اقتصادیفعالان کسب و کار

طراحی سایت رایگان با تمام امکانات

آموزش طراحی سایت رایگان به کمک قابلیت های رایگان

اگر برای طراحی سایت رایگان فکر می کنید که نیاز به یک شخص یا شرکت برنامه نویسی دارید، درست فکر می کنید. اما ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم بتوانید یکی از بهترین و لذتبخش ترین تجربه های خود را در طراحی سایت به دست آورید. طراحی سایت رایگان به کمک قابلیت های رایگان موجود در بستر وب استفاده از فروشگاه ساز حرفه ای برای سریعتر انجام شدن کارها.

ساخت وب سایت رایگان با پسوند com

به دنبال ساخت وب سایت رایگان با پسوند com هستید؟ این مقاله را تا به انتها دنبال کنید. فراموش نکنید که تمام راه های رایگان زیر بجز راه یادگیری و طراحی توسط خودتان و یا واگذاری طراحی سایت به شرکت های طراحی سایت، برای راه اندازی کسب و کار های درآمد زا پیشنهاد نمی شوند. به همین دلیل در ابتدا به این دو موضوع خواهیم پرداخت.

 

ساخت سایت رایگان

اگر وقت کافی برای یادگیری و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود دارید، بهترین روش برای ساخت سایت رایگان، فراگیری آموزش طراحی سایت اصولی است. آموزشی که شما را گام به گام به سمت حرفه ای تر شدن و تسلط کامل برای طراحی سایت هدایت کند. در این خصوص اگر علاقمند به یادگیری هستید، ما مجموعه آموزشی ها آموزشگاه برنامه نویسی سایتی شو را به شما پیشنهاد می کنیم. آموزش هایی رایگان و در عین حال حرفه ای.

طراحی سایت تخصصی

اگر از بودجه لازم برای طراحی سایت برخودار هستید، و وقت کافی برای یادگیری و طراحی وب سایت توسط خودتان ندارید، بهترین راه، واگذاری طراحی سایت به شرکت های طراحی سایت است. یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های طراحی سایت ، شرکت دیجیتال مارکتینگ سایتی شو است. برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

ساخت سایت رایگان در گوگل

خوب بریم سراغ ساخت وب سایت رایگان با پسوند com و فرایند های مربوط به آن.

ادعای اول: چگونگی ساخت سایت با پسوند com

لازم به ذکر است که این دامنه مخفف کلمه commercial  یعنی تجاری است. اما این پسوند و دامنه را از کجا می توان تهیه کرد؟

شرکت های بسیاری وجود دارند که می توان از آنها دامنه خریداری کرد و خدمات مناسبی گرفت. اول یک تحقیق انجام داده و یک شرکت یا سایت مناسب و معتبر را انتخاب کنید. سپس دامنه ی مورد نظر خود را به همراه پسوند com سفارش دهید.

اگر قبلا سایتی با این دامنه و پسوند ثبت نشده باشد، شما می توانید به راحتی از دامنه و پسوند com استفاده کنید.

پسوند دامنه com یا همان Commercial یک پسوند عمومی برای ثبت سایت می باشد. این پسوند بین المللی است و در سرتاسر جهان از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

برای ساخت سایت های بسیاری از این پسوند استفاده می کنند. برای همه ی افراد امکان ثبت سایت با این پسوند فرآهم شده است. همچنین می توان دامنه های فارسی را با این پسوند ثبت کرد.

ادعای دوم: سایت ساز و فروشگاه سازهایی که رایگانند!

ابزاری است که با کمک آن می‌توانید سایت خود را بدون نیاز به کدنویسی و دانش فنی طراحی و مدیریت کنید. استفاده از سایت‌ساز این مزیت را برایتان دارد که نیازی به خرید هاست جداگانه ندارید. حتی در برخی موارد دامنه رایگان هم در اختیار شما قرار می‌دهند. هم همینطور است.

البته نه به این معنی که از هزینه خرید هاست و دامنه فارغ هستید. این هزینه در هر سایت‌سازی که می‌بینید عموما در یکی از سه دستۀ زیر جای می‌گیرند:

  1. حالت پایه آن‌ها رایگان است؛ ولی برای استفاده از امکانات بیشتر باید پول پرداخت کنید. (مانند Wix)
  2. هزینه سالانه می‌گیرند. (مانند )
  3. از فروش شما سود می‌گیرند. (مانند سازیتو)

اگر سایت سازی وجود دارد که خارج از این سه حالت است و کاملاً رایگان کار می‌کند، خوشحال می‌شویم آن را به ما معرفی کنید 🙂

یک نکته مهم که در مورد سایت سازها و فروشگاه سازها باید در نظر بگیرید این است که چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهند. مثلا ممکن است که سایت ساز ادعا کند که به صورت کاملا رایگان به شما سایت می‌دهد، اما در عمل محدودیت‌هایی برای سایت شما اعمال کند. به عنوان نمونه این احتمال وجود دارد که در حالت رایگان فقط امکان ساخت 10 صفحه در سایت وجود داشته باشد. در این حالت برای دسترسی به امکانات بیشتر روی سایت‌تان باید پول پرداخت کنید.

مثلا یک فروشگاه ساز ممکن است ادعا کند که کاملا رایگان است، اما فقط قابلیت درج 5 محصول در سایت‌تان را به شما بدهد. حواست‌تان باشد که حتما قبل از انتخاب یک سرویس برای ساخت سایت یا فروشگاه اینترنتی، امکانات و شرایط آن را به صورت کامل بدانید. این که از همان ابتدا بتوانید بهترین سایت ساز و فروشگاه ساز را انتخاب کنید اهمیت زیادی دارد. چون قرار است زمان زیادی را صرف سایت‌تان را و بعدا اگر از سرویسی که تهیه کردید راضی نباشید؛ حتی اگر پولی پرداخت نکرده‌اید، قطعا زمان با ارزش‌تان هدر رفته است.

ادعای سوم: طراحی سایت رایگان = طراحی سایت ارزان

شاید تیتر ادعای سوم کمی گیج‌کننده باشد! منظورمان سایت‌هایی است، که هنگام جستجوی عبارت “طراحی سایت رایگان” در نتایج گوگل ظاهر می‌شوند. اما وقتی وارد سایتشان می‌شوید، می‌بینید که منظورشان از طراحی سایت رایگان، طراحی سایت خیلی ارزان (به تعبیر خودشان) بوده و حتی چندین بسته و تعرفه مختلف دارند.

اگر خودتان هم همین الان “طراحی سایت رایگان” را در گوگل جستجو کنید، تعدادی از این سایت‌ها را می‌بینید. فقط کافیست سایت را باز کنید و تفاوت چیزی که همان ابتدا گفته‌اند و تعرفه‌های سایت را ببینید. برای جذب مخاطب دست به هرکاری می‌زنند! الان دیگر می‌دانید که چطور باید با آن‌ها برخورد کنید.

بالاخره چه کار کنیم؟ پس هزینه ساخت سایت چقدر است؟

بگذارید خیالتان را راحت کنیم: هیچ‌کس به‌صورت رایگان برای کسی کاری انجام نمی‌دهد، آن هم طراحی سایت که پروسه‌ای وقت‌گیر و هزینه‌بر است! پس اگر جایی با این ادعا روبرو شدید بدانید که کاسه‌ای زیر نیم‌ کاسه است. حتی اگر هم خواستید این کار را انجام دهید انتظار داشتن یک وب‌سایت خوب و حرفه‌ای را نداشته باشید. یا حتی اگر هم ساخت سایت رایگان باشد، بعد از آن قرار نیست سرویس و پشتیبانی خاصی بگیرید. شما می‌مانید و مشکلات سایت.

این‌ها بارزترین ادعاهایی بود که در مورد طراحی سایت رایگان می‌شود. اگر وارد این پروسه شوید با انواع ادعاها مواجه می‌شوید و در نهایت می‌بینید تنها زمان‌تان تلف شده و کاری از پیش نبرده‌اید. به‌جای آن به‌دنبال یک راهکار منطقی برای باشید.

یکی از بهترین روش‌ها برای ساخت سایت و فروشگاه، استفاده از سایت ساز و فروشگاه ساز پرتال است؛ که با کمک آن با ، در کمتر از یک ساعت صاحب یک سایت خواهید بود. اگر باورتان نمی‌شود یا مقالۀ را بخوانید؛ یا اینکه همین الان سایت تان را بسازید. (7 روز تست رایگان هم در اختیار شماست) همچنین پشتیبانی 24 ساعته را نیز خواهید داشت.

یک نکته: به‌جای اینکه تمام وقت‌تان را صرف طراحی سایت کنید، خیلی سریع سایت‌تان را در پرتال ایجاد و زمان‌تان را روی پول درآوردن از آن بگذارید. پولی که قطعا چندین برابر هزینه اولیه ساخت سایت است(با استناد به مشتریان‌مان)

هر سؤالی راجع به ساخت سایت و فروشگاه دارید، با شماره ما تماس بگیرید، تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

1) تبدیل رایگان وبلاگ به سایت

مراحل کار :

از راحت ترین کارها برای ایجاد وبسایت که کم تر از ۱۵ دقیقه برای فرد حرفه ای زمان می برد و برای افراد آماتور در حداکثر ۱ ساعت صورت می گیرد.

در این روش ما ابتدا وبلاگ رایگانی می سازیم و سپس اقدام به اتصال دامنه به وبلاگ می پردازیم . با این کار وبلاگ شما به شکل یک وبسایت می شود. سایت های وبلاگ بسیاری موجود است که مشهورترین آن blogfa blogsky و blog.ir است که همگی این امکان را دارند. برای آموزش ساخت سایت به روش از وبلاگ ساز blogfa.com استفاده می کنیم.

2) طراحی سایت رایگان و حرفه ای با وردپرس

ساخت سایت رایگان با وردپرس بهترین روش است اما پیچیدگی های بسیار زیادی دارد ولی هر فردی قادر است این آموزش های کاملا رایگان را ببیند و بهترین سایت را متناسب با نیاز خود بسازد.

وردپرس

وردپرس یک اپلبکیشن تحت وب است ( منظور از اپلیکیشن برنامه است و با اشتباه نشود )

وردپرس برای تمامی افرادی که تنها طراح هستند و هیچ اطلاعاتی از کدنویسی و برنامه نویسی ندارند بسیار مناسب است زیرا نه تنها به این افراد کمک می کند بدون سواد برنامه نویسی سایت بسازند بلکه سایتی بسازند که حتی از برنامه نویسان معمولی و پیشرفته اینترنت بهتر زیبا تر و دارای رنک بهتری در گوگل باشد !

ما برای شما به صورت کاملا رایگان ویدیو  قرار داده ایم تا بتوانید با کیفیت ترین سایت را بسازید. در به معرفی کامل وردپرس و وبسایت هایی که با این روش ساخته شده اند پرداخته ایم. وردپرس به قدری معروف است که چیزی حدود ۳۰ درصد سایت های ساخته شده با این وب اپلیکیشن ساخته شده است.

ساخت سایت رایگان با پسوند com و ir و … با قالب های حرفه ای و طراحی و برای تمامی افرادی که می خواهند وب سایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا  بر روی اینترنت راه اندازی کنند. با افزایش قیمت سایت های فارسی و گران شدن هزینه نیروی ماهر و کدنویس باعث شده که بسیاری به سمت تلگرام و اینستاگرام به صورت تنها بروند در حالی که از کاربران میلیونی گوگل غافل شده اند. توجه کنید که متناسب با سفارش شما متفاوت است.

با افتخار اعلام می کنیم که  وبسایت های حرفه ای با سیستم مدیریت محتوا به صورت رایگان در اختیار کاربران محترم می گذارد. اما یک سوال در مورد ؟ چرا در اینترنت اینقدر گسترده شده است؟ چگونه به جای و ساده ، سایت ارزان و حرفه ای درست کنیم؟ چرا هزینه ساخت سایت همیشه رایگان کم تر از ۹۰۰۰۰ تومان است؟

در جواب باید گفت هزینه ساخت یک وبسایت ir , com و غیره به سه بخش تقسیم می شود. برای روشن شدن رایگان بودن سایت به مثال سایت siteman.ir توجه کنید.

هزینه دامنه ir

برای ساخت «سایت من » اول باید دامنه را بخریم . برای خرید دامنه پسوند ir به مراجعه کنیم و برای هر سال مبلغ ۱۷۰۰۰ تومان معادل سیزده هزار تومان پرداخت کنید این فقط هزینه دامنه است مثل سیم کارت

هزینه هاست

شما بعد از خرید دامنه با پسوند ir نیاز به خرید هاست دارید مثل این که سیم کارت خریدید و نیاز به خرید موبایل دارید. درواقع هاست محل نگه داری فایل ها و عکس های هاست شماست و دامنه ir  مثل ادرس خانه به هاست شما اشاره می کند. هزینه هاست یک ساله با یک گیگابایت فضا تقریبا 200 هزار تومان است.

این بخش از بسیار سیال و متغیر است زیرا به میزان حرفه ای بودن قالب وبسایت رایگان یا یونیک بودن قالب سایت و افزودن قابلیت های بیشتر آن است. هزینه این قسمت از ۸۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون تومان قابل تغییر است.

همان طور که در بالا توضیح دادیم برای سه مرحله هزینه وجود دارد اما جالب است بدانید تمام مراحل بالا با قیمتی ارزان و حدود ۳۰۰ هزار تومان قابل راه اندازی هست اما چگونه؟

زیرا اولا برای ساخت سایت کاملا رایگان حتما سایتی بسیار ابتدایی در اختیار شما می گذارند و خود شما باید برای جرفه ای شدن آن یا دانش کافی داشته باشید یا از طرح های آماده آن ها بخرید پس هزینه ای عملا بابت طراحی سایت نمی گیرند.

دوما برای ساخت دامنه ir شرکت ها قیمت کم تری به عنوان کارگزین پرداخت می کنند مثلا 3000 تومان برای هر دامنه پس پول کم تری بابت دامنه نسبتا رایگان ir می دهند.

سوما تنها می ماند هزینه یک هاست معمولی را پرداخت کنند و آن را میان ۱۰۰ کاربر به اشتراک می گذارند با این کار هزینه تمام شدن هر سایت خیلی کم تر شده اما محدودیت هایی برای سایت اعمال می شود مثلا سایت های رایگان قادر به افزودن قابلیت های معمولی هم نیستند و باید برای خدمات و امکانات در آینده پول های واقعا زوری بدهند.

دکمه بازگشت به بالا