اقتصادیفعالان کسب و کار

مشخصات کلی ماوس بی سیم سیبراتون مدل SM1505W + لیست قیمت

بررسی ماوس سیبراتون SIBRATON SM1505W بی سیم

ماوس‌های بی‌سیم از جمله ماوس‌های محبوب موجود در بازار می‌باشند که با استقبال خوبی روبرو شده‌اند. با وجود ماوس بدون سیم کاربران با آزادی بیشتری می‌توانند به انجام کارهای خود بپردازند. اما نکته قابل توجه که در هنگام خرید این دسته از ماوس‌ها باید در نظر داشته باشید، دقت حسگر می‌باشد. ماوس بی سیم سیبراتون مدل SM1505W دارای دقت 1200 dpi است که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تماس جهت خرید محصول
ادرس: اصفهان. میدان احمدآباد. مجتمع شهر همراه. طبقه 5. واحد  510
تلفن: 03131330851
ایمیل Sargotop2023@gmail.com
همراه: 09923543350
مدریریت: داوود صابری

اتصال ماوس بی سیم به لپ تاپ |سیبراتون

ماوس سیبراتون SIBRATON SM1505W بی سیم

این ماوس زیبا و راحت با طراحی ارگونومیک خود با دست شما به راحتی هماهنگ می‌شود و احساس یک کار راحت را به شما ارائه می‌دهد. همچنین رنگ این ماوس مشکی و از حسگر اپتیکال با دقت 1200 dpi برخوردار است. این ماوس برای کارهای روزمره و کاربری عمومی مفید می‌باشد.

قابلیت استفاده با هر دو دست

اگر کاربر چپ دست هستید، دیگر نگران نباشید؛ زیرا این ماوس به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت استفاده با هر دو دست را دارد و شما با یک تنظیم ساده می‌توانید آن را برای استفاده با دست چپ نیز آماده کنید. در صورت تمایل می‌توانید این ماوس را با محصول مشابه یعنی ماوس بی سیم سیبراتون مدل SM 1510W مقایسه کنید.

بیش از یک میلیون بار کلیک

ماوس سیبراتون SIBRATON SM1505W بی سیم از 3 کلید برخوردار است که شامل کلیک راست، چپ و اسکرول است. همچنین این کلیدها قابلیت یک میلیون بار کلیک در روز را دارند، بنابراین با خیال راحت می‌توانید از این ماوس زیبا و کاربردی استفاده کنید.

اتصال تا برد 10 متر

ماوس سیبراتون SIBRATON SM1505W بی سیم در فرکانس 2.4 گیگاهرتز قابلیت اتصال تا برد 10 متر را به شما ارائه می‌دهد. موس بی سیم مدل SM1505W از طریق دانگل یو اس بی به سیستم متصل میشود. کلیدهای این ماوس در برابر ضربات بسیار مقاوم هستند. طراحی ماوس SM1505W به گونه‌ای است که هم کاربران راست دست و هم کاربران چپ دست می‌توانند از آن بهره ببرند. جنس بدنه‌ی این ماوس از پلاستیک با کیفیت است. ماوس SM1505W شرکت سیبراتون تا 1200 DPI است که به یاری آن می‌توان با سرعت زیاد اشاره‌گر ماوس را در صفحه جابه‌جا کرد.

طراحی زیبای ماوس بی سیم SM1505W

ماوس بی سیم Sibraton مدل SM1505W، یک تولید محصول از شرکت معتبر Sibraton می‌باشد که از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل می‌گردد. سبب انتخاب اتصال از طریق USB برای این ماوس بی سیم شده است این است که هم امکان اتصال به راحتی به انواع کامپیوترها را فراهم می‌کند و هم اجازه می‌دهد نیاز به نصب درایور خاصی نباشد. ماوس بی سیم SM1505W ساختار ساده و کارآمدی دارد و از 3 کلید برای انجام فعالیت‌های کامپیوتری تشکیل شده است. این کلیدها در برابر ضربات و سایش‌های مکرر مقاومت بسیار زیادی دارند تا بتوانید برای مدت زمان طولانی از این ماوس استفاده کنید.

طراحی ماوس بی سیم SM1505W به طور خلاقانه و هوشمندانه انجام شده است تا بتواند نیاز‌های کاربران راست‌دست و چپ‌دست را برطرف کند. این ماوس می‌تواند به آسانی توسط هر دو گروه کاربران مورد استفاده قرار بگیرد و راحتی کاربران را بهبود بخشد. بدنه‌ی این ماوس از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر سبب افزایش دوام و مقاومت، به کاربر احساس راحتی و آسایش می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود تا در هر محیطی از این ماوس بتوانید بهره‌وری بیشتری داشته باشید.

ماوس بی سیم SM1505W شرکت Sibraton دارای دقت سنجش DPI 1200 است که به یاری آن می‌توانید با سرعت و دقت بیشتری اشاره‌گر ماوس را در صفحه جابه‌جا کنید. این ویژگی بسیار مناسب است برای افرادی که نیاز دارند با دقت بالا و با سرعت زیاد از کامپیوتر استفاده کنند، مثلاً برای بازی‌های رایانه‌ای، طراحی گرافیک و استفاده از نرم‌افزارهای پیچیده.

بنابراین، ماوس بی سیم Sibraton مدل SM1505W با طراحی همچون خلاقیت، دوام بالا، اتصال آسان و قابلیت تطبیق با دست‌های راست‌دست و چپ‌دست، از انتخابی مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک ماوس با کیفیت و عملکرد برتر هستند. با استفاده از این ماوس، می‌توانید تجربه‌ی کامپیوتری خود را بهبود دهید و به صورت کارآمدتر و دقیق‌تر با کامپیوتر خود در ارتباط باشید.

مشخصات

  • وزن

۶۰۰ گرم

  • نوع حسگر

اپتیکال

  • قابلیت‌های ماوس

قابلیت کارکردن با هر دو دست

  • برد ماوس

۱۰متر

  • ضربه‌پذیری کلیدها

۱ میلیون بار کلیک

  • تعداد کلید

۳ عدد

  • محدوده دقت

۸۰۰ تا ۱۶۰۰

  • نسخه‌ی بلوتوث

۵

  • رنگ

مشکی

  • نوع اتصال

بی‌سیم (Wi-Fi)

  • اقلام همراه ماوس

دفترچه راهنما

با اجزاء موس بیسیم بیشتر آشنا شوید

موس‌ها دارای اجزاء داخلی گوناگونی هستند که در قالب یک شی واحد به کارکرد هرچه بهتر کمک می‌کنند. اما اوضاع درمورد موس بی سیم کمی متفاوت است. موس‌های بی سیم از سه جزء کلی تشکیل شده‌اند که گاها یک شی واحد را تشکیل نمی‌دهند. این سه جزء عبارتنداز:

  • انتقال‌دهنده: انتقال‌دهنده‌ها قطعات توکاری هستند که وظیفه‌ی انتقال امواج از موس به کامپیوتر را برعهده دارند.
  • گیرنده: گیرنده‌ها وظیفه‌ی دریافت امواج ارسال شده از موس را برعهده دارند و معمولا به دو صورت USB و توکار تولید می‌شوند. گیرنده‌های توکار درواقع همان کیت‌های بلوتوث یا وای‌فای داخلی هستند که از پیش، روی دستگاه کامپیوتر نصب شده‌اند.
  • باتری: باتری‌ها هم نیروی موردنیاز موس بی سیم برای ارسال امواج را تامین می‌کنند. باتری‌ها نیز به دو صورت شارژی و قابل تعویض عرضه می‌شوند. هر برند بسته به رویکرد بازار و روش قیمت‌گذاری خود، نوع خاصی از باتری‌ها را برای موس بی سیم خود انتخاب می‌کند.

طرز کار موس بی سیم

همانطور که در بخش معرفی اجزای موس بی سیم گفتیم، این موس‌ها از سه بخش اصلی یعنی انتقال‌دهنده، گیرنده و باتری تشکیل شده‌اند که هر یک وظیفه‌ی خاصی را برعهده دارند. باتری نیروی لازم برای فعالیت موس وایرلس را تامین می‌کند. به این ترتیب، انتقال‌دهنده که می‌توان آن را اصلی‌ترین قطعه‌ی موس دانست، یکی از امواج رادیویی یا مادون قرمز را به گیرنده‌ی دستگاه موردنظر ارسال می‌کند تا فرآیند کار موس بی سیم آغاز شود.

گیرنده‌های موجود در کامپیوتر، امواج ساطع‌شده از انتقال‌دهنده‌ی موس بی سیم را دریافت می‌کنند. این امواج که معمولا با گیرنده‌های دستگاه شما هم فرکانس هستند، توسط گیرنده دریافت و سپس رمزگشایی می‌شوند. در این مرحله دستورات ارسال شده توسط موس برای کامپیوتر شما قابل‌درک خواهد شد. به این ترتیب شما می‌توانید از طریق موس بی سیم خود تغییرات بسیاری در کامپیوترتان ایجاد کنید.

نحوه‌ی اتصال موس به کامپیوتر چگونه است؟

یکی از تفاوت‌های اساسی موس بی سیم با همتای سیم‌دارش، نحوه‌ی اتصال آن به کامپیوتر است. موس‌های دارای سیم معمولا به‌سادگی با وصل کردن سیم‌شان به پورت USB به دستگاه متصل می‌شوند و شروع به کار می‌کنند. اما برای اتصال موس بی سیم به کامپیوتر باید آن را به دستگاه معرفی کرد. برای آشنایی هرچه بیشتر شما با نحوه‌ی اتصال این موس به دستگاه، در ادامه روش راه‌اندازی موس بی سیم را در چند قدم بررسی خواهیم کرد:

    جاگذاری باتری و راه‌اندازی موس بی سیم: برای شروع به کار موس وایرلس ابتدا لازم است تا وضعیت باتری موس را بررسی کنید. اگر موس بی سیم شما شارژی است، مطمئن شوید که باتری آن شارژ دارد. اگر موس شما با باتری‌های موقت قابل تعویض کار می‌کند، دریچه‌ی زیرین موس را باز کنید تا باتری‌ را در آن جاگذاری کنید. پس از این مرحله با فشردن دکمه‌ی کوچکی که معمولا در زیر یا پهلوی موس قرار دارد، می‌توانید آن را روشن کنید.

    اتصال دانگل (گیرنده) به کامپیوتر: بسته‌بندی موس بی سیم خود را بررسی کنید و اگر دانگلی در آن وجود نداشت با توجه به مشخصات موس، مناسب‌ترین دانگل را خریداری کنید. معمولا دانگل‌ها در بسته‌بندی اکثر موس‌های بی سیم وجود دارند. دانگل را به دستگاه خود وصل کنید تا ارتباط موس و کامپیوتر برقرار شود.

    معرفی موس بی سیم به دستگاه: پس از نصب دانگل، شما باید موس خود را به کامپیوترتان معرفی کنید. این کار به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. برخی از موس‌های بی سیم دارای یک دیسک ستاپ در بسته‌بندی خود هستند. شما می‌توانید با وارد کردن CD به کامپیوترتان تنظیمات لازم را برای معرفی موس بی سیم انجام دهید. برخی دیگر از موس‌ها برنامه‌ی تنظیمات را همراه با همان دانگل گیرنده به کامپیوترتان منتقل می‌کنند. برخی دیگر نیز با مراجعه به تنظیمات بلوتوث دستگاه‌تان قابل معرفی هستند. تمامی این روش‌ها به برند موس بی سیم شما بستگی دارند.

دکمه بازگشت به بالا