اقتصادیفعالان کسب و کار

آموزش دانلود ویدیوهای اینستاگرام روی کامپیوتر بدون نرم افزار

چگونه فیلم های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

حال که به طور کامل از دلایل دانلود ویدیو از اینستاگرام آگاه هستید، در ادامه به طور کامل، روش‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام را بیان می‌کنیم. این روش‌ها شامل نحوه دانلود در اندروید، iOS، ویندوز و لینوکس خواهد بود. یا برای download instagram photo full size راهکارهای مناسبی ارائه خواهیم داد. در بیشتر این روش‌ها کافی است لینک پست مورد نظر خود را داشته باشیم و به این ترتیب بتوانیم ویدیوهای مربوط به پست را دانلود کنیم. همچنین دانلود و کپشن‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی در اجرای اهداف بازاریابی ما خواهند داشت.

ساده ترین روش دانلود ویدیو از اینستاگرام

در این بخش یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دانلود ویدیو از اینستاگرام را بیان می‌کنیم. به کمک این روش، ویدیو مورد نظر بدون افت کیفیت و به راحتی دانلود می‌شود.

در مرحله اول، به کمک اپلکیشن اینستاگرام یا با استفاده از مرورگر کامپیوتر خود به پست مورد نظر بروید. در هر یک از پست‌های اینستاگرام و در گوشه سمت راست، گزینه‌ای به صورت «سه‌نقطه» وجود دارد. با کلیک بر روی این بخش، منوی مربوط به آن باز می‌شود. در این مرحله گزینه «Copy Link» را انتخاب کنید تا URL مربوط به ویدیو کپی شود.

در مرحله بعد، به سایت «Bigbangram» بروید و آن را مانند تصویر زیر کپی و روی گزینه «Download» کلیک کنید.

در نهایت بعد از فشردن دکمه Download، پیش‌نمایشی از ویدیو ظاهر می‌شود و ویدیو مورد نظر دانلود خواهد شد. همچنین با استفاده از دکمه «All Profile Content» و وارد کردن «شناسه» (آیدی) حساب کاربری مورد نظر، امکان دانلود تمامی محتوای تولیدی وجود دارد.

آدرس سایت Bigbangram: «»

ناگفته نماند که برای دانلود و نیز می‌توانید آموزشی که در این رابطه در مجله فرادرس منتشر شده است را مطالعه کنید و البته در مورد قابلیت‌ها و تنظیمات اینستاگرام به مجله فرادرس رجوع کنید.

سایر روش های دانلود ویدیو از اینستاگرام

روش قبلی را می‌توان در تمامی دستگاه‌ها و حتی سیستم عامل لینوکس مورد استفاده قرار داد. در ادامه، دانلود ویدیو از اینستاگرام را به کمک سایر روش‌ها بررسی می‌کنیم.

دانلود ویدیو از اینستاگرام اندروید

از نکات جالب اندروید این است که با مشاهده یک ویدیو در مرورگر یا اپلیکیشن،‌ آن ویدیو به طور خودکار به صورت «کش» (Cache) ذخیره می‌شود که با بازیابی آن می‌توان به ویدیو دسترسی پیدا کرد. برای بازیابی فایل‌ها باید از بخش «مدیرت فایل» (File Manager) گوشی خود اقدام کنید که مراحل آن را در ادامه بیان می‌کنیم.

در مرحله اول باید ویدیو را به طور کامل از طریق اپلیکیشن یا مرورگر مشاهده کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که تنها همان بخش مشاهده شده در گوشی شما ذخیره می‌شود. بنابراین ویدیو را باید به طور کامل مشاهده کنید.

در مرحله بعد، File Manager گوشی خود را باز کنید و به مسیر Android > Data بروید. در نوار جستجوی بالای صفحه عبارت زیر را بنویسید:

com.instagram.android

البته این ویژگی تا اندروید ۱۰ کاربرد دارد و در اندروید ۱۱، دسترسی کاربران به این بخش محدود شده است. بنابراین، اگر از اندروید ۱۱ به بعد استفاده می‌کنید باید از سایر اپلیکیشن‌ها برای دسترسی به این بخش کمک بگیرید.

در مرحله بعد به مسیر Cache > Videos بروید. تمامی ویدیوهای اینستاگرام در این بخش با پسوند «clean.» نمایش داده می‌شوند. در این حالت به طور پیش‌فرض،‌ آخرین ویدیوها در بالاترین بخش فهرست قرار می‌گیرند.

پسوند فایل مورد نظر را از «clean.» به «MP4.» تغییر دهید یا این‌که آن را به عنوان یک فایل ویدویی در پلیر خود باز کنید. تا زمانی‌که کش اینستاگرام را پاک نکرده باشید،‌ امکان مشاهده ویدیوها در این مکان وجود دارد.

دانلود ویدیو از اینستاگرام iOS

فرآیند دانلود ویدیو از اینستاگرام در آیفون و سیستم عامل iOS قدری پیچیده است زیرا اینستاگرام اجازه دانلود استوری‌ها و ویدیوهای کاربران دیگر را نمی‌دهد. با این وجود، باز هم می‌توانید ویدیو مورد نظر خود را از طریق فیلمبرداری از صفحه نمایش، ضبط کنید. با این کار، کل صفحه گوشی همراه و فعالیت‌های کاربر، ضبط خواهند شد. در مراحل بعدی با استفاده از اپلیکیشن‌ها یا می‌توانید بخش‌های مورد نظر خود را برش بزنید و از فایل دانلود شده استفاده کنید. در ادامه، روش ضبط صفحه‌نمایش گوشی آیفون را بیان می‌کنیم.

به «Control Center» بروید و دکمه «Record» را فشار دهید. با این کار، بعد از یک شمارش معکوس ۳ ثانیه‌ای،‌ فیلمبرداری از صفحه‌نمایش آغاز می‌شود.

با این روش حتی می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را نیز ذخیره کنید.

روش دوم دانلود تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام روی آیفون

در اپ‌استور برنامه‌های مختلفی برای دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام وجود دارند. خبر خوب این است که اغلب آن‌ها رایگان هستند؛ اما خبر بد این است که این برنامه‌ها غالباً خریدهای درون برنامه‌ای یا تبلیغات زیاد دارند و ظاهر آن‌ها در اکثر موارد چندان جذاب نیست. ولی در هر صورت با آن‌ها می‌توانید به منظور خود برسید. در این نوشته برنامه Regrammer را معرفی می‌کنیم که یکی از بهترین موارد در زمینه این نوع برنامه‌ها محسوب می‌شود.

گام 1 اپلیکیشن را از اپ‌استور کنید.

گام 2 در برنامه اینستاگرام، تصویر یا ویدئویی که می‌خواهید دانلود کنید را یافته و سپس روی آیکون share که مانند (…) است کلیک کنید و گزینه Copy Link را انتخاب نمایید.

گام 3 اپلیکیشن Regrammer را باز کرده و لینک را در کادری که مشاهده می‌شود وارد کنید و سپس دکمه Preview را بزنید.

گام 4 بر روی دکمه Repost بزنید.

گام 5 بر روی گزینه More بزنید. بدین ترتیب امکان اشتراک پدید می‌آید. از این صفحه می‌توانید گزینه Save Image را انتخاب کرده و تصویر یا ویدئوی مورد نظرتان را در گوشی ذخیره کنید.

همان طور که اشاره کردیم مشکل این برنامه‌ها محدودیت آن‌ها است، به این ترتیب که با دانلود هر تصویر یا ویدئو یک سکه از موجودی شما کم می‌شود و در نهایت مجبور به خرید سکه خواهید شد. البته اگر گوشی آیفون شما جیلبریک باشد گزینه‌های دیگری نیز به این منظور وجود دارد. اما اگر جیلبریک نکرده باشید یک راه‌حل دیگر هم برایتان باقی مانده که در ادامه این راه‌حل را نیز شرح خواهیم داد.

روش سوم برای دانلود ویدیو از اینستاگرام iOS

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که برای دانلود تصاویر و ویدئوها از اینستاگرام وجود دارد MobiMover Free است. با طی مراحل زیر می‌توانید از این اپ برای دانلود ویدئوهای اینستاگرام بهره بگیرید. ابتدا این برنامه را برای سیستم‌های ویندوز و مک از لینک‌های زیر دانلود کنید:

  • لینک دانلود MobiMover Free برای
  • لینک دانلود MobiMover Free برای

گام 1: آیفون خود را با کابل USB به رایانه وصل کرده و گزینه Trust This Computer را انتخاب کنید. روی رایانه برنامه EaseUS MobiMover Free را اجرا کرده و به صفحه اصلی بروید.

گام 2: روی گزینه Video Downloader در کنار 1-Click Transfer کلیک کنید. سپس گزینه device icon را انتخاب کنید و گوشی خود را پیدا کرده و تعیین نمایید تا ویدئو روی آن ذخیره شود.

گام 3: URL ویدئوهای اینستاگرام را کپی کرده و درون کادر مشخص شده وارد کنید. می‌توانید در بخش زیرین صفحه مستقیماً روی لوگوی اینستاگرام کلیک کنید تا به وب‌سایت آن رفته و ویدئوی مورد نظر خود را پیدا کنید.

گام 4: دکمه Download را بزنید تا این برنامه لینک را آنالیز کرده و ویدئو را روی آیفون شما دانلود کند. زمانی که کار پایان یافت به بخش ویدئوها روی گوشی آیفون بروید تا ویدئوی دانلود شده را به صورت آفلاین مشاهده کنید.

دانلود ویدیوهای خودمان از اینستاگرام

زمانی که یک استوری را در اینستاگرام منتشر کنید، این امکان برای شما وجود دارد که این استوری را همراه تمامی استیکر‌ها و ویرایش‌های انجام شده، در تلفن همراه خود ذخیره کنید. برای این کار کافی است آیکون مربوط به دکمه دانلود را پیش از انتشار استوری فشار دهید.

حتی بعد از آپلود شدن استوری، این امکان را دارید که آن را دانلود کنید. برای دانلود استوری که خودتان آپلود کرده‌اید، آیکون «سه‌نقطه» در سمت راست صفحه را فشار دهید و «Save» را انتخاب کنید. برای ذخیره استوری با تمامی ویرایش‌های انجام شده، گزینه «Save Story» و در غیر اینصورت، «Save Video» را انتخاب کنید.

در صورت نیاز می‌توانید این فرآیند را برای دفعات بعد به صورت خودکار انجام دهید. برای این کار، در داخل اپلیکیشن اینستاگرام به مسیر «Settings > Privacy > Story Controls» بروید و گزینه «Save to Camera Roll» را انتخاب کنید. به این ترتیب، هر بار که یک استوری منتشر کنید، به طور خودکار در گالری گوشی شما ذخیره خواهد شد. البته اگر به طور کامل با نحوه تنظیمات اینستاگرام آشنایی ندارید، مطالعه مطلب «» پیشنهاد می‌شود.

هایی است که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن درگیر هستند به خصوص زمانی که بخواهند یک پستی را ذخیره کنند و مجددا در صفحه‌ی خود آن را به اشتراک بگذارند. در ادامه روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون دردسر به دانلود هر محتوایی در اینستاگرام بپردازید.

اگر کمی در فضای وب بچرخید و برای آن وقت بگذارید فیلم‌ها و تصاویر بسیار زیادی به چشمتان می‌خورد. یکی از بسترهای پرطرفدار در این حوزه اینستاگرام است. روزانه میلیاردها نفر از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند و میلیون‌ها فیلم و تصویر نیز در آن منتشر می‌شود. امروزه هر نوع دسته بندی از محتوا در اینستاگرام وجود دارد و از ویدیوها و عکس‌های سرگرمی بگیر تا آموزشی همه در اینستاگرام یافت می‌شوند.

به همین دلیل افراد بسیار زیادی می‌خواهند محتواهای مورد علاقه‌ی خود که در اینستاگرام آن را مشاهده کرده‌اند را دانلود کنند. اینستاگرام خود به تنهایی گزینه‌ای ندارد که بتوانید به راحتی فایل‌های تصویری و ویدیویی را دانلود کنید و به یک نرم افزار یا سایتی برای این کار نیاز است. در ادامه انواع سایت‌ها و نرم افزارها برای دانلود از اینستاگرام توسط گوشی و کامپیوتر را معرفی کرده‌ایم. تا انتهای این مقاله با همراه باشید.

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد و هر کدام از این روش‌ها هم مزایا خاص خود را دارند. ما در این مقاله تلاش می‌کنیم روش‌هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها بتوانید یک محتوای اینستاگرامی را خیلی سریع و راحت دانلود کنید.

روش اول: دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت DownloadGram

وب‌سایت دانلودگرام یکی از ساده‌ترین و بهترین روش های دانلود از اینستاگرام است. دانلود محتوا از طریق این وب‌سایت اصلاً کار سختی نیست. کافی است لینک مربوط به محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام بردارید و سپس در کادر موجود در وب‌سایت قرار دهید. توجه داشته باشید که دانلود از وب‌سایت دانلودگرام، منحصر به گوشی یا لپ تاپ نیست. هر دستگاهی که در اختیار داشته باشید، با استفاده از آن خیلی راحت می‌توانید محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید. بنابراین اولین مزیت دانلودگرام این است که همه دستگاه‌ها را شامل می‌شود و هیچ محدودیتی ندارد.

دومین مزیت سایت دانلودگرام آن است که محدود به دانلود محتوای خاصی نیست و با استفاده از آن می‌توانیم تصویر، ویدیو یا IGTV را دانلود کنیم. در ادامه به صورت کوتاه شیوه دانلود از آن را توضیح داده‌ایم.

مرحله اول: در گام نخست، لینک مربوط به محتوایی که می‌خواهید دانلود کنید تا از اینستاگرام بردارید. برای این کار محتوای مورد نظر را بیاورید، در بالای سمت چپ این یک آیکون سه نقطه قرار دارد. روی آن بزنید، از این منو گزینه «Link» را انتخاب کنید.

مرحله دوم: اکنون می‌توانید وارد  وب‌سایت دانلودگرام شوید و لینکی که کپی کردید را در کادری که در این سایت وجود دارد قرار دهید. پس از قرار دادن لینک در کادر، دکمه «Download Now» را بزنید.

طریقه دانلود در هر دو دستگاه اندروید و IOS یکسان است

مرحله سوم: اکنون یک گزینه‌ دیگر با کلمه‌ی «Download» به شما نمایش داده می‌شود. بر روی آن کلیک کنید تا تصویر مورد نظر خیلی راحت دانلود شود. برای دانلود ویدیو هم کافی است همین مراحل را پشت سر بگذارید. این وب‌سایت به شما اجازه می‌دهد که محتوای مورد نظر خودتان را به راحت‌ترین شکل ممکن دانلود کنید. توجه داشته باشید که مراحلی که طی کردیم را  می‌توانید از طریق کامپیوتر هم دنبال کنید.

روش دوم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از iGram

این وب‌سایت هم یکی از بهترین سایت‌ها برای دانلود از اینستاگرام است که هیچ محدودیتی از نظر نوع محتوا ندارد و با استفاده از آن می‌توان پست، استوری و هر نوع ویدویی را به راحتی دانلود کرد. مزیت وب‌سایت آی گرام این است که کیفیت‌های مختلفی از محتوا را به شما ارئه می‌دهد و در نتیجه شما می‌‌توانید کیفیت مورد نظر خود را انتخاب و دانلود کنید. همچنین با استفاده از گوشی خودتان هم می‌توانید وارد این وب‌سایت شوید و دانلود خود را انجام دهید. در ادامه شیوه دانلود از طریق این روش را بررسی خواهیم کرد:

مرحله اول: ابتدا وارد وب سایت شوید. تصویر زیر مربوط به صفحه نخست این وب‌سایت است:

IGRAM

مرحله دوم: اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک مربوط به پست یا استوری اینستاگرام را که قبلاً کپی کرده‌اید، در کادر موجود در تصویر زیر قرار دهید و سپس «Download» را بزنید.

مرحله سوم: اکنون محتوای مورد نظر با کیفیت‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید، یکی از کیفیت‌ها را انتخاب کنید. با کلیک یا زدن روی یکی از دکمه‌های آبی رنگ، تصویر خیلی راحت دانلود می‌شود.

روش سوم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت AloInstagram

یکی دیگر از سایت‌های عالی برای دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر، استفاده از است که طرفداران زیادی دارد. این سایت قابلیت‌های متعددی برای دانلود تصویر، ویدیو، IGTV و استوری دارد. البته با استفاده از این سایت کامل و بی‌نظیر می‌توانید تصاویر پروفایل حساب‌های مختلف را هم دانلود کنید. همچنین می‌توانید کپشن‌های مورد نظر خودتان را هم از این سایت بگیرید و کپی کنید.

Aloinstagram

این وب‌سایت مطالب بسیار خوبی در مورد خود اپلیکیشن اینستاگرام و مخاطبان آن دارد. در حال حاضر وب‌سایت الو اینستاگرام در کنار ربات تلگرام ریگرام یکی از بهترین ابزارها برای دانلود از اینستاگرام است. توجه داشته باشید که که ابزارها و سایت‌هایی که برای دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر معرفی شد، هیچ‌یک منحصر به کامپیوتر نیست و در صورتی که گوشی اندروید یا آیفون دارید هم می‌توانید از این وب‌سایت‌ها برای دانلود محتوای مورد نظر خودتان از اینستاگرام استفاده کنید.

روش چهارم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت instaoffline

یکی دیگر از روش‌های خیلی عالی و راحت برای دانلود از اینستاگرام، سایت است. برای استفاده از این سایت فقط کافی است پس از ورود لینک پست مورد نظر خود را کپی کرده و آن را در نوار جستجو قرار دهید. سپس به صورت خودکار لینک دانلود پست برای شما ظاهر می‌شود که با کمک آن می‌توانید فایل مورد نظر را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

دانلود از اینستاگرام با استفاده از instaoffline

روش پنجم: با استفاده از افزونه Image Downloader

افزونه Image Downloader یکی از افزونه‌های خوبی است که شما می‌توانید بر روی مرورگر  نصب کنید. شما با نصب این افزونه می‌توانید هر فایل تصویری را دانلود کنید. نحوه‌ استفاده از آن نیز بسیار آسان است و تنها کافی است به صفحه‌ افزونه  مراجعه کنید و آن را بر روی مرورگر خود نصب و فعال کنید. سپس به هر صفحه‌ای وارد شوید و بر روی Image Downloader کلیک کنید، یک لیستی از تمام عکس‌ها و فیلم‌های در آن صفحه به شما نشان داده می‌شود که می‌توانید به دانلود هر کدام بپردازید.

صفحه ی دانلود افزونه image downloader در chrome

روش ششم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن FastSave

FastSave

یکی دیگر از بهترین روش های دانلود از اینستاگرام اپلیکیشن FastSave است که هم برای دستگاه‌های اندروید و هم برای سیستم عامل IOS به بازار عرضه شده است. برای دانلود از اینستاگرام با استفاده از این  برنامه ابتدا اپلیکیشن FastSave را دانلود و  روی گوشی خود نصب کنید. برای آسان‌تر شدن کار لینک دانلود این برنامه را در ادامه قرار می‌دهیم:

برای اینکه بتوانید از این برنامه استفاده کنید و محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید باید پس از نصب این برنامه، نام کاربری (Username) و رمز عبور (Password) خود را وارد کنید و وارد حساب اینستاگرام خود شوید. پس از ورود به حساب دو راه پیش رو دارید:

  1. در خود برنامه FastSave دنبال محتوای مورد نظر بگردید و سپس آن را دانلود کنید.
  2. در اپلیکیشن اینستاگرام، لینک محتوای خود را کپی کنید و سپس اپلیکیشن FastSave را باز کنید و محتوای مورد نظر را دانلود کنید. در ادامه شیوه دانلود با استفاده از این روش را توضیح خواهیم داد:

مرحله اول

ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و لینک مربوط به محتوای مورد نظر خود را کپی کنید.

مرحله دوم

اکنون وارد  اپلیکیشن FastSave شوید. تصویر زیر مشاهده خواهید کرد. روی دکمه «Open Link» بزنید.

FastSave

مرحله سوم

اکنون که محتوای مورد نظر باز شد، می‌توانید با زدن روی دکمه قرمز رنگ در سمت راست پایین صفحه، دانلود را انجام دهید.

مرحله چهارم

اکنون صفحه زیر باز می‌شود که باز زدن روی دکمه «Fast Download» دانلود فایل مورد نظر به راحتی انجام می‌شود.

روش هفتم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن InSaver

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و IOS برای دانلود از اینستاگرام، این‌سیور است که طرفداران زیادی دارد. در صورتی که تمایل دارید این برنامه را برای گوشی هوشمند خود دانلود کنید می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:

بعد از دانلود این برنامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب این برنامه و اجرای آن کافی است لینک مربوط به پست یا ویدیوی دلخواه خود را کپی کنید و در این برنامه قرار دهید.

InSaver

روش هشتم: با استفاده از اپلیکیشن Easy Downloader for instagram

برنامه Easy Downloader یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن به دانلود پست تصویری و ویدیویی از اینستاگرام بپردازید. برای این کار کافی است برنامه Easy Downloader را روی گوشی خود نصب کنید. در صورت تمایل به نصب این برنامه می‌توانید از طریق زیر اقدام کنید:

Easy Downloader for instagram

یادگیری روش های دانلود از اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

افرادی که این روش‌ها را یاد می‌گیرند، می‌توانند از این مهارت برای اهداف مختلفی کمک بگیرند. در این بخش به چند مورد از مزایای یادگیری شیوه‌های دانلود از اینستاگرام اشاره شده است:

  1. توانایی ذخیره تصاویر و ویدیوهای جذاب و دوست داشتنی: اولین مزیت یادگیری روش های دانلود از اینستا این است که می‌توانیم تصاویر و ویدیوهایی که دوست داریم را روی گوشی یا لپ تاپ خودمان ذخیره کنیم. در اوقاعت فراغت خود می‌توانیم این تصاویر و ویدیوها را ببینیم و از ان‌ها لذت ببریم. ممکن است در اکسپلور، ویدیو یا تصویری را ببینیم که خیلی به دلمان می‌نشیند ولی الآن وقت نداریم که با دقت آن را تماشا کنیم. در این مواقع می‌توانیم آن محتوا را دانلود کنیم و بعداً با آرامش به تماشای آن بنشینیم.
  2. امکان ارسال و اشتراک ویدیو یا تصویر در سایر رسانههای اجتماعی: ممکن است در اینستاگرام، ویدیو یا تصویری را ببینیم و آن ویدیو خیلی جذاب و منحصر به فرد باشد  یا نکته آموزنده‌ای در آن بیان شده باشد. در این  مواقع ما دوست داریم که آن محتوا را با دوستان یا عزیزان خود هم به اشتراک بگذاریم ولی متأسفانه دوستی که می‌خواهیم فایل را برای او ارسال کنیم اینستاگرام ندارد. در چنین شرایطی می‌توانیم ویدیو را روی دستگاه خود ذخیره کنیم و سپس از طریق واتساپ یا تلگرام برای دوست خود بفرستیم.
  3. استفاده از تصویر یا ویدیو برای بازاریابی و تبلیغات: یکی دیگر از جاهایی که روش های دانلود از اینستاگرام  به دردمان می‌خورد، بازاریابی و تبلیغات است. می‌توانیم ویدیوها و تصاویر را دانلود کنیم، یک سری تغییرات در آن‌ها بدهیم و از آن‌ها برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کار خودمان یا دیگران استفاده کنیم. گرافیست‌ها خیلی خوب توانایی این کار را دارند.
  4. انتشار محتوا در بخش استوری یا پست کردن آن در اینستاگرام: درست است که می‌توانیم پست‌ها را بدون دانلود کردن استوری کرد، ولی آن پست به صورت کامل در استوری نمایش داده نمی‌شود و کاربر مجبور است روی آن بزند تا وارد پیج اصلی منتشرکننده پست شود و محتوا را ببیند. این در حالی است که اگر روش های دانلود از اینستاگرام را یاد بگیریم می‌توانیم خود محتواها را در استوری قرار دهیم تا مخاطبان بتوانند محتوا را مستقیماً از استوری ما تماشا کنند و لذت ببرند.
دکمه بازگشت به بالا