اقتصادیفعالان کسب و کار

بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل

برای بازيابي پسورد اينستاگرام روش های متنوعی وجود دارد که کمک می‌کند تا به خاطر فراموش کردن یک رمز، پیج اینستاگرام به طور کل از بین نرود و امکان بازگشت به حساب کاربری وجود داشته باشد. نحوه بازيابي رمز اينستاگرام از طریق مراحل زیر است که در ادامه مقاله قرار است به طور جامع آموزش داده شوند.

  1. بازیابی از طریق آدرس ایمیل Email
  2. بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک
  3. بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک
  4. بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت
  5. بازيابي رمز اينستاگرام در ايفون
  1. اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی موبایل باز کنید.
  2. گزینه Get help logging in را انتخاب كنید.
  3. حال با صفحه «Find Your Account» روبه‌رو می‌شوید که در آن نوشته شده تا نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن را وارد کنید و بعد از آن Next را انتخاب کنید. (در این مرحله باید شماره تلفن یا ایمیل با اطلاعاتی که روز اول برای ساخت اکانت از آن استفاده کرده‌اید، هماهنگی داشته باشد)
  4. صفحه جدیدی که پیش روی شما باز می‌شود، صفحه Access your account است. در این صفحه نیاز است تا روی قسمت باید گزینه Send an email ضربه بزنید.
  5. حال برای تکمیل روند بازیابی از طریق آدرس ایمیل Email باید INbox ایمیل‌های خود را باز کنید و ایمیل جدیدی که در لحظه از سمت اینستاگرام رسیده است را باز کنید. درون این ایمیل باید با لینکی مواجه شوید که در پایان آن گزینه Reset password قرار داشته باشد. رویلینک بازیابی رمز اینستاگرام ضربه بزنید تا کد جدید به طور خودکار درون اینستاگرام اجرا شود و حساب کاربری باز شود.
  6. گزینه save password را انتخاب کنید.
  7. برای مرحله آخر اپلیکیشن اینستاگرام را یک بار ببندید و مجددا باز كنید و با ورود نام کاربری و رمز جدید وارد اكانت خود شوید.

خرید فالوور فیک ممکن است منجر به کاهش اعتبار و شهرت شما در دید گروه‌های مخاطب شود و باعث افزایش نگرانی‌ها درباره کیفیت محتوای شما شود . در صورتیکه می‌خواهید تا بازيابي رمز اينستاگرام بدون ايميل انجام شود، در ادامه می‌توانید با روش‌های آموزش بازیابی رمز اینستاگرام از طریق شماره تلفن، فیسبوک و سایر موارد آشنا شوید.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

برای بازیابی رمز اینستا با شماره تلفن باید شماره موبایلی که در ابتدای ساخت حساب کاربری اینستاگرام از آن استفاده کرده‌اید، را وارد کنید تا اینستاگرام بپذیرد که همین حساب کاربری را با رمزی جدید برای شما باز کند به همین دلیل نیاز است تا خطی که قصد استفاده از آن دارید را به صورت فعال داشته باشید تا پیامک ارسال شده از سمت اینستاگرام را دریافت کنید.

  • اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، گزینه Get help logging و درصورتیکه قصد استفاده از اینستاگرام روی سیستم عامل iOS را دارید از گزینه Forgot password استفاده کنید.
  • شماره موبایل خود را به همراه کد پیش شماره کشور را پس از ورود به صفحه Login Help وارد کنید. برای کشور ایران باید از پیش شماره 98 استفاده کنید.
  • در این مرحله نیاز است تا روی گزینه Next ضربه بزنید تا پیامک دارای کد تایید موقت را دریافت کنید.
  • کد تایید را در کادر مشخص شده در صفحه اپلیکیشن وارد کنید. دقت کنید که کد را به درستی وارد کنید تا بتوانید به راحتی بعد از ورد کد رمز عبور خود را بازیابی کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک

اگر ازابتدای مقاله تا به اینجا را خوانده‌اید و متوجه شدید که امکان استفاده از روش‌های اعلام شده را ندارید، یعنی به هر دلیلی نتوانستید که رمز عبور خود را از طریق ایمیل یا شماره تلفن بازیابی کنید، نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا هنوز راه حل بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک وجود دارد؛ البته نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که برای بازیابیِ رمز عبور اینستاگرام خود از این طریق نیز باید قبلا اینستاگرام و فیسبوک را به هم متصل کرده باشید. در نهایت لازم به ذکر است که آموزش بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک به صورت زیر قابل انجام است:

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و در صفحه ورود روی گزینه Log in with Facebook ضربه بزنید.
  2. برای جلو رفتن روند نیاز است تا اطلاعات مربوط به حساب کاربری فیسبوک را وارد کنید تا بتوانید وارد آن شوید.
  3. در صورتی که اینستاگرام تشخیص دهد که این حساب فیسبوک همان حساب قدیمی است، به طور خودکار اکانت اینستاگرام برای شما باز می شود.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت

از آنجایی که برنامه اینستاگرام تنها برای اندروید و آی او اس نیست و نسخه تحت وب هم دارد، در صورتیکه قصد استفاده از اینستاگرام به حالت تحت وب را دارید؛ اما مانند قبل با مشکل فراموشی و عدم دسترسی به رمز مواجه هستید، برای بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت باید مانند مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا وارد سایت اینستاگرام شوید (https://www.instagram.com/accounts/login/) و در صفحه ورود، روی گزینه‌ی Forgot Password کلیک کنید.
  • نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن خود را درون کادر پیش رو بنویسید.
  • بعد از ورود اطلاعات، روی کلید Send Login Link کلیک کنید تا لینک مربوط به ریست پسورد اینستاگرام را دریافت کنید.
  • پس از دریافت لینک، روی آن ضربه بزنید تا وارد مراحل تغییر رمز عبور شوید.
  • یک رمز عبور جدید برای حساب کاربری اینستاگرام خود تعیین کنید و آن را تایید کنید.
  • دوباره وارد صفحه ورود سایت اینستاگرام شده و رمز عبور جدید خود را امتحان کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوگل

  1. برنامه گوگل کروم (Chrome) را باز کنید.
  2. دکمه Menu را انتخاب کنید.
  3. از روی منو به قسمت تنظیمات Settings بروید.
  4. از صفحه تنظیمات گزینه Passwords را انتخاب کنید.
  5. حال وب سایت ذخیره شده اینستاگرام و لیست آدرس ایمیل را قابل مشاهده است. روی آدرس ایمیلی که می‌خواهید رمز عبور را نشان دهید، ضربه بزند تا مرحله بازیابی رمز اینستاگرام تکمیل شود.
  6. برای مرحله آخر در قسمت پایینی گذرواژه، روی آیکون چشم ضربه بزنید تا بتوانید پسوردهای ذخیره‌ شده را مشاهده کنید.

بازيابي رمز اينستاگرام در ايفون

از آنجایی که بازيابي رمز اينستاگرام در ايفون به مقدار بسیار کمی با نسخه اندروید متفاوت است، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به تفاوتی که در بازيابي رمز اينستاگرام در ايفون با اندروید از طریق کروم و سایت اینستاگرام برای بازیابی رمز وجود دارد را به طور کامل بیان کنیم. بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوگل :

  • وارد تنظیمات گوشی شده و گزینه (Passwords & Accounts) را انتخاب کنید.
  • گزینه (Website & App Passwords) گزینه بعدی است که باید انتخاب شود. در این مرحله برای احراز هویت از (FaceID) یا (TouchID) استفاده کنید.
  • الان باید با فهرستی از پسوردهای ذخیره شده در گوشی آیفون را مواجه شده باشید.
  • با استفاده از بخش جست‌وجو برنامه و انتخاب آدرس سایت‌ها اقدام به بازیابی رمز اینستاگرام کنید.

سایت بازیابی رمز اینستاگرام

  1. ابتدا وارد سایت اینستاگرام برای بازیابی رمز شوید تا در صفحه‌ی ورود با گزینه‌ Forgot Password برخورد کنید.
  2. یوزر نیم یا نام کاربری، ایمیل یا شماره گوشی موبایل خود را وارد کنید.
  3. بعد از وارد کردن اطلاعات، روی قسمت Send Login Link کلیک کنید تا لینک مربوط به ریست پسورد اینستاگرام را دریافت کنید.
  4. پس از دریافت لینک، روی آن ضربه بزنید تا وارد مراحل تغییر رمز عبور شوید.
  5. یک پسورد جدید برای حساب کاربری اینستاگرام خود تعیین کنید و آن را تایید کنید.
  6. دوباره وارد صفحه ورود سایت اینستاگرام شده و رمز عبور جدید را امتحان کنید.

سخن آخر

فراموشی رمز اینستاگرام اتفاق رایجی است که امکان رخداد آن بسیار است به همین دلیل تا به امروز در طی آپدیت‌ها روش‌های مختلفی برای بازيابي پسورد اينستاگرام به جهان ارائه شده است. یکی از دلایل پرتکرار این فراموشی می‌تواند حذف و نصب مجدد برنامه جدید باشد. از آنجایی که برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام روش‌های مختلفی وجود دارد؛ تغییر رمز اینستاگرام از طریق ایمیل، SMS، فیسبوک و سایت آن امکان‌پذیر است. برای بازیابی رمز اینستاگرام نیاز به شماره موبایل وارد شده در روز ساخت حساب کاربری یا ایمیل معتبر خواهید داشت.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا