اقتصادی

مدیرکل بحران استانداری فارس و فرماندار آباده تغییر کرد

اخبار ورزشی/فارس استاندار فارس در احکامی، سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری فارس و سرپرست فرمانداری ویژه یکی از شهرستان‌های فارس را منصوب کرد.

استاندار فارس طی حکمی غلامرضا غلامی را به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس منصوب کرد.

 در متن حکم محمدهادی ایمانیه خطاب به غلامی، شرح وظایف وی به طور کامل تشریح شده است.

هماهنگی و رصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی مسئول در امور پیشگیری و مقاوم سازی زیرساخت‌ها، بازسازی و به‌سازی بافت‌های فرسوده، اعزام گروه‌های کارشناسی به نقاط مختلف استان به هنگام بروز حوادث و سوانح به منظور مستندسازی و تهیه گزارش و برنامه ریزی مناسب جهت استفاده در حوادث و بلایای مشابه با همکاری سازمان‌ها و نهادهای ذیربط، مدیریت اطلاع رسانی و هشدار سریع و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های متولی و امدادی قبل و بعد از وقوع حادثه، از جمله این موارد هستند.

همچنین مدیریت بر تدوین فرایندهای مناسب برای تبیین وظایف هر یک از دستگاه‌های اجرایی در حوزه مقابله با حوادث غیر مترقبه، و امکان استفاده از کلیه امکانات و توانمندی‌های مورد نیاز اعم از دولتی، غیر دولتی و نیروهای مسلح در ایجاد آمادگی دائمی برای مقابله با حوادث احتمالی، برخی از نمونه مواردی است که به عنوان شرح وظیفه متولی جدید مدیریت بحران استان آمده است.

 ایمانیه در انتهای این پیام گفته است: امید که با عنایت به وظایف حاکمیتی استانداری و لحاظ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سیاستهای دولت مردمی و با توسل به منش و کلام حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید. از خداوند قادر متعال حسن عاقبت برای شما مسألت دارم.
همچنین محمدهادی ایمانیه در حکمی دیگر، فرهاد سعدی را به سمت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آباده منصوب کرد.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در بخشی از حکم استاندار فارس خطاب به سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آباده آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) با الهام از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روحیه انقلابی، پاک‌دستی و فسادستیزی ضمن تعامل با دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح، در اجرای دقیق سیاست‌های دولت سیزدهم و خدمت به مردم شریف شهرستان موفق و موید باشید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا