اقتصادیفعالان کسب و کار

هزینه تعمیر گیربکس لیفان 520

تعمیر گیربکس لیفان + هزینه تعمیر گیربکس لیفان

تعمیر گیربکس لیفان 520 از دیگر خدمات تخصصی مجموعه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران گیربکس است که توسط بهترین متخصصان گیربکس اتوماتیک تهران انجام میشود. در صورتی که گیربکس اتوماتیک لیفان شما به مشکل برخورده است، کافیست با کارشناس تعمیرات ما تماس بگیرید.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودرو های لیفان در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک تهران گیربکس، توسط بهترین تعمیرکاران و مهندسان دوره دیده گیربکس اتوماتیک تهران، صورت میگیرد. گیربکس اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند؛ به همین دلیل تعمیرات آنها نیاز به دانش و مهارت بسیار بالایی دارد.

خوشبختانه تعمیرگاه تهران گیربکس با گردهم آوردن بهترین تعمیرکاران گیربکس اتوماتیک تهران در یک مجموعه توانسته است پاسخگوی نیاز بسیاری از مشتریان عزیز باشد. همچنین به واسطه ارائه خدماتی کم نظیر، ما به مشتریان خود گارانتی و ضمانت نامه رسمی پس از تعمیرات گیربکس خودرویشان می دهیم. این کار به این دلیل است که خیال مشتریان از بابت تعمیرات آسوده باشد و هیچ نگرانی ای برای خودروی خود نداشته باشند.

همچنین این ضمانت نامه این اطمینان را به مشتری میدهد که در صورت حل نشدن مشکل گیربکس، تعمیرات مجدد بدون دریافت ریالی هزینه انجام شود. هر زمانی که گیربکس اتوماتیک لیفان شما دچار مشکل شد یا احساس کردید به صورت نرمال کار نمیکند، کافیست با کارشناس تعمیرات ما تماس حاصل فرمایید. کارشناس پس از بررسی وضعیت خودرو، زمان دقیق برای مراجعه حضوری و تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان را به شما اعلام خواهد کرد.

تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان

لیفان یکی از شرکت های خودرو سازی چینی است که مدل های مختلفی را در ایران نیز عرضه کرده است. اکثر خودرو های لیفان از گیربکس اتوماتیک برای انتقال قدرت استفاده میکنند. اما در برخی از مدل های قدیمی از گیربکس دستی برای انتقال قدرت نیز در این خودرو ها استفاده شده است. گیربکس اتوماتیک خودرو های لیفان گیربکس های بسیار حساسی هستند و باید به صورت مرتب چک بشوند تا از به وجود آمدن ایرادات بسیار بزرگ و هزینه بر نیز جلوگیری شود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان در تهران گیربکس

همانطور که احتمالا میدانید، گیربکس های اتوماتیک از ساختار و سیستم بسیار پیچیده تری نسبت به گیربکس های دستی دارند. از این رو هزینه و دستمزد تعمیرات آنها نیز بالاتر میباشد. از طرفی قطعات گیربکس لیفان نیز گران قیمت بوده و به همین خاطر باید بسیار مراقب سلامت گیربکس اتوماتیک خودروی های لیفان خود باشید. نگهداری صحیح و اصولی میتواند نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر گیربکس و به طور کلی خودروی شما داشته باشد.

وظایف کلی گیربکس در خودرو

گیربکس در فارسی به معنای  جبعه دنده میباشد. در خودرو قسمتی از خودرو است که از چرخ دنده های مختلفی ساخته شده است. زمانی که موتور نیرویی را تولید میکند، این نیرو به گیربکس منتقل میشود. گیربکس وظیفه دارد تا این نیرو را به چرخ ها منتقل کند. در واقع گیربکس قدرت موتور را با سرعت و گشتاور های مختلف به گیربکس منتقل میکند تا از حداکثر نیروی موتور بهره برداری شود.

تعمیر گیربکس لیفان با گارانتی

تعمیرات گیربکس لیفان یکی از کار های بسیار تخصصی هر مجموعه تعمیرگاهی میباشد که نیاز به دانش و تجربه بسیار بالایی دارد. با توجه به اینکه امروزه گیربکس های مختلفی  در خودرو های استفاده میشود، نیاز به تعمیرکار یا تعمیرگاه حرفه ای در این زمینه بیش از پیش احساس میشود.

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان، شناخت دقیق از ساختار آن و تسلط کافی روی این گیربکس ها بسیار مهم است. تهران گیربکس با در اختیار داشتن تعمیرکاران بسیار حرفه ای و کاربلد، مجموعه را مهیا کرده که تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی لیفان خود را با گارانتی و خیالی آسوده انجام دهید.

عیب یابی گیربکس اتوماتیک لیفان

عیب یابی گیربکس اتوماتیک لیفان نیاز مند تجربه بالایی در کار با این گیربکس هاست. تهران گیربکس با در اختیار داشتن تیمی با تجربه و بروز ترین تجهیزات عیب یابی در خدمت شماست تا مشکل گیربکس لیفان شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تشخیص دهد. ما به شما اطمینان میدهیم تا بعد از تعمیرات در تعمیرگاه پاور گیربکس، خودرویی بی عیب و ایراد همراه با گارانتی تحویل بگیرید.

سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک لیفان

سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک، یکی از کار های بسیار مهمی است که هر صاحب خودروی اتوماتیکی باید آنرا را جدی بگیرد. انجام دادن این سرویس ها به شما کمک میکند تا از خرابی های عمده و هزینه بر جلوگیری کنید. بسیاری انجام دادن سرویس های به موقع گیربکس اتوماتیک را نادیده میگیرند و به همین دلیل در آخر متحمل هزینه های بالایی برای تعمیر گیربکس خودرویشان میشوند. در صورتی که با انجام دادن سرویس های دوره ای میتوانستند از بروز چنین هزینه های گزافی جلوگیری کنند.مجموعه تهران گیربکس همراه با تیمی با تجربه و تجهیزات مدرن، تمامی سرویس های گیربکس اتوماتیک خودروی لیفان شما را با بهترین کیفیت انجام میدهند.

خرید گیربکس لیفان

بعضی اوقات ایراد گیربکس لیفان در حدی است که تعمیرات آن اصلا امکان پذیر نبوده یا کلا به صرفه نمیباشد. در این زمان باید برای خرید گیربکس لیفان اقدام کنید. از آنجا که تهیه گیربکس اتوماتیک لیفان به صورت اصلی کاری دشوار است ما تهیه گیربکس لیفان را همراه با گارانتی رسمی انجام میدهیم. ما به شما تضمین میدهیم که قطعات، گیربکس و خدمات انجام شما برای شما همراه با گارانتی و بهترین کیفیت هستند.

تعویض گیربکس لیفان

برای تعویض گیربکس لیفان، متخصصان تهران گیربکس در کنار شما هستند تا این حساس به دقیق ترین شکل انجام شود تا از بروز مشکلات بعدی نیز جلوگیری شود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان X50

لیفان ایکس ۵۰ یکی از هاچبک های لیفان است که تمایل زیادی برای بزرگ جلوه دادن خود دارد تا به همین سبب در گروه کراس اوور ها قرار بگیرد. این خودرو نخستین با در نمایشگاه خودرو گوانگجو در سال ۲۰۱۳ به نمایش درآمد. این خودرو برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ توسط شرکت کرمان موتور وارد بازار ایران شد. زیر کاپوت این هاچبک کراس اوور لیفان از یک موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۱.۵ لیتر استفاده شده است که میتوانید نیرویی معادل ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۳۳ نیوتن متر تولید کند.

نیروی این پیشرانه توسط یک گیربکس CVT  فاقد تعویض دنده دستی یا یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل میشود. صد تا صد این خودرو حدود ۱۱ ثانیه اعلام شده و میزان مصرف سوخت آن در مدل دستی حدود ۶.۳ لیتر و در نسخه اتوماتیک ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی است. حداکثر سرعت این خودرو در تست ها حدود ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت مشخص شده که در رده خود خوب محسوب میشود.

همانطور که گفته شد، گیربکس لیفان x50 در نسخه اتوماتیک از نوع CVT است. این گیربکس برای رانندگی در شهر خوب عمل میکند اما در جاده هایی با سراشیبی تند و تعداد سرنشینان زیاد، فشار قابل توجه به گیربکس آن وارد میشود که میتواند باعث دردسر های زیادی شود. یکی از ایرادات شایع این گیربکس تقه زدن هنگام تعویض دنده از N  به D یا R است. این اتفاق در یک گیربکس سالم نباید بیوفتد. در صورتی که این تقه را احساس کردید، بهتر است خودروی خود را به تعمیرگاه بیاورید تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری شود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان X60

لیفان X60 یک شاسی بلند جمع و جور شهری است که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی شانگهای در سال ۲۰۱۰ به صورت کانسپت عرضه شد. این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ وارد بازار خودروی چین شد. لیفان ایکس ۶۰ زمانی به بازار ایران آمد که مشتریان ایرانی  اطلاع چندانی از خودرو های کراس اوور شهری ارزان قیمت نداشتند.

این خودرو ابتدا در سال ۱۳۹۱ در نسخه دستی عرضه شد و پس از استقبال خوب مشتریان ۴ سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۵ نسخه اتوماتیک آن نیز به بازار عرضه شد. شرکت لیفان برای این خودرو از یک پیشرانه ۱.۸ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی در نظر گرفت که توان تولید ۱۲۶ اسب بخار با گشتاور ۱۶۸ نیوتن متری را دارد. همانطور که گفته شد این خودرو در ابتدا با گیربکس دستی و بعد از آن با گیربکس اتوماتیک عرضه شد.

گیربکس اتوماتیک لیفان X60 از نوع CVT بوده که نیروی تولید شده توسط موتور را به چرخ های جلو منتقل میکند. این خودروی ۱۳۵۰ کیلوگرمی در مدت زمان ۱۳ ثانیه (در نسخه دستی) و ۱۴.۵ ثانیه (در نسخه اتوماتیک) از صفر به صد کیلومتر بر ساعت میرسد. مصرف ترکیبی سوخت این خودرو در نسخه اتوماتیک حدود ۹ لیتر در هر صد کیلومتر است. این میزان برای خودرویی که از تکنولوژی VVT-i  و گیربکس CVT استفاده میکند، مصرف سوخت اقتصادی  محسوب میشود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان X60 کاری بسیار تخصصی محسوب میشود و باید زیر نظر متخصصان گیربگس اتوماتیک لیفان صورت بگیرد. مجموعه تهران گیربکس با در اختیار داشتن تیمی متخصص و توانمند و همچنین بروز ترین تجهیزات تعمیر و عیب یابی میتوانند گیربکس لیفان X60 شما را درسریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت همراه با گارانتی بی قید و شرط تعمیر نمایند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان ۸۲۰

لیفان ۸۲۰ یک سدان چینی نیمه لوکس است که نخستین بار در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی و در سال ۲۰۱۵ به بازار چین عرضه شد. لیفان ۸۲۰ با طراحی قابل قبول و ویژگی‌های فنی نسبتا خوب، یکی از بهترین محصولات تاریخ لیفان به شمار می‌رود.

لیفان ۸۲۰ در سال ۹۵ توسط کرمان موتور وارد بازار شد تا سهمی در کلاس خودروهای سدان نیمه لوکس داشته باشد. اما لیفان ۸۲۰ به دلیل نقاظ ضعفی که داشت در کنار قیمت بالا، نتوانست فروش خوبی را در بازار ایران تجربه کند. ۸۲۰ ظاهر خوبی دارد و طراحی بدنه آن به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است اما در داخل کابین وضعیت به این شکل نیست و احتمالا حس سوار شدن بر یک خودرو نیمه لوکس به شمار دست نخواهد داد. موتور در نظر گرفته شده برای لیفان ۸۲۰ حجمی معادل ۲.۴ لیتر و ۴ سیلندر دارد و می‌تواند ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۱ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

این قدرت به وسیله جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. شاید انتظار می‌رفت که این کمپانی چینی قدرت بیشتری را از یک موتور ۲.۴ لیتری استخراج کند اما به هر حال مالکان، از قدرت و کیفیت سواری لیفان ۸۲۰ رضایت دارند. حداکثر سرعت این خودروی ۱.۵ تنی حدود ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده و مصرف ترکیبی سوخت آن حدود ۸.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میباشد.

تعمیر گیربکس لیفان ۸۲۰ کاری بسیار تخصصی است و از دست هر تعمیرکاری بر نمی آید. تعمیرات گیربکس لیفان ۸۲۰ باید توسط تعمیرکاری انجام شود که در این زمینه متخصص است و آشنایی زیادی با گیربکس های اتوماتیک لیفان دارد. برای همین خاطر ما توصیه میکنیم که حتما خودروی خود را پیش تعمیرکاری ببرید که هم بابت کار ضمانت میدهد و هم تجربه و دانش بالایی در این زمینه دارد.

شما میتوانید برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک لیفان ۸۲۰  خود روی تجربه و تخصص تعمیرکاران و مهندسان ما حساب کنید. تمام تلاش ما ارائه یک کار با کیفیت و حرفه به مشتری همراه با گارانتی رسمی است. در صورتی که گیربکس اتوماتیک لیفان ۸۲۰ شما نیزا به تعمیرات داشت، میتوانید با شماره داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

بررسی مشخصات گیربکس لیفان ۵۲۰

گیربکس نقش اصلی که در خودرو ایفا میکند در واقع پل ارتباطی بین پیشرانه و چرخ ها میباشد.و وظیفه تنظیم سرعت حرکت خودرو را بر عهده دارد .بدین صورت که نیروی تولید شده از موتور خودرو را گرفته و تنظیم میکند و به سمت چرخ های خودرو هدایت میکند که در نهایت حرکت خودرو را شاهد خواهیم بود.

اما این تنظیم کنندگی در گیربکس به چه صورت می باشد بدین صورت است که در خودرو های گیربکس دستی توسط راننده دنده به خودرو داده میشود و نسبت به دنده هایی که داده میشود نیروی تولید شده در موتور افزایش پیدا میکند و به گیربکس وارد شده و از این طریق سرعت حرکت چرخ های خودرو هم افزایش می یابد.

در بهترین حالت دور موتور بر روی صفحه نمایش کیلومتر باید بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تا باشد که به اصطلاح خودرو زنده حرکت کند.در هر دنده داده شده باید این قانون لحاظ شود چرا که اگر دور موتور نسبت به دنده کمتر باشد به اصطلاح دنده مرده حرکت میکنید که فشار وارده بر موتور و گیربکس میباشد چرا که تولید نیرو در موتور و تنظیم در گیربکس به مشکل برخواهد خورد و در طی زمان آسیب به گیربکس و موتور خواهد رسید که هزینه های متعاقب ان ها بسیار زیاد می باشد.

بیشتر افراد هنگامی که خودرو را خاموش کرده یک دنده به ان میدهند علاوه بر ترمز دستی مخصوصا در محل هایی که ناهموار میباشد مثلا سراشیبی ها یا سربالایی ها اما دلیل این کار چیست ؟ بدین جهت است که خودرو هنگامی که در دنده قرار داشته باشد نمیتوان ان را به حرکت در اورد چرا که باید نیرویی معادل موتور خودرو را داشته باشد که قطعا چنین نیرویی در توان نیست.در گیربکس های اتوماتیک هم مشاهده می کنید که دنده یک به نام دنده پارک در انها شناخته می شود و نامگذاری شده اند که با علامت P مشخص شده اند.

سوالات متداول در رابطه با گیربکس های اتوماتیک

حالت اضطراری گیربکس اتوماتیک به چه معنایی می باشد ؟

در زمانی که خودرو دچار نقص فنی می‌شود، کامپیوتر گیربکس دستور می‌دهد تا گیربکس به حالت دنده ۳ منتقل شود، تا فشار کمتری به گیربکس وارد شود و از خرابی های بیشتر جلوگیری کند. از طرفی راننده از این موضوع آگاه شود و خودرو رو به تعمیرگاه منتقل کند.

لرزش خودرو هنگام حرکت ناشی از چیست ؟

لرزش خودرو در بعضی مواقع علتی غیر از خرابی گیربکس دارد مثل، خرابی در دسته موتور یا خرابی در پلوس. اما موارد دیگر نظیر بکسواد کردن (هرز چرخیدن) صفحه کلاچ‌ها می تواند علت مهم دیگری باشد. بکسواد زمانی رخ می‌دهد که صفحه کلاچ بین فلایویل ودیسک کلاچ بلغزد.

چرا گیربکس گاز هرز می‌خورد ؟

علت اصلی گاز هرز مشکل در کلاچ خودرو می باشد. علیت این خرابی کم بودن و یا نرسیدن روغن کافی پشت کاسه کلاچ‌ها، فرسودگی و مستهلک شدن صفحه کلاچ‌ها به وجود می‌آید.

چرا گیربکس زوزه می‌کشد ؟

صدای زوزه گیربکس می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله تیز شدن دنده‌ها (مجموعه دنده سیاره‌ای و دنده‌های دیفرانسیل) به خاطر کارکرد بالا و فشار روغن می باشد. زوزه کشیدن گیربکس در خودروهای نو معمولا به علت کیفیت ذاتی گیربکس است. علت دیگر کیفیت بد مونتاژ و در نهایت عدم درگیری صحیح سطوح چرخ‌دنده‌ها با یکدیگر است.

چرا گیربکس تقه می‌زند ؟

علت اصلی تقه زدن گیربکس اتوماتیک ناشی از ایراد برقی است. این ایراد ناشی از valve body )که به اصطلاح به آن ساعت گیربکس می‌گویند) باعث برهم خوردگی استاندارد فشار روغن گیربکس می‌شود. در بعضی خرابی و یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس می‌تواند عامل دیگری در تقه گیربکس باشد.

چرا گیربکس خلاص می‌شود ؟

خلاص شدن گیربکس اتوماتیک به معنی خارج شدن از D و قرار گرفتن در حالت N می‌باشد. مواردی مثل خرابی دنده‌های گیربکس، بریدن دنده پمپ روغن (اویل پمپ) خراب شدن توربین، هرز شدن پلوس، نداشتن روغن در گیربکس می‌باشد.

سرویس دوره ای روغن گیربکس اتوماتیک شامل چه مواردی می باشد ؟

سرویس دوره ای شامل بازدیدروغن ، تعویض روغن و تعویض فیلتر گیربکس اتوماتیک می باشد. که در شرایط استاندارد باید هر ۲۰ هزار کیلومتر تا ۳۰ هزار کیلومتر باید انجام شود.

دکمه بازگشت به بالا