اقتصادیفعالان کسب و کار

معرفی بروکر الیمپ ترید

بروکر الیمپ ترید یکی از شناخته شده ترین بروکر های باینری آپشن به حساب می اید. این بروکر در سال 2014 کار خود را به صورت رسمی شروع کرد و تحت نظر Saledo Global LLC اداره می شود. دفتر مرکزی این بروکر در کشور های حوزه کارائیب واقع شده و خدماتش در اختیار کاربران در سراسر جهان قرار می گیرد. در حال حاضر بیش از 30 کشور دنیا توسط این مرجع شناخته شده مورد پشتیبانی قرار می گیرند.

منبع: https://www.pishkhan.com/article/392

آموزش الیمپ ترید |الیمپ ترید در ایران

بررسی ویژگی های بروکر الیمپ ترید

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق مهم ترین ویژگی های بروکر الیمپ ترید کدام اند؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که این بروکر شناخته شده به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی محبوبیت زیادی هم در سراسر ایران به دست آورده است. اولین ویژگی این بروکر مربوط به دریافت مجوز از کمیسیون مالی FINACOM می باشد. این نهاد می تواند بر روی فعالیت بروکر ها نظارت داشته باشد. جدا از این مسئله، پلتفرم طراحی شده توسط این بروکر از 12 زبان مختلف پشتیبانی می کند. روزانه بیش از 25 هزار نفر از این بروکر استفاده کرده و نسبت به ترید یا خرید و فروش سهام اقدام می نمایند. در مورد بروکر کوتکس هم بخوانید.

جدا از همه این موارد، بروکر الیمپ ترید پلتفرم های آموزشی و دوره های یادگیری زیادی را راه اندازی کرده است. با شرکت در این مباحث آموزشی شما به راحتی می توانید همه اطلاعات مورد نیازتان برای موفقیت در  دنیای فارکس را فرا گیرید. پس در صورتی که شما هم به دنبال یک بروکر خوب همراه با پشتیبانی تضمینی هستید، با خیال راحت می توانید خدمات این مرجع شناخته شده در دنیای بین المللی را مورد استفاده قرار دهید. در ضمن، حداقل سرمایه مورد نیاز برای ترید در این بروکر باینری آپشن به شدت پایین می باشد.

دکمه بازگشت به بالا