آیا تمرینات ورزشی می‌تواند به کاهش چربی صورت کمک کند؟

روشهای لاغری صورت

قیمت کرم لاکچری کوین: برای لاغری صورت چه کنیم؟ وقتی صحبت از لاغر کردن صورت به میان می‌آید روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود، از جراحی تا ماساژهای مخصوص، اما روش‌های آسان‌تری هم یخ برای لاغری صورت وجود دارد که در اینجا باهم آن‌ها را بررسی می‌کنیم

کرم لاکچری کوین روشن کننده: برای تقویت عضلات اطراف دهان حروف X  و O را پشت سر هم بگویید. این ورزش باعث می‌شود عضلات صورت شما منقبض و حرکت کنند.

برای تقویت عضلات گونه، با کشیدن گونه‌های خود به داخل صورت، دهان یک ماهی را درست کنید. هرروز ۲۰ بار این کار را تکرار کنید تا نتایج مثبتی داشته باشید.

با باز کردن دهان به‌طور گسترده و گرد‌، تمام عضلات صورت خود را فعال کنید. این موقعیت را به مدت ۵ ثانیه حفظ و این کار را در طول روز ۳۰ بار تکرار کنید. دهان را از هوا پرکنید تا صورت شما چاق و گرد به نظر برسد. لب‌ها را بسته نگه‌دارید. هوای دهان را ازیک‌طرف به‌طرف دیگر ببرید.

 روشهای پزشکی لاغری صورت

کرم دکتر بیز:  به‌غیراز روش‌های خانگی لاغر کردن صورت، روش‌های دیگری نیز وجود دارد که برای انجام آن‌ها باید به متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید.

برای لاغری صورت چه بخوریم؟

برای لاغری صورت چه بخوریم؟ علاوه بر برخی از مواد غذایی که باعث می‌شوند صورت شما لاغرتر شود یا غبغب و چانه از بین برود، عبارت‌اند از:

بهتر است بدانید که لاغر کردن فقط یک بخش از بدن امکان‌پذیر نیست، زمانی که وزن شما کاهش می‌یابد تمام بدن ازجمله صورت از این امر تأثیر می‌پذیرد. لاغری سالم و متعادل را از که در سایت است، در پیش بگیرید و ورزش منظم را از یاد نبرید تا سرانجام بتوانید چربی‌های اضافی را از بین برده و صورتی زیبا و خوش‌تراش و لاغر داشته باشید

 

خروج از نسخه موبایل