اقتصادی

طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های کامپیوتری توسط یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، شرکت کایان نور زاگرس منطقه ایلام که از سال 76 در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می کند، یکی از شرکت های حامی آزاد اسلامی است. دانشگاه. مرکز رشد دانش محور در زمینه نرم افزار، سخت افزار، شبکه، آموزش و بانکداری الکترونیک رسیده و همچنان فعال است.


بیشتر بخوانید:

مرکز رشد دانشگاه آزاد ایلام چگونه به سطح 2 ارتقا یافت؟


نور زاگرس مدیرعامل کیان در گفت و گو با آنا اظهار داشت: نرم افزار و سخت افزار بسیاری را با همکاری کارکنان تحصیل کرده و با تجربه شاغل در این شرکت تولید کرده است. صندوق های رای بخیه، نرم افزار الکترونیکی انتخابات و بسیاری از نرم افزارهای مختلف دیگر از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت نور زاگرس است.

صادق صفربیجی از طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری با سیم و بی سیم و پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری ادارات و بانک ها توسط این شرکت خبر داد و افزود: اکنون برای بیش از 34 نفر فرصت اشتغال مستقیم ایجاد کرده ایم.

ارجاع به مرکز رشد حمایت دانشگاه آزاد ایلام تاکید کرد: حضور شرکت کیان نور زاگرس در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی کسب و کارهای پیشرو حوزه وسیع تری را به شرکت معرفی کنید. با استقرار در این مرکز و ارتباط با اساتید برجسته دانشگاه، توانسته ایم با افزایش ظرفیت کارکنان و طراحی برنامه های مختلف در دستور کار، زمینه را برای موفقیت بیشتر و کارآفرینی در سطح وسیع تری فراهم کنیم.

مدیرعامل کایان نور زاگرس پذیرش در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در استانداری ایلام را فرصتی برای بهره مندی از مشاوره با اساتید برجسته این دانشگاه در زمینه تحقیق و توسعه دانست و ابراز امیدواری کرد که این شرکت موفق شود. همچنین. قادر به شناسایی بسیاری از محصولات نرم افزاری و سخت افزاری تا پایان دهه 1400 بود.

سفربیجی چشم انداز کیان نور زاگرس با حمایت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام را بسیار روشن و امیدوارکننده توصیف و خاطرنشان کرد: بخشی از سهام و سرمایه این استارت آپ ها متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است. نقش دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تسهیل کننده و پشتیبان صنعت، شرکت ها و هسته فناوری برجسته و قابل تقدیر است.

وی برقراری ارتباط با صنایع و واحدهای صنعتی را وسیله ای برای شناسایی چالش ها و دریافت نسخه برای واحدهای صنعتی و تولیدی دانست و تصریح کرد: با استفاده از توانمندی های مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت های مستقر در مرکز رشد، چالش های پیش روی صنایع وجود دارد. انتظار می رود حل شود.”

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا