اقتصادیفعالان کسب و کار

تعویض شیلنگ پایین رادیاتور پراید

برای تعویض شیلنگ پایین رادیاتور پراید ابتدا باید بازویهای متصل به رادیاتور را با یک کلید مناسب گشوده و شیلنگ قدیمی را از رادیاتور جدا کنید. سپس شیلنگ جدید را به رادیاتور متصل کنید و با دقت کلید را برگردانید تا بحرانی نشود. در نهایت، مطمئن شوید که شیلنگ به درستی متصل شده هیچ نشتی وجود ندارد. برای خرید و آگاهی از بست کمربندی پلاستیکی کلیک کنید.

تاثيرات خرابي شلنگ راست بخاري پرايد ( شلنگ سمت راست بخاري پرايد )

يكي از علائم بارز خرابي شلنگ سمت راست بخاري پرايد انتقال آب به كف خودرو و به زير پاي راننده است ( آب دادن كف ماشين ).

از ديگر علائم و نتايج خرابي شلنگ سمت راست بخاري پرايد كم شدن آب رادياتور خودرو مي باشد كه اين موضوع خود خطر بسيار زيادي براي موتور ماشين دارد. كه در ساده ترين حالت دماي خودرو بالا رفته و اصطلاحا ماشين جوش مي آورد.

و مهمترين عارضه خرابي اين قطعه پاشيدن آب داغ روي پاي سرنشينان جلوي خوردو است كه خطرناك نيز هست.

تشخيص خوب از بد شلنگ راست بخاري پرايد ( شيلنگ سمت راست بخاري پرايد )

اگر شلنگ راست بخاري پرايد از مواد اوليه Epdm تهيه شده باشد عموما داراي سطحي شفاف و سيقلي است. در صورتي كه اگر همين محصول از مواد پايه Sbr  ساخته شده باشد ، سطح آن كدر بوده و ديگر آن شفافيت لازم را ندارد.

يكي ديگر از نشانه هاي با كيفيت بودن شلنگ راست بخاري پرايد در صورتي كه از مواد epdm ساخته باشد اين است كه روي سطح آن خال زدگي وجود ندارد و البته دوپوست هم نيست.

دو پوست شدن اصطاحي است كه براي شيلنگ هاي لاستيكي مورد استفاده قرار ميگيرد و در اصل به اين معني است كه اين شلنگ لاستيكي مورد نظر كيفيت لازم را ندارد.

نكته قابل توجه براي عزيزاني كه قصد تشخيص شلنگ خوب از شلنگ بد را دارند و زمان و نور كافي براي ديدن وبررسي محصول مورد نظرشان را ندارند، بو كردن آن است.

اصولا شلنگهاي لاستيكي پرايد مثل شلنگ راست بخاري پرايد اگر از مواد با كيفيت يا همان EPDM ساخته شده باشد ببوي شيرين مي دهد.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا