ورزشی

تداوم پیروزی های نماینده هندبال فارس در لیگ برتر کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ژاکوب پیری، مدیرعامل باشگاه شهیدشاملی کازرون در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: در دومین دیدار از چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور، عصر چهارشنبه در سالن پیامبر اعظم (ص)س) شهر قم میزبان این مرحله از لیگ یک تیم نیروی زمینی است شهیدشاملی کازرون در یک دیدار حساب شده و نزدیک موفق شد با نتیجه 25 بر 22 تیم نفت و گاز گچساران یکی از تیم های حاضر در این مسابقات را شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر تثبیت کند.

مدیر عامل تیم شهیدشاملی کازرون افزود: وکیل فارس در اولین دیدار این مرحله، دوشنبه گذشته موفق شد تیم صنعت مس کرمان نایب قهرمان دوره قبل مسابقات و در آخرین دیدار مرحله چهارم مسابقات را شکست دهد. به میزبانی قم برگزاری، جمعه آینده از ساعت 14:00 مقابل تیم ذغال سنگ مستقر می شود.

همچنین رضا غلامشاهی رئیس هیئت هندبال استان فارس با تبریک تداوم قهرمانی نماینده هندبال استان در لیگ برتر کشور به خبرنگار آنلاین گفت: خدا را شکر ما موفق شدیم یک تیم رقیب دیگر را شکست دهیم و مهم این است که از فصل گذشته این تیم شهیدشاملی با قهرمانی در لیگ برتر تا اینجای کار، در نیم فصل جدید هستیم، یک نماینده شایسته فارس در تمام دیدارهای خود پیروز شده است و این بسیار مهم و ارزشمند است و باید هر چه بیشتر از این تیم حمایت کرد.

دکمه بازگشت به بالا