اقتصادیفعالان کسب و کار

چگونه برای همسرم تولد بگیرم؟

ایده های جالب و مهیج برای سورپرایز کردن زن یا شوهرتان در روز تولد

روز تولد از زیباترین اتفاقاتی است که هر سال در زندگی زناشویی یک زوج تکرار می شود و می تواند بهانه ای عالی برای ابراز عشق و علاقه و تحکیم روابط زناشویی باشد. مهم ترین قسمت هر تولد استفاده از ایده های خلاقانه و خرید هدیه ای غافلگیر کننده است که می تواند این روز را برای همسرتان به یادماندنی و خاطره انگیز کند.

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که ترجیح می دهید برای تبریک تولد همسر خود از روش های خلاقانه و سوپرایز کننده استفاده کرده و کادو تولد همسر خاص و متفاوت به او هدیه دهید؟ اگر پاسخ تان مثبت است در ادامه مقاله با کادوساز همراه باشید تا شما را با ایده های جالب و مهیج برای سورپرایز کردن زن یا شوهرتان در روز تولد آشنا کنیم.

یک مرکز خرید که اغلب اوقات به آن جا می روید را انتخاب کرده و به صاحب هر مغازه یک کارت تبریک تولد بدهید که هنگامی که همسرتان را برای خرید به هر مغازه می برید به او تقدیم کرده و تولدش را تبریک بگوید. این ایده یکی از جالب ترین کارهایی است که همسرتان را شگفت زده خواهد کرد. تصویری از شخصیت، مکان یا هر چیز دیگری که مورد علاقه و تحسین همسرتان است روی کیک تولدش چاپ کنید. همسرتان این کیک تولد را هرگز فراموش نخواهد کرد.

اگر نمی خواهید ساعت ست با حک اسم به همسر خود هدیه دهید، یکی از ایده های جالب نوشتن یادداشت های مختلف روی برگه است. می توانید 10 تا 15 یادداشت با پیام های متفاوت و زیبا تهیه کرده و آن ها را در کیف پول، داشبورد ماشین، جیب لباس، جعبه لوازم آرایش یا مکان هایی که بیشتر وقت خود را در آن جا می گذراند مانند میز کار، آشپزخانه، میز لوازم آرایش و غیره پنهان کنید تا در طول روز آن ها را ببیند.

زنان مخصوصا بعد از ازدواج به پدر و مادر خود نزدیکی خاصی دارند و چه هدیه ای بهتر از پرتره والدین همسرتان؟! اگر از عشق تان دور هستید عکس نوشته تولدت مبارک برایش بفرستید، شعر عاشقانه یا متن رمانتیک تولد برای بیو اینستاگرام انتخاب کنید یا با عکس پروفایل خود به همه اعلام کنید که تولد همسرتان مهم ترین تاریخ زندگی شماست.

خانم ها این رفتار اجتماعی را دوست دارند!

آیا همسرتان آرزوی رفتن به جای خاصی را در ذهن دارد؟ شاید یک رستوران، شهری که تا به حال نرفته یا مسافرتی که همیشه آرزویش را داشته است. پارک، گالری هنری، موزه، باغ و جنگل و دریا همگی ایده های خوبی برای گذراندن یک روز خوب با همسر است و روز تولد بهترین فرصت برای برآورده کردن آرزوهایش!

با دوستان و بستگان تماس گرفته و کلیپ های ویدئویی از خاطرات همسرتان جمع آوری کنید. با این کلیپ ها یک فیلم بلند ساخته و به صورت دی وی دی به همسرتان تقدیم کنید. اگر همسرتان از طرفداران برنامه رادیویی خاصی است و هر روز این برنامه را گوش می کند، از طریق این برنامه تولدش را تبریک گفته و درخواست آهنگ مورد علاقه همسرتان را بدهید.

یکی از ساده ترین راه ها برای سورپرایز کردن همسر در روز تولدش درست کردن دیوار خاطرات است. عکس هایی خاطره انگیز دوران کودکی، ازدواج، فارغ التحصیلی و عکس های خانوادگی با خواهر و برادرانش را جمع کرده و روی دیوار نصب کنید یا می توانید از طنابی استفاده کرده و عکس ها را روی آن آویزان کنید.

اغلب زنان به طلا و جواهر علاقه زیادی دارند. مطمئن شوید که همسرتان بیشتر چه نوع جواهرآلاتی دوست دارد: گوشواره، انگشتر، دستبند یا سینه ریز. سپس کمی خلاقیت به خرج داده و سنگ تولد یا پیام خاصی را روی طلا حک کرده و به او تقدیم کنید.

می توانید از روش های کلاسیک استفاده کنید: یک عدد کیک تولد، خاموش کردن لامپ های منزل، تهیه چند شمع زیبا و دانلود آهنگ تولدت مبارک، همه چیزی است که نیاز دارید. ممکن است به دلایل مختلف نتوانید مدت زیادی با او بگذرانید. پیشنهاد می کنیم چند بلیط برای سینما، تئاتر، کنسرت یا استخر تهیه کرده و بهترین دوستانش را دعوت کنید تا یک روز خوب و به یادماندنی با آن ها سپری کند.

اگر به دنبال ایده پرهزینه و خلاقانه هستید او و دوستانش را به رستورانی دعوت کرده و از کارکنان رستوران درخواست کنید با تقدیم کیک تولد از طرف شما، او را غافلگیر کنند. بسیاری از زوج ها در حین سفر یا جشن تولد همسر خود را به هتل های گران قیمت دعوت می کنند اما هیچ چیز رمانتیک تر از اجاره یک کلبه چوبی و گشت و گذار دونفره در طبیعت نیست. با توجه به بودجه ای که می توانید صرف کنید مکانی دنج در ساحل، تپه یا جنگل اجاره کرده و اوقات خوشی را با همسرتان بگذرانید.

ممکن است همسرتان به چیزهای ساده ای مانند تابلو عشق علاقه داشته و از داشتن آن ها لذت ببرد که می تواند شامل شکلات و تنقلات، عطر مورد علاقه اش، فیلم خاص یا لوازم آرایشی که همیشه استفاده می کند، باشد. مجموعه ای از این لوازم ساده اما دوست داشتنی را تهیه کرده و به همراه چند گل به او تقدیم کنید.

این حیاتی است که در طول ازدواج حس شود دوستت دارند و مورد احترام قرار بگیرید. هنگامی که شوهرتان پس از تکمیل روز کاری یا پس از اتمام دوره کار به خانه بازگردد، حس او دقیقا احساس علاقه و احترام درون او را ایجاد می کند. سورپرایز شدن می تواند در هر نقطه از موارد مالی، زمانی و مکانی باشد.

مشاوره خانواده می تواند یکی از راه های بسیار مهم برای افزایش دانش و خلاقیت در زمینه سورپرایز کردن شوهر یا زن در روز تولد او باشد. گزینه های مختلف برای سورپرایز شوهر  و زن خود از خرید هدایا برای روز تولد تا یک چیز خوب دیگر بستگی به نیازهای زن و شوهر شما دارد. در ادامه، ما سعی کردیم به شما ایده های جالب و خوبی که به طور کلی برای مردان نسبت به زنان خوشایندتر است را بگوئیم.

سوپرایز کردن شوهر

اگر فرزند دارید، ترتیبی دهید که فرزندانتان یک شب در خانه والدین یا پرستار خود زندگی کنند تا شما و همسرتان بتوانند یک شب عاشقانه و آرام با هم تنها باشید.

خانه خود را راحت و رمانتیک کنید.

آرام، شوهرتان را به معاشقه تحریک کنید.

غذای مورد علاقه خود را از رستوران تهیه کنید و نوشیدنی ها و فیلم های مورد علاقه او را تهیه کنید. بعد از مدتی عادت های جنسی را که شوهر شما بیشتر دوستش دارد انجام دهید. این یک ایده ساده و تقریبا ارزان و بسیار عاشقانه است. همیشه بهترین گزینه برای سورپرایز کردن یک مرد با غذای مورد علاقه اوست. برای سورپرایز کردن شوهر همیشه بهترین راه برای طبخ یک غذای مورد علاقه او می باشد.

دسر و غذای اصلی و شام مورد علاقه خود را قبل از رسیدن او آماده کنید. اگر مشکلی در آشپزی دارید، قبل از اینکه شوهرتان به فکر رستوران بیفتد، غذای مورد علاقه او را خودتان تهیه کنید. یا شما می توانید غذا را که شوهرتان دوست دارد دریافت کنید، اما به دلیل مشکل ساختن آن، او زمان کافی نداشته است.

هر زنی سلیقه شوهر خود را می داند برخی غذاها برای مردها از هزاران هدیه خوشحال کننده تر است بخصوص اگر بدانند همسرتان بخاطر آن ها پخته است و حتما به همسرتان بگویید” چون دوست داری امشب غذای محبوبت را پخته ام.” هر کس همسرش را بیش از دیگران می شناسد ولی مهمترین نکته در سوپرایز کردن همسرتان، بخصوص خانم ها این است که بداند شما برایش برنامه ریزی کرده اید کادو خریده اید، وقت گذاشته اید و “او اولویت اول زندگی شنما است”

پس در قالب کلمات این ها بیان کنید. برخی فکر می کنند خانم ها از طلا خوششان می آید. فقط و فقط از طلا! نخیر بهتر از آن توجه است و اینکه برایش چیزی منحصر به فرد مانند بالبینگ چهره بخرید و نشان دهید او با دیگران فرق دارد. اکثر مردان تمایل دارند دستگاه های الکترونیکی مختلف داشته باشند. به عنوان مثال، یک تلفن همراه جدید، یک پخش کننده MP3، یک هدست یا، تا آنجا که می توانید، یک تلویزیون جدید و چیزهای دیگر که قبلا از شوهر خود درباره آن شنیده اید.

بهترین راه نادیده نگرفتن آن است

شوهر شما با استفاده از این ابزار، قرار دادن دستگاه در جای مناسب یا به طور معمول برای استفاده از دستگاه و لذت می برد، خود را در معرض آن قرار ندهید. بسیاری از مردها عاشق تجهیزات الکترونیک هستند. اگر همسر شما هم جز این گروه است، وسایل زیر می تواند یک کادو جذاب باشد:

اگر یک رویداد ورزشی مورد علاقه اوست که شوهرتان بسیار علاقه مند به حضور در کنار دوستان خود باشد، بلیط و شرایط لازم را تهیه کنید.

البته، اطمینان حاصل کنید که دوستانش برنامه را مخفی نگه ندارند.

بهترین راه این است که برای این سورپرایز این است که دوستان خود را قبل از آمدن شوهر خود به خانه خود بیاورید، و هنگامی که او به خانه برمی گردد، او را سورپرایز خواهید کرد.

به جای آن، بلیط ها را در یک پاکت که شوهرتان ان را نمی بیند قرار دهید و و او را شگفت زده کنید.

برنامه ریزی برای این سورپرایز کمی روی حیله و تزویر است، زیرا مهم است که سفر را برنامه ریزی کنید تا بدانید و اطمینان حاصل کنید که در آن روز هیچ طرح یا کاری انجام نمی شود.

اگر سفر خود را به طور کامل تا آخرین لحظات سورپرایز مخفی نگه دارید، ممکن است با مخالفت شوهرتان مواجه شوید.

پس حداقل چهار روز قبل از اینکه او برای تعطیلات آخر هفته به سفر کوتاهی برود ان را به او بگویید بپردازید و از او بپرسید که آیا او شغل یا برنامه خاصی برای انجام نداشته و موافق است.

با توجه به این نکته به تعطیلات آخر هفته خود رفته تا شوهرتان برای یک کار هفتگی جدید اماده شود.

اگر شما همیشه این سوال را در ذهن دارید که چگونه روز تولد خود را برای همسر خود ایجاد کنید، توصیه می کنیم که خواندن این مقاله را ادامه دهید.

تولد یکی از زیباترین چیزهایی است که هر ساله در زندگی زناشویی زن و شوهر اتفاق می افتد و می تواند بهانه ای بزرگ برای بیان عشق و علاقه و تقویت روابط زناشویی باشد.

مهمترین بخش هر روز تولد، استفاده از ایده های خلاقانه و خرید یک هدیه شگفت انگیز است که می تواند این روز را برای همسر خود به یاد ماندنی و به شگفت ور تبدیل کند.

آیا شما در میان افرادی هستید که ترجیح می دهید از روش های خلاقانه و خوب استفاده کنید تا به همسر خود تبریک بگویید و هدیه ویژه و خاصی را به او بدهید؟

اگر پاسخ شما مثبت است، مقاله را دنبال کنید تا با ایده های جالب و هیجان انگیز آشنا شوید تا همسرتان را در روز تولد سورپرایز کنید.

سورپرایز کردن زن و شوهر در روز تولدش در ادامه آموزش داده می شود.

همچنین می توانید از سایت مشاورانه برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه و روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن همسر خود را شگفت زده کنید استفاده نمایید.

یک مرکز خرید را انتخاب کنید که اغلب اوقات به آنجا می روید و یک کارت تولد برای هر صاحب فروشگاه انتخاب کنید تا وقتی که همسرتان را برای خرید در هر فروشگاه وارد می کنید، به شما تبریک بگویند.

این ایده یکی از جالب ترین چیزهایی است که همسر شما را متعجب خواهد کرد.

یک عکس از شخصیت، محل، و یا هر چیز دیگری مورد علاقه او را که تحسینش می کند بر روی کیک تولد او حک کنید.

همسر شما هرگز این کیک تولد را فراموش نخواهد کرد.

یکی از ایده های جالب نوشتن یادداشت های مختلف در ورق است.

شما می توانید ده تا پانزده یادداشت با پیام های مختلف و زیبا داشته باشید و آنها را در کیف پول، داشبورد ماشین، جیب لباس ها، جعبه های لوازم آرایشی و یا مکان هایی که بیشتر وقتش را در ان می گذراند بگذارید. مانند میز، آشپزخانه، پنهان کردن در لابه لای لوازم ارایش و غیره.

زنان پس از ازدواج به ویژه به پدر و مادر خود نزدیک هستند و هدیه ای بهتر از پرتره والدین او وجود ندارد.

اگر از عشق تان از شما دور است، یک عکس تولدت خوب برای او ارسال کنید، یک تبریک عاشقانه برای او در شبکه های اجتماعی انتخاب کنید.

خانم ها مثل این رفتار اجتماعی هستند.

شاید یک رستوران، یک شهر است که هرگز نرفته است، یا مسافرانی که همیشه از آن دیدن کرده اند. پارک، گالری هنری، موزه، باغ، جنگل و دریا، ایده های خوب برای یک روز خوب با همسر شما است و روز تولد بهترین فرصت برای انجام خواسته های او است. با دوستان و بستگان تماس بگیرید و کلیپ های ویدئویی را از خاطرات همسر خود بگیرید.

با این کلیپ ها یک فیلم بسازید و برای همسر خود پخشش کنید. اگر همسرتان طرفدار یک برنامه رادیویی خاص است و او هر روز به برنامه گوش می دهد، به او در روز تولدش تبریک گفته و از آهنگ مورد علاقه او را درخواست کنید. یکی از ساده ترین راه های سورپرایز کردن زن و شوهر در روز تولدش در روز تولد او ایجاد دیوار خاطرات است. عکس های خاطره انگیز از دوران کودکی، ازدواج، فارغ التحصیلی و عکس های خانوادگی با خواهر و برادران او را بر روی دیوار قرار داده یا می توانید از طناب استفاده کنید و عکس ها را بر روی آن آویزان کنید.

اکثر زنان علاقه زیادی به جواهرات دارند

اطمینان حاصل کنید که همسرتان بیشتر چه جواهراتی دوست دارد: گوشواره، حلقه، دستبند یا سینه ریز. سپس، خلاقیت ایجاد کرده و یک نوشته از تولد یا یک پیام ویژه روی طلا حک کنید و آن را به او بدهید. شما می توانید از روش های کلاسیک استفاده کنید: یک کیک تولد، یک لامپ خاموش خانه، چند شمع زیبا و یک تولد مبارک دانلود کنید، همه چیزهایی که لازم دارید.

به دلایل مختلف ممکن است قادر به صرف هزینه زیاد با او نباشید. ما چند بلیط برای سینما، تئاتر، کنسرت یا استخر ارائه می دهیم و بهترین دوستان خود را برای صرف روز خوب، روز به یاد ماندنی دعوت می کنیم. اگر شما به دنبال یک ایده پر هزینه و خلاق هستید، او و دوستانش را به یک رستوران دعوت کنید و از کارکنان رستوران بخواهید که او را با سورپرایز خاصی مواجه کنند.

بسیاری از زوج ها همسران خود را در طول سفر یا جشن های تولدشان به هتل های گران قیمت دعوت می کنند، اما هیچ چیز عاشقانه تر از اجاره یک کلبه چوبی یا خانه ای در وسط جنگل یا در طبیعت نیست. با بودجه ای که می توانید صرف کنید، یک محل جادویی در ساحل، تپه یا جنگل اجاره کنید و وقت خود را با همسر خود صرف کنید.

همسر شما ممکن است به چیزهای ساده علاقمند باشد و لذتی از داشتن آنها داشته باشد که می تواند شامل شکلات و تنقلات، عطر مورد علاقه او، فیلم های ویژه یا لوازم آرایشی باشد که همیشه از آن استفاده می کند. یک مجموعه از این لوازم جانبی ساده اما جذاب را انتخاب کنید و آن را با چند گل تزیین کنید. به صورت کلی مرکز مشاوره می تواند یک راهکار مناسب برای افزایش خلاقیت زوجین در این زمینه ها بوده و آنها را با نحوه ی انجام و برگزاری هرچه بهتر مراسم روز تولد برای سوپرایز کردن زن و شوهر آماده نماید.

 تولد همسرتان نزدیک است و شما هنوز هم ایده‌ای برای خوشحال کردن او ندارید. نیاز نیست پول زیادی خرج کنید، تنها با کمی ابتکار و قوه خلاقیت می‌توانید نشان دهید که چقدر برایتان مهم هست. راه‌های زیادی برای نشان دادن عشق و توجه به همسرتان وجود دارد که در ادامه چند نوع سوپرایز تولد آورده شده است. سلیقه‌ی همسر خود را در نظر بگیرید و یکی از این راه‌ها را امتحان کنید.

نوشتن یک نامه یک راه حل عالی مخصوصا برای سال‌های اول ازدواجتان است. حالا زمانی است که به او بگویید چقدر برای شما باارزش است. نامه ای از جزییاتی که در مورد او دوست دارید بنویسید. چیزهایی که سال گذشته دوستشان داشتید و چیزهایی که امیدوارید سال آینده به همراه او تجربه اش کنید. نامه را مهرو موم کرده در یک پاکت زیبا قرار دهید و قبل از اینکه نامه را به او بدهید، کمی ازعطر موردعلاقه اش بر روی آن بزنید.

همچنین می‌توانید برای نوشتن این نامه از ایده خلاقانه دیگری نیز استفاه کنید. به عنوان مثال یک جعبه شیک تهیه کنید و ۷ دلیل عمده‌ای که باعث شده است. عاشق او باشید را برایش بنویسید.

ایده های دیگر سوپرایز تولد همسر

روز تولد همسرتان را با یک سوپرایز ویژه شروع کنید، و مواردی  را برای طول روز نگه دارید  و در طول روز یکی یکی اجرا کنید! او را با یک صبحانه عالی در رختخواب بیدار کنید، سپس به او یک هدیه مخصوص دهید. در طول روز هدیه های کوچکی که از قبل تهیه کرده اید را در جاهای مختلف خانه ، ماشین و درجاهای دیگری  که می‎‌دانید نگاه می‌کند، بگذارید. حتی می‌توانید کارهای جالبی مثل  گذاشتن بنر تولدت مبارک در محل کارش انجام دهید. تهیه یک کارت تبریک خاص و قرار دادن آن در کیف یا کمد لباس و یا کشوی محل کارش نیز می‌تواند ایده‌ی فوق‌العاده‌لی برای سوپرایز تولد همسرتان باشد.

این یکی از بهترین ایده ها برای تولد همسرتان است، شما می‌توانید یک برنامه عاشقانه برای بیرون از خانه  برنامه ریزی کنید ، مثلا ترتیبی انجام دهید که یک شب در هتل بمانید ، حتی می‌تواند جایی در نزدیکی محل زندگی تان باشد، می‌توانید  در شهر بمانید و شب زنده داری کنید، این زمان بهترین فرصت برای حرفهای عاشقانه و مرور خاطراتتان است.بهتر از همه اینها به یک جای خاص بروید و غروب خورشید را تماشا کنید. حتما دوربین عکاسی تان همراهتان باشد و این لحظه زیبا را ثبت کنید شاید برای سوپرایز سال بعد لازمتان شد.

چند ماه قبل برای تولد نقشه بکشید بوسیله جمع آوری چیزهای کوچک، مثلا هدیه های خلاقانه ای که در حراجی ها هستند. همه آنها را در یک سبد یا جعبه زیبا قرار دهید و آن را با یک روبان تزیین کنید برای تزیین جعبه های هدیه روش های زیادی هست. این سوپرایز به نوبه خود می‌تواند یک هدیه مجلل باشد اما فقط شما می‌دانید که چقدر ارزان است!

اگر راهی برای ورود به قلب مردان باشد حتما یکی از آنها معده آنهاست. می‌توانید از قبل مواد غذایی مورد نیاز را تهیه کرده  و یک روز برای تهیه غذاهای موردعلاقه همسرتان اختصاص دهید. شاید تمام روز در آشپرخانه بمانید اما می توانید با صحبت کردن در مورد کار و شرکتش او را در آشپزخانه نگه دارید. و به صحبتهایش گوش داده و از آنها لذت ببرید. حتی می‌توانید با تهیه کیسه‌ای پر از میوه‌های خشک نیز همسرتان را سوپرایز کرده و لبخند را بر لبانش بنشانید.

آیا همسرتان فوتبال دوست دارد و تولدش همزمان با بازی های فوتبالی است؟ پس شما خوش شانس هستید! شما می توانید بلیط فوتبال تیم  های موردعلاقه اش را تهیه کنید، یا در خانه ترتیبی دهید  تا از تماشای مسابقه فوتبال لذت ببرد. او را با یک پتو و خوردنی و نوشیدنی های موردعلاقه اش همراهی کنید. و مثل او از تماشای بازی هیجان زده شوید.

یادداشتی هایی از سال گذشته را در آخر هفته هایتان بنویسید و عکس هایی از مهمترین روزها و خاطراتتان در یک  پوشه در کامپیوترتان ذخیره کنید و نزدیک تولدش همه آنها را در دفتر یادداشت نوشته و بچسبانید. می‌توانید عکس‌هایتان را توسط سرویس های آنلاین ارزان قیمت چاپ کنید. شما یک هدیه بسیار شخصی و خاص به او داده اید که مطمئنا  یک هدیه لذت بخش خواهد بود.

هنگامی که از خواب بیدار می‌شود یک تاج روی سرش بگذارید و او را به عنوان پادشاه روز تولدش منسوب کنید. از او بخواهید یک لیست از چیزهایی که دوست دارد و می خواهد در آن روز انجام  دهید بنویسد  سپس آنها را به بهترین شکل به انجام برسانید.

اگر او رادیو گوش کردن را دوست دارد، قبلا زنگ بزنید و برای او یک اهنگ هدیه کنید. آهنگی که واقعا دوست دارد یا آهنگی که مدتها نشنیده است چیزی که معنی خاصی برای هر دوی شما دارد. این خیلی هیجان انگیز است که نام خود را از جایی بشنوید وقتی انتظارش را ندارید.

کجا همدیگر را ملاقات کردید؟ یا جایی که او پیشنهاد ازدواج داد؟ گرفتن عکس از مکان هایی که با آنها خاطره دارید و گذاشتن در قاب عکس های زیبا . این هدیه بزرگی است که به او یادآور شوید تمام لحظه هایی که با او بودید چقدر برایتان با ارزش هست و از زندگی با او لذت برده اید. حتی می‌توانید یک جعبه سوزپرایز تهیه کرده و عکس و نوشته‌ای که یادآور خاطزات شما باشد را داخل آن قرار دهید. بدون شک تهیه این جعبه سوپرایز تولد برای همیشه در ذهن او باقی می‌ماند و به یکی از خاطرات خوبش تبدیل می‌شود.

اصلا به تاریخ تولد او توجه نکنید و برنامه ای برای بیرون رفتن  با دوستانتان بریزید. سپس شب او را با یک شام فوق العاده سوپرایز کنید می‌توانید دوستان صمیمی یا خانواده اش را نیز دعوت کنید، این ایده  را می‌توانید با ایده های قبلی که گفته شد ترکیب کنید و یک روز فوق العاده برای همسرتان رقم بزنید.

همه دوستانش را دعوت کنید و غذاهای خوشمزه ای برایشان درست کنید. مطمئن باشید زمانی که مهمانی تمام شد او از شما بخاطر همه زحمت هایتان و روز خوبی که برای او و دوستانش هدیه دادید تشکر خواهد کرد.

مطمئن باشید هیچ چیز به اندازه یک قلب یخی در روزهای گرم تابستان همسر شما را شگفت‌زده نخواهد کرد. یک روز گرم تابستان را تصور کنید که همسر شما بعد از یک روز کاری سخت به خانه برمی‌گردد. بهترین ایده برای رفع این خستگی یک نوشیدنی خنک است. اما اگر اندکی خلاقیت را هم چاشنی این نوشیدنی کنید. می‌توانید یک سورپرایز فوق‌العاده را برای او رقم بزنید. بهترین ایده استفاده از قلب‌های یخی داخل نوشیدنی است.

تنها کاری که برای تهیه‌ی این قلب‌های یخی باید انجام دهید. این است که قالب یخ قلبی کوچکی را تهیه کنید. سپس به کمک نوشیدنی‌های قرمز رنگ مثل آب آلبالو یخ‌های رنگی تهیه کنید. بنابراین قبل از رسیدن همسرتان به منزل می‌توانید قلب‌های یخی قرمزی را داخل نوشیدنی او بیندازید تا به کمک یک ایده‌ی خلاقانه کوچک هم عشق خود را به او ثابت کنید. و هم بتوانید خستگی او را از تنش به در کنید.

اما نکته‌ی قابل توجهی که در این زمینه باید به آن توجه کنید. این است که رنگ نوشیدنی را به رنگ روشن انتخاب کنید. زیرا اگر قلب‌های یخی شما با نوشیدنی موجود در لیوان همرنگ باشند جلوه‌ی چندانی نخواهند داشت.

مطمئنا شما می‌دانید که همسرتان عاشق کدام گروه موسیقی است. شاید هم محبوب شما رفتن به سینما و تئاتر را بیشتر از کنسرت ترجیح دهد. به هر حال بلیت کنسرت یا تئاتر مورد علاقه‌ی او را تهیه کنید. سپس به کمک یک نامه‌ی عاشقانه از او دعوت کنید که با شما به تماشای این فیلم با کنسرت بیاید.

در صورتی که می‌خواهید تمام خلاقیت خود را چاشنی سورپرایز خود بکنید. یک پاکت خاص و منحصر به فرد تهیه کنید. نامه‌ای عاشقانه به همان سبکی که همسرتان آن را دوست دارد بنویسید. سپس به همراه یک شاخه گل برای او بفرستید. مطمئنا همسر شما با دریافت این دعوتنامه شما بسیار خوشحال و شگفت‌زده می‌شود.

دریافت پیام عاشقانه از طرف شما، انرژی فوق‌العاده‌ای به همسر شما می‌بخشد. بنابراین این سورپرایز عاشقانه را از او دریغ نکنید. هیچ وقت به این فکر نکنید که همسرم می‌داند که من چقدر دوستش دارم. پس نیازی نیست من به او چیزی بگویم. گاهی تنها چیزی که او نیاز دارد شنیدن همین یک جمله از زبان شما است.

اما برای گفتن این جمله اندکی شیطنت و خلاقیت را نیز چاشنی کارتان بکنید. می‌توانید پیام عاشقانه خود را روکی کاغذ چسب دار نوشته و به یخچال، کمد، آینه یا حتی در ورودی بچسبانید. تا همسرتان بی‌مقدمه آن را پیدا کند. اگر همسرتان در حال مطالعه کتابی است. می‌توانید این پیام را در لابه لای کتاب او جای دهید. تا موقع مطالعه آن را پیدا کند.

در صورتی هم که همسر شما ساعت‌های زیادی از وقت خود را پشت لپ‌تاپ می‌گذراند. می‌توانید یک پیام عاشقانه بر روی کیبورد لپ تاپ یا داخل سی‌دی درایور لپ تاپش قرار دهید. این پیام عاشقانه هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد. اما همسر شما را بی‌نهایت خوشحال و انرژی او را برای ادامه روزش بسیار بیشتر خواهد کرد.

مطمئنا تا کنون چندین بار برای عشقتان نامه نوشته‌اید. اما نظرتان در مورد یک نامه پازلی چیست؟ تعجب نکنید. درست شنیده‌اید. یک نامه پازلی! برای این کار می‌توانید نامه‌ای به همسرتان بنویسید. سپس آن را پاره کنید. اما توجه کنید که هنگام پاره کردن نامه آن را کج یا له نکنید. حتی می‌توانید برای پاره کردن نامه از قیچی هم استفاده کنید. سپس تکه‌های کاغذ نامه را داخل یک کیسه کوچک قرمز بریزید. ( این کیسه می‌تواند به رنگ دلخواه همسرتان نیز انتخاب شود.) سپس آن را در جایی قرار دهید که همسرتان به طور اتفاقی آن را پیدا کند. در کاغذ کوچکی که به کیسه وصل می‌کنید نیز به این اشاره کنید که ” این پازل را درست کن تا حرف دل منو بدونی!”

مطمئنا هیچ سوپرایز تولد بهتر و حسی دل‌انگیزتر از درست کردن این پازل برای همسر شما وجود نخواهد داشت. حتی پیشنهاد من به شما این است که یک نقاشی یا طرح خاص نیز دور نامه یا در قسمت پایین آن بکشید تا زیبایی آن چندین برابر شود. همچنین در صورت امکان نامه را روی مقوای نازک بنویسید که خیلی نازک نباشد. زیرا در صورتی که خیلی نازک باشد هنگام پاره شدن شکل نامطلوبی پیدا می‌کند.

اگر همسر شما ساعت‌های طولانی را صرف کار کردن می‌کند. باید کاری کنید که تا جای ممکن از خستگی او بکاهید و به او انرژی بیشتری ببخشید. این کار باعث می‌شود حس کند که چقدر برای شما مهم است. برای تدارک یک سوپرایز تولد ویژه می‌توانید جعبه‌ای پر از خوراکی‌های مورد علاقه‌اش برای او تهیه کنید. این خوراکی‌ها می‌توانند شامل شکلات، کیسه میوه خشک، آجیل و تنقلاتی باشند که همسرتان به آن‌ها علاقه مند است. فراموش نکنید که در کارت کوچک نیز جمله‌ی عاشقانه‌ای را ضمیمه جعبه بکنید. جعبه را در قسمتی از خانه یا میز کار او قرار دهید. روی جعبه بنویسید هر موقع خسته شدی این را باز کن. سعی کنید جعبه‌ی انتخابی شما زیاد پر زرق و برق نباشد که همسرتان قبل از بازکردن جعبه هیچ ذهنیتی در مورد آن نداشته باشد. از طرفی نیز مطمئن باشید که همسرتان این کار شما را هرگز فراموش نمی‌کند.

مطمئنا شما بهتر از هر کس دیگری از سلیقه‌ی موسیقی همسرتان مطلع هستید. بنابراین می‌توانید او را به کمک آهنگ‌های دلخواهش سورپرایز کنید. برای این کار کافی است یک فلش مموری زیبا تهیه کنید. سپس داخل آن تمام آهنگ‌های مورد علاقه همسرتان را بریزید. برای جذابیت بیشتر می‌توانید آن‌ها را فولدر بندی نیز بکنید. این فلش مموری را می‌توانید در ماشین او قرار داده و یا به تلویزیون خانه وصل کنید. اما نصب آن در ماشین گزینه بهتری است.

تصور کنید که صبح زود همسرتان در روز تولدش با عجله به سمت ماشین می‌رود تا خود را به سر کار برساند. به محض استارت زدن آهنگ مورد علاقه‌اش پخش می‌شود. قطعا او بهترین حس را در این لحظه خواهد داشت. نکته قابل توجهی که باید در این ایده مد نظر قرار گیرد. این است که ممکن است سلیقه موسیقی همسر شما بسیار متفاوت‌تر از سلیقه شما باشد. بنابراین در انتخاب آهنگ سلیقه او را مد نظر قرار دهید. نه اینکه طبق دلخواه خودتان آهنگ‌ها را انتخاب کنید. با این کار یک سوپرایز تولد فوق‌العاده برای او رقم می‌زنید.

خاطرات بخش بزرگی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند. به جرات می‌توان گفت ما بسیاری از اوقات خود را با خاطرات زندگی می‌کنیم. اما آقایان معمولا حافظه‌ی خوبی در یادآوری خاطرات ندارند. از این رو خانم‌ها می‌توانند از حافظه‌ی قوی خود برای سورپرایز همسرشان استفاده کنند. برای این کار می‌توانید تعدادی از عکس‌های دو نفره‌تان را چاپ کنید. یا یادداشت‌های کوچکی در مورد بهترین خاطرات خود تهیه کنید. سپس در روز مناسبی شروع به مرور خاطرات خود بکنید. به عنوان مثال اگر وسیله‌ای را با هم خریداری کرده‌اید و یکی از خاطراتتان به آن گره خورده است را به همسرتان نشان دهید. سعی کنید تمام جزئیات آن روز را به خاطر بیاورید و بازگو کنید. مطمئنا همسرتان از این حافظه‌ی قوی و یادآوری جزئیات شگفت زده خواهد شد و شما را در آغوش خواهد گرفت.

اما سعی کنید زیاد در مورد خاطراتتان از او سوال نپرسید. زیرا در صورت فراموش کردن این خاطرات احساس شرمندگی خواهد کرد و این حس مثبت ایجاد شده را از بین خواهد برد.

ماموریت‌های کاری و شیفت‌های طولانی معمولا آقایان را کسل و افسرده می‌کنند. تنها چیزی که در این شرایط می‌تواند دلگرمشان کند حضور و همراهی همسرشان است. در حقیقت پس از یک روز کاری سخت، آقایان معمولا دنبال گوشه دنجی هستند تا در کنار همسر خود آرامش را تجربه کنند. البته این موضوع برای خانم‌ها نیز صادق است.

اگر شرایط کاری همسرتان به تازگی تغییر کرده است و یا قرار است به یک ماموریت کاری برود. می‌توانید از همین موقعیت برای سورپرایز او استفاده کنید. برای این منظور یک قلب کاغذی تهیه کنید و داخل آن جملات عاشقانه‌ای بنویسید. در پایان نیز برایش بنویسید که “با تمام وجود منتظر بازگشتت هستم. تا می‌توانی زودتر بیا که خانه بدون تو برایم مثل زندان است.”

سپس این کاغذ را داخل کفش او قرار دهید. موقع رفتن خیلی عادی با او خداحافظی کرده و برایش آرزوی موفقیت کنید. اما منتظر یک آغوش غیرمنتظره یا یک تماس تلفنی هیجان انگیز باشید. با این کار علاوه بر اینکه همسرتان را سورپرایز می‌کنید. حس همراهی و همدلی بیشتری نیز به او می‌دهید.

ما تم‌های تولد اختصاصی بر اساس سلیقه عزیزانتان با خلاقیت و عشق طراحی خواهیم کرد تا بجای استفاده از تم‌های آماده یک خاطره استثنایی برای فرزند، همسر و دوستانتان رقم بزنید. ایده های خیلی جالبی هستن هرچند چند موردش زمانگیر هستش ولی بقیه رو به راحتی میشه اجرا کرد…

سورپرایز از راه دور یک ایده جدید

اگر که همسرتان در روز تولدش از شما دور است می توانید با یک عکس تولد و یک تبریک عاشقانه برای او در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنیدشما می توانید با برنامه ریزی درست کادویی که از قبل برای او در نظر گرفته اید را برای او از طریق پست ارسال کنید این هم یکی دیگر از ایده های سورپرایز جالب درسال 1399 می باشد.

شما میتوانید قبل از ورود همسرتان پشت درب ورودی را با انواع بادکنک و ریسه تزیین کنید، این هم یکی از زیباترین و جدید ترین راه های سورپرایز کردن برای این که چگونه تولد بگیریم میباشد.

طبق تحقیقاتی که ما انجام دادیم در بیشتر کشور ها زوجین در سالهای اول ازدواج برای راحت تر بودن بیشتر و ابراز علاقه بیشتر به همسر خود جشن تولدشان را به صورت ساده و دو نفری برگزار میکنند، پس برای برگزاری این نوع جشن تولد ها نیازی به هزینه های زیاد نیست شما می توانید از یک کیک و یک پک بادکنک آرایی برای سورپرایز کردن همسرتان استفاده کنید.

توجه کنید در زمان انتشار ویروس کرونا در سال 1399 این یک ایده ساده و بی دغدغه برای این که چگونه تولد بگیریم میباشد.

یکی دیگر از ایده های جالب در چند سال اخیر برای تزیین تخت خوابتان گلبرگ های گل رز مصنوعی که قیمت مناسبی هم دارند می باشد شما می توانید با استفاده از گل های مصنوعی یک دیزاین عالی برای گرفتن جشن تولد برای همسرتان آماده کنید. این ایده یکی از ایده های برتر تم آرایی در سال ۱۳۹۹ میباشد.

7 نکته مهم درباره اینکه برای کودکان چگونه تولد بگیریم؟

در این قسمت از مقاله میخواهیم به نکاتی درباره این که برای کودکان چگونه تولد بگیریم بپردازیم،طبق گزارش روانشناسان کودکان در جشن تولد می تواند سیگنال های مثبتی از ذهن خود دریافت کنند که این امر باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس قدرت اراده و برقراری قدرت رابطه با دوستان می شود که این امر می‌تواند در آینده این کودکان تاثیر بسزایی بگذارد.پس خوانواده ها با انجام کارهای کوچک میتواننداطفاقات بزرگی را در زندگی کودکانشان رقم بزنند.

از آنجا که در قسمت قبلی مقاله به شما گفتنم گرفتن جشن تولد برای کودکان بسیار با برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان متفاوت است. شما برای گرفتن یک جشن تولد زیبا و به یاد ماندنی برای کودکتان باید به نکاتی توجه کنید.

یکی از مهمترین نکات درگرفتن جشن تولد کودکان برنامه ریزی و نوشتن لیست مهمان ها سفارش کیک و آماده سازی لوازم می باشد برای انتخاب کیک توجه داشته باشید که نکته مهم طعم کیک است اما در تولد کودکان علاوه بر طعم و تازه بودن آن ظاهر خیلی مهم است شما می توانید برای انتخاب کیک از کودکتان نظر بگیرید برای مثال او از شخصیت باب اسفنجی خوشش می آید می توانید کیک باب اسفنجی برای او سفارش دهید.

شما میتوانید از یک مشاور تم آرایی کمک بگیرید اما هزینه های زیادی در بر دارد،برای کم کردن مخارج میتوانید خودتان با اموزش هایی که ما به شما میدهیم میتوانید یک دیزاین عالی بسته به علایق کودکتان طراحی کنید.

یکی از نکات مهم برای کودکان چگونه تولد بگیریم اینجاست که شما باید بر اساس سلیقه کودکتان از تم هایی که در بازار هستند برای مثال میکی موس ،  باب اسفنجی ، لاکپشت های نینجا و… استفاده کنید توجه داشته باشید برای طراحی یک دیزاین جذاب و عالی همینطور که در عکس زیر میبینیدطرح کیک و طرح تم شما باید یکی باشد.

اگر می‌خواهید دوستان مهد و مدرسه کودک خود را دعوت کنید می توانید با تهیه کارت دعوت کودکانه حدود ۱ هفته قبل از روز جشن آنها را دعوت کنید، شما باید توجه کنید که فرزندتان به چه شخصیت کارتونی علاقه دارد تا از آن در تصاویر کارت استفاده کنید، اگر نمی خواهید برای کارت دعوت هزینه کنید، می توانید از طریق فضای مجازی تلگرام و اینستاگرام کارت دعوت دیجیتال برای مهمان ها ارسال کنید.

کودکان در هنگام بازی کردن به دور و اطرافشان توجه نمیکنند پس برای احتیاط شیشه روی میز گلدان ها و اجسام شکستنی را از قبل جمع‌ آوری کنید.اگر می خواهید که بعد از تولد با صحنه فرش های شکلاتی و خامه ای روبرو نشوید از قبل آنهارا جمع کنید .از گزاشتن اجسام تیز و برنده مانند چاقو و چنگال فلزی در دسترس کودکان جدا خودداری کنید. شما باید از چاقو و چنگال یکبار مصرف یا گیاهی استفاده کنید. حتما فشفشه و شمع هارا زیر نظر خودتان روشن کنید.

آماده کردن موسیقی های شاد و کودکانه.

  • میتوانید بجای برف شادی از بمب کاغذ افشان که هیچ گونه مواد شیمیایی و آلرژی زا ندارند استفاده کنید.
  • برای زیباتر شدن دیزاین به تعداد میهمانان کلاه بوقی تهیه کنید.
  • سعی کنید برای گرفتن جشن تولد از آخر هفته ها بیشتر استفاده کنید.
  • ساعت 2 الی 5 بعد از ظهر بهترین ساعت برای برگزاری جشن تولد کودکان میباشد.
  • برای بالا بردن هیجان جشن به کودکان اجازه دهید در پایان مراسم تمام بادکنک هارا بترکانند.
  • برای ایجاد خاطرات جالب برای کودکتان از عکس برداری و فیلم برداری هرگز غافل نشوید.
  • هرگز بجای کادو دادن از پول استفاده نکنید زیرا وجهه بدی دارد.

استپ رقص

این بازی یکی از بازی های پر طرفدار در جشن تولد کودکان میباشد برای برگزاری این بازی چیز زیادی لازم ندارید، شما باید یک فضای رقص و یک جایزه کوچک و چند موسیقی هیجان آور از قبل آماده کنید.

روش بازی: موسیقی را پخش می کنید و از بچه‌ها می خواهید برقصند بعد از گذشت چند دقیقه موسیقی را قطع می کنید و باید بچه ها در همان حالت که هستند stop کنند و تا زمانی که موسیقی شروع نشده باید در همان حالت بدون هیچ حرکتی بمانند کسانی که stop را بشکنند از بازی حذف خواهند شد، بازی را ادامه دهید تا نهایت یک نفر برنده شود، و جایزه ای را که از قبل آماده کرده اید را به او تقدیم کنید.

این بازی یکی از بازی های قدیمی میباشد که همیشه برای کودکان جذاب است شما حداقل ۷ بازیکن و به تعدادی صندلی نیاز دارید. تعداد صندلی ها باید یکی کمتر از بازیکن ها باشد. صندلی ها باید برعکس و یکی در میان چیده شوند، شما زمانی که  موسیقی را پخش می کنید کودکان باید به دور صندلی ها بچرخد و زمانی که موسیقی قطع شد باید سعی کنند که هرچه زودتر روی صندلی ها بنشیند کودکی که در نهایت صندلی برای نشستن نداشته باشد بازنده است و با بیرون رفتن هر بازیکن یک صندلی کم می‌شود و تا زمانی که یک نفر بماند بازی ادامه دارد و نفر آخر برنده بازی می باشد.

دکمه بازگشت به بالا