اقتصادیفعالان کسب و کار

تاثیر مثبت طراحی دکوراسیون مغازه در جلب مشتری و فروش بیشتر

سالیان متمادی است که طراحی داخلی مغازه برای جلب مشتری مورد توجه فروشندگان و طراحان قرار گرفته است.طراحی مغازه برای جلب مشتری میتواند فروش را افزایش دهد و ما این امر مهم را در شرکت طراحی داخلی مهران طاهری مورد توجه قرار داده ایم.

طراحی مغازه برای جلب مشتری

از آنجایی که ما ایرانی ها توجه خاصی به زیبایی داریم و اصولاً شیک پسندیم . توجه به طراحی مغازه برای جلب مشتری هم از اهمیت بالایی برخوردار است. یک مغازه را می توان به شکل های مختلفی طراحی کرد و از آن لذت برد. اما نکاتی کلی وجود دارد که اگر به آن ها توجه شود، باعث  جلب توجه مشتری می شود. طبق تحقیقات انجام شده در دنیا طراحی مغازه تأثیر مثبتی در فروش هم دارد. به همین دلیل هر روزه شیوه ها ونکات فراوانی در  طراحی مغازه برای جلب مشتری پیشنهاد می شود.

زمانی که مشتری وارد فروشگاه می شود

قسمت ورودی یا اولین بخش از فروشگاه که مشتری به محض ورود با آن روبرو می شود. به او نشان خواهد داد که شما چه چیزی برای ارائه به او دارید و به آنها نشان می دهد که با چه فروشگاهی روبرو هستند؟ یک فروشگاه شیک و درجه یک یا فروشگاهی سطح پایین و معمولی. نوع نورپردازی، چیدمان، و ترکیب رنگ فروشگاه نیز در طراحی مغازه برای جلب مشتری اهمیت خواهد داشت.

تحقیقاتی که در امریکا در رابطه با طراحی مغازه برای جلب مشتری انجام شده نشان می دهد که اکثر مشتری ها هنگام ورود ناخودآگاه به سمت راست می چرخند و این حقیقتی غیر قابل انکار است. توجه به نکات مهم و کاربردی در طراحی داخلی مسکونی باعث بهبود فضای مسکونی شده و زندگی را دل چسب تر می کند. سلیقه و ابتکار عمل در طراحی داخلی مسکونی امری مهم است.

نکات کاربردی در طراحی داخلی مسکونی

فضای خانه اولین مکان آرامش برای اعضای خانواده محسوب می شود. طراحی داخلی مسکونی می بایست به گونه ای باشد که موجبات آسایش در بالاترین حد ممکن برای اعضا فراهم شود. در طراحی داخلی مسکونی توجه به نکات کوچک از اهمیت بالایی برخوردار است که به چند نمونه اشاره می کنیم.

1.استفاده از رنگ های روشن

در طراحی داخلی مسکونی، استفاده از رنگ های روشن فضای خانه را دل پذیرتر خواهد کرد. برای رنگ آمیزی دیوارهای پذیرایی به کار بردن رنگ های کرم و سفید باعث وسعت بخشیدن به فضای خانه می شود؛ اما رنگ های شاد مانند صورتی و آبی برای اتاق کودک مناسب تر است.

به کار بردن رنگ چوب در قسمت پذیرایی خانه موجب صمیمیت فضای نشیمن می شود. حتی می توان برای جلا بخشیدن به دکوراسیون خانه از کف پوش های رنگی برای قسمت های مختلف خانه استفاده کرد. مثلاً کف پوش چوبی برای قسمت پذیرایی، کف پوش لیمویی برای آشپزخانه و کف پوش آبی برای سرویس بهداشتی ایده جالبی به نظر می آید.

2.استفاده چند منظوره از وسایل خانه

با توجه به کوچک شدن فضاهای آپارتمان ها، استفاده چند منظوره از وسایل باعث بهبود فضای مفید خانه شده و طراحی داخلی مسکونی نیز زیبا و چشم نوازتر می شود. طراحی داخلی اداری مدرن و مجلل مورد توجه بسیاری از مدیران و سرمایه گذاران قرار گرفته است. برای طراحی دفاتر اداری شیک باید از افراد با تجربه استفاده کرد.

اطلاعاتی در زمینه طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری کاری بسیار ظریف و ظریف است و برای طراحی داخلی یک دفتر کار باید افراد متخصص و متخصص در این زمینه را استخدام کرد. طراحان داخلی که دانش ذکر شده در این زمینه را دارند می توانند محیط کار یک فرد را زیر نظر داشته باشند و لوکس ترین دکوراسیون اداری را در اختیار شما قرار دهند. عوامل زیادی در طراحی فضای اداری تاثیرگذار هستند و طراحی محیط اداری و کاری شیک بر روحیه کارمندان و مشتری تاثیر می گذارد.

طراحی داخلی اداری شیک و مدرن

دکوراسیون اداری باید حرفه ای و کاربردی طراحی شود. علاوه بر این، دکوراسیون داخلی دفتر کار باید به گونه ای طراحی شود که توجه مشتری و همچنین کارمندان در محل کار را به خود جلب کند. طراحی های مدرن و تزیینات مجلل امروزه مورد بحث همه افراد از جمله مدیران شرکت های بزرگ و معروف دنیاست و می توان گفت که برای به دست آوردن مجلل ترین طراحی داخلی دفاتر و محیط کار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

توجه داشته باشید که طراحی داخلی دفتر کار و شرکت یا محیط کار تاثیر بسزایی در روحیه و بهبود روند کار خواهد داشت، کافی است از طریق اجرای دکوراسیون اتاق کار اداری و کل فضای اداری این روند را مشاهده کنید. محیط کار شما بدون شک محیط کاری شیک و مدرن و محیط کاری آرام می تواند در پیشرفت و پیشرفت کار مدیران و صاحبان شرکت ها مثبت بوده و باعث افزایش شور و نشاط در کار کارکنان و کارکنان شود.

به یاد داشته باشید که در طراحی یک دفتر کار شیک و مدرن باید در انتخاب وسایل کاربردی، مبلمان و چیدمان حساسیت زیادی از خود نشان دهید تا در نتیجه شاهد فضا و دکوری بسیار جالب و مدرن باشید.

عوامل موثر بر طراحی داخلی فضاهای اداری

یکی از عوامل موثر در طراحی داخلی یک فضای اداری، اشیا و تجهیزات مورد استفاده در شرکت ها و ادارات می باشد. بنابراین باید در تهیه و خرید لوازم و اقلام اداری بسیار حساس بوده و از مجلل ترین و مرغوب ترین مبلمان، دیوار، میز، صندلی، کمد دیواری و … استفاده کنید. طراحی داخلی ساختمان های اداری یکی از مهم ترین مسائل در در جامعه امروزی افراد زیادی در زمینه طراحی و دکوراسیون اداری مدرن فعالیت می کنند.

دکمه بازگشت به بالا