راهنمای خرید سویشرت ورزشی زنانه و مردانه

اگرچه بسیاری از سویشرت‌ها یونیکس هستند و غالباً تفاوت چندانی بین سویشرت ورزشی زنانه و مردانه وجود ندارد، اما عوامل تعیین کننده‌ای نیز وجود دارند که می‌شود گرمکن ورزشی زنانه را از سویشرت مردانه مجزا کرد. پوشاک ورزشی همیشه بسیار متنوع و کاربردی هستند، اما کمتر لباسی متنوع‌تر و کاربردی‌تر از سویشرت زنانه اسپرت و سویشرت مردانه پیدا می‌شود.

همه باید حداقل یک سویشرت زنانه یا مردانه داشته باشند!

گرمکن دخترانه اسپرت و سویشرت مردانه را می‌توان همه جا پوشید. چه در صبح‌های سرد که می‌خواهید از منزل خارج شوید و روز خود را شروع کنید و چه در دورهمی‌های دوستانه. از مناسبت‌های غیررسمی گرفته تا فعالیت‌های ورزشی.  در شب‌های تابستان، سویشرت زنانه تابستانی و سویشرت مردانه اسپرت سبک به انتخاب‌های محبوبی برای مردم تبدیل شده‌اند. بنابراین سویشرت یک لباس برای تمام فصول است.

گرمکن دخترانه اسپرت و سویشرت ورزشی زنانه و نیز سویشرت مردانه جزء اصلی مورد علاقه در کمد لباس هر فردی است که طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و ویژگی‌ها را برای طیف وسیعی از فعالیت‌ها ارائه می‌کند. آنها تعادلی کامل بین مد و عملکرد را فراهم می‌نمایند.

آیا سویشرت ورزشی زنانه از سویشرت مردانه متفاوت است؟

درست است که بسیاری از انواع سویشرت‌ها یونیسکس هستند، اما سویشرت‌هایی نیز وجود دارند که به طور خاص برای زنان و مردان طراحی شده‌اند.

واضح‌ترین تفاوت بین سویشرت و گرمکن ورزشی زنانه و سویشرت مردانه، موارد مربوط به اندازه‌های کلی است. سویشرت زنانه اسپرت معمولاً در مقایسه با سایزهای سویشرت مردانه اسپرت بسیار کوچک‌تر هستند.

سال‌ها پیش سویشرت و گرمکن ورزشی زنانه کلاه‌دار عموماً بدون فرم و گشاد بودند، اما گرمکن دخترانه اسپرت و  مدرن امروزی بسیار متفاوت هستند. امروزه سویشرت‌ها بسیار شیک‌تر و ساده‌تر شده‌اند.

مردان و زنان معمولاً شکل‌های متفاوتی را برای لباس‌های خود ترجیح می‌دهند که بر اساس فرم بدن و اینکه چه چیزی راحت‌تر است، می‌باشد. به همین دلیل است که سویشرت مردانه ای که از سویشرت زنانه اسپرت به صورت مجزا طراحی می‌شوند به گونه‌ای هستند که این ترجیحات طراحی را منعکس کنند.

انواع سویشرت ورزشی زنانه طوری طراحی شده‌اند که در امتداد قسمت‌های برجسته بدن احساس طبیعی‌تری داشته باشند، در حالی که سویشرت مردانه اسپرت معمولاً مستطیلی‌تر هستند. سویشرت و گرمکن ورزشی زنانه نیز در مقایسه با سویشرت مردانه که عموماً گشادتر هستند، بسیار زیباترند.

زبانه‌های زیپ نیز به طور سنتی روی سویشرت زنانه زیپ دار و سویشرت مردانه زیپ دار متفاوت هستند، اما امروزه این تفاوت کمتر دیده می‌شود.

در هنگام انتخاب سویشرت ورزشی زنانه و مردانه به چه نکاتی توجه کنید؟

1.      برند

برندهای معتبر و شناخته شده در تولید سویشرت ورزشی زنانه و مردانه به موارد زیادی توجه می‌کنند تا کیفیت محصولات خود را بالا نگهدارند. گرمکن ورزشی زنانه نایک و سویشرت مردانه آدیداس از محبوب‌ترین تولیدات این برندها هستند. مطمئناً نوع برند در هنگام خرید سویشرت مردانه و زنانه بر قیمت آن نیز تأثیر خواهد گذاشت.

برای خرید سویشرت مردانه و زنانه خود علاوه بر موارد فوق باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. اسپورتلند با دارا بودن 6 فروشگاه در شهرهای تهران، تبریز، مشهد و کرج، فروشگاه آن لاین خود را نیز راه اندازی کرده تا محصولات باکیفیت خود را در دسترس کل مردم ایران قرار دهد. شما می‌توانید برای خرید سویشرت ورزشی مردانه و انواع سویشرت ورزشی زنانه از برندهای معتبر دنیا همچون سویشرت ورزشی آدیداس و نایک به فروشگاه‌ها و یا وبسایت لباس ورزشی اسپورتلند به مراجعه نمایید.

2.      جنس

3.      برش و تناسب

برشی که انتخاب می‌کنید بر راحتی و ظاهر کلی شما تأثیر می‌گذارد. انتخاب مناسب برش می‌تواند منحنی‌های زیبای بدن شما را برجسته کند یا قسمت‌هایی را که نمی‌خواهید جلب توجه کند، بپوشاند.

4.      سبک و استایل

5.      عملکرد

6.      کلاه

کلاه عاملی است که باعث می‌شود در روزهای سردتر احساس شیک و راحتی داشته باشید. اگر به دنبال سویشرت ورزشی زنانه کلاه دار هستید، مطمئن شوید که کلاهش به خوبی روی سر شما قرار می‌گیرد و نمی افتد.

خروج از نسخه موبایل