اقتصادیفعالان کسب و کار

جدیدترین درب های ضد سرقت در کشور

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت به دلیل ساختار متفاوت نسبت به سایر مدلهای درب ورودی دارای مقاومت و امنیت بسیار بالاتری هستند. در ضد سرقت از نظر ساختار کلی دارای ورق های فولادی در خود می باشد. قفل ها و لولا ها در درب های ضد سرقت دارای جنس درجه یک نسبت به مدل درب های معمولی می باشند. قفل های مورد استفاده در درب های ضد سرقت اصل از مقاوم ترین و جدید ترین محصولات بازار می باشند. زبانه قفل های باکیفیت ضد سرقت از فولاد بوده و در برای اسید، ضربه و برش بسیار مقاوم هستند.

درب ضدسرقت ممکن است به مدل های متنوع قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. مهمترین و اصلی ترین اجزای در ضد سرقت قفل و ورق های فولادی است که به صورت سرتاسر در  داخل این درب ها استفاده شدند. درب ایرانی از شیک ترین و مقاوم ترین محصولات بازار می باشند. باید بدانید درب ضد سرقت ایرانی نسبت به محصولات خارجی دارای مقاومت و کیفیت مشابه بوده ولی با قیمت بسیار ارزان تر می توانید تهیه و نصب نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه نمایید:

https://www.pishkhan.com/article/165

جدیدترین درب ضد سرقت ترک‬‎ |خرید درب ضد سرقت از کارخانه

محاسن استفاده از درب ضد سرقت نسبت به درب چوبی

  • نصب بسیار آسان درب ضدسرقت
  • تنوع و زیبایی قابل توجه در محصول نهایی در ضد سرقت
  • مقاومت و امنیت بسیار بالا (با نصب این درب ها دیگر نیازی به نصب حفاظ آکاردئونی ندارید)
  • تنوع قیمت با توجه به نوع برجستگی
  • استفاده از روکش های طبیعی چوب
  • دارای عایق صدا و حرارت
  • امکان نصب انواع قفل و چشمی هوشمند
  • امکان نصب دزدگیر و قفل آژیردار
  • امکان ساخت در ابعاد دلخواه مشتری
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به امنیت و کارایی درب ها

مدل جدید و شیک در ضد سرقت عرضه شده در درناب

درب امن بزرگترین و معتبرترین تولید کننده و عرضه کننده درب ضد سرقت در ایران می باشد. طرح های جدید درب ضد سرقت عرضه شده در درب امن بسیار مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است. در ادامه سعی داریم تعدادی از مدل های درب ضد سرقت شیک و زیبا تولیدی درب امن را به نمایش بگذاریم. برای ثبت سفارش خرید این مدل ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مدل های جدید درب ضد سرقت

در مقالات قبلی به تفصیل در مورد انواع درب ضد سرقت و ویژگی های هر یک برای شما صحبت کردیم. در این جا به طور خلاصه مروری بر مطالب قبلی خواهیم داشت. همان طور که گفته شد درب های ضد سرقت در بازار ایران از لحاظ کشور سازنده به سه دسته بندی اصلی تقسیم می شوند:

  • درب ضد سرقت ایرانی
  • درب ضد سرقت ترک
  • درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی که معمولا دارای رویه فلزی می باشند دارای قیمت ارزان تری هستند و به عنوان درب ضد سرقت ارزان در بازار ایران شناخته شده اند. اما در مقابل این ارزانی این درب ها دارای کیفیت زیاد مطلوبی نیستند و زیاد توصیه به خرید درب ضد سرقت چینی نمی شود. درب ضد سرقت ترک، دارای کیفیت بالایی می باشد و ظاهری شیک و دلنشین دارند. اما قیمت این درب ها به دلیل نوسانات قیمت ارز بسیار بالا رفته و از لحاظ اقتصادی برای خرید مناسب و به صرفه نمی باشد. در این میان درب ضد سرقت ایرانی می تواند یکی از بهترین گزینه های برای خرید درب ضد سرقت باشد.

درب های ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و از لحاظ کیفیت و دوام با درب ضد سرقت ترک قابل رقابت می باشد. این درب ها توسط نیروها و شرکت های داخلی تولید و روانه بازار می شوند و از لحاظو امنیت کاملا تایید شده و دارای استاندارد های لازم می باشند.

تاثیر در ضد سرقت بر دکوراسیون منزل شما

درب ضد سرقت وزن زیادی دارد و برای ساخت کلاف داخلی و قسمت میانی درب ضد سرقت از ورقه های فلزی استفاده شده است.(:با توجه به اینکه این درب ها بسیار سنگین هستند ،استفاده از ورق فلزی ۱٫۵ برای ساخت چارچوب باعث بالاتر رفتن مقاومت چارچوب جهت نگه داری درب ها می شود. در غیر این صورت درب پس از مدتی نشست کرده و از حالت رگلاژ خارج می شود. درب ضد سرقت یا ورودی ساختمان از نظر رنگ درب، طرح درب، جنس درب میتواند متغییر بوده و با ساختمان شما همخوانگردد. شما میتوانید با خریدی بسیار ارزان تاثیری بسیار بزرگ بر ظاهر ساختمان شما بگذارد.

از مهمترین ویژگی های هر ساختمانی است. زیبایی و راحتیه  باز و بسته شدن درب ورودی، اهمیت زیادی دارد. در صورتی که به این دو ویژگی توجه کافی نشان داده نشود، در اولین مشاهده درب ضد سرقت، این نقص بزرگ و ناکارآمدی احساس می شود و تاثیر منفی بر ذهن فرد می گذارد. استفاده مداوم افراد مقیم یک ساختمان، از درب ورودی غیر قابل انکار است. پس، کارایی و کیفیت درب اهمیت بسیاری پیدا می کند. تاثیر نمای درب ضد سرقت  و فرم ظاهری بر روی بیننده کاملا مشخص است.

مشخصات درب ضد سرقت

جنس چهارچوب درب ضد سرقت : که باید فلز به کار رفته در آن از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد و محل اتصال ورق ها جوش کاری مناسبی داشته باشند و بهتر است از جوش co2 برای جوشکاری استفاده شده باشد.

روکش درب ضد سرقت دارای در مختلفی در بازار موجود می باشد که از آنها می توان به روکش هاس ایتالیایی، اروپایی، آمریکایی، چینی، ترکیه ای و ایرانی اشاره کرد که به واسطه سابقه خوبی که دارند از بهترین کشور های سازنده می باشند.

قفل و یراق ها همگی باید از مرغوب ترین ها باشند و در غیر این صورت تمامی امنیتی که برای درب شما به کار رفته است هیچ خواهد بود! پس انتخاب یک قفل و یراق خوب از مهمترین ویژگی های یک درب ضد سرقت است.

برند های درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت ایرانی
  • در ضد سرقت چینی
  • درب ضد سرقت ترک

تفاوت ظاهر درب های ضد سرقت

  • اولین تفاوتی که در در ضد سرقت مشاهده می شود در نوع چهارچوب‌ها آنها است.
  • تفاوت بعدی در لولاها در ضد سرقت چینی و ترکیه ای است.
  • سومین تفاوت در رویه های لنگه درب‌های ضدسرقت ترکیه ای و چینی می‌باشد.

ویژگی های درب ضد سرقت

  • در داخل در ضد سرقت از یک ورق فلزی بسیار محکم استفاده شده که مانع از هر نوع ورود خارجی و نفوز سارقان می شود. ساختار آن ها به گونه ای است که بعد از نصب غیر قابل اهرم کردن است.
  • بر عکس درب معمولی این نوع درب های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب اتصال پیدا نکره و با استفاده  از قفل  و ساختاری که در  گاو صندوق ها به  کار رفته، درب های ضد سرقت از چندین نقطه مجزا به چهارچوب اتصال پیدا کرده و این  ویژگی های مختص بهد درب های ضد سرقت است.
  • در اطراف درب ها یک نوار لاستیکی به منظور جلوگیری از گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده می شود همچنین این درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی می باشند.
  • یکی از ویژه گی های مهم این درب ها نصب آسان است که در پایان عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت می شود که این منجر به کمترین آسیب وارده به درب است.
  • ضخامت ورق به کار رفته در در ضد سرقت بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست، قفل درب های ضد سرقت دارای 11 زبانه هستند که در سه جهت مختلف عمل می کنند.این درب ها دارای قفل های شب بند می باشد.
  • تنوع در ظاهر و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع آماده و روکش های متنوع از جنس های مختلف زنگ اضافی و دوربین چشمی که در خود درب قرار گرفته است باعث متمایز شدن این درب ها نسبت به درب های چوبی است.
  • تنوع بسیار زیاد قیمت با توجه به مواد استفاده شده در آن و همچنین دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن و تنوع در ابعاد و ضخامت های آن.

درب ضد سرقت دو لنگه

درب های دو لنگه از جمله درب هایی هستند که بیشتر به عنوان درب لابی ساختمان و درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگتر دارای قیمت بالا تری نسبت به درب های آپارتمانی می باشند. درب هایی که در بیرون از ساختمان نصب می شوند به دلیل مواجه با عوامل محیطی مانند رطوبت باید از مقاومت بالاتری برخوردار باشند به همین دلیل در ساخت آن ها بیشتر از رویه های فلزی و چوب با کیفیت استفاده می شود.

قفل در ضد سرقت

مهمترین بخش در درب های ضد سرقت قفل است، قفل ها باعث امنیت می شود و متناسب با ساختاری که دارد مانع نفوذ سارق به داخل آپارتمان می شود، قفل ها ممکن است بعد از مدتی خراب شوند و مشکلاتی زیادی را ایجاد کنند. در صورت بروز این گونه مشکلات تعمیرکار در ضد سرقت میتواند اقدام به تعویض قفل ضد سرقت کند.

قفل ضد سرقت کاله بهترین قفل موجود در بازار و تمامی استانداردهای لازم را دارد. این قفل در کشور ترکیه تولید و وارد می شود. مهمترین قسمت قفل این دربها مغزی آن است که برای تعویض مغزی قفل باید قسمت های مثل شب بند و کاسه رزت از قفل باز شود و پوکی ها از آن خارج شود. دستگیره از دیگر یراق آلات نصب شده بر روی این دربها می باشد که بر روی کارایی ساده و زیبایی این درب ها تاثیر گذار است.

دکمه بازگشت به بالا