اقتصادیفعالان کسب و کار

مشخصات بازوبند شنا بادی کودک طرح دریا اینتکس

نقد و بررسی بازوبند شنا بادی کودک طرح دریا اینتکس

بازوبند شنا بادی کودک طرح دریا اینتکس گزینه ای مناسب برای رده سنی کودک است که هم از طراحی زیبا و خاص برخوردار می باشد و هم قابلیت زیادی دارد و هم دارای بدنه ای ضخیم و منحصر به فرد است که خصوصیات مفید شامل آن می شود. بدنه از بهترین جنس تشکیل شده است که ضد حساسیت نیز می باشد و در نهایت می تواند بدون ایجاد مشکل برای افراد استفاده شود.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

مزیت خرید بازوبند شنا بادی کودک طرح دریا اینتکس به گونه ای است که برای کودکان شرایط داشتن تعادل بر روی سطح آب را ایجاد می کند که مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب می شود و در نهایت می تواند اوقات خوشی را برای افراد داشته باشد. این بازوبند بادی دارای دو عدد است که بر روی بازو قرار می گیرد و می تواند با داشتن وزن سبک و بادی بودن بدنه افراد را بر روی سطح آب حفظ کند. در این صورت کاربردی است و برای کودکانی که مهارت شنا و داشتن تعادل در این محیط را ندارند استفاده می شود.

بازوبند بادی برای شنا و تفریحات آبی ساخته شده است که به علت کمجا بودن و سبک بودن مناسب برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش است. با این وجود است که در مسافرت و گردش همراه افراد می باشد و موقعیت داشتن تفریحات آبی را برای کودکان رقم می زند. این محصول به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود که دارای دریچه ای برای اتصال به پمپ باد است تا به راحتی میزان باد مورد نیاز جهت باد شدن به داخل محصول وارد شود. چنانچه قصد خرید بازوبند شنا بادی کودک طرح دریا اینتکس را دارید به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب وارد سبد خرید خود نمایید.

خرید قایق بادی در آب بر |خرید قایق بادی در آران و بیدگل

معرفی بازوبند بادی اینتکس

بازوبند بادی از جمله وسایل پرکاربرد و جذاب، جهت آموزش شنای کودکان می باشد. این بازوبند وزن کمی دارد و در زمینه یادگیری کودکان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بسیاری از کودکان ترس از آب دارند و به راحتی شنا یاد نمی گیرند. بازوبند شنا به آن ها کمک می کند که بتوانند تعادل خود را روی آب به خوبی حفظ کنند. جنس بازوبند شنا به گونه ای است که در صورت استفاده درست تا مدت ها می توانید از آن جهت شنای کودک دلبندتان کمک بگیرید. این بازوبند دو کیسه هوا مجزا دارد که بازو در میان آن قرار می گیرد.

در این مقاله قصد داریم درباره قیمت بازوبند بادی شنا صحبت کنیم. بازوبند بادی شنا یکی از وسایل مورد نیاز برای شناور کردن در آب است. این وسیله به شناوری بدن کمک می کند و در عین حال به عضلات بازو و دست کمک می کند تا قدرت و استقامت بیشتری پیدا کنند. قیمت بازوبند بادی شنا متفاوت است و بسته به کیفیت و برند مورد نظر می تواند متغیر باشد. در بازار، بازوبند های بادی شنا با قیمت های مختلفی از 90000 تا 300000 تومان به فروش می رسند. همچنین، برخی از فروشگاه ها این وسیله را به صورت بسته با سایزهای مختلف عرضه می کنند. برای خرید بازوبند بادی شنا بهتر است از فروشگاه های معتبر و با تجربه خرید کنید تا از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار شوید.

همچنین، قبل از خرید بازوبند بادی شنا باید به مواردی مانند جنس، اندازه و کیفیت دقت کنید. با توجه به اینکه بازوبند باید به طور مستمر در تماس با آب باشد، انتخاب بازوبند با جنس مناسب و مقاومت بالا بسیار مهم است. اندازه بازوبند نیز باید به اندازه دست و بازو شما باشد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

در نهایت، کیفیت بازوبند بادی شنا نیز بسیار مهم است و باید به دقت بررسی شود تا از طول عمر طولانی و کارایی بالای آن مطمئن شوید. در کل، بازوبند بادی شنا یکی از وسایل مورد نیاز برای شناوری در آب است و قیمت آن بسته به کیفیت و برند متفاوت است. برای خرید بازوبند بادی شنا بهتر است از فروشگاه های معتبر و با تجربه خرید کنید و به مواردی مانند جنس، اندازه و کیفیت توجه کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

بازوبند بادی کودک در طرح ها و مدل های مختلف ارائه می شود. والدین می توانند با توجه به علاقمندی کودک دلبند خود نوعی از این بازوبند ها را تهیه کنند. چه تفریحی بهتر از شنا می تواند روحیه کودکان را دگرگون کند. کودکان سرشار از هیجان و انرژی هستند. شنا بهترین ورزش برای تخلیه انرژی و شور و هیجانات کودک می باشد. برای این که کودک شما بتواند در شرایط ایمن و دور از خطر شنا کند یکی از بهترین لوازم بازوبند شنا می باشد. شنا کردن نه تنها جنبه شادی و تفریح دارد بلکه یک ورزش مفید برای سلامتی اندام های بدن می باشد. تمرین و آموزش شنا می تواند زمینه های موفقیت کودک در بزرگسالی را فراهم کند. کودکی یکی از دوران مهم زندگی است که می تواند تعیین کننده آینده و سرنوشت کودک باشد.

سایز و مشخصات:

نوع          نجات غریق

 جنس بدنه               وینیل

 تعداد محفظه باد      2

 سنین مورد استفاده  3 تا 6 سال

 وزن        100 گرم

 سایز بندی               خیر

 شرکت سازنده         اینتکس

 سایر ویژگی ها       مناسب کودکان

 دارای طرح ماهی و رنگ شاد

 قابلیت تعادل بالا بر روی آب

 اقلام همراه            –

جمع بندی:

این محصول دارای دو دریچه باد می باشد که توسط آن محصول راه اندازی می شود. پس از استفاده نیز در زمان کوتاهی می توانید دریچه های باد را باز گذاشته تا محصول تخلیه شود و به حالت اولیه بازگردد. این بازوبند دارای درجه کیفی بالایی است و در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و ساییدگی مقاومت بالایی دارد. هم چنین بدنه در برابر ضربه و فشار استحکام خوبی داشته و در زمان بازی های کودک دچار آسیب نمی شود.

برای حفظ کیفیت آن لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه بازوبند جلوگیری کنید. این محصول برای کودکان 3 تا 6 ساله مناسب بوده و در صورت استفاده صحیح طول عمر بالایی دارد که نیاز شما را از بابت خرید بازوبند جدید برطرف می کند. برای تهیه بازوبند بادی شنا کودک طرح دریایی 59650 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی فروش محصولات اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید.

دکمه بازگشت به بالا