اقتصادیفعالان کسب و کار

نرم افزار پارافریز محتوای فارسی (آنلاین، رایگان و بدون نیاز به دانلود)

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود با هوش مصنوعی متن خود را بازنویسی و بیان کنید نرم افزار بازنویسی متن رایگان یک نرم افزار بازنویسی محتوای آنلاین و تحت وب است که در چندین نسخه عرضه می شود. پس از دریافت گزارش تبلیغاتی، دریافت بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش شباهت متون علمی و پژوهشی، به راحتی محتوای خود را بازنویسی کرده و از آن استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که این ابزار به اپراتورهای سئو محدود نمی شود و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید و در هر کجا که به متنی بدون نقل قول و منحصر به فرد نیاز دارید، این ابزار شگفت انگیز هوش مصنوعی را در اختیار شما قرار می دهد تا به ایجاد یک متن بازنویسی شده کمک کند.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی متن یک قدرت انسانی است

در این صورت متن توسط نیروی انسانی و کسانی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک های بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی ساخته می شوند، بنابراین می توانید از خروجی این سبک های بازنویسی در لایه اصلی استفاده کرده و آنها را به عنوان محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش ممکن است هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

بازنویسی متن کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این فرآیند معمولا توسط هوش مصنوعی و ماشینی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. این می تواند یکی از ایرادات این سبک باشد. به این معنی که کلمات جابجا نمی شوند، بلکه تنها با مترادف آنها جایگزین و جایگزین می شوند.

بازنویسی مفهومی محتوا با هوش مصنوعی

یکی از بهترین راه‌ها برای نوشتن محتوا این است که از نظر مفهومی برای انسان و ماشین‌ها قابل دسترسی باشد. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود، ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان است و در برخی جمله ها کاملاً تغییر می کند و یک جمله جدید اما با همان پایه ایجاد می کند.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس مقاله نویسی رایگان موجود در این صفحه برای افراد غیرتجاری است و معمولاً هر روز زمان محدودی برای نوشتن مقاله دارند، اما خدمات تجاری برای کاربران تجاری نیز نامحدود است.

مزایای نسخه های تجاری ویرایشگرهای متن چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از تایپ متن توسط سرویس، ویرایش نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

جواب منفی. تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید در هر درخواست تا 300 کلمه بنویسید.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست های شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان بازنویسی متن متوقف می شود؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان قابلیت کپی متن با کمک هوش مصنوعی را دارد؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

ننویس و چرخه دو ایده کاملا متفاوت هستند که اگر به درستی ترکیب شوند، می توانند نتایج خوبی به همراه داشته باشند. در غیر این صورت بازنویسی صورت نمی گیرد و فقط کلمات مختلف بین آنها جابه جا می شود. اسپینینگ به تنهایی به هیچ وجه پذیرفته نمی شود و به زودی این فرم در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نمی شود و در غیر این صورت اسپم و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا روش ها و حالت های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

اسپین روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات به یک پاراگراف منتقل می شوند. برای مثال عبارت «ابزار بازنویسی حرفه ای ارائه می شود» پس از چرخش با این روش تبدیل به «ابزار بازنویسی می شود».

همانطور که می بینید فقط کلمات تغییر می کنند و بازنویسی وجود ندارد و البته معنی جملات به بدترین شکل از بین می رود و نه تنها روبات های مدرن گوگل بلکه انسان ها نیز نمی توانند آن را درک کنند. .

چرخش راهی برای جابجایی پاراگراف ها است

این روش پاراگراف های متن را بالا و پایین می برد. مثلا به جای بند 1 بیایید 3، و 3 برای 4، و 4 برای 2، و غیره. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نشده است، فقط یک پاراگراف منتقل شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف استخراج و با هم ترکیب می کند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا دوباره تایپ نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. این تکنیک چرخش در صورت عدم انجام بازنویسی بهترین نوع تکنیک چرخش محسوب می شود. زیرا معنی عبارات (هرچند تکراری) حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است که می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس رونویسی فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی 2000 کلمه ای (بیشتر ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج می کنید و آن را در ابزار بازنویسی متن نشونت کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک کنید، متون اصلی از ابتدا بازنویسی می شوند و با ترتیب قبلی متفاوت خواهند بود. این بدان معنی است که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید نتایج متفاوت و بازنویسی شده زیادی دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای منحصربه‌فرد کردن مقاله‌تان، بهتر است چند پاراگراف را جابه‌جا کنید یا مقاله‌هایی را از منابع دیگر با هر سری بازنویسی (یا حداقل هر ۲ یا ۳ سری بازنویسی) جایگزین کنید. این امر باعث می شود که نتوان تشخیص داد که آیا متن در هر صورت کپی شده است یا خیر.

پارافریز متن به چه معناست؟

بازنویسی محتوا به عنوان بازنویسی متن نیز شناخته می شود. با ابزارهای رونویسی آنلاین برای متن شما محتوای ترجمه شده ماشینی با کیفیت بالا دریافت خواهید کرد.

آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟

خیر حتی اگر چرخش های گفته شده انجام نشود، و اگر متن را فقط از یک منبع حذف کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن از چندین منبع استخراج شود و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی تغییر کند تا نتیجه نهایی برای شما ارسال شود تا ناشناس باشد هر مورد (حداقل تا الان).

آیا می خواهید متن بازنویسی شده را ویرایش کنید؟

به جز متن های ماشینی، متن نوشته شده توسط انسان نیز باید ویرایش شود. برخی از اشتباهات مفهومی در جملات رونویسی شده در برخی زمینه ها به ویژه در حوزه های خاص دیده می شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن اصلاح شده به متن اصلی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آن ها تخصصی یا عمومی بودن حوزه کاری است. رشته هایی که بسیار تخصصی هستند و کلمات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند می توانند درصد تشابه بالایی داشته باشند (یعنی نتایج کار مشابه متن اصلی باشد). این ابزار نیز مانند بسیاری از تست ها تقریبا در همه زمینه ها موثر و کارآمد است و به عنوان یک الگوریتم پیچیده سعی می کند متن شما را تا حد امکان تغییر دهد و درصد تشابه را کاهش دهد.

آیا می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را با این ابزار بازنویسی کرد؟

انتشار این ابزار برای استفاده در حوزه وب و سئو در نظر گرفته شده بود، اما با این وجود برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد پایان نامه استفاده کنند. موارد تکراری به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشنت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر به کاربران گرامی ارائه دهد و نیازی به صرف هزینه زیادی برای بازنویسی متون نیست. البته نسخه رایگان ابزار بازنویس متن سئوسل دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا