اقتصادیفعالان کسب و کار

چگونه می توان لباس مرد عنکبوتی را درست کرد؟

چگونه لباس مرد عنکبوتی را بدوزیم؟

 لباس اسپرت قدیمی از هر رنگ تیره برای ساخت لباس مرد عنکبوتی مناسب است. اگر چنین شکلی وجود نداشته باشد ، باید با استفاده از هر الگوی موجود ، خودتان شلوار را بدوزید. برای قسمت بالای کت و شلوار ، یقه پشتی سیاه یا آبی بردارید:

یک تکه پارچه قرمز (به شکل دلخواه ، مانند تصویر) را به قسمت بالای کت و شلوار بدوزید ، زیرا قبلاً با استفاده از یک نشانگر دائمی سیاه سلولهای آن را کشیده اید. بیایید شکل عنکبوت را با استفاده از طرح برش دهیم و آن را به لباس خود بچسبانیم.چطور لباس مرد عنکبوتی را درست کنیم

می توانید روی زانوها را به صورت قرمز قرار دهید ، یک الگوی شطرنجی به آنها اضافه کنید. ماسک را فراموش نکنید. قبل از شروع ساخت لباس مرد عنکبوتی ، بهتر است ابتدا نگاهی به ظاهر آن از هر طرف بیندازید. این فیلم کوچک به شما در این زمینه کمک می کند:

ساختن ماسک مرد عنکبوتی

اگر ساختن ماسک مرد عنکبوتی برای شما بسیار پیچیده به نظر می رسد ، پس می توانید به سادگی چهره کودک را بکشید:

 به لباس مرد عنکبوتی بسازید شما به یک پارچه الاستیک (آبی و قرمز) نیاز خواهید داشت که کاملاً متناسب و کشیده باشد. سپس از این پارچه باید یک لباس بلند (یا شلوار با پیراهن) را برش دهید. به هر حال ، شما می توانید کت و شلوار دوچرخه یا لباس غواصی را پایه بگذارید ، اما این در صورتی است که خیاطی برنامه ریزی نشده باشد.

 روی خود لباس ، شما باید یک عنکبوت را با یک تکه دوزی کنید ، اما می توانید راهی سریعتر از گلدوزی داشته باشید – شما باید یک الگوی را با استفاده از رنگ های خاص استفاده کنید.

 حالا شما باید فکر کنید ماسک مرد عنکبوتی، در اینجا می توانید از نقاشی صورت استفاده کنید و آرایش قابل شستشو انجام دهید ، یا خودتان ماسک بدوزید. لازم است از صورت اندازه گیری شود ، ماسک را از روی مقوا جدا کنید ، سپس مقوا را با یک پارچه قرمز بپوشانید ، یک الگوی تار عنکبوت را روی ماسک بکشید و باندها را در سطح شقیقه ها وصل کنید.

می توانید در آتلیه سفارش دهید ، و اگر خودتان خیاطی کنید ، پس ما به بسیاری از کمیک ها ، سه نوع ماده ، سیاه ، قرمز ، آبی …. بسیاری از terepeniya ، بسیاری از باندهای الاستیک نیاز داریم. ما نیاز داریم که کت و شلوار مناسب باشد … تا پسر شأن و منزلت خود را نشان ندهد

به دنبال مجله Burda برای 1.2003 باشید ، در اینترنت می توانید آن را بارگیری کنید ، کت و شلواری برای یک مرد وجود داشت ، اما می توانید آن را برای یک پسر بازسازی کنید.

 برای دوخت کت و شلوار مرد عنکبوتی شما به صبر ، مهارت و وقت زیادی نیاز دارید.

این لباس باید مانند لباس مرد عنکبوتی به نظر برسد ، اگر می خواهید آن را برای کودک بدوزید ، سپس کودک می تواند به دوستان خود نشان دهد. اگر تصمیم به خرید دارید پیشنهاد ما خرید ست ایفای نقش مرد عنکبوتی با بهترین قیمت.

ما همه کارها را طبق دستورالعمل انجام می دهیم:

 مرد عنکبوتی چنان شخصیت مشهوری است که می توان این لباس را برای هر سن و اندازه ای یافت. اما ، اگر می خواهید نقل قول کنید ، روح خود را قرار دهید به کار ، یعنی چندین گزینه خیاطی وجود دارد.

اولین شرط این است که کت و شلوار بنشیند “در یک چسبناک”؛)

یکی از روش های خیاطی: از قبل فکر کنید که quot؛ شما عضلات را ایجاد خواهید کرد ؛ ? عضلات سینه ، مکعب شکم ، bder. پارچه ها را در الگو بچینید تا با کرک مصنوعی به خوبی پر شود)

گزینه دیگر ، اگر نمی خواهید زمان زیادی را تلف کنید: دوختن لباس بلند از ساتن کششی به اندازه آن ، دوختن چکمه ، یک دست کت و شلوار و یک ماسک از پارچه قرمز با موارد جداگانه. سپس با استفاده از رنگ مخصوص ، عنکبوت عنکبوتی را روی موارد تمام شده بکشید.

چطور لباس مرد عنکبوتی را درست کنیم

 من خودم نگاه کردم و آن را با وامیت به اشتراک گذاشتم. به نظر من می رسد که همه چیز در اینجا بسیار واضح ، ساده و قابل درک است ، اگرچه هیچ توصیف عکسی وجود ندارد.

در اینجا توضیحات مفصلی از ساخت چنین کت و شلوار بدون عکس آورده شده است.

 چنین ایده هایی برای لباس نیز وجود دارد مرد عنکبوتی همه چیز به پارچه ای که استفاده می کنید بستگی دارد. اگر شما ، یکی از عاشقان خیاطی با دستان خود ، عکس های کافی برای دوختن چنین کت و شلواری دارید ، چند ایده وجود دارد.

تصویر مرد عنکبوتی در بین کودکان بسیار محبوب است، آنها به هر طریق ممکن سعی می کنند از این قهرمان تقلید کنند. اغلب از والدین خواسته می شود که کت و شلوار بخرند، با این حال، با قابلیت دوخت، ساختن آن توسط خودتان آسان است. چگونه خودتان یک لباس بسازید و از چه چیزی تشکیل شده است؟

کت و شلوار اسپایدرمن از چه چیزی ساخته شده است؟

چندین گزینه برای دوخت لباس مرد عنکبوتی برای پسر وجود دارد:

  1. نسخه ساده شده شلوار جین کافی است، فقط یک یقه یقه اسکی آبی و قرمز در طبقه بالا بدوزید. یا ، اما بالا و پایین به شکل ساق است جداگانه، مجزا. ماسک کلاه ممکن است شامل شود یا نباشد. یک نسخه ساده از ماسک به شکل یک ماسک کارناوال معمولی وجود دارد، فقط باید آن را با تار عنکبوت رنگ کنید.
  2. خیاطی پیچیده تر روپوش یک تکه به همراه دستکش و کفش. یعنی همه عناصر در کنار هم قرار می گیرند. بیشتر اوقات ، این مدل خاص برای اجرا انتخاب می شود ، اما در خانه تکرار این گزینه دشوار است. فقط متخصصان می توانند این کار را انجام دهند. چنین کت و شلواری متناسب با اندام است و باورپذیرتر به نظر می رسد. لباس از 6-7 قسمت تشکیل شده است که به صورت جداگانه بریده شده است که باید دوخته شود. البته در اینجا به مهارت و صبر بیشتری نیاز است.

مهم!انتخاب لباس به هدف بستگی دارد، به پشتکار کودک، پوشیدن یک مجموعه کامل برای برخی دشوار است، سپس می توانید آن را فقط به سواری محدود کنید. طرفداران واقعی مرد عنکبوتی از هر تعبیری که تا حدودی یادآور قهرمان باشد خوشحال می شوند.

فرقی نمی کند که در کدام گزینه توقف کنید، اما این فقط در مورد خیاطی نیست. برای اینکه لباس شبیه عنکبوت به نظر برسد، باید دکور مناسب را ایجاد کنید. تمام عناصر قرمز را با یک “وب” رنگ کنید و کاربرد عنکبوت را فراموش نکنید. در صورت تمایل می توانید نقاشی یا گلدوزی کنید.

آنچه برای DIY نیاز دارید

به طوری که در نهایت لباس همانطور که در ابتدا تصور شده بود، باید قبل از دوخت داشته باشید و ابزار:

  • پارچه کشش قرمز و آبی؛
  • قیچی، خط کش، نوار اندازه گیری؛
  • گچ یا صابون؛
  • نخ ها قرمز و آبی هستند.
  • نشانگر پارچه مشکی؛
  • چرخ خیاطی و اورلاک.

گزینه ساده شده انتخاب می شود، نیاز به چرخ خیاطی کمتر است. مثلا می توانید یقه یقه اسکی قرمز بخرید و بدوزید . این کار به صورت دستی نیز قابل انجام است.

مهم!پارچه ساپلکس برای چنین کت و شلواری بسیار خوب است. به خوبی کشیده می شود، در حالی که محصول شکل خود را از دست نمی دهد. علاوه بر این، پالت رنگ فقط شامل مناسب ترین رنگ های قرمز و آبی است که کاملاً مشابه رنگ اصلی است.

اگر لازم است قسمت بالا و پایین را به هم یا جدا از هم بدوزید، به الگو نیاز دارید. نه، شما نیازی به ساخت یا ترسیم چیزی ندارید. کافی است یک ژاکت یا یقه یقه اسکی بچه گانه با سایز مناسب، ساق یا شلوار خواب پیدا کنید، آنها را روی پارچه هایی که از وسط تا شده اند، بچینید و اکنون الگوی آن آماده است. باقی مانده است که آن را با در نظر گرفتن کمک هزینه 1-2 سانتی متر دایره کنید.

نحوه ساخت لباس مرد عنکبوتی: دستورالعمل

برای دوخت لباس مرد عنکبوتی مورد علاقه خود، باید دستورالعمل های گام به گام زیر را دنبال کنید:

  1. با یک الگو شروع کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، شلوارهایی که از نظر اندازه مناسب هستند، جواب می دهند. آنها را روی پارچه آبی بچینید و برش دهید، اما طول آن کوتاهتر است. از آنجایی که تقلیدی از چکمه ها به شکل سرآستین های قرمز از ساق پا تا مچ پا وجود خواهد داشت. برای انجام این کار، فقط دو مستطیل از پارچه قرمز را برش دهید. بدوزید، با یک نشانگر تقلیدی از وب رنگ کنید. آنها روی شلوار پوشیده می شوند، بنابراین باید در قسمت اتصال دیده شوند تا ببینند که آیا ممکن است برای اطمینان از تناسب مطمئن روی پاها، یک نوار الاستیک وارد شود. جزئیات شلوار را بدوزید و یک نوار الاستیک وارد کنید تا به طور ایمن در کمر ثابت شوند.
  2. حالا همین کار را با قسمت بالایی انجام دهید. جلو و پشت ژاکت کودک را ببرید. در عین حال، جزئیات باید دارای یک عشوه از پارچه قرمز باشد. تمام عناصر دیگر در پارچه آبی هستند. برای اینکه گیج نشوید چه چیزی و کجا، بهتر است با نگاه کردن به عکسی از کت و شلوار از اینترنت یا طرحی که با مداد کشیده شده است، قسمت بالایی را ببرید. باز هم، آستین ها باید تقریباً تا آرنج باشد. برای درج های قرمز (تقلید از دستکش)، باید 2 مستطیل را برش دهید. از آنجایی که دکور رویه اشباع تر است، باید یک اپلیکیشن یا گلدوزی از یک عنکبوت در سطح سینه درست کنید، تمام درج های قرمز را با تار عنکبوت رنگ کنید و سپس تمام عناصر را بدوزید.
  3. برای الگوی ماسک کلاه، معمولی ترین کلاه مناسب است. روی یک پارچه قرمز، دو قسمت را پهن کرده و برش دهید. تنها نکته این است که کلاه باید بلند شود تا به گردن برسد. تقلیدی از وب را با یک نشانگر بکشید، بدوزید و برش هایی را برای چشم ها در سطح مناسب ایجاد کنید. خوب، یا یک جایگزین به شکل ماسک، همانطور که در بالا توضیح داده شد.

همین! لباس آماده است، باید دلیلی برای پوشیدن آن پیدا کنیم. می توانید با ترتیب دادن یک عکسبرداری در خانه با خانواده خود سرعت آن را افزایش دهید.

چگونه یک لباس مرد عنکبوتی برای کودک بسازیم؟

هر کودکی آرزوی لباس مرد عنکبوتی را دارد. اگر لباسی از این شخصیت برای کودک بدوزید، تحقق رویای کودکی کاملاً ممکن است. برای ساختن آن به مهارت ها و توانایی های خاصی نیاز ندارید، زیرا ساخت لباس مرد عنکبوتی اصلا سخت نیست. این کار به زمان، صبر و کمی تخیل و همچنین لباس بافتنی قرمز، مشکی و آبی، مش، زیپ، کش نقره ای نازک یا یک نشانگر نیاز دارد.

اما نحوه ساخت لباس مرد عنکبوتی برای کودک با دستان خود بیشتر توضیح داده شده است.

ما کار را با ساخت الگوها شروع می کنیم. از یک شبکه سبک، دو قسمت بیضی شکل، شبیه به یک چشم را برش می دهیم. از لباس بافتنی مشکی، دو نوار را به صورت مورب برش می دهیم که شبکه را قاب می کند.

در ادامه به ساخت قطعات از پارچه قرمز می پردازیم. از آن الگوهای بسیاری وجود خواهد داشت. ابتدا دو قسمت از ماسک را روی سر برش می دهیم. ابتدا باید دور سر و صورت کودک را اندازه بگیرید. این ابعاد برای تعیین عرض و ارتفاع ماسک مفید است. با بریدن قسمت از پارچه، سوراخ هایی را برای چشم ها در آن برش می دهیم. ما همچنین دستکش‌ها را از لباس‌های بافتنی قرمز برش می‌دهیم و هر دستکش کودک را برای الگو انتخاب می‌کنیم. ما یک تکه تکه را برش می دهیم که از سینه، گردن و شانه تشکیل شده است. و آخرین جزئیات کمربند و چکمه است. برای کمربند دو روبان و برای چکمه ها – دو مستطیل و پا مطابق با اندازه کفش کودک برش می دهیم.

حالا جزئیات آبی لباس را برش دهید. با در نظر گرفتن طول پاهای کودک، شلوارهای تنگ را مانند ساق کوتاه می بریم. ما همچنین دو مستطیل – جلو و عقب را برش دادیم.

ما دوخت را شروع می کنیم، مطلوب است که این کار را روی یک اورلاک انجام دهیم. یک مش و لبه مشکی روی جزئیات سر بدوزید. هر دو قسمت سر را می دوزیم، یک جور کلاه می گیریم، پشتش زیپ می دوزیم. سپس نیمه های آبی را برش می دهیم – جلو و عقب، قسمت یک تکه قرمز را می دوزیم. چکمه ها را می دوزیم و به شلوار وصل می کنیم. به نظر می رسد سه بخش اصلی لباس: سر، شلوار، بالاتنه. آنها را به هم وصل می کنیم تا یک سرهنگ درست کنیم.

لمس نهایی وب است. این را می توان به دو روش انجام داد: با یک نشانگر استفاده کنید یا یک نوار الاستیک را به محصول نهایی وصل کنید. خوب، و، البته، سینه و پشت را با عنکبوت تزئین کنید.

اکنون می دانید که چگونه یک لباس مرد عنکبوتی بسازید.

اگر نیاز به ایجاد سریع تصویر دارید، می توانید لباس مرد عنکبوتی را خودتان بسازید، زیرا یکی نیست یا یک مهمانی شرکتی تجاری سال نو نمی تواند بدون کد لباس اجباری در قالب انجام دهد . آواتارها و بتمن‌ها، سفید برفی‌ها و جدی برای رؤسا و مدیران خط اول امری عادی هستند، اما شما واقعاً می‌خواهید با قیمت کمی کمتر احساس شخصیتی از یک فیلم کنید. برای ساده ساختن لباس مرد عنکبوتی، زیرا برای دوخت آن در خانه همیشه تکه های پارچه و تمام جزئیات لازم برای دکوراسیون وجود دارد. بیایید تلاش کنیم بفهمید که برای ساختن یک لباس اصلی با دستان خود چه چیزی لازم است.

ابتدا باید مواد را برای کار انتخاب کنید. میتونه باشه:

  • تکه های پارچه الاستیک به رنگ آبی و قرمز؛
  • درج های لاکی کمربند آبی و قرمز؛
  • نخ های طلا و نقره، برق و سایر تزئینات اصلی؛
  • برای ایجاد جلوه حجم می توانید از رنگ های اورتان و آنیلین استفاده کنید تا نخ ها و پارچه ها را به رنگ دلخواه درآورید.

پایه پارچه ای لباس مرد عنکبوتی و ویژگی های آن

به عنوان پایه، می توانید یک کت و شلوار آبی آماده برای کودکان استفاده کنید، به عنوان مثال، یک لباس دوچرخه سواری یا یک لباس غواصی، که به سادگی تکمیل می شوند. در ایده نخ ها، زانوبندها و دیگر عناصر یک شخصیت سینمایی.

برای اینکه لباس تمام شده ظاهری نزدیک به حال داشته باشد، لازم است قوانین خاصی را رعایت کنید:

  1. رنگ باید با رنگرزی اصلی لباس تمام شده مطابقت داشته باشد. اگر رنگ کمی روشن تر است، می توان آن را با رنگ های پارچه آنیلین اصلاح کرد.
  2. با کمک این رنگ های سایه تیره می توانید عضلات، تکه های نارنجی و غیره را روی کت و شلوار بکشید.

بیایید فوراً این را بگوییم برای رنگ آمیزی استفاده می شود یک شرکت هلندی که در تولید لباس های صحنه تخصص دارد. اما اگر سعی کنید، در خانه می توانید ایجاد کنید و با کمک قطعات بالای سر برای حجم دادن به لباس اسپایدرمن، ظاهری واقعی به خود می گیرد.

لباس مرد عنکبوتی که توسط فیلمسازان استن لی و استیو دیتکو ساخته شده است، از لاستیک فوم برای شبیه سازی وب استفاده می کند. در خانه، می توانید از اورتان استفاده کنید. این مواد پاره نمی شود و لباس می تواند حتی در سال جدید آینده به شما خدمت کند. تارهای بادوام را می توان با چسب فوق العاده و رنگ آنیلین ساخت که می توان از آنها برای رنگ آمیزی خاکستری یا سیاه عمیق استفاده کرد.

در برای ساخت قطعات می توانید یک لباس عملی و زیبای مرد عنکبوتی بسازید که به یکی از بهترین کارناوال های سال نو تبدیل می شود.

دکمه بازگشت به بالا