اقتصادیفعالان کسب و کار

نحوه استفاده از سرم لیفتینگ صورت

بالا رفتن سن و بروز چین و چروک بر روی پوست به یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد جامعه امروزی تبدیل شده است. یکی از بهترین راه‌های رفع این مشکل، استفاده از سرم صورت گاتیو 30 میلی است. آلودگی‌ هوا، افزایش سن، تغییرات هورمونی بدن و.. از جمله مواردی هستند که باعث می‌شوند خاصیت ارتجاعی پوست صورت کاهش پیدا کند و به مرور زمان دچار افتادگی و یا پیری زودرس شود. یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از این عارضه، استفاده از سرم لیفتینگ گاتیو بیز است.

این محصول تمامی مواد مغذی پوست را فراهم می‌کند و در بازه زمانی کوتاه 1 تا 2 ماه چین و چروک‌های پوست را کمتر کرده و در استفاده طولانی مدت به صورت کلی آنها را از بین می‌برد. از جمله مزایای استفاده از این کرم فوق‌العاده می‌توان به ترمیم بافت پوست، آبرسانی قوی به لایه درم و… اشاره کرد. استفاده از این محصول، پوستی روشن، کشیده، خوش فرم و شاداب را به شما هدیه می‌دهد که اعتماد به نفسی واقعی را به همراه خواهد داشت.

کرم سفت کننده گاتیو بیز با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در وب سایت aghayebiz.com در دسترس مشتریان عزیز می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید، تا شما را با تمام آنچه که درباره سرم فوق العاده لیفتینگ صورت گاتیو لازم است بدانید، آشنا کنیم.. پیر شدن پوست چیزی نیست که کسی آن را دوست داشته باشد؛ درست است که خطوط ریز و درشت روی صورت خبر از تجربه‌ها و تلخ و شیرین‌ها می‌دهند؛

اما اگر راهی باشد که بتوان مانع از شکل گرفتن آن‌ها یا باعث از بین رفتنشان شد، چرا که نه؟ در این مقاله به شما انواع محصولات سفت کننده پوست شل و افتاده و از بین برنده چروک را معرفی خواهیم کرد که شامل انواع کرم لیفتینگ صورت، سرم، کرم دور چشم، ماسک و حتی لوازم آرایش است. همچنین به شما خواهیم گفت از چه سنی باید شروع به مصرف این موارد کنید و چطور از آن‌ها کمک بگیرید.

سرم لیفتینگ |سرم لیفتینگ گاتیو

از چه سنی باید شروع به استفاده از کرم لیفتینگ کنید؟

بدن ما حاوی ماده‌ای به نام کلاژن است. کلاژن پروتئینی است که باعث سفت ماندن، انعطاف پذیری و ظاهر جوان و شاداب پوست می‌‎شود و هر چقدر که سن بالاتر رود، از میزان تولید این ماده کم شده و پوست کم‌کم ظاهر افتاده‌ای پیدا می‌کند که چین و چروک دارد و شاداب به نظر نمی‌رسد.

پوست ما از زمانی که وارد دهه بیست سالگی می‌شویم، شروع به ایجاد تغییراتی می‌کند که شامل کم شدن میزان کلاژن است. در دهه سی سالگی این تغییرات به مراتب بیشتر می‌شوند و سپس هر چند سال یک بار میزان از دست دادن کلاژن بیشتر خواهد شد؛ بنابراین برای پیشگیری از افتادگی و پیر شدن پوست درمان‌های مراقبتی را می‌توان در دهه بیست سالگی شروع کرد؛ اما شروع استفاده از محصولات ضد پیری و انواع محصولات لیفتینگ از سی سالگی ضرورت پیدا می‌کند. علاوه بر سن، عواملی مثل استرس اکسیداتیو و اشعه UV می‌تواند باعث تسریع فرایند پیری پوست شود.

موادی که باید در محصولات ضد پیری وجود داشته باشند

انواع محصولات لیفتینگ صورت مثل کرم، ژل، کرم پودر و سرم باید حاوی مواد تشکیل دهنده‌ای باشند تا بتوانند جلوی ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست را بگیرند. این مواد شامل موارد متعددی هستند که بعضی از مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم.

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده محصولات ضد پیری پوست است. این ماده یک رطوبت رسان بسیار قوی است که به آبرسانی شدید پوست کمک می‌کند. دلیل استفاده از این ماده در ترکیبات محصولات ضد پیری و لیفتینگ صورت این است که با بالا رفتن سن، پوست ما ویژگی‌های مرطوب کننده‌اش را از دست می‌دهد؛ این المان‌ها شامل هیالورونیک اسید و سرامید می‌شود. به همین دلیل هم باید از محصولاتی استفاده کرد که این ترکیبات را جایگزین کنند.

هیالورونیک اسید همچنین برای کسانی که پوست تیره‌ای دارند یا جنس پوست‌شان چرب است، بسیار عالی عمل می‌کند. وجود آنتی اکسیدان‌هایی مثل اسید اسکوربیک یا ویتامین سی و همچنین ویتامین E در محصولات ضد پیری و لیفتینگ صورت ضروری است. این آنتی اکسیدان‌ها با رادیکال‌های آزاد که منجر به تخریب سلول‌ها می‌شوند، مبارزه کرده و منجر به ساخت سلول‌های جدید خواهند شد. به همین دلیل است که از ترکیبات ویتامین C و E در انواع کرم‌های ضد پیری از جمله کرم لیفتینگ صورت استفاده می‌شود.

گلیکولیک اسید

گلیکولیک اسید یک ماده شیمیایی موثر برای لایه برداری پوست و از بین بردن سلول‌های مرده آن است که منجر به تیرگی پوست شده و می‌تواند خط و خطوط پوست را عمیق‌تر نشان دهد. این ماده کلاژن سازی را تسریع کرده و باعث ساخت الاستین می‎شود که در نهایت منجر به بهبود وضعیت پوست و افزایش زیبایی و انعطاف آن می‌شود.

کلاژن چیست ؟

کلاژن پروتئینی است که به عنوان یکی از بلوک های ساختمانی اصلی برای استخوان ها، پوست، مو، ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها عمل می کند. دکتر اوهارا آیواز، متخصص پوست، می گوید: «کلاژن چیزی است که از افتادگی پوست ما جلوگیری می کند و به ما ظاهری چاق و جوان می دهد.»

کلاژن از سه آمینو اسید گلیسین، پرولین و هیدروکسی پرولین تشکیل شده است. چه غذاهایی کلاژن بالایی دارند؟ غذاهای غنی از پروتئین، مانند گوشت، تخم مرغ، ماهی و غذاهای دریایی، لوبیا و لبنیات همگی بدن شما را با طیف وسیعی از اسیدهای آمینه مورد نیاز برای ساخت کلاژن تامین می کنند.

نقش کلاژن در بدن چه می باشد ؟

برخی از مطالعات نشان می‌دهند که مصرف مکمل‌های کلاژن برای چندین ماه می‌تواند خاصیت ارتجاعی پوست (به عنوان مثال، چین و چروک و زبری) و همچنین علائم پیری را بهبود بخشد. برخی دیگر نشان داده اند که مصرف کلاژن می تواند تراکم استخوان های ضعیف شده با افزایش سن را افزایش دهد و درد مفاصل، کمر و زانو را بهبود بخشد.

بهترین کرم کلاژن ساز صورت را بشناسید

یکی از مهم ترین ترکیبات برای جلوگیری از پیری پوست کلاژن ها هستند، از آنجایی که این ماده نقش مهمی در زیبایی آن دارد ، آن را به صورت ترکیب با کرم ها تولید می کنند تا بتوانیم به راحتی از آن بر روی پوست خود استفاده کنیم . یکی از بهترین کرم های کلاژن ساز موجود در بازار ایران سرم لیفت گاتیو می باشد .

آیا باید سرم را امتحان کنم و اگر چنین است چگونه باید از آن استفاده کنم؟

متخصصان پوست سرم را برای تقریباً هر سنی از 20، 30 و 40 سالگی تا 50، 60، 7 سالگی و بالاتر را برای فواید پیشگیرانه و ترمیمی توصیه می کنند. از آنجایی که فرمول‌ها نسبت به سایر فرمول‌های مراقبت از پوست مانند لوسیون‌ها یا کرم‌ها وزن سبک‌تری دارند، برای هر نوع پوستی، از چرب گرفته تا خشک، مناسب هستند.

سرم‌ها معمولاً مرحله دوم در رژیم مراقبت از پوست شما هستند که بعد از پاک‌سازی و تقویت پوست، اما قبل از لایه‌برداری مرطوب‌کننده و ضد آفتاب استفاده می‌شوند. مقداری به اندازه نخود را در کف دست خود بریزید و به آرامی آن را در پوست بمالید. Danusia Wnek، شیمیدان آزمایشگاه زیبایی GH توضیح می دهد: «سرم ها به سرعت جذب می شوند و احساس چربی نمی کنند.

آیا مصرف سرم لیفتینگ محدودیت دارد؟

زمانی که نشانه های افتادگی پوست ظاهر می شود ، افراد شروع به مصرف از این سرم می کنند ، اما از آنجایی که این سرم دارای ترکیبات خالص و ارگانیک است برای هر سنی قابل استفاده می باشد و آسیبی به پوست نمی زند .

نحوه خرید سرم لیفتینگ

هنگام خرید بهترین سرم ضد پیری برای خود، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

✔️مواد فعال: آنچه که یک سرم ضد پیری را از سایر انواع سرم های موجود در بازار متمایز می کند، نوع مواد فعال موجود در آنها است. به دنبال زبان “ضد پیری” در بسته بندی و موادی مانند رتینول، پپتیدها، نیاسینامید، اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان ها در لیست مواد باشید.

✔️ نوع پوست شما: اگر پوست حساس یا بسیار خشکی دارید، ممکن است بخواهید از فرمول هایی که حاوی موادی مانند رتینول، اسیدها، ویتامین C و رایحه هستند که می توانند تحریک کننده باشند اجتناب کنید.

✔️ روال مراقبت از پوست شما: به این فکر کنید که از چه محصولات مراقبت از پوستی استفاده می‌کنید و آیا به دنبال افزودن یک سرم به روتین صبح یا عصر خود هستید یا هر دو. ممکن است سرم های جداگانه برای A.M بخواهید. و P.M.، یا یک سرم که می تواند دو بار در روز استفاده شود. برای دستورالعمل استفاده، برچسب محصول را بررسی کنید.

طریقه مصرف سرم لیفتینگ صورت گاتیو

باید سرم لیفت گاتیو را شیوه زیر استفاده کنید:

  • ابتدا باید صورت را با یک شوینده مناسب بشویید .
  • صورت را به طور کامل خشک نمایید .
  • مقداری از این سرم را بر روی دست خود بریزید و به آرامی بر روی نواحی مورد نظر بمالید .
  • بعد از گذشت زمان اجازه دهید تا کاملا بر روی پوست جذب شود .
  • در انتها ار یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید .
دکمه بازگشت به بالا