اقتصادیفعالان کسب و کار

5 کلینیک برتر کاشت مو در شیراز کدامند؟ + 50% تخفیف

امروزه یکی از پرطرفدارترین فعالیت ها در زمینه پوست و مو به ویژه در میان آقایان کاشت مو است. افراد بسیاری متقاضی برای این کار هستند که به این منظور نیاز به آگاهی از کلینیک های کاشت مو و خدماتی از این قبیل دارند. اگر شما ساکن شهر شیراز هستید و به تازگی نیاز به کاشت مو و بیشتر کردن تراکم مو خود هستید. در ادامه این مقاله ضمن آشنایی بیشتر با این خدمات، 5 کلینیک برتر کاشت مو در شیراز را معرفی کرده و بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد.

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز از نظر مردم |بهترین مرکز کاشت مو در شیراز

مشخصات بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

یافتن بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز می تواند گام مهمی برای افرادی باشد که به دنبال رفع مشکلات ریزش مو و بازگرداندن اعتماد به نفس خود هستند. با پیشرفت تکنولوژی و تکنیک های پزشکی، روش های کاشت مو به طور فزاینده ای محبوب شده اند. با این حال، همه کلینیک ها سطح یکسانی از کیفیت و تخصص را ارائه نمی دهند. بهترین کلینیک های کاشت مو ترکیبی از ویژگی های متمایز را نشان می دهند که آن ها را از بقیه متمایز می کند. در این ادامه، ویژگی‌ های کلیدی را که بهترین کلینیک ‌های کاشت مو را تعریف می‌کنند، بررسی می‌کنیم.

تخصص و صلاحیت

 ویژگی بارز بهترین کلینیک های کاشت مو در متخصصان پزشکی ماهر و واجد شرایط آن ها نهفته است. این کلینیک باید دارای جراحان، متخصصین پوست و تکنسین های مجرب باشد که در کاشت مو تخصص دارند. این متخصصان باید دارای مدارک، گواهینامه ها و عضویت در انجمن های معتبر پزشکی باشند. تخصص آن ها تضمین می کند که روش ها با دقت و رعایت استانداردهای پزشکی انجام می شوند.

فناوری پیشرفته

کلینیک های برجسته کاشت مو بر روی تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته سرمایه گذاری می کنند. آن ها با آخرین پیشرفت ها در تکنیک های ترمیم مو، مانند FUE (استخراج واحد فولیکولی) و FUT (پیوند واحد فولیکولی) به روز می شوند. فن آوری پیشرفته به روش های موفق تر، کاهش زمان بهبودی و افزایش راحتی بیمار کمک می کند.

 مشاوره های شخصی

بهترین کلینیک ها قبل از انجام هر روشی مشاوره های شخصی را ارائه می دهند. طی این مشاوره ها، تیم پزشکی الگوی ریزش مو، سابقه پزشکی و انتظارات بیمار را ارزیابی می کند. سپس یک برنامه درمانی مناسب برای رفع نیازها و اهداف منحصر به فرد طراحی می شود.

5 کلینیک کاشت مودر شیراز

1.کاشت مو مریم قربانی

خدمات کلینیک زیبایی وکاشت موو کاشت ابروی مریم قربانی کاشت موبا حداکثر تراکم وخط رویش کاملا طبیعی در این کلینیک با کادری مجرب و نظارت پزشکان متخصص و کادر درمان علوم پزشکی تزریق پی ارپی و مزوتراپی برای موهای کاشته شده و برای موهای طبیعی افراد جهت تقویت موها و تغذیه موهای شما عزیزان

آدرس:شیراز، ستارخان

شماره تماس: سوالی دارید؟ تماس بگیرید

۸۹۲۱ ۸۰۹ ۰۹۳۸

  1. کلینیک کاشت مو نهال

کلینیک کاشت موی نهال در سال‌های اخیر با کسب رضایت مراجعین توانسته است بیشترین تعداد مراجعه‌کننده را داشته باشد. کاشت مو در کلینیک نهال شیراز زیر نظر مستقیم پزشکان متخصص پوست و مو انجام می‌پذیرد.

آدرس کلینیک: شیراز، ستارخان

شماره تماس و رزرو نوبت: ۰۹۱۷۲۱۶۷۱۷۷

  1. کلینیک پوست، مو و زیبایی ایرسا

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی ایرسا با بهره مندی از کادری مجرب، کار آزموده و با برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی و همچنین با به کارگیری به روز ترین و برترین تجهیزات و مواد مصرفی، سعی بر آن دارد خدماتی با بالاترین کیفیت و استاندارد ها را در حوزه درمانی و زیبایی در فضایی مناسب و آرام به مراجعین محترم خود ارائه دهد.

آدرس: شیراز، خیابان قصردشت، بلوار میرزای شیرازی، روبه روی بیمارستان کوثر، پلاک 100

شماره تماس: 07136233031

  1. درمانگاه تخصصی پوست و مو پارسامهر

با حضور متخصصین و فوق تخصصین مجرب و به روز ترین دستگاه ها و تجهیزات پزشکی و پرسنل خبره آماده خدمات رسانی به همه عزیزان می باشد. در این مرکز از بهترین و به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر دنیا: دستگاه الکس آمریکایی با بهترین جوابدهی و به صورت کاملا بهداشتی بدون برخورد مستقیم با پوست بدن استفاده می شود. همچنین کلیه جراحی هایی که نیاز به بی هوشی و اتاق عمل بیمارستانی دارند نیز توسط متخصصین و فوق تخصصین در مجموعه پارسامهر مشاوره شده و جهت انجام عمل ها نوبت دهی می شوند.

آدرس: شیراز، عفیف آباد، رو به روی کوچه 18، ساختمان ال سید، طبقه 4

شماره تماس:  07136484042

  1. تیم تخصصی کاشت مو دکتر مریم شمس

دکتر شمش با سابقه 12 سال در امور کاشت و کلینیک آریان هم با بیش از 15 سال سابقه در حوزه کاشت مو و زیبایی مشغول به فعالیت می باشند. یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز را تاسیس و رضایت 99 درصدی مراجعین کاشت مو را کسب کرده اند، تیم تخصصی کاشت مو از رفتاری کاملا مجرب و حرفه ای برخوردار هستند و در کوتاه ترین زمان بیشترین تعداد گرافت را با بالاترین کیفیت کاشت ارائه می دهند.

آدرس: شیراز، خیابان ستارخان، کلینیک آریان

شماره تماس: 09173010122

هزینه کاشت مو در شیراز به عوامل مختلفی مانند روش کاشت مو، تعداد فولیکول های موی کاشته شده و موقعیت جغرافیایی بستگی دارد.

روش کاشت مو

هزینه کاشت مو با روش FUE معمولاً بیشتر از هزینه کاشت مو با روش FIT است. این به این دلیل است که روش FUE یک روش جدید و پیشرفته تر است که در آن فولیکول های مو به صورت تک تک از ناحیه اهداکننده برداشته می شوند.

تعداد فولیکول های موی کاشته شده

هزینه کاشت مو با تعداد فولیکول های موی کاشته شده رابطه مستقیم دارد. هر چه تعداد فولیکول های موی کاشته شده بیشتر باشد، هزینه کاشت مو نیز بیشتر خواهد بود.

موقعیت جغرافیایی

هزینه کاشت مو در شهرهای بزرگ معمولاً بیشتر از هزینه کاشت مو در شهرهای کوچک است. این به دلیل هزینه های بالاتر زندگی و تجهیزات در شهرهای بزرگ است. در شیراز، هزینه کاشت مو با روش FUE معمولاً بین 10 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان است. هزینه کاشت مو با روش FIT معمولاً بین 5 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان است.

عوامل موثر در هزینه کاشت مو

علاوه بر عوامل ذکر شده، عوامل دیگری نیز می توانند بر هزینه کاشت مو تأثیر بگذارند. این عوامل عبارتند از:

تجربه و مهارت پزشک

کیفیت تجهیزات و امکانات کلینیک

خدمات پس از کاشت مو

نحوه کاهش هزینه کاشت مو

برای کاهش هزینه کاشت مو می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

با پزشکان مختلف مشورت کنید و قیمت های مختلف را مقایسه کنید.

از کلینیک های معتبر و باسابقه استفاده کنید.

برای کاشت مو در فصل های کم تقاضا مانند پاییز و زمستان اقدام کنید.

نتیجه گیری

هزینه کاشت مو در شیراز با توجه به عوامل مختلفی متفاوت است. برای اطلاع از هزینه دقیق کاشت مو در شیراز می توانید با کلینیک های کاشت مو در شیراز تماس بگیرید و از آنها مشاوره بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا