اقتصادیفعالان کسب و کار

نرم افزار IPTV SMARTERS + راهنمای کاربردی و وِیژگی ها

اپلیکیشن SMARTERS PLAYER یک نرم افزار است که جهت راه اندازی اکانت آی پی تی وی به کار می رود. این اپلیکیشن بر روی دستگاه های مختلف امکان استفاده و نصب و راه اندازی را دارد.

بعد از خرید IPTV شما قادر خواهید بود تا نرم افزار IPTV SMARTERS  را روی موبایل آیفون ، دستگاه اپل تیوی، گوشی اندروید ، تلویزیون اسمارت ال جی و سامسونگ و همچنین ستاپ بکس و اندروید باکس استفاده کنید . این اپلیکیشن دارای دو ورژن است .یک نسخه رایگان و نسخه پولی .

ورژن مجانی نرم افزار IPTV SMARTERS تا حدودی کار شما را برای راه اندازی اکانت آیپی تیوی راه می اندازد. اما در صورتی که بخواهید از ویژگی های پیشرفته این نرم افزار استفاده کنید باید ان را به نسخه پولی ارتقا دهید .

در ادامه به برخی امکانات این نرم افزار اشنا می شویم و نحوه استفاده از ان را برای شما تشریح خواهیم کرد.

معرفی نرم افرار SMARTERS PLAYER

یکی از بهترین و معروف ترین راه های استفاده از اشتراک IPTV در حال حاضر ، نرم افزار IPTV Smarter است که این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که شبکه های تلویزیونی لایو همچنین  VOD را به صورت زنده از طریق گوشی اسمارت خود مشاهده کنید.

برنامه IPTV SMARTERS به اسانی یک نرم افزار اجرا کننده پخش ویدیوهای بی نظیر است ، این نرم افزار به کاربران IPTV یا سایر کاربران این قابلیت را ارائه می دهد تا محتوایی مثل شبکه های پخش زنده تلویزیون همچون شبکه بین اسپورت، سریال ها ، تلویزیون Catchup و فیلم های سینمایی و بسیاز موارد دیگر را مشاهده کنید. این اپلیکیشن امکان اجرا شدن در دیوایس های مختلف مثل موبایل هوشمند اندروید وiOS ، تلویزیون اسمارت و کامپیوتر های با سیستم عامل ویندوزو لینوکس را دارد.

با استفاده از این برنامه ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کامپیوتر آماده IPTV خود را از طریق همان اتصال Wi-Fi یا اتصال پهن باند بی سیم به اینترنت متصل کنید و سپس اجازه دهید معجزه IPTV برای شما نیز اتفاق بیفتد.

حالا می‌توانید تمام کانال‌های IPTV مورد علاقه خود را از رویدادهای ورزشی زنده گرفته تا فیلم ، کارتون ، برنامه‌های آموزشی ، درام، نمایش‌های حیات وحش و مستند، کمدی، کارتون، برنامه‌های تلویزیونی متنوع، موسیقی و موارد دیگر بدون نیاز به هیچ تجهیز اضافه ای در هر مکان و زمان دریافت کنید.

ویژگی های مهم برنامه IPTV SMARTERS

در زیر تعدادی از ویژگی های مهم و شگفت انگیز نرم افزار IPTV Smarters توضیح شده است :

پشتیبانی از همه فرمتهای ویدیویی : نرم افزار IPTV SMARTERS از همه فرمت‌های ویدیویی اصلی از جمله کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند و برای فیلم های با کیفیت مناسب است. در نتیجه ، برای پخش فرمت های متفاوت ،  به نرم افزاراضافه ای نیاز نخواهید داشت .

پشتیبانی و دانلود فایل/URL M3u : برای کاربران IPTV که URL m3u را از یک ارائه کننده IPTV دریافت می کنند، می توانند به تلویزیون زنده دسترسی داشته باشید .

رکورد کردن برنامه های زنده تلویزیونی : یکی از مهم ترین قابلیت های برنامه IPTV SMARTERS ، امکان ضبط برنامه های تلویزیونی زنده است . به لطف این قابلیت ، می توانید هر لحظه برنامه ای که ندیده اید را ضبط و سپس در تایم دیگری ان را تماشا کنید .

راهنمای پخش برنامه الکترونیکی (EPG) :  با استفاده از این ویژگی شما می توانید از زمان پخش و کنداکتورپخش شبکه های مختلف اطلاع پیدا کنید ، که چه برنامه ای در چه زمانی پخش می شود . برای هر برنامه نیز خلاصه یا توضیح مختصری در مورد ان برنامه ارائه می شود.

پشتیبانی از فرمت Xtream API : با انواع  فرمت های IPTV از جمله فرمت XTREAM CODES  ، Xtream UI و موارد دیگر کار می کند.

چند صفحه نمایش / اتصال چند گانه : شما می توانید محتوا را از یک ، دو یا سه صفحه به طور همزمان پخش کنید . همچنین می‌توانید دستگاه مک خود را به چندین مانیتور برای نمایش گسترده متصل کنید و نمایشگرهای چند صفحه ‌ای را برای برنامه‌های خود غیرفعال کنید.

بخش مورد علاقه / اخیرا تماشا شده : میتوانید شبکه های مورد علاقه خود را در پلی لیستی جداگانه ای در IPTV SMARTERS ذخیره کنید و هر زمان لازم داشتید برنامه های مورد علاقه خود را بدون نیازداشتن به سرچ کردن مجدد مشاهده کنید .

امکان کنترل‌های والدین : شما می‌توانید برنامه IPTV SMARTERS را برای تنظیم برخی از کنترل‌های والدین برای جلوگیری از مشاهده محتوای نامناسب فرزندتان استفاده کنید.

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار IPTV SMARTERS :

برای استفاده از نرم افزار IPTV SMARTERS باید حتما اکانت آی پی تی وی را از سایت https://shop.sibiptv.com قبل خرید کنید . احتمالا بعد از تهیه اشتراک آیپی تیوی مشخصات ان به دو صورت M3U و XTREAM API در اختیار شما قرار گرفته است.

 روش ساده تر برای وارد کردن مشخصات اکانت ایپی تیوی در برنامه  SMARTERS PLAYER استفاده از روش ورود با فرمت XTREAM API است.

برای این روش شما سه مشخصه در اختیار خواهید داشت که مطابق تصویر زیر هر مشخصه را باید در کادر مربوط به ان وارد کنید.

در ردیف اول نام دلخواهی را وارد کنید.

در ردیف دوم یوزر نیم وارد کنید.

در ردیف سوم پسورد وارد کنید.

در ردیف چهارم نیز URL را وارد کنید و دکمه ADD USER را انتخاب کنید.

اکنون می توانید از برنامه SMARTERS PLAYER به راحتی برای دیدن محتوای سرویس خود استفاده کنید.

این فقط یک نمای کلی از کل فرآیند استفاده از برنامه بود . درصورتی که  می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه  IPTV SMARTERS و تهیه اکانت آیپی تیوی برای آن  به ‌دست آورید ، پیشنهاد می‌کنیم به مطالب های بیشتر در سایت SIBIPTV مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا