اقتصادیفعالان کسب و کار

میز و صندلی باغی و ایده هایی برای فضای باز

در طی سال های اخیر با افزایش رشد خرید باغ ویلا در اطراف کلانشهرها شاهد افزایش تقاضا برای خرید مبلمان فضای باز بوده ایم و به همین خاطر تنوع در مدل ها و قیمت های این مبل ها افزایش یافته است و متقاضیان می توانند با شناخت انواع فضای باز به راحتی یک خرید مطمئن و هدفمند را تجربه کنند.

مبلمان فضای باز تاثیر بسزایی بر روی جذابیت محوطه خارجی خواهد داشت و با خرید بهترین میز و صندلی ها هم زیبایی و ارزش محوطه افزایش می یابد و هم استفاده و بهره مندی از این فضا بیشتر می شود چرا که افراد می توانند جهت استراحت و لذت بردن از منظره اطراف با بهره مندی از این مبل ها اقدام کنند. جهت آشنایی با انواع مبلمان فضای باز و نکات خرید آن از بهترین سایت های فروشگاهی حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با آگاهی کامل بتوانید اقدام کنید.

تولید کنندگان مبلمان فضای باز |مبلمان باغی حصیری پلاستیکی

اهمیت و نقش مبلمان فضای باز

حین و یا طراحی روف گاردن افراد به سراغ طراحی یا تهیه المان های مختلفی می روند که هر کدام کارایی های بی نظیری برای فضای مورد نظر دارند اما مبلمان فضای باز یکی از کاربردی ترین و بهترین المان هایی است که در هر فضایی باید وجود داشته باشد.

افرادی که قصد دارند تا تغییراتی در فضای باز خانه خود اعمال کنند بهتر است به سراغ تهیه یک دست میز و صندلی شیک برای آن بروند تا به واسطه همین مبلمان فضای باز هم زیبایی و ارزش دکوراسیون محوطه افزایش یابد و هم بتوانند به واسطه آن افراد با آرامش بیشتری در این فضا اقدام به استراحت نمایند.

برای خرید مبلمان فضای باز می توانید با توجه به سلیقه خود و بودجه ای که در اختیار دارید بهترین آن را انتخاب کنید؛ زیرا شما برای این خرید هیچ محدودیتی ندارید و این به خاطر تنوع بالا در این خرید است که دست افراد را باز گذاشته تا متقاضیان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

میز و صندلی فضای باز

برای تهیه مبلمان فضای باز حتما نیازی نیست که افراد به سراغ مبل های قیمتی بروند و هزینه های بسیاری را صرف تهیه آن کنند بلکه می توان با تهیه یک دست میز و صندلی شیک و ساده هم به کارایی فضا افزود و هم ارزش و بهای آن را افزایش داد. تنوع در خرید میز و صندلی باغی یا میز و صندلی روف گاردن بسیار بالا است و متناسب با هر سلیقه ای می توان یک دست میز و صندلی شیک تهیه نمود.

برخی افراد ممکن است نیاز به مبلمان فضای باز داشته باشند اما با این خرید نخواهند به صورت دائم از آن استفاده کنند و اصلا نیاز به شستشو هم نباشد. اما برخی افراد نیاز به خرید میز و صندلی فضای باز دارند چرا که می خواهند این وسایل به صورت دائم در محوطه باشد پس باید قابلیت شستشو هم داشته باشد.

مبلمان فضای باز آلاچیق

آلاچیق از مهم ترین و کاربردی ترین المان های موجود در محوطه است که افراد برای استفاده بیشتر و بهتر از این فضا می توانند با تهیه مبلمان فضای باز به کاربرد آن بیفزایند. آلاچیق جلوی نور مستقیم را می گیرد و با داشتن مبلمان فضای باز درون آلاچیق می توان به راحتی از منظره اطراف لذت برد.

برخی آلاچیق ها خودشان جای نشستن دارند یعنی حین طراحی و ساخت آن ها دور تا دور آلاچیق بگونه ای ساخته شده که امکان استفاده از آن وجود دارد اما برخی آلاچیق ها بگونه ای طراحی شده اند که نیاز است جهت استفاده از آن ها به سراغ تهیه مبلمان فضای باز رفت.

مبلمان فضای باز روف گاردن

از دیگر فضاهایی است که طراحی و ساخت آن امروزه بسیار پرطرفدار و محبوب تر شده است، زیرا با طراحی این فضا به دلیل ارتفاع بالای آن امکان مشاهده منظره های اطراف تا فاصله های دور هم وجود دارد چرا که روف گاردن در پشت بام اجرا می شود.

اما برای اینکه طراحی و اجرای این فضا کاربردی باشد و بتوان از آن استفاده نمود باید یک دست مبلمان فضای باز تهیه کرد تا به واسطه این مبلمان امکان استراحت و بازدید از فضای اطراف میسر باشد. البته نکته اینجاست که تهیه مبلمان روف گاردن کمی متفاوت تر است و باید به سراغ مبل های سبک تری رفت.

مبلمان باغی

مبلمان باغی باید سبک و راحت باشد تا بتوان به راحتی آن را جابجا نمود و همچنین باید راحت باشد پس حتما حین خرید مبلمان باغی به این نکات توجه کنید تا پس از خرید و استفاده از آن پشیمان نشوید.

خرید مبلمان فضای باز یا مبلمان باغی نیاز به صرف هزینه های بالا ندارد اما ضروری است که قبل از خرید حتما به راحتی و سبکی این مبلمان توجه نمایید. با توجه به سلیقه خود می توانید به سراغ مبلمان فضای باز بروید یا اینکه به سراغ خرید میز و صندلی های سبکی بروید.

مبلمان ویلایی

زمانی که افراد اقدام به خرید ویلا می کنند باید به محوطه و مبلمان فضای باز هم توجه ویژه می کنند؛ زیرا فقط خرید ویلا مهم نیست بلکه باید وسیله ها و المان های آن را بگونه ای تهیه نمود که بتوان به راحتی از آن ها استفاده کرد. با مراجعه حضوری به فروشگاه با انواعی از مبلمان فضای باز و مبلمان ویلایی آشنا می شوید که انتخاب و خرید این مبلمان باید با توجه به نیاز و سلیقه شما انجام شود.

مبلمان تراس و بالکن

مبلمان فضای باز گاهی برای تراس و بالکن خریداری می شود؛ زیرا این فضا هم جزو فضای باز است و برای خرید مبلمان آن باید به سراغ مبلمان فضای باز رفت. مبلمان تراس و بالکن خیلی سبک و راحت است و اکثرا به صورت دو نفره ساخته می شود تا هم جای زیادی را اشغال نکند و هم وزن زیادی نداشته باشد.

با تهیه مبلمان بالکن یا تراس و یک طراحی زیبا برای این فضا هم ارزش آن بیشتر می شود و هم برای افراد انگیزه ای ایجاد می شود تا بخشی از تایم روزانه خود را در این فضا بگذرانند. کسانی که علاقه مند به مطالعه هستند و دوست دارند بخشی از تایم روزانه خود را در فضای باز باشند بیشتر علاقه مند به خرید مبل یا میز و صندلی برای تراس هستند.

خرید مبلمان فضای باز

خرید مبلمان فضای باز با وجود تنوع بالا در این خرید خیلی دشوار و سخت نیست اما اگر قصد خرید اینگونه مبل ها را دارید ولی نمی دانید که از طریق چه سایتی اقدام کنید تا یک خرید مطمئن را انجام دهید و به و ایده آل خود دست یابید توصیه می کنیم که همین حالا وارد سایت ایملک شوید و یا از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم مبل ایده آل و مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

مشاوران سایت شما را برای یک خرید مطمئن با کمترین هزینه راهنمایی می کنند تا بتوانید با دسترسی به مبل ایده آل خود اقدام به خرید کنید. توجه نمایید که در هنگام خرید مبلمان فضای باز به سمت مبل هایی بروید که با نیاز شما از این خرید همخوانی داشته باشند و فقط جنبه زینتی و تزیینی نداشته باشند.

قیمت مبلمان فضای باز

قیمت مبلمان فضای باز یکی از مهم ترین چیزهایی است که افراد پیش از خرید به آن توجه ویژه ای می کنند؛ زیرا امروزه قیمت ها بسیار نجومی شده و افراد برای خرید وسایل و المان های محوطه نگران هزینه های آن هستند. اما توجه نمایید که سایت ایملک جزو سایت هایی است که با کمترین هزینه ها اقدام به ارائه بهترین خدمات و محصولات می کند.

توجه نمایید که قیمت خرید مبلمان فضای باز با توجه به تعداد و جنس متریال آن برآورد می شود به همین خاطر ضروری است که در ابتدا بهترین مبلمان فضای باز برای محیط مورد نظر را انتخاب کنید و سپس به سمت هزینه های خرید آن بروید. توجه نمایید که هر چقدر که جنس مبلمان مستحکم تر و باکیفیت تر باشد هزینه آن نیز افزایش می یابد.

جهت آگاهی از هزینه مبلمان فضای باز می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام کنید تا از به روزترین هزینه ها آگاه شوید.

فروشگاه مبلمان فضای باز

زمانی که صحبت از خرید مبلمان فضای باز است افراد با فروشگاه های مختلفی مواجه می شوند که برای خرید به واسطه این فروشگاه ها اقدام می کنند. ممکن است برای شما انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید مبلمان فضای باز کار دشواری باشد به همین خاطر ما با معرفی بهترین سایت فروشگاهی این کار را برایتان آسان تر می کنیم.

سایت ایملک یکی از بهترین سایت هایی است که در حوزه خرید و فروش انواعی از مبلمان فضای باز فعالیت می کنند. ایملک جزو سایت هایی است که از کمترین قیمت ها تا بالاترین قیمت ها اقدام به تولید و فروش مبلمان فضای باز می کند تا هر کسی که قصد خرید اینگونه مبل ها را دارد بتواند به راحتی این خرید را انجام دهد.

پس اگر قصد خرید مبلمان فضای باز را دارید می توانید جهت خرید حضوری از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن مبل ایده آل و مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

اگر بخواهیم از تراس خانه یا حیاط ویلا، باغ و… لذت بیشتری ببریم می توانیم در کنار خانواده در فضای باز وعده های غذایی مختلف مثل صبحانه، ناهار، شام و… را میل کنیم، یا اینکه بر روی صندلی نشسته و از زیبایی و هوای خوب محیط لذت ببریم، اما از طرف دیگر نباید به عواملی مثل رطوبت هوا، احتمال بارش باران، تابش مستقیم خورشید بخصوص در ظهر های تابستانی و… بی توجه باشیم، در صورتی که برای ویلا، باغ یا تراس خودمان از میز و صندلی های عادی استفاده کنیم خیلی سریع ( در کمتر از چند ماه ) شاهد تغییر رنگ، پوسیدگی، و از دست دادن زیبایی اولیه آن ها خواهیم بود.

همان طور که شما برای شنا در زیر آب از عینک های مخصوص استفاده می کنید برای محیط باز نیز باید خریداری کنید، میز و صندلی های فضای باز معمولا به نحوی ساخته می شوند که مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشند و به هیچ عنوان دچار خرابی نشوند چراکه شما و خانواده محترمتان می خواهید از این میز و صندلی ها استفاده کنید و از فضای باز موجود لذت ببرید!

ویژگی های میز و صندلی فضای باز

به طور کلی میز و صندلی فضای باز باید حداقل تمامی ویژگی های زیر را داشته باشد تا به عنوان یک میز و صندلی با کیفیت شناخته شود :

  • ضد آب و رطوبت هوا
  • ضد اشعه خورشید و تابش مستقیم آن
  • عدم استفاده از مواد سمی در ساخت آن ها

مفهوم دو مورد اول کاملا مشخص است اما در زمینه مورد سوم باید به این نکته اشاره کنیم که متریال و موادی که قرار است در ساخت این گونه میز و صندلی های فضای باز بکار برده شود تا اینگونه محصولات مقاومت بالایی در برابر رطوبت، آفتاب و… داشته باشند به هیچ عنوان نباید برای سلامتی انسان ضرر داشته باشد، همچنین لازم به ذکر است که برخی میز و صندلی های فضای باز جدا از سه مورد اشاره شده حتی ضد قارچ و باکتری و ضد الکتریسیته ساکن نیز هستند! محصولات گروه دکو رز در کامارادو دارای این ویژگی ها هستند.

استحکام میز و صندلی فضای باز

اگر اندکی با این حوزه آشنا باشید متوجه خواهید شد که خیلی از مشتریان پس از گذشت 1 الی 2 سال مدام از این مورد شکایت می کنند که مثلا صندلی هایی که خریداری کرده اند در طول زمان دچار خمیدگی شده اند، یا پایه های آن ها لق میزند و… همه این موارد به این دلیل است که اینگونه افراد به سراغ اجناس بی کیفیت رفته اند.

در هنگام خرید میز و صندلی فضای باز همواره باید به کیفیت اسکلت فلزی این محصولات دقت کنید، پیشنهاد می شود محصولاتی خریداری کنید که بدنه و ساختار فلزی آن ها از فلز آلومینیوم ساخته شده باشد زیرا این فلز مقاومت بسیار بالایی دارد و در طول زمان دچار خرابی، خمیدگی و… نمی شود، البته تمامی میز و صندلی های فضای باز ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دارای اسکلت فلزی بسیار مستحکم هستند و به شما تضمین میدهیم در طول زمان دچار شکستگی، خمیدگی و.. نخواهد شد.

قیمت میز و صندلی فضای باز

میز و صندلی فضای باز اگر با کیفیت باشد و ویژگی های منحصر به فردی همانند مقاومت در برابر اشعه خورشید، مقاومت در برابر رطوبت هوا و باراش باران و…. را داشته باشد معمولا به دلیل مواد و متریالی که در ساخت آن استفاده شده قیمت های بالاتری به نسبت سایر میز و صندلی های عادی خواهد داشت!

البته این نوع میز و صندلی های فضای باز بیشتر از جنس فلزی یا حصیری هستند و ممکن است سایر میز و صندلی های فضای باز این ویژگی های خاص را نداشته باشند و طبیعتا با قیمت های ارزان تری به فروش برسند، اما شما عزیزان میتوانید با خیال راحت از میان انواع مدل های مختلف میز و صندلی باز در داخل کامارادو بازدید و مدل مناسب خودتان را خریداری کنید، ما به شما تضمین میدهیم که قیمت میز و صندلی فضای باز در کامارادو بهترین قیمت برای شماست!

از بهترین برند های تولید کننده میز و صندلی فضای باز خرید کنید!

در محیطی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که بتوانید از میان بهترین برند های تولید کننده میز و صندلی فضای باز همچون برند دکو رز، باغچین، کنزی و…. محصول مورد نظر خودتان را انتخاب و ثبت سفارش کنید، لازم به ذکر است که کلیه محصولات ارائه شده در کامارادو اورجینال و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای هستند و شما عزیزان میتوانید با خیال راحت به کامارادو اعتماد و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

 

منبع:ویلاسازه

دکمه بازگشت به بالا