اقتصادیفعالان کسب و کار

بهترین مرکز چاپ استیکر فوری در تهران کجاست؟

مراکز چاپ استیکر فوری در تهران یکی از بهترین گزینه‌هایی است که افراد می‌توانند جهت ثبت سفارش به آنجا مراجعه کرده و انواع استیکر را به‌ صورت فوری سفارش دهند. امروزه با توسعه کسب و کارهای مدرن و همچنین مشاغل خانگی نیاز به چاپ فوری و آسان استیکر با قیمت مناسب حتی در تیراژ های کم در مراکز چاپ استیکر بسیار حس می‌شود. زیرا پیدا کردن چاپخانه معتبری که بتواند سفارشات چاپی مشتریان را از صفر تا صد انجام دهد کار سختی است. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مرکز چاپ استیکر فوری در تهران آشنا کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

استیکر تبلیغاتی مغازه‬‎ |انواع استیکر چاپی‬‎

چاپ استیکر و انواع آن

یکی از محبوب‌ترین روش تبلیغاتی و تزئینی در حوزه چاپ دیجیتال که صاحبان مشاغل جهت تبلیغات، بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان از آن استفاده می‌کنند، چاپ استیکر است. استیکرهای چاپی از نظر جنس به استیکر شیشه‌ای یا شفاف، استیکر مات، استیکر براق، استیکر مش و استیکر په په یا مخملی تقسیم می‌شوند که هر کدام از آنها علاوه بر زیباسازی فضاهای داخلی، برای تبلیغات در فضاهای باز و نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چاپ استیکر در واقع نوعی فناوری چاپ پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ یووی رول و دستگاه چاپ اکوسالونت بر روی سطوح صاف و مسطح مانند چوب، شیشه، آینه، سنگ، فلز، پلکسی و… انجام‌ می‌شود. استفاده از برچسب پشت چسب‌دار در تبلیغات محیطی باعث می‌شود که بسیاری از مخاطبین تبلیغات شما را ببینند و نسبت به تبلیغات کسب و کار شما کنجکاو شوند. عوامل متعددی از جمله پیشرفته بودن دستگاه چاپ در چاپخانه، تعهد و تجربه نیروی انسانی، کیفیت مواد خام، تناژ و درصد رنگ‌های موجود در طرح، کیفیت جوهر مورد استفاده چاپگر و میزان شفاف بودن آبجکت های طرح در کیفیت چاپ استیکر تأثیرگذار هستند.

مراکز چاپ استیکر در تهران

چاپخانه های زیادی در سطح شهر تهران وجود دارند که خدمات چاپ استیکر را به راحتی انجام می دهند. زیرا تنوع طرح‌ها و رنگ‌های استیکرهای چاپی موجود در این چاپخانه‌ها به قدری بالاست که فرصت خرید را برای تمامی افراد با سلیقه‌های مختلف فراهم می‌کند. برای چاپ استیکر می‌بایست به چاپخانه‌های معتبر چاپ دیجیتال مراجعه کنید؛ زیرا میزان تخصص و تجهیزات مورد نیاز چاپخانه‌ها بسته به نوع استیکر و نیازهای مشتریان تغییر می‌کند. در ادامه به برخی از معتبرترین مراکز چاپ استیکر در تهران اشاره می‌کنیم:

چاپ سبحان

یکی از بهترین مراکز چاپ استیکر در تهران که علاوه بر کیفیت عالی محصولات کلیه استیکرهای چاپی خود را در طرح‌ها و نقش‌های مختلف تولید و به مشتریان عرضه می‌کند، مجتمع چاپ سبحان است. این مجموعه مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ استیکر، همراه با تیمی کاملاً حرفه‌ای و باتجربه آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است. تمامی استیکرهای چاپی چاپ سبحان به‌ راحتی بر روی تمامی سطوح صاف و مسطح چسبیده می‌شوند و با گذشت زمان دچار رنگ پریدگی و پارگی نمی‌شوند.

این مرکز توانسته توجه مشتریان زیادی را از متریال مرغوب، طراحی زیبا، ضمانت کیفیت، قیمت مناسب، نتیجه چاپی مطلوب، چاپ با سرعت بالا و تحویل در اسرع وقت به‌سمت خود جلب کند. افرادی که مایل به سفارش یا خرید استیکر از مرکز تخصصی چاپ سبحان هستند، می‌توانند به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و تمامی سفارشات مورد نیاز خود را به‌ شکل آنلاین در سایت ثبت کنند. در صورت عدم دسترسی به سایت نیز می‌توانید از طریق شماره تماس و پنل واتساپ با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشند.

استیکر تبلیغاتی مغازه‬‎ |انواع استیکر چاپی‬‎

چاپ کهن

چاپ کهن یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز چاپ دیجیتال و چاپ افست در تهران است که تمامی محصولات چاپی خود را به‌ صورت آنلاین و حضوری به مشتریان عرضه می‌کند. خدمات این چاپخانه شامل چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ پلات، چاپ فضای خارجی و چاپ اختصاصی می‌شود.

چاپ متین

چاپ متین یک شرکت نوین و توسعه یافته در عرصه چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ سیلک و چاپ سابلیمیشن در تهران است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلیه سفارشات مشتریان را به سراسر کشور ارسال می‌کند. خدمات این چاپخانه شامل چاپ استیکر، چاپ بنر، چاپ تی‌شرت، چاپ لیوان، چاپ تراکت، چاپ کارت ویزیت، سربرگ، ست اداری و مدیریتی و … می‌شود.

تیم گرافیک

تیم گرافیک، تنها مرکز تخصصی طراحی و چاپ استیکر در تهران است که کلیه محصولات خود را با ضمانت کیفیت و قیمت به مشتریان ارائه می‌کند. بنابراین مشتریان می‌توانند سفارشات خود را در حوزه‌های چاپ افست، چاپ دیجیتال و چاپ لارج فرمت در این چاپخانه ثبت نمایند.

چاپ کوثر

چاپ کوثر به‌عنوان قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین چاپخانه کشور در طراحی چاپ استیکر است که انواع محصولات چاپی از چاپ بنر گرفته تا انواع کاتالوگ، بروشور، تخته شاسی و… را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارائه دهد.

انواع خدمات چاپ استیکر در چاپ سبحان

مرکز تخصصی چاپ سبحان خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین آنها چاپ استیکر است. این مجموعه از گذشته تاکنون در زمینه چاپ وینیل موفق عمل کرده است، به‌ طوری که تمامی مشتریان از استیکرهای چاپی جهت تبلیغات در فضاهای باز و نمایشگاهی استفاده می‌کنند. در ادامه به انواع خدمات ارائه شده چاپ سبحان در زمینه چاپ استیکر می‌پردازیم:

خدمات چاپ استیکر فضاهای باز و نمایشگاهی

چاپ استیکرهای شفاف برای نصب روی بدنه وسایل ‌نقلیه عمومی

چاپ برچسب براق برای نصب روی درهای کرکره‌ای مراکز تجاری و گاراژها

چاپ استیکرهای شیشه‌ای برای نصب روی ویترین شیشه‌ای فروشگاه‌های بزرگ، نمایشگاه‌ها و…

چاپ برچسب پشت چسب‌دار مناسب برای نصب روی کف زمین، پیاده‌روها و معابر عمومی

چاپ وینیل مات برای نصب روی بدنه ماشین‌های سنگین و ترنسفری

چاپ استیکر براق برای نصب روی بدنه پله‌های برقی، درها، دیوارهای آسانسور، سقف ایستگاه‌های قطار، مترو و فرودگاه‌ها

چاپ وینیل مات برای نصب روی نمای بیرونی ساختمان‌ها، دیوارهای غرفه نمایشگاهی، محوطه داخلی و خارجی نمایشگاه و همچنین پارتیشن بندی غرفه‌های بیرونی نمایشگاه

چاپ استیکرهای تبلیغاتی مات برای نصب روی جایگاه‌های سوخت

استیکر تبلیغاتی مغازه‬‎ |انواع استیکر چاپی‬‎

خدمات چاپ استیکر فضاهای داخلی منازل و ادارات

چاپ استیکرهای دیواری په په یا مخملی جهت زیباسازی و دکوراسیون فضای داخلی منازل، اتاق کودک، اتاق کار، مهد کودک و خانه بازی‌ها

چاپ استیکرهای تزئینی برای نصب روی کمد لباس بچه‌ها، کشو و میز کار

چاپ استیکرهای شیشه‌ای برای پوشش دهی اتاقک‌های شیشه‌ای، اتاق‌های نشیمن، آشپزخانه، اتاق‌خواب، مجتمع‌های مسکونی، ادارات دولتی و اماکن عمومی

خدمات چاپ استیکر تبلیغاتی و فانتزی

چاپ استیکر وینیل برای نصب روی قاب گوشی موبایل و لپتاپ‌ها، کیبورد، موس، استراحتگاه لپ‌تاپ، اسکین، کاور لپ‌تاپ و کنسول‌های بازی

چاپ وینیل مات در صنعت بسته‌بندی جهت معرفی محصولات در صنایع‌غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی

دیگر خدمات چاپ وینیل چاپ سبحان

تمامی استیکرهای چاپی این مجموعه به‌راحتی بر روی سطح سنگ، کاشی و سرامیک، پارکت، پلکسی، کامپوزیت، چوب طبیعی و MDF، شاسی چوبی، پازل چوبی، CD، شیشه و آینه، فلز، پلاستیک، آسمان مجازی، تابلو کنواس، پلی‌کربنات، مولتی استایل، هارد اکسترنال، قاب گوشی، فلش مموری و حتی چاپ روی پاور بانک و… چسبیده می‌شوند. استیکرهای چاپ سبحان از مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر رطوبت، شستشو، خراشیدگی، پارگی، تاخوردگی و عوامل محیطی برخوردار بوده و برای استفاده در فضاهای سربسته و محیط‌های باز بسیار مناسب هستند.

دکمه بازگشت به بالا