اقتصادیفعالان کسب و کار

مشخصات صندلی کارشناسی K2060

تفاوت صندلی کارشناسی با صندلی کارمندی

تفاوت صندلی کارشناسی با صندلی کارمندی چیست؟ در هر شرکت و اداره ای صندلی های اداری مختلفی استفاده می شود. از انواع صندلی های اداری میتوان به صندلی مدیریت، صندلی کارشناسی و صندلی کارمندی اشاره کرد. این صندلی ها با یکدیگر تفاوت بسیار زیادی دارند و هرکدام از آنها در جایگاه خاصی به کار میروند و مناسب رتبه و مقام خاصی در شرکت هستند.

نام شرکت مجموعه ناب ایران
موبایل 09194844670
ادرس تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک ۲۱۰
ایمیل nab-iran@repino.ir

صندلی چرخدار ارزان |صندلی کارشناسی دیجی کالا

صندلی کارشناسی و صندلی کارمندی چیست؟

تفاوت صندلی کارشناسی با صندلی کارمندی در وحله اول در ابعاد است که صندلی کارشناسی ابعاد بزرگی تری را دارد و معمولا صندلی کارمندی ساده تر است، گاهی تفاوت صندلی کارشناسی و کارمندی در مکانیزم هم دیده میشود که مکانیزم صندلی کارشناسی کمی امکانات بیشتری نسبت به صندلی کارمندی دارد و از لحاط وزن هم صندلی کارشناسی بیشتر است. در این مقاله قصد داریم به موارد اصلی تفاوت صندلی کارشناسی با صندلی کارمندی بپردازیم. اما در ابتدا لازم است بدانیم صندلی کارشناسی و صندلی کارمندی هرکدام چیست و کجا استفاده می شود؟

صندلی کارشناسی چیست و خصوصیات آن

صندلی کارشناسی همانطور که از نام آن پیداست صندلی مخصوص کارشناسان یک شرکت است. این صندلی کمی از صندلی های مدیریت کوچک تر است و ویژگی ها و خصوصیات مثبت صندلی مدیریت را تا حد زیادی دارد. اما قطعا صندلی کارشناسی با صندلی کارمندی نیز تفاوت زیادی دارد. به طور کلی میتوان گفت صندلی کارشناسی صندلی ای است که نه خصوصیات صندلی مدیریتی را به صورت کامل دارد و نه مانند صندلی کارمندی است. صندلی کارشناسی صندلی ای از تمام لحاظ صندلی ای مابین صندلی کارمندی و صندلی مدیریت است و برای کارشناسان و حسابداران استفاده میشود.

‎صندلی کارمندی چیست و ویژگی های آن

صندلی کارمندی صندلی مخصوص کارمندان اداره میباشد. معمولا در شرکت ها به ازای هر کارمند یک صندلی کارمندی تهیه میشود و به همین دلیل تعداد زیادی از این صندلی ها در شرکت ها پیدا میشود. زیاد بودن تعداد صندلی های کارمندی موجود در شرکت مدیران را وادار به خرید صندلی های کارمندی ارزان قیمت میکند. از این رو قیمت صندلی کارمندی بسیار پایین تر از سایر صندلی های اداری است.

برای ارزان تر شدن صندلی کارمندی، ظاهر صندلی باید بسیار ساده باشد و جزئیات ظاهری زیادی در آن وجود نداشته باشد تا قیمت آن بالا نرود.علاوه بر آن ویژگی ها و خصوصیات زیادی هم برخوردار نیستند تا افراد بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند. حال که درباره صندلی کارمندی و صندلی کارشناسی اطلاعاتی داریم میتوانیم به تفاوت صندلی کارشناسی با صندلی کارمندی بپردازیم و تفاوت های آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه به موضوع می پردازیم.

ویژگی های صندلی کارشناسی و کارمندی

مهم‌ ترین ویژگی صندلی کارشناسی و کارمندی این است که پشتی‌ صندلی قابل تنظیم باشد و مهره‌ های پشت به خوبی در آن قرار بگیرند. صندلی اداری نباید به شکلی باشد که گردش خون را در پاها به ویژه زانوها مختل کند. آرنج کارمندان باید روی صندلی کارشناسی و کارمندی به شکل 8 از شانه‌ها فاصله بگیرد. بهتر است پشتی ‌ها فنری نباشند. صندلی ‌هایی که به دلیل بی حرکت بودن تکیه‌ گاه و نشیمن گاه، فرد نمی ‌تواند به آسانی روی آنها حرکت کند، گزینه ‌های مناسبی نیستند. صندلی کارشناسی و کارمندی مناسب باید امکان حرکت مناسب مفاصل بدن را ایجاد کند.

صندلی کارشناسی و کارمندی باید تکیه گاهی برای ستون فقرات و پشت کارمندان باشند تا آنها روی آنها احساس راحتی کنند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند. همچنین، حفظ و تغییر وضعیت باید به راحتی روی آنها قابل انجام باشد. صندلی کارشناسی و کارمندی بهتر است دسته داشته باشند تا از ماهیچه‌ های گردن و شانه محافظت کنند و در زمان بلند شدن بتوان مانند بک تکیه گاه از آن استفاده کرد.

کفی یا نشیمن گاه صندلی در بهترین حالت باید با فرم نشیمنگاه افراد هماهنگ باشد تا کمترین آسیب را به افراد وارد کند. همچنین، باید به شکلی باشد که تمام وزن افراد روی سطح آنها پخش شود. ارتفاع آنها باید قابل تغییر باشد که هر فردی متناسب با وضعیت و میزش بتواند آن را تنظیم کند. پایه‌ های چرخ دار موجب می‌ شود که فرد به راحتی به میزش دسترسی داشته باشد و دامنه حرکتی او زیاد می‌شود. استحکام صندلی کارشناسی و کارمندی نیز اهمیت دارد، زیرا صندلی های کارشناسی و کارمندی مدت زمان طولانی باید عمر کنند و زود تغییر حالت ندهند.

برای سفارش انواع صندلی کارشناسی و کارمندی می ‌توانید با شرکت مبلمان اداری ناب ایران تماس بگیرید. صندلی های کارشناسی و کارمندی این شرکت همگی بر اساس اصول ارگونومی ساخته شده‌اند و از استانداردهای لازم برخوردار هستند. صندلی کنفرانس به دلیل نشستن طولانی مدت افراد باید دارای ویژگی های باشد تا افراد احساس خستگی نکنند.علاوه بر ویژگی های ارگونومی صندلی کنفرانس کیفیت و قیمت نیز اهمیت زیادی دارد.

لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج،اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.

در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:

https://nab-iran.com/نمایندگی-ها/

شماره تماس: 09194844670

(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)

مشخصات صندلی کارمندی استاندارد

در یک محیط اداری ما بخش مهمی از روز خود را روی صندلی هستیم و انتخاب یک صندلی اداری نامناسب می تواند مشکلات زیادی برای افراد به وجود آورد و بازده آن ها را می تواند پایین آورد. شما برای خرید صندلی ارگونومیک کارمندی استاندارد باید برطبق اصول ارگونومی آن ار انتخاب کنید. تنظیم پشتی صندلی و چگونگی قرار گرفتن مهره ها یکی از نکات مهمی است که باید توجه نمایید. قسمت میانی صندلی اگر نامناسب باشد می تواند در گردش خون اختلال ایجاد نماید. آرنج ها باید به صورت هشت از شانه فاصله داشته باشند. تکیه گاه صندلی مهم می باشد و باید راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد. شما باید بتوانید به راحتی تغییر وضیعت داشته باشید. دسته صندلی نیز ماهیچه گردن و شانه محافظت می نماید.

معرفی صندلی کارشناسی K2060:

صندلی کارشناسی K2060 یک صندلی اداری با پشتی بلند است که برای نشستن طولانی مدت طراحی شده است. این صندلی متناسب با ارگونومی بدن است و از فوم سرد در قسمت نشیمن و پشتی استفاده می کند تا راحتی و پشتیبانی را افزایش دهد. صندلی K2060 دارای ویژگی های زیر است:

  • مکانیزم دو اهرمه
  • چرم رویال
  • فوم درجه یک
  • چرخ ژله ای
  • جک تنظیم ارتفاع
  • کلاف دوبل
  • ۲ سال گارانتی بی قید و شرط

صندلی کارشناسی K2060 در رنگ های مختلف چرم مصنوعی موجود است و می تواند برای استفاده در دفتر، خانه یا سایر محیط های کاری استفاده شود. این صندلی یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال صندلی راحت و با پشتیبانی هستند که می تواند برای نشستن طولانی مدت استفاده شود.

برخی از مزایای صندلی کارشناسی K2060 عبارتند از:

در مجموع، صندلی کارشناسی K2060 یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال صندلی اداری راحت و با پشتیبانی هستند. این صندلی دارای طراحی ارگونومیک است و از فوم سرد در قسمت نشیمن و پشتی استفاده می کند تا راحتی و پشتیبانی را افزایش دهد. صندلی K2060 در رنگ های مختلف چرم مصنوعی موجود است و می تواند برای استفاده در دفتر، خانه یا سایر محیط های کاری استفاده شود.

دکمه بازگشت به بالا