اقتصادی

بهترین ایربادهای شیائومی در سال 2021

شیائومی نه‌تنها بازارهای الکترونیکی را تحت سلطه خود گرفته است بلکه تنوع محصولاتش را بسیار گسترش داده است. از گجت‌های زمانی کوچک گرفته تا لوازم هوشمند خانگی، تقریباً همه‌جا را فراگرفته‌اند. بااین‌حال، این بدان معنا نیست که آنها روی محصولی که از ابتدا شروع کرده‌اند تمرکز نمی‌کنند. به‌عنوان‌مثال، سری گوشی‌های شیائومی هنوز هم یکی از محصولات پرفروش این شرکت است و با گذشت سال‌ها تکامل‌یافته است. اکنون لیست می مالز را برای بهترین ایرباد های موجود در سال 2021 چک کنید.

خط ایرفون‌های شیائومی تا حدی شگفت‌آوری پیشرفت کرده است. شیائومی از هدفون‌های ابتدایی شما گرفته تا هدفون‌های حذف‌کننده صدا تا آخرین هدفون‌ها را پیوسته در مسیر رشد و ترقی قرار داده و پیشرفت خوبی داشته است. البته مهم‌ترین عاملی که ایرفون‌های شیائومی را از سایر برندهای موجود جدا می‌کند، قیمت مناسب است. در حالی که هدفون‌های شیائومی به جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری مجهز هستند، قیمت آنها بسیار پایین است. به‌عنوان‌مثال Xiaomi Air 2S پاسخ شیائومی به AirPods اپل است. این هدفون از لحاظ فناوری و ویژگی‌ها تقریباً مشابه با محصول اپل است، با این تفاوت که قیمت ارزان‌تری دارد.

لیست بهترین هدفون‌ها

  1. هدفون ZMI PurPods Pro

هدفون ZMI PurPods Pro یکی از جالب‌ترین هدفون‌های این لیست است. این محصول قدرتمند توسط زیرشاخه شیائومی ZMI تولید شده است که به تولید پاوربانک و باتری‌های قدرتمند معروف است؛ بنابراین، نیازی به گفتن نیست که این هدفون‌ها با عمر باتری فوق‌العاده‌ای ارائه می‌شوند. با یک‌بار شارژ 10 ساعت دوام می‌آورد و کیس می‌تواند تا 32 ساعت شارژ را در خود حفظ کند.

بااین‌حال، آنچه در واقع برای آن پرداخت می‌کنید قابلیت شارژ شگفت‌انگیز آن است که در عرض 30 دقیقه می‌تواند از 0 به 100 برسد و این یکی از سریع‌ترین رویه شارژدهی هدفونی حال حاضر می‌باشد. در اصل با شارژ 5 دقیقه‌ای می‌تواند 10 ساعت دوام بیاورد. علاوه بر این، مشخصات ویژگی‌های درخشان دیگری نیز دارد، به طور مثال، سازگاری عجیبی با شارژ بی‌سیم دارد. وقتی صحبت از کیفیت صدا می‌شود بسیار شفاف و واضح است، زیرا هدفون مجهز به سیم‌پیچ کوئل متحرک دوتایی است.

بنابراین، اسپیکرهای داینامیکی 9 میلی‌متری صدای شفافی تولید نمی‌کنند، اما در عوض بیس قدرتمندی دارند و صدای متوسط خیلی خوبی دارند و جز معدود اسپیکرهایی است که در صدای بلند دچار اخلال صدا نمی‌شود.

2- هدفون Haylou GT2

هایلو یک شرکت فناوری پوشیدنی‌های هوشمند است که بخشی از زنجیره حیاتی شیائومی است؛ بنابراین در اصل متعلق به شیائومی است و این مارک به‌خاطر هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند ابتدایی بسیار مشهور است.

آنها با تکنولوژی شگفت‌انگیز و قیمت‌گذاری رقابتی بر بازار تسلط یافته‌اند. Haylou GT2 جدیدترین Earbuds آنها است که شناخته شده است و یک تجربه صوتی شگفت‌انگیز را به همراه خواهد داشت. این یکی از ایرباد های برتر شیائومی است.

هایلو نیز مانند شیائومی فلسفه طراحی مینیمالیستی دارد و هدفون Haylou GT2 از آن مستثنی نمی‌باشد، بدنه کاملاً آب‌بندی‌شده است و فقط مهم‌ترین ویژگی لازم را حفظ می‌کند. ویژگی مهروموم شده این هدفون‌ها باعث می‌شود کاملاً ضد گردوغبار و ضد آب باشند. همچنین دارای روکش مشکی براق و بافتی است که احساس خوبی در هنگام لمس کردن آن می‌دهد.

برخلاف اغلب کیس‌های شارژی، کیس آن دارای کابل درون ساخت می‌باشد و هر زمان نیازی به شارژدهی داشتید کافی است که سیم را کمی بیرون بیاورید و با این قابلیت هیچ‌وقت لازم نیست نگران گم‌کردن یا خراب‌شدن کابل شارژی خود باشید.

این ایرباد به یک فناوری و مؤلفه‌های مؤثری برای ذخیره انرژی مجهز است که شارژ باتری را تا مدت زیادی حفظ می‌کند. با یک‌بار شارژ کردن می‌تواند تا 4 ساعت شارژ باتری داشته باشد و کیس نیز 11 ساعت شارژ ذخیره دارد.

این هدفون‌ها به‌جای بلوتوث 4.2 با چیپست بلوتوث 5.0 ارائه می‌شوند. این چیپ ست نه‌تنها اتصال شگفت‌آور پایداری را ارائه می‌دهد بلکه دامنه اتصال را 4 برابر افزایش می‌دهد و مهم‌تر از همه مهم‌تر از همه 8 برابر ظرفیت داده افزایش یافته است و این بدان معنی است که شما می‌توانید هر بار به صدای با بلندی را بدون افت کیفیت گوش دهید.

  1. هدفون Amazfit PowerBuds

این هدفون‌های Amazfit به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌عنوان دستیار یک ورزشکار شناخته می‌شوند، زیرا با صدای با کیفیتی که تولید می‌کند و جاگیری خوبی که در گوش دارد به یک هدفون ورزشی معروف است و حس خوبی را به ورزشکاران منتقل می‌کند.

این هدفون‌ها نه‌تنها لغزنده و ارگونومیک نیستند، بلکه با ویژگی‌های ضد آب، ضد گردوغبار و ازبین‌بردن صدای محیط از تمرین شما به طور فعال پشتیبانی می‌کنند و در حال حاضر جز لیست بهترین هدفون‌های شیائومی می‌باشد.

ساختار هدفون‌ها به‌صورت قطعات منفک دیده می‌شوند، قسمت بیرونی بسیار شیک است و ساختار ورزشی و بسیار بشاشی دارد. سرگوشی‌های آن دارای قلاب‌های مغناطیسی دارد که به‌خوبی در گوش چفت می‌شوند و تضمین می‌کنند در هنگام فعالیت ورزشی از گوش کاربر نلغزند.

این هدفون‌ها از کیفیت صدای شگفت‌انگیزی برخوردار هستند. این را می‌توان به ساختار “دیافراگم کامپوزیت” آن نسبت داد که به شما کمک می‌کند تا فعالیت ورزشی شما را انعطاف‌پذیر و پویا کند. مهندسی ایجاد شده در ایجاد این سرگوشی‌ها، ارائه کامل موسیقی با کیفیت بالا را تضمین می‌کند.

با یک‌بار شارژ می‌توانید به‌راحتی حدود 8 ساعت دوام شارژ داشته باشید. همچنین کیس شارژ می‌تواند 16 ساعت دیگر انرژی هدفون‌ها را تأمین کند؛ بنابراین، شما می‌توانید بدون نگرانی به‌راحتی به جاده و محل کار بروید. این محصول قطعاً یکی از بهترین محصولات Amazfit در بازار هست.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، این گوشی‌های بی‌سیم دارای فناوری لغو نویز الکترونیکی هستند که صدای محیط را از بین می‌برد. علاوه بر این دارای ساختار مجهول حذف صداهای اضافی می‌باشد که کیفیت آن را دوچندان می‌کند.

  1. هدفون Xiaomi Air 2S

پاسخ شیائومی به Apple AirPods با محصول Xiaomi Air 2S بود. هدفون Xiaomi Air 2S با تقریباً کیفیت صوتی خیره‌کننده مشابه و ماندگاری قابل‌توجه باتری، یک محصول خارق‌العاده است. البته مهم‌ترین نکته این واقعیت است که شیائومی این قابلیت‌ها را با قیمت کمتری از AirPods می‌فروشد. به همین دلیل یکی از گوشی‌های برتر Xiaomi 2021 است.

طراحی Xiaomi Air 2S نسبتاً مناسب است. در حالی که قسمت پایینی به نظر می‌رسد کمی گسترده است، اما بسیار راحت است و پشتیبانی خوبی از کیفیت تماس دارد. در اصل، سرگوشی از بیرون آمدن آسان هدفون‌ها در حال حرکت جلوگیری می‌کند. به‌غیراز این، رنگ‌بندی و طراحی مینیمالیست ظاهر چشمگیری به آن داده است.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، کیفیت صدا بسیار قابل‌توجه است. صدای میانه و لرزش واضحی دریافت می‌کنید و گرچه باس به‌اندازه AirPods شگفت‌انگیز نیست، اما بسیار به آن نزدیک است. عمر باتری به‌تنهایی شگفت‌انگیز است. هدفون‌ها به همراه کیس دارای 20 ساعت دوام شارژ هستند و اگر از آن محافظه‌کارانه استفاده کنید، به‌راحتی می‌تواند 3-4 روز دوام بیاورد. این قابلیت‌ها برای محصولی با این قیمت بسیار فوق‌العاده است.

  1. هدفون Xiaomi Hybrid Pro HD

هدفون Xiaomi Pro HD یکی از بهترین ایرباد های موجود در بازار است. هدفون‌ها با روکش تیتانیومی محصور شده‌اند که بسیار شیک و گران‌بها به نظر می‌رسد و در حال حاضر با رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود. این هدفون طراحی درون‌گوشی دارد و به این معنی می‌باشد که عمیق‌تر در گوش کاربران فرومی‌رود و بدین معنی است که کار صداهای محیطی تمام است.

کابل ایرپاد Pro HD بلند و در حدود 1.25 متر است و از ماده‌ای شبیه لاستیک ساخته شده است که به‌راحتی گره نمی‌خورد، قطعاً شما هم از هندزفری‌های باریکی که مثل مار به هم می‌پیچند خاطرات خوبی ندارید.

بسیاری از هدفون‌ها دارای گزینه‌های کابل قابل جداشدنی هستند، اما Pro HD این ویژگی را ندارد. به‌خصوص در این قیمت جای تعجبی ندارد. در وسط کابل دکمه‌های انجام عملکردها قرار دارد که این نیز از نقره ساخته شده است و دکمه‌ها کاملاً واضح هستند. در بسیاری از هدفون‌ها از دکمه‌های سیاه برای این بخش استفاده می‌کنند که به‌سادگی قابل رویت نیستند.

دکمه‌ها به‌عنوان میکروفون، کنترل میزان صدا و دریافت و پایان تماس عمل می‌کنند. یرس هدفون که در واقع به گوش شما وارد بسیار کوچک است و راحت و کاملاً مناسب است.

وقتی به مشخصات می‌رسیم عملکرد این گوشی بسیار شگفت‌انگیز است و حرف زیادی برای گفتن دارد. به طور مثال، حداکثر صدا دارای وضوح صوتی بالایی می‌باشد. این ویژگی با قابلیت حذف صدای محیطی تقویت می‌یابد. مهم‌تر از همه، از یک فناوری درایور سه‌گانه هیبریدی منحصربه‌فرد استفاده می‌کند که کاملاً خروجی را متعادل می‌کند و یک تجربه صوتی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد.

منبع مقاله:

https://mimalls.ir/

دکمه بازگشت به بالا