اقتصادیفعالان کسب و کار

سرور مجازی دایرکت ادمین

آموزش نصب دایرکت ادمین در سرور لینوکس

DirectAdmin یک کنترل پنل رایج در میزبانی وب است که توسط بسیاری از دارندگان VPS برای تسهیل مدیریت وب‌سرور، FTP، ایمیل و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه توسط بسیاری از سیستم عامل‌ها از جمله موارد زیر پشتیبانی می‌شود:

Red Hat Enterprise Linux / CentOS ۵ and 6

FreeBSD ۸ and 9

Debian ۶ and 7

سخت افزار مورد نیاز برای نصب دایرکت ادمین

موارد زیر الزامات سیستم جهت نصب دایرکت ادمین است، اگرچه پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از آخرین اطلاعات به وب‌سایت این برنامه به آدرس http://www.directadmin.com/install.html مراجعه کنید. باید اطمینان حاصل کنید که VPS شما دارای حداقل منابع زیر است:

۵۰۰Mhz CPU

۱GB RAM

۲GB disk storage

۲x public IPv4 addresses (for2 DNS), 1x IPv4 can be used if using external DNS

(FQDN for VPS (e.g. server1.example.com

آماده سازی سرور مجازی دایرکت ادمین

DirectAdmin بسیاری از برنامه‌ها را از دایرکتوری منابع خود نصب می‌کند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که قبل از نصب دایرکت ادمین، هرگونه تداخل در فرایند نصب نرم‌افزار‌ها برطرف شده است. بنابراین باید نرم‌افزار‌های زیر را حذف کنید:

    Apache یا هر وب سرور دیگر مانند (i.e. Nginx, Lighttpd, etc.)

    PHP

    MySQL

    (FTP server (ProFTPd, Pure-FTP, etc

    (Email server (Exim, Postfix, Sendmail, etc

برای نصب و کامپایل برنامه‌های مختلفی که DirectAdmin از آنها استفاده می‌کند، باید مطمئن شوید که موارد زیر در VPS نصب شده است:

    gcc

    g++

    DNS server

همان‌طور که پیشتر گفته شد، قبل از شروع نصب دایرکت ادمین، نصب سرور DNS در سرور مجازی الزامی است که ما نصب و تنظیم BIND9 را پیشنهاد می‌کنیم. پس از اتمام این مرحله می‌توانید به مرحله نصب بروید.

نحوه نصب دایرکت ادمین

قبل از شروع نصب باید وارد قسمت کلاینت DirectAdmin در وب‌سایت خود شوید و آدرس IP مربوط به سرور مجازی خود را چک کنید.

سپس با کمک SSH و با استفاده از root credentials به سرور مجازی خود وارد شوید و با اجرای موارد زیر، اسکریپت نصب دایرکت ادمین را دریافت کنید:

cd /root

wget http://www.directadmin.com/setup.sh

chmod 755 setup.sh

اکنون می‌توانید اسکریپت نصب را به این ترتیب اجرا کنید:

./setup.sh

پس از اجرای اسکریپت، از شما خواسته می‌شود برای گرفتن DirectAdmin client ID، شماره سریال لایسنس و نام هاست مربوط به سرور مجازی خود را وارد کنید.

از آنجا که ما در حال نصب DirectAdmin بر روی یک سرور مجازی هستیم، باید با توجه به تجهیزات شبکه اصلی خود، تغییراتی در فایل /usr/local/directadmin/conf/directadmin.conf ایجاد کنیم:

[ethernet_dev=[DEVICE NAME

که در آن بخش [DEVICE NAME] نام آداپتور اصلی شبکه در سرور مجازی شما است. با اجرای دستور زیر می‌توانید نام آداپتورهای شبکه خود را پیدا کنید:

ipconfig -a

برخی از نام‌های رایج این تجهیزات عبارتند از venet0:0 (OpenVZ، Virtuozzo و غیره)،  eth0:1 و eth0. اکنون می‌توانید با استفاده از URL زیر به DirectAdmin دسترسی پیدا کنید:

http://{VPS IP]:2222

با این حال باید توجه داشته باشید که در URL بالا، از پروتکل رمزگذاری شده HTTPS (SSL) استفاده نمی‌شود، بنابراین ممکن است که اطلاعات ورودی شما به صورت clear text یا کاملاً قابل خواندن بشود و در دسترس عموم قرار بگیرد.

تنظیمات پشتیبانی از SSL

به‌طور پیش فرض، DirectAdmin از اتصال مبتنی بر (HTTPS (SSL پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین به منظور پشتیبانی از این پروتکل، تغییراتی در تنظیمات نهایی بایستی انجام شود.  در این بخش به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید یک گواهینامه  ‘self-signed’ را تنظیم و نصب کنید تا از آن برای ورود به بخش مدیریت DirectAdmin با استفاده از HTTPS استفاده شود. موارد زیر را در خط فرمان SSH در VPS خود اجرا کنید:

حال باید SSL را در تنظیمات DirectAdmin فعال کنیم:

vi /usr/local/directadmin/conf/directadmin.conf

در تنظیمات، بخش SSL=0 را پیدا کنید و آن را به‌صورت زیر تغییر دهید:

SSL=1

اکنون لازم است DirectAdmin را به‌منظور اعمال و ذخیره تغییرات، مجدداً restart کنیم:

service directadmin restart

اکنون می‌توانید با آدرس زیر و با امنیت بالا وارد DirectAdmin در سرور مجازی خود شوید:

https://{VPS IP]:2222

مراحل نصب دایرکت ادمین در سرور مجازی با موفقیت به اتمام رسید. در صورتی که در هر یک از مراحل با مشکلاتی مواجه شدید، با تیم فنی ما تماس حاصل کنید تا راهنمایی‌های لازم را به شما بدهند.

سرور مجازی دایرکت ادمین

سرور مجازی دایرکت ادمین سرورهای مجازی دایرکت امین ما از دیتاسنترهای برتر داخل و خارجی با هارد SSD NVME و منابع کاملا اختصاصی با قابلیت ارتقا در هر زمانی ارائه می گردد. تحویل این سرویس ها به صورت سریع و در سریعترین زمان ممکن می باشد. آخرین نسخه کنترل پنل محبوب دایرکت ادمین Direct Admin بر روی سرورها نصب می گردد بر روی کنترل پنل سنتوس هنگام ثبت سفارش اینکه سرویس شما ایران یا خارج تحویل گردد در توضیحات سفارش می توانید ذکر کنید.

سرورهای مجازی دایرکت ادمین در واقع کامپیوتر و ماشین های مجازی ای می باشند که بر روی سرورهای اختصاصی کانفیگ می گردد و توسط مجازی سازها مدیریت می شوند و بسته به کانفیگ یعنی مقدار رم ، سی پی یو ، هارد از منبع اصلی سرور استفاده می کند

سرور مجازی لهستان

سرورهای اصلی که سرور مجازی دایرکت ادمین DirectAdmin بر روی این سرورها مجازی سازی شده است از برترین برند های روز دنیا از نظر سخت افزاری بهره می برد و از نظر کیفیت ، امنیت و حتی سرعت شما عزیزان هیچ دغدغه و نگرانی ای نخواهید داشت بی شک سرورهای مجازی آلمان که از دیتاسنتر هتزنر می باشد بهترین گزینه برای میزبانی انواع و اقسام وب سایت ها می باشد به دلیل آپتایم ۱۰۰% بدون قطعی کیفیت مناسب و پینگ تایم مناسب به ایران و فایروال مناسب از مابقی دیتاسنتر متمایز شده است.

درباره کنترل پنل محبوب دایرکت ادمین directadmin :

دایرکت ادمین در واقع اگر بخواهیم به زبان ساده صحبت کنیم یک کنترل پنل گرافیکی مبتنی بر وب است که امکان مدیریت و میزبانی وب سایت ها را برای ما فراهم می کند و براحتی می توانیم وب سایت های خودمان مخصوصا وب سایت های با زبان برنامه نویسی PHP را براحتی می توان مدیریت کرد.

میزبانی وب دایرکت ادمین چیست؟

میزبانی وب directadmin در واقع میزبانی وب لینوکس است که شامل نصب DirectAdmin است. دایرکت ادمین جوانب مثبت و منفی خود را دارد ، اما در اکثر موارد بسیار خوب کار می کند و وقتی به دنبال راه حل کنترل پنل هستید ، انتخاب معقول و منطقی را ایجاد می کند. آنچه انتظار دارید:

سرور مجازی دایرکت ادمین DirectAdmin

مزیت های دایرکت ادمین :

آسان برای یادگیری

آسان برای استفاده

موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود

سعی و آزمایش کرد

شامل نصب خودکار نرم افزار است

تعداد زیادی آموزش / پشتیبانی آنلاین موجود است

منفی:

تعداد ویژگی ها می تواند بسیار زیاد باشد

نسبتاً آسان برای تغییر تصادفی تنظیمات مهم

برخی از هاست نرم افزار منسوخ را اجرا می کنند

هزینه بیشتری دارد و به ندرت با هاستینگ رایگان ارائه می شود

کاموا

تحویل سرویس مورد نظر در سریعترین زمان ممکن می باشد اما نصب و کانفیگ کنترل پنل کمی زمان بر و ممکن است چند ساعت زمان ببرد!

سرو مجازی یا VPS مخفف شده عبارت Virtual Private Server می باشد، این سرور مجازی بر روی سرورهای اختصاصی توسط مجازی سازها مثل vmware ایجاد می گردد و بر روی سرور مجازی سیستم عامل های مختلف قابل نصب می باشد همینطور منابع سرور مجازی را می توان ارتقا و تغییر داد.تحویل سرورهای مجازی سی پنل به صورت آنی می باشد!

مزیت های سرور مجازی دایرکت ادمین :

  • قابلیت ارتقا سرویس و آپدیت دایرکت ادمین در هر زمانی
  • سرور های مجازی با منابع کاملا اختصاصی ارائه میگردند.
  • دسترسی به سرور های مجازی بدون محدودیت و روت میباشد.
  • سرور های مجازی با پنل تحت وب برای ریبوت روشن و خاموش کردن سرور ارائه میگردند.
  • امکان فعال سازی کارت صدا بر روی سرور های ویندوز موجود میباشد.
  • امکان ارائه سیستم عامل های مختلف.
  • تمامی پنل ها شامل پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته می باشند.
  • ترافیک نامحدود سرورها
  • مجازی ساز vmWare می باشد.
  • کلیه کنترل پنل ها سی پنل و دایرکت ادمین و پلسک و … در صورت نیاز نصب می گردد.
  • انعطاف پذیری بالا قابلیت ارتقا حتی پورت شبکه!
  • امنیت بالا سرورها
  • قابلیت جابجایی در لوکیشن ها مختلف
  • عملکرد تقریبا مشابه سرور اختصاصی

خدمات اضافی سرور مجازی آلمان :

  • مدت زمان فعال سازی سرویس ها بین ۱۵ دقیقه الی ۴ ساعت میباشد.
  • هزینه هر آی پی اضافی ۷۵,۰۰۰ تومان میباشد.
  • هزینه هر یک گیگا بایت رم اضافی ۲۲,۰۰۰ تومان میباشد.
  • هزینه هر یک هسته سی پی یو اضافی ۲۵,۰۰۰ تومان میباشد.
  • تمامی سرور های ویندوز همراه نصب نرم افزار های ضروری و کاملا آپدیت شده ارائه می شوند.
  • به دلیل حجم بسیار بالای سرورهای مجازی ، تهیه نسخه پشتیبان بر عهده خود کاربر میباشد.

خرید سرور مجازی DirectAdmin و vps دایرکت ادمین با تحویل آنی

سرور دایرکت ادمین و خرید سرور مجازی DirectAdmin راه حل یکی از مشکلات اساسی برای یک وب مستر که می خواهد وب سایت و یا نرم افزار های خود را در سرور مجازی به صورت اختصاصی نگهداری کند، مشکل مدیریت سرور می باشد که روزانه زمان زیادی را از مدیر سایت خواهد گرفت، ما برای شما سرورتان را نصب، بهینه سازی و مدیریت کامل می کنیم تا با خیال آسوده به تجارت خود بپردازید و همچنین به صورت دوره ای عملیات هایی در سرور شما، در جهت بهینه سازی و یا آپدیت های امنیتی انجام می شود.

کلیه پلان های زیر دارای لایسنس دایرکت ادمین اورجینال می باشند و با توجه به نیاز های شما و تعداد بازدید و نوع کاربرد سرور نصب و مدیریت خواهند شد و شما هیچ گونه هزینه اضافه برای مدیریت سرور  و لایسنس نخواهید داشت.

ویژگی سرورهای دایرکت ادمین

  • هارد NVMe
  • فایروال سخت افزاری و نرم افزاری
  • سرویس کاملا مدیریت شده
  • منابع اختصاصی و دسترسی پذیری بالا
  • 99% پایداری SLA
  • حداکثر سرعت بارگذاری
  • فضای پشتیبان FTP رایگان
  • پشتیبانی و مانیتورینگ 24 ساعته

کنترل پنل Directadmin

استفاده از سرور های لینوکسی برای مدیریتِ هاست، زمانی که دانش فنی لازم برای کار مستقیم با لینوکس نباشد، مطمئنأ یکی از گزینه ها استفاده از کنترل پنل محبوب و خوب دایرکت ادمین می باشد، که با ظاهری مناسب و امنیت بالا و بسیار منعطف برای ایجاد تغییرات لازم روی سرویس ها مناسب است.

فضای پشتیبانی رایگان

همه سرویس های کلود دیاکو دارای فضای پشتیبانی رایگان معادل 50% میزان هارد سرویس هستند، که به صورت هدیه در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. تنظیمات لازم جهت پشتیبان گیری خودکار از سرویس توسط ما در زمان نصب تنظیم خواهد شد که به صورت هفتگی از کلیه اطلاعات پشتیبان تهیه شود.

تضمین حداکثر ها

در سرویس های مدیریت شده ما تضمین خواهیم کرد که هر چیزی در حوزه اختیار و مسئولیت ما باید در حالت حداکثر انجام گیرد، از نظر سرعت، پایداری، امنیت و بهینه سازی و هر آنچه که سرویس شما برای فعالیت مناسب در بالاترین سطح استاندارد لازم داشته باشد، توسط تیم تخصصی ما انجام می گیرد.

مانیتورینگ 24 ساعته

سرویس های تحت مدیریت تیم فنی دیاکو وب از نظر منابع و وضعیت سیستمی به صورت لحظه ای در 24 ساعت شبانه روز مانیتورینگ خواهند شد، در صورت مشاهده هر گونه نوسان و یا تغییر ناگهانی در سیستم و مشکل در سرویس دهی بلافاصله برای رفع ایراد احتمالی اقدامات لازم انجام می گیرد.

دایرکت ادمین چیست؟

اگر بخواهیم از یک یا چند وب سایت بدون نیاز به دستورات لینوکسی و بدون دانش فنی خاص توسط محیط گرافیکی مدیریت کنیم نیاز به کنترل پنلی داریم که تمامی امور را به صورت خودکار توسط محیط گرافیکی برای ما انجام دهید که یکی از کنترل پنل های محبوب دایرکت ادمین است که از طریق آن مدیریت بر هاست، میسر و ساده می‌‍شود. کنترل پنل خوب و جایگزین ارزان قیمت ولی با کیفیت و امنیت بالا در مقابل سی پنل هست.

ویژگی‌های DirectAdmin

کنترل پنل دایرکت ادمین محیط کاربری بسیار ساده‌ای داشته و مدیریت آن برای افراد بسیار روان خواهد بود. همین طور کنترل پنل دارای لیست کاری خودکار بوده و پایداری کامل دارد. به علاوه سرعت دایرکت ادمین نیز قابل توجه بوده و از این جهت آن را به یکی از بهترین کنترل پنل‌ها تبدیل می‌سازد. مهم‌تر از همه این که شما می‌توانید از دایرکت ادمین بر روی هر دو سرور مجازی و اختصاصی با یک قیمت استفاده کنید.

سرورهای ابری مجازی دایرکت ادمین

سرورهای مجازی با پلت فرم دایرکت ادمین دارای سرعت و پایداری شبکه عالی بوده و مدیریت پنل در آن با وجود دایرکت ادمین، با راحتی بسیاری همراه خواهد بود. بک آپ گیری، آپتایم 100 درصد و … نیز از سایر ویژگیهای آن هستند. کنترل پنل سرورهای مجازی دایرکت ادمین دارای هزینه لایسنس پایین بوده و مسائل مربوط به تحریم نیز در خصوص آن ایجاد مشکل نخواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا