اقتصادیفعالان کسب و کار

معرفی کامل محصولات شرکت ایران رادیاتور

یکی از بهترین شرکت‌ ها در زمینه تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی محیط ایران رادیاتور می باشد. در حال حاضر سیستم های گرمایشی و سرمایشی این برند مطرح توسط میلیون ها انسان استفاده می شوند، چرا که این برند جزوه معتبر ترین برندهای تولید سیستم های گرمایش و سرمایش و… در کشور می باشد که توانسته سیستم های گرمایشی و سرمایشی را مطابق با استاندارد تولید نماید. اگر قصد تهیه سیستم گرمایشی و سرمایشی برای واحدهای اداری و تجاری و منزل دارید می‌ توانید از محصولات این برند مطرح استفاده کنید.

پکیج ایران رادیاتور

پکیج ها از مهمترین محصولات این برند تولیدی هستند که پرفروش ترین آن ها L و K می باشند. توجه کنید که مدل L نسبت به سایر مدل‌ های دیگر منبع انبساط بزرگتری دارد. پکیج ایران رادیاتور از لحاظ نوع مبدل، دودکش و از لحاظ حرارتی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود.

پکیج این برند از لحاظ مبدل  به انواع پکیج تک مبدل و پکیج دو مبدل تقسیم بندی می شود. از لحاظ حرارتی پکیج های این برند به چهار دسته مدل ۲۲KW، مدل ۲۴KW، مدل ۲۸KW، مدل ۳۶KW تقسیم بندی می شوند که هر کیلووات آن معادل با ۸۶۰ کیلو کالری است. پکیج های این برند از لحاظ نوع دودکش به انواع پکیج بدون فن، پکیج فن دار تقسیم بندی می شوند.

همچنین از نظر احتراق هم در دو نوع مشعل دار و بدون مشعل تولید شده‌ اند. مدل بدون مشعل پکیج این برند برای متراژ پایین استفاده می شود و مدل مشعل دار آن برای متراژ های بالا قابل استفاده است. در صورت ایجاد مشکل در هر یک از محصولات این برند می توانید به سایت تهران سرویس کاران مراجعه نمایید.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتور بر روی دیوار نصب می شود برای استفاده در فضای محدود و کوچک مناسب می باشد. پکیج دیواری این برند شباهت زیادی به کابینت دیواری داشته و ابعاد کوچکی دارد و نسبت به مدل زمینی آن فضای کمتری را اشغال می کند. البته این را هم در نظر بگیرید که پکیج دیواری مانند زمینی برای ذخیره آب مخزنی ندارد و به صورت لحظه آب گرم به سیستم لوله کشی منتقل می شود.

بنابراین برای ساختمان هایی که مساحت بیشتری دارند و ظرفیت مصرف آب گرم زیاد است نباید از این مدل استفاده کرد. توجه کنید برای انتخاب این مدل از پکیج باید به محل نصب، موقعیت جغرافیایی، متراژ لوله کشی عمودی و افقی و مکان قرارگیری دودکش و… توجه کنید. باید این را هم در نظر بگیرید که شما می توانید پکیج دیواری این برند را در تراس و بالکن نصب کنید، به این معنا که نصب پکیج دیواری در محیط داخلی و بیرونی ممنوعیت ندارد.

پکیج زمینی ایران رادیاتور

پکیج زمینی این برند ظرفیت حرارتی بالایی دارد و به دلیل داشتن ابعاد بزرگتر بر روی دیوار نصب نمی شود. شما می  توانید با استفاده از پکیج زمینی این  برند مطرح کشور آبگرم مصرفی را ذخیره نمایید. همچنین این مدل می تواند به صورت همزمان برای دستگاه های گرمایی چون فن کوئل و رادیاتور و برای مصرف کننده آب گرم فراهم کند. این نوع محصول بهترین انتخاب برای جایگزین موتورخانه های قدیمی می باشد.

از پکیج  زمینی در ساختمان هایی که میزان آب گرم مصرفی زیاد است یا ساختمان های بزرگ مانند مراکز تجاری و بیمارستان‌ ها یا ساختمان هایی که ساکنین زیادی دارد استفاده می شود و مقرون به صرفه تر می باشد. توجه کنید که پکیج های زمینی به نحوی می توانند نیاز مراکز و ساختمان‌ های بزرگ را تامین کنند که به دستگاه فشار وارد نشود و نوسانات دمایی را به کمترین حد ممکن برساند.

https://tehranservicekaran.com/iranradiator/

رادیاتور این برند

رادیاتور های تولید شده توسط شرکت ایران رادیاتور عبارت از رادیاتور پره ای آلومینیومی، رادیاتور پنلی فولادی، رادیاتور حوله خشک کن می باشد که هر یک از نمونه های مذکور انواع مختلفی دارند. رادیاتور پره ای آلومینیومی به صورت ۷ ،۵ و ۱۰ پره ای تولید می شود و پره های آن از جنس آلومینیوم هستند و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالا و وزن کمی دارد.

در صورت خرابی هر یک از این محصولات مذکور می توانید از خدمات تهران سرویس کاران استفاده نمایید. رادیاتور پنلی فولادی این برند حجم بسیار کمی دارد و فضای کمتری را اشغال می نماید. همچنین این نوع رادیاتور از دو جهت قابل نصب بوده و همین موضوع موجب شده در محیط ها و فضای کوچک از این رادیاتور استفاده شود. رادیاتور حوله خشک کن این برند طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارد و می‌ توان آن را جزو محصولات جدید ایران رادیاتور به حساب آورد.

کولر گازی اسپیلت

کولرهای گازی و اسپیلت این برند با بهره گیری از نیروهای متخصص ایرانی و قطعات با کیفیت و تولید شده اند و قیمت مناسب، طراحی زیبا و کیفیت بالایی دارند که می توانند نیاز مصرف کنندگان را تامین نمایند. این دسته از محصولات ایران رادیاتور آنقدر کیفیت بالایی دارد که در مدت زمان کوتاه با استقبال گسترده ای مواجه شده است.

کولر گازی این برند در مدل دیواری بوده و در ظرفیت ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ BTU/hr تولید شده اند که قابلیت سرمایش و گرمایش دارند. کولر های گازی این برند برق کمتری مصرف می کنند و سازگار با محیط زیست می باشند.  در تولید کولرهای گازی از دانش روز دنیا بهره گرفته شده است و این کولرها مطابق با استانداردهای بین المللی تولید شده‌ اند تا به منظور افزایش سطح رفاه خریداران وارد بازار شوند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی از محصولات تولیدی این برند مطرح ارائه دهیم تا با محصولات مهم این برند آشنا شوید. همچنین این برند انواع مشعل را نیز تولید می کند. اگر تمایل دارید با جدیدترین روش دمای محیط را مطلوب نگه دارید می‌توانید از سیستم های گرمایشی و سرمایشی برند ایران رادیاتور استفاده کنید.

همچنین سیستم های گرمایشی و سرمایشی این برند کاملا قیمتی مقرون به صرفه داشته و به راحتی قابل تنظیم هستند و می توان در حالت های تابستان و زمستان ها را تنظیم نمود تا در تابستان سرمایه مطلوب و در زمستان گرمای مناسبی داشته باشید. هزینه تعمیر از محصولات در سایت تهران سرویس کاران کاملا مقرون به صرفه است.

دکمه بازگشت به بالا