکس، اقدام به توسعه تمامی المان‌های این بازی از جمله مکانیزم‌ها تا موسیقی نموده‌اند. به طوری که این بازی همان تجربه قدیمی را با گرافیک مدرن به گیمرها القاء می‌کند. در نقد و بررسی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled همراه ما باشید.

از طریق مجموعه گیم پردایس امکان خرید اکانت بازی crash نیز برای شما دوستداران این بازی جذاب وجود دارد.

اکانت بازی crash bandicoot 4 it's about time |اکانت ظرفیتی کراش

نقد و بررسی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در واقع یک بازگشت باشکوه از سری بازی‌های کرش است که با توجه به کیفیت بالایی که دارد، می‌توان گفت از نظر کیفیت در صدر لیست بازی‌های مسابقه‌ای قرار می‌گیرد. به طور کلی بازسازی بازی‌های قدیمی فرآیند دشواری است، اما سازندگان این بازی در شرکت اکتیویژن توانسته‌اند در این زمینه عملکرد خوبی را داشته باشند و یک بازی بی‌نقص را به طرفداران بازی کرش ماشینی عرضه کنند.

تمامی کنترلرها و چهره‌ کاراکترهای بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled از ابتدا ساخته شده‌اند و سازندگان بازی این فرآیند را بدون نقص و با بالاترین سطح کیفیت انجام داده‌اند. در ادامه با نقد و بررسی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled همراه ما باشید.

بازی مسابقه‌ای و رقابتی در کنار بازی ماجراجویی

در کنار حالت بازی‌های مسابقه‌ای و رقابتی، امکان بازی ماجراجویی نیز در بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled وجود دارد که یک بازی تک نفره جذاب است.

مجهز شدن باس‌ها به قابلیت‌های قوی

در ابتدای آغاز بازی، کاراکتر شرور بازی (نیتروز اوکساید) از شما می‌خواهد تا به مسابقات او بپیوندید وگرنه دنیای شما را با خاک یکسان خواهد کرد. برای اولین بار در مجموعه بازی CTR، بازی با این کاراکتر نیز امکان پذیر است.

از ویژگی‌های جالب که در بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled وجود دارد، حالت مرتبط با باس فایت‌ها است که با یک تجربه لذت بخش برای کاربران همراه می‌باشد. دلیل این موضوع این است که در این نسخه، باس فایت‌ها به قابلیت‌های قوی مجهز شده‌اند؛ به طوری که این قابلیت‌ها بر روی روند بازی شما تاثیر می‌گذارند.

اولین ویژگی که در تریلر بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled نیز آمده است، خرگوش دیوانه‌ای است که بمب TNT پرتاپ می‌کند و صداهای لج دراری نیز دارد.

بازسازی بی‌نقص صداگذاری شخصیت‌ها

به استثنای شخصیت آکوآکو، صداگذاری تمامی شخصیت‌ها به درستی و با پیروی از نسخه قدیمی بازسازی شده است. انتظار می‌رفت در صداگذاری کاراکترهای آکوآکو و اوکا‌ اوکا جزئیات بیشتری به کار برود. البته لازم است اشاره کنیم که مشابه با نسخه قدیمی، صحبت‌های کاراکترها به استثنای مربیان شما در بازی، به صورت نوشتاری است و از کاراکترها تنها صدا و آواهایی شنیده می‌شود. صداهایی که خاطرات شما را زنده خواهند کرد.

اضافه کردن محتوای جدید به بازی

سازندگان این بازی بخش جدیدی را نیز در نظر گرفته‌اند؛ به طوری که بازیکنان می‌توانند پس از اتمام هر مرحله، در محیط جدیدی که قرار می‌گیرند، الماس‌های بنفش رنگ را جمع آوری کنند. به طوری که بازیکنان را در محیطی بزرگ‌تر قرار می‌دهد تا به دنبال 20 کریستال بروند. این بخش به تنهایی می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم کند تا بتوانند مهارت‌های رانندگی خود را تقویت کنند.

اکانت بازی crash bandicoot 4 it's about time |اکانت ظرفیتی کراش

اضافه کردن سیستم شخصی‌سازی

البته در کنار بازسازی هسته اصلی بازی، سازندگان بازی سیستم شخصی سازی را نیز به این بازی اضافه کرده‌اند که بر روی کیفیت بازی تاثیری ندارد اما می‌توانید در این سیستم ظاهر کاراکتر و همینطور اتومبیل خود را تغییر دهید. البته با تغییر ماشین حتی به ماشین کارتینگ، سرعت و یا سرعت چرخش اتومبیل کاراکترها هیچ تغییری نمی‌کند. صرفا تغییر کاراکترها بر روی سرعت، چرخش و شتاب اتومبیل‌ها تاثیر می‌گذارد و شخصی سازی اتومبیل برای تقویت این فاکتورها بی‌نتیجه است.

به طور کلی برای هر کاراکتر سه نوع نوار برای بررسی عملکرد کلی کاراکترها در سرعت، چرخش و شتاب در نظر گرفته شده است. برخی کاراکترها از جمله کرش، دارای نوارهای ثابت و متوسطی است، در حالی که در برخی دیگر از کاراکترها، ممکن است ترکیب مشابهی از سرعت، چرخش و شتاب را مشاهده کنید.

در بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled شما میتوانید حتی کرش پیکسلی را نیز از نسخه اصلی بر روی ماشین کارتینگ خود قرار داده و با آن بازی کنید. ضمن اینکه کاراکترهای جدید نیز در این بازی دیده می‌شوند. البته برای به دست آوردن تمامی آیتم‌های شخصی سازی و کاراکترهای بازی، باید باس‌های بازی را شکست دهید یا با جمع کردن سکه آن‌ها را خریداری کنید. این موضوع بازی را از حالت تکراری خارج می‌کند و ارزش تکرار آن را بالاتر می‌برد.

امکان بازی آنلاین

یکی دیگر از قسمت‌هایی که به بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled اضافه شده است، حالت آنلاین است که بازیکنان با این حالت می‌توانند بازی کردن به صورت آنلاین را نیز تجربه کنند. در صورتی که قصد خرید اکانت قانونی (gpgaming.ir/category/legal-account-ps5)PS5 و خرید اکانت قانونی ps4 را دارید، می توانید از طریق مجموعه گیم پردایس اقدام کنید.

طراحی مسیرهای مسابقه‌ای بسیار متنوع و چشم نواز

برای بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled مسیرهای مسابقه‌ای که بسیار متنوع و از نظر طراحی بسیار زیبا هستند نیز طراحی شده است. به طوری که ممکن است رانندگی را متوقف کرده و محو تماشای این محیط‌های زیبا شوید.

تمامی مسیرهای مسابقه‌ای با شیب‌ها، جعبه‌های معروف کرش، المان‌های محیطی و … طراحی شده‌اند. ضمن اینکه در مسیر امکان جمع‌آوری میوه‌های معروف کرش نیز وجود دارد. این میوه‌ها ضمن اینکه سرعت ماشین کارتینگ شما را افزایش می‌دهند، سلاح‌های شما را نیز قوی‌تر می‌کنند. برای مثال اگر ده میوه را جمع کرده باشید، جعبه قرمز رنگ TNT تبدیل به جعبه‌ سبز رنگ می‌گردد که در صورت اصابت به حریف، بلافاصله منفجر می‌گردد.

تنطیم دوربین کاراکتر

به صورت پیش فرض، دوربین برای بازیکنان در حالت نزدیک تنظیم شده است؛ پس از هر بار وارد شدن به بازی می‌توان دوربین را با فشردن یکی از کلیدهای شولدر تنظیم نمود. سازندگان این بازی، یک تنظیم ثابت را در منوی تنظیمات در نظر نگرفته‌اند؛ بنابراین پیش از آغاز بازی و حتی بعد از ری‌استارت کردن یک مسیر، می‌توانید دوربین را تنظیم کنید تا یک میدان دید کوچک در اختیار شما قرار نگیرد.

هفت حالت مختلف در بخش چندنفره بازی

در این بازی، هفت حالت مختلف در بخش چندنفره بازی طراحی شده است. اغلب گیمرها به بخش Battle علاقه‌مند هستند که در آن بازیکنان در محیط بزرگی با یکدیگر مبارزه می‌کنند و می‌توانند امتیاز بالاتری را به دست آورند. در بازسازی جزئیات این حالت زمان زیادی اختصاص داده شده است، به طوری که بازیکنان می‌توانند در کنار نقشه‌های سنتی کرش ماشینی به نقشه‌های جدیدتری نیز دسترسی داشته باشند.

اکانت بازی crash bandicoot 4 it's about time |اکانت ظرفیتی کراش

سخن آخر

شرکت اکتیویژن و استودیو بیناکس با بازسازی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled اثبات کردند که این بازی ضمن اینکه‌ سرگرم کننده است، می‌تواند چالش برانگیز نیز باشد. بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled به صورت تک نفره و یا چند نفره در کنار دوستان و خانواده، حسابی سرگرم کننده است.

دکمه بازگشت به بالا