اقتصادیفعالان کسب و کار

محیط های مناسب برای استفاده از دیگ خیاطی

دیگ بخار خیاطی کاربردهای متنوعی در محیط خیاطی دارد. اما مهمترین کاربردی که می توان به آن اشاره کرد استفاده از این دیگ در کارخانجات پوشاک و خشکشویی است. در کارگاه های تولید پوشاک باید پس از تولید البسه اتوکشی شود. برخی از خط اتوها خط هایی هستند که باید به صورت تخصصی توسط خود کارگاه به صورت تخصصی انجام شود.

البته تعداد زیادی لباس در یک روز دوخته می شود. حال تصور کنید که می خواهید لباس هایی با این سایز را با اتوکشی اتو کنید که کاری سخت و البته نشدنی است، به نظر شما راهکار مناسب در این زمینه چیست؟

کارایی دیگ بخار خیاطی

در اینجا، استفاده از یک منبع مرکزی و اتصال چندین وسیله مربوط به اتو کردن لباس به صورت اتوماتیک، ممکن است گزینه ای منطقی به نظر برسد. با استفاده از این روش می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن چندین لباس را اتو کنید. در مورد خشکشویی ها هم همینطور است.

بنابراین روزانه بیش از 100 لباس نیاز به اتوکشی و آماده سازی در خشکشویی دارد. پس از استفاده از دیگ بخار خشکشویی و دیگ بخار خیاطی برای این محیط گزینه بسیار مناسبی است.

در این راستا از دستگاه اتو بخار خیاطی علاوه بر کارخانجات صنعتی در خشکشویی های هتل و سایر خشکشویی ها نیز استفاده می شود. حتی برخی از خیاط ها و کارگاه های صنعتی نسبتا کوچک از این دیگ بخار برای اتو استفاده می کنند. در نتیجه می توان گفت که میزان دیگ بخار خیاطی کاربردهای زیادی در صنعت دارد.

دیگ بخار بهترین جایگزین برای اتو در صنعت پوشاک میباشد

خیاطی و خشکشویی مشاغلی هستند که به طور مداوم با انواع پارچه سروکار دارند. به همین دلیل پارچه باید همیشه صاف و تمیز باشد و درزها در حین دوخت دائما اتو شوند تا مراحل بعدی برش و دوخت به صورت تمیز انجام شود.

شاید اگر در حال دوختن پیراهن و کار با پارچه هستید، استفاده از اتوی معمولی خانگی با مخزن بتواند به راحتی نیاز شما را برآورده کند و بتوانید کار خود را به نحو احسن انجام دهید. اما وقتی در یک کارگاه یا مزون پوشاک کار می کنید، باید صدها یا هزاران لباس در هر روز ساخته و آماده عرضه به بازار شود. استفاده از اتو معمولی یا حتی اتوی مخزن دار پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای رفع این مشکل از دیگ بخار برای دوخت استفاده کنید.

قیمت دیگ های بخار خیاطی

با توجه به اینکه دیگ های بخار خیاطی کارخانجات خیاطی بسیار زیاد است به همین جهت قیمت دیگ های بخار برایشان اهمیت زیادی دارد؛ به دلیل سرمایه گذاری روی دستگاه هایی که قصد تهیه کردنشان را دارند قیمت معقولی داشته باشد تا در کنار هزینه معقول، کارایی مناسب و بخار تولیدی مناسبی برایشان داشته باشد.

شرکت آراداکس با طراحی دیگ های بخار خیاطی استاندارد به صاحبان این شرکت ها کمک می کند تا با پرداخت هزینه مقرون به صرفه دیگ های بخار تایید شده و اساندارد تهیه نمایند و متناسب با نیازشان دستگاه دیگ بخار مورد نظرشان را تهیه کنند.

تفاوت دیگ خیاطی با سایر بویلرها

دیگ های خیاطی هیچ تفاوتی با دیگ های دیگر ندارند و تنها تفاوت آن ها این است که معمولاً دیگ های کوچک در کارخانجات پوشاک با تولیدات کم استفاده می شوند، در دسته دیگ های خیاطی قرار می گیرند و ابعاد کوچک تری نسبت به دیگ ها دارند.بخار دیگری دارند.

تعمیر دیگ بخار خیاطی و دیگ های بخار

تعمیر دیگ بخار خیاطی و سایر دیگ ها شامل: تعمیرات و بازرسی دیگ های آب گرم، دیگ بخار، دیگ های روغن داغ و همچنین تعمیر و نگهداری تابلو برق که یکی از مهمترین قسمت های بویلر بخار می باشد است.

مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب و خرید دیگ بخار یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط گروه آراداکس (آراد بویلر) به مشتریان می باشد.

تعمیر قطعات آسیب دیده یا معیوب مانند پمپ ها، سوئیچ های سطح، فواره ها و سایر قطعات حیاتی

نکته ای که در مورد نگهداری دیگ باید به خاطر بسپارید این است که این دیگ ها باید سالیانه برای هر گونه مشکل یا رسوب بررسی شوند.

دکمه بازگشت به بالا