اقتصادیفعالان کسب و کار

بهترین زمان سرویس و تعمیر کولر آبی چه زمانی است؟

منظور از سرویس کردن کولر آبی چیست؟

سرویس و تعمیر کولر آبی یکی از اقداماتی است که سالانه قبل از راه اندازی کولر برای جلوگیری از بروز اختلال در آن، باید انجام گیرد. توجه کنید که قیمت سرویس کولر آبی به مراتب پایین‌تر از هزینه تعمیر آن خواهد بود. پس بهتر است این کار توسط سرویسکار کولر آبی انجام شود تا کولر شما بیشترین بازدهی را داشته و قبل از بروز اختلال در آن، عیب یابی کولر توسط تکنسین، صورت گیرد. در همین راستا شما می‌توانید از خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران استفاده کنید.

تعمیر کار کولر |تعمیر کولر آبی 2800

بهترین زمان سرویس کولر آبی

بهترین زمان خدمات تاسیسات ساختمان از جمله سرویس کولرابی و آماده سازی آن، قبل از شروع فصل گرما است. در فصل بهار می توانید برای سرویس دستگاه خود اقدام کنید تا تمامی قطعات آن بررسی شود. بهتر است قبل از استفاده مجدد، از سلامت کلی کولر آبی خود، اطمینان داشته باشید و پس از سرویس و تعمیر کولرآبی، با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

سرویس کامل کولر آبی شامل چه مواردی می‌شود؟

  • تنظیم شناور کولر آبی، جهت کنترل آب ورودی به کفی کولر
  • کنترل پمپ آب و سیستم انتقال آب به پوشال‌ها
  • بررسی فن و در صورت نیاز تعویض تسمه کولر
  • روغن کاری یاتاقان کولر آبی
  • بررسی و روغن کاری دینام کولر
  • از بین بردن رسوبات کولر آبی
  • بررسی جعبه تقسیم برق کولر
  • شستشوی مخزن حلزونی
  • تنظیم تسمه کولر آبی
  • تعویض پوشال کولر
  • شستشوی بدنه کولر
  • راه اندازی کولر آبی

هزینه سرویس تابستانه کولر آبی چقدر است؟

اگر کولر آبی شما در پشت بام قرار گرفته باشد، هزینه راه اندازی تابستانه آن، 100 هزار تومان است، اما اگر در ارتفاع و یا پرتگاه باشد، به دلیل شرایط نامتعارف و سختی فرایند سرویس برای سرویس کار کولر، هزینه سرویس کولر آبی متنفاوت خواهد بود.

سرویس زمستانه کولر آبی شامل چه مواردی می‌شود؟

  • تخلیه آب داخل دستگاه
  • بازکردن تسمه‌ها
  • بستن شیرفلکه‌ها
  • جمع کردن شلنگ‌ها

درخواست‌های متداولی که برای تعمیر کولر آبی در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ثبت می شود:

بوی بد کولر آبی

بوی بد کولر آبی می تواند دلایل مختلفی مانند کهنگی پوشال‌ها، باقی ماندن آب در تشتک، استفاده از روغن نامناسب برای سرویس کولر، محل نامناسب نصب کولر آبی و … داشته باشد. برای اینکه بتوانید کولری خوشبو داشته باشید، باید مرحله سرویس کردن کولر را جدی گرفته و در کنار آن از پاک کننده‌هایی مانند شیشه شور و وایتکس استفاده کنید.

خنک نکردن کولر آبی

بسیاری از مشتریان مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران از خنک نبودن باد کولر آبی شکایت داشته‌اند. یکی از دلایل خنک نبودن کولر، نبود آب یا کمبود آب در داخل کفی است که اگر این آب از مقدار استاندارد کمتر شود، دیگر پمپ توان خیس کردن پوشال‌ها را ندارد. همچنین خرابی پمپ آب نیز مانع از انتقال آب شده و کولر به خوبی محیط را خنک خواهد کرد. اگر پارچه برزنتی کولر هم دچار پارگی شده باشد باد کولر به هدر رفته و به داخل کانال وارد نمی شود.

پوسیدگی و سوراخ شدن کفی کولر آبی

وجود املاح در آب در تماس با بدنه فلزی کولر آبی، باعث زنگ زدگی و پوسیدگی کف کولر می‌شود. راه حل این مشکل عایق کردن کولر آبی است. چندین مدل مختلف برای عایق کردن کفی کولر آبی وجود دارد. اگر مشکل سوراخ شدن کفی کولر با عایق شدن قابل حل نبود، باید برای تعویض کف کولر آبی، اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت تعویض کفی کولر می‌توانید به صفحه تعرفه‌های مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران مراجعه کنید.

سوختن پمپ آب کولر آبی

عدم روغن کاری به موقع، گرفتگی در مسیر رسیدن آب به پمپ و کثیف بودن پوشال‌ها از دلایل مهم سوختن پمپ است. با سرویس به موقع کولر آبی می‌توانید درون کولر را به خوبی تمیز کنید. همیشه توجه داشته باشید که واتر پمپ در سبد مخصوص خود قرار گرفته باشد تا جرم و اجسام خارجی وارد آن نشود.

پاره شدن تسمه کولر آبی

بیش از اندازه سفت بستن و یا شل بستن تسمه کولر و همچنین فرسوده شدن آن از عمده دلایل پاره شدن تمسه است. هر زمان صدای نامتعارفی از کولر به گوش رسید در ابتدا تسمه را چک کنید.

خدمات نصب و راه اندازی کولر آبی در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران

یکی دیگر از سرویس‌های مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران در زمینه خدمات کولر آبی، خدمت نصب و راه اندازی کولر آبی است. نصاب کولر آبی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران در تمامی مناطق 22 گانه تهران برای نصب کولر آبی و راه اندازی آن خدمات ارائه می دهد. برای ثبت سفارش نصب کولر آبی فقط کافی‌ست به اپلیکیشن و یا سایت مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

خدمات نصب سایبان کولر آبی در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران

نصب سایبان کولر آبی در تهران از خدمات سامانه مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران است که می‌توانید در کنار سرویس کولر آبی یا تعمیر آن، این خدمت مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران را هم سفارش بدهید.

نصب کولر آبی در سایه یکی از عواملی است که می‌تواند در خنک تر شدن هوای کولر آبی موثر باشد. اما با توجه به وضعیت پشت بام‌ها در ساختمان‌های پر جمعیت مثل آپارتمان‌ها یا مجتمع‌ها، که تعداد زیادی کولر روی آن مستقر است، پیدا کردن جایی در سایه، سختتر است. اما راه حل جایگزین برای در سایه قرار داشتن کولر آبی شما، استفاده از کاور و سایبان تابستانی کولر است. لازم است در اینجا به این موضوع اشاره کنیم که نصب سایبان کولر فقط روی کولر آبی انجام نمی‌شود، بلکه سایبان کولر روی کولرهای گازی نیز قابل نصب است و مصرف انرژی این کولرهای نیز بهینه خواهد شد.

با نصب آن هم از فرسایش کولر و قطعات آن در برابر آفتاب جلوگیری می‌کنید و هم از هوای خنک‌تری لذت میبرید. همچنین نصب سایبان مصرف آب را در کولر آبی پایین می آورد و به دلیل اینکه هوای خنک تری را ایجاد می‌کند کمتر نیاز به استفاده از دور تند در کولر، خواهید داشت و مصرف برق هم به همین ترتیب پایین می‌آید.

سوالات متداول در سرویس و تعمیر کولر آبی

آیا ممکن است هزینه سرویس در زمان انجام خدمت تغییر کند؟

گاهی شما مشکل ایجاد شده برای کولر آبی خود را تشخیص می‌دهید و سپس درخواست حضور سرویس کار کولر آبی را ثبت می‌کنید. اما در برخی شرایط ممکن است مشکل کولر فقط توسط متخصص تشخیص داده شود. در این صورت متخصص مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران با بررسی فنی دستگاه، مشکل آن را اعلام کرده و در صورت رضایت شما برای تغییر مبلغ سرویس، اقدام به تعمیر دستگاه می‌کند.

هزینه خدمات آچار باز براساس نرخ اتحادیه سرویس کولر ابی مصوب شده است؟

تمام هزینه های تعمیر کولر آبی براساس نرخ اتحادیه در نظر گرفته شده است.

خدمت سرویس و تعمیر کولر آبی در چه شهرهایی انجام می‌شود؟

در حال حاضر، خدمت تعمیر و سرویس کولر آبی فقط در شهر تهران ارائه می‌شود.

تهیه قطعات کولر آبی برعهده مشتریان است یا مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران؟

تمام قطعات کولر آبی باید زیر نظر تعمیر کار کولر ابی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران خریداری گردد یا کارفرما خرید قطعات را برعهده تعمیرکار گذاشته و کارشناس پس از خرید قطعه، فاکتور را به کارفرما ارائه دهد.

چطور باید به تعمیرکار کولر آبی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران اعتماد کرد؟

متخصص و سرویسکار کولر آبی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران، مهارت کافی برای انجام تعمیر و سرویس‌کولر آبی را دارد و در حین کار تمامی موارد ایمنی را رعایت خواهد کرد. تمام خدماتی که توسط مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران انجام می شود تا 1 ماه گارانتی دارد. اگر تا 1 ماه مشکل قبلی دستگاه دوباره به وجود آمد، مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران بدون هزینه آن را تعمیر کرده و تا زمان جلب رضایت شما پیگیر خدمت ارائه شده خواهد بود. تمام متخصصینی که در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران مشغول به کار هستند، از نظر سوابق کیفری و کاری، مورد بررسی قرار گرفته‌‌اند و فاقد سوء سابقه و بیماری‌های خاص هستند. این افراد مورد تایید مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران بوده و مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد شد.

منبع مقاله:

carrier

دکمه بازگشت به بالا