ورزشی

استقلالی‌ها از باند فرودگاه شیراز فرار کردند!/عکس

زردپوشان شیرازی قبل از لغزش به لیگ دسته یک که سال ها این تیم را از دور خارج کرده بود، سرانجام توانستند در کنار علی اصغر کلانتری به لیگ برتر بازگردند و این اتفاق برای هواداران هاردکور فجر شهید سپاسی رخ داد که روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتند. این دوره را پشت سر گذاشتند و حتی تیمشان قبل از حذف به دسته دوم رفت.
البته مثل هر شهر یا استان دیگری در ایران، ماجرای استقلال و پرسپولیس متفاوت است و بازگشت دهه فجر به این دسته از فوتبالدوستان این فرصت را داد که دوباره تیم ها و بازیکنان مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند و حالا بعد از آن. بازگشت طلای پوشان شیرازی، فردای آن روز تب توپی و بازار ناشنوایان دوباره داغ شد.

این شور و هیجان از شیراز از قبل شروع شده بود و باعث شد هواداران استقلال که مشتاق دیدار مجدد تیمشان در سعدی و حافظ بودند، برای استقبال از آبی پوشان پایتخت راهی فرودگاه شوند و تعدادی از آنها مقابل هتل چمران تجمع کرده بودند. اراده.
البته ازدحام جمعیت و هواداران استقلال در فرودگاه به حدی بود که شرایط خروج بازیکنان از نظر مسئولان مناسب نبود و اعضای تیم فوتبال استقلال با اتوبوس هایی که در باند فرودگاه برای آنها در نظر گرفته شده بود مستقیماً به هتل اعزام شدند. . هواداران استقلال مقابل هتل منتظر حضور تیم محبوبشان و استقبال از آنها هستند.

فجر سپاسی روز جمعه از ساعت 16 در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به مصاف استقلال می رود.

    فرار نیروهای مستقل از باند فرودگاه شیراز!  / عکس

.

دکمه بازگشت به بالا