ورزشی

حذف شرط وثیقه مشمولان غیرغایب در راهپیمایی اربعین حسینی

سازمان وظیفه عمومی فراجا خبرداد؛

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان غیر غایب مشتاق به زیارت عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در بازه زمانی ابتدای مرداد تا ۲۵ شهریور ماه می‌توانند مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان غیرغایب مشتاق زیارت عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در بازه زمانی ابتدای مرداد تا ۲۵ شهریور ماه می‌توانند مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

کلیه مشمولان غیرغایب، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معافیت تحصیلی معتبر می‌توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

مجوز خروج از کشور برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برای مشمولان غیرغایب صادر می‌شود و مشمولانی که تعیین تکلیف خدمتی نشده اند به عنوان مشمول غایب تلقی شده و امکان دریافت مجوز خروج از کشور را ندارند لذا مشمولان غایب تنها در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و دریافت کارت پایان خدمت و یا معافیت، امکان خروج از کشور را خواهند داشت.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یاکانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

دکمه بازگشت به بالا