اقتصادیفعالان کسب و کار

ثبت مکان در اسنپ

امروزه که در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم، شرایط روز به روز برای مردم راحت‌تر می‌شود. از این رو وارد کردن کسب و کارها به عصر دیجیتال نیز امری انکار ناپذیر است. چرا که به مرور روش‌های سنتی کنار گذاشته می‌شوند و دیگر جایی در بین مردم ندارند. همچنین از آنجا که اینترنت فضایی بسیار بزرگ و پیچیده است، کسب و کارها باید برای جذب مشتری تلاش بیشتری کنند. یکی از مواردی که در پیشرفت و توسعه یک کسب و کار تاثیرگذار است، ثبت مکان در اسنپ است. اما چرا اسنپ؟

همان‌طور که می‌دانید اسنپ یک برنامه بسیار معروف و گسترده در سطح کشور است که کمتر کسی با آن آشنایی ندارد. اغلب رفت و آمدهای درون شهری امروزه از طریق تاکسی‌های آنلاین اسنپ انجام می‌گیرند. بنابراین ثبت مکان در گوگل و نقشه اسنپ می‌تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. با ما همراه باشید تا اهمیت ثبت و انتقال لوکیشن از گوگل مپ به اسنپ را برای شما عزیزان شرح دهیم.

اهمیت ثبت و انتقال لوکیشن از گوگل مپ به اسنپ

برنامه اسنپ یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها در زمینه جابجایی افراد است. علاوه بر تاکسی آنلاین، اسنپ خدمات ارزنده دیگری مانند: خرید از سوپر مارکت، اسنپ فود، خرید بلیط هواپیما و اتوبوس و … را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین با توجه به حجم کاربران آنلاین این برنامه، می‌تواند فضایی مناسب برای پیشرفت کسب و کار شما محسوب شود. اما چگونه؟

با ثبت لوکیشن در اسنپ یکی از چالش‌های بزرگ اغلب کسب و کارها برطرف خواهد شد. شاید بگویید چه چالشی؟ اجازه دهید از شما سوالی بپرسم. آیا تاکنون پیش آمده که هنگام آدرس دهی دقیق به مشتریانتان دچار مشکل شوید؟ یا پیش آمده که مشتری‌های شما در فضای مجازی بگویند موفق به یافتن آدرس محل کسب شما نشده‌اند؟

اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، باید بگویم که ثبت آدرس در اسنپ می‌تواند این چالش را برطرف کند. به این صورت که با ثبت مکان کسب و کارتان در نقشه اسنپ، مشتری‌های شما تنها با وارد کردن نام مغازه به راحتی به آدرس شما هدایت می‌شوند. بدون آنکه نیازی به گشتن در کوچه‌ها و خیابان‌ها داشته باشند. بنابراین دیگر مشتری را به دلیل عدم یافتن آدرس از دست نخواهید داد. این کار مزیت دیگری نیز دارد، آن هم اعتبار کسب و کار شماست. معمولاً کسب و کارهایی که لوکیشن آن‌ها بر روی گوگل مپ یا اسنپ ثبت شده است، نزد کاربران اعتبار بیشتری دارند. بنابراین با این کار اعتبار خود را نیز نزد مشتری‌ها افزایش خواهید داد.

شما علاوه بر ثبت موقعیت مکانی در اسنپ می‌توانید اطلاعات دیگری مانند: نوع فعالیتتان، شماره تماس و … را نیز در اختیار کاربران قرار دهید. با این کار زمانی که کاربری کلمه‌ای که مربوط به حوزه فعالیت شما است را سرچ می‌کند، کسب و کار شما در لیستی به کاربر نمایش داده می‌شود. این خود نوعی تبلیغ برای شما محسوب می‌شود که در نهایت منجر به جذب مشتری بیشتری خواهد شد. به طور کلی مزایای ثبت مغازه در اسنپ را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • بهتر دیده شدن کسب و کار شما در تمام برنامه‌هایی که از سیستم نقشه OSM استفاده می‌کنند.
  • افزایش بازدید از فروشگاه شما در برنامه‌های آنلاین دیگر
  • افزایش ترافیک وب سایت شما با ثبت محل کار در اسنپ
  • افزایش اعتبار و جذب اعتماد بیشتر کاربران
  • پیدا کردن آدرس تنها با وارد کردن نام مغازه
  • جذب مشتری بیشتری از طریق گوگل مپ

نحوه ثبت مکان در نقشه اسنپ

برای ثبت کسب و کار در اسنپ راه‌های مختلفی وجود دارد. روش مستقیم آن مراجعه به سایت www.onosm.org است که با آی پی ایران دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست. زیرا کشور ایران در لیست تحریم‌های گوگل قرار دارد و شما به راحتی نمی‌توانید لوکیشن خود را در گوگل مپ و در نهایت اسنپ ثبت کنید. از طرفی این کار پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که بهترین کار سپردن ثبت مکان به افراد متخصص در این حوزه است.

آکادمی سربند یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه ثبت موقعیت مکانی کسب و کارها در اسنپ و برنامه‌های آنلاین دیگر مانند: گوگل مپ و … است. این شرکت با تیمی مجرب و متخصص ثبت مکان در اسنپ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و مناسب‌ترین قیمت برای شما عزیزان انجام می‌دهد. علاوه بر این خدمات ارزنده دیگری نیز در زمینه طراحی سایت، ساخت اپلیکیشن و … نیز به مشتری‌های خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خیالی آسوده ثبت محل کسب و کارتان را به متخصصین این شرکت بسپارید.

جمع بندی

در صورتی که درباره نحوه ثبت مکان در اسنپ از سوی شرکت سربند سوال دارید، می‌توانید به سایت زیر مراجعه کنید و درخواست مشاوره رایگان دهید. همچنین می‌توانید برای پیشرفت و توسعه کسب و کارتان نیز از سوی تیم متخصص این شرکت مشاوره رایگان بگیرید.

https://sarbandi.ir/ثبت-مکان-در-گوگل-مپ/

دکمه بازگشت به بالا