اقتصادیفعالان کسب و کار

استفاده از 10 ابزار تجاری اینستاگرام برای بهبود روند فروش و بازاریابی

بازاریابی اینستاگرام چیست؟

بازاریابی اینستاگرام نحوه استفاده برندها از اینستاگرام برای ایجاد پیوند و ارتباط با مخاطبان هدف خود و تبلیغ محصولات و خدمات خود است. اخیرا، اینستاگرام به عنوان ابزاری عالی برای برندها برای نمایش فرهنگ خود، استخدام کارمندان جدید، تعامل با مشتریان و تبلیغ محصولات در نور جدید محبوبیت پیدا کرده است.
مانند توییتر و فیس بوک، هرکسی که یک حساب اینستاگرام دارد، یک پروفایل و یک خبرنامه دارد. افراد می توانند با فالو کردن، فالو شدن، ارسال پیام خصوصی و نظر دادن یا لایک کردن ویدیوها یا عکس ها با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر تعامل داشته باشند. گزینه های ویرایش و فیلترهای درون برنامه ای در اینستاگرام، اپلیکیشن را با قابلیت ویرایش درون برنامه ای منحصر به فرد می کند. کاربران می توانند فیلم ها و عکس ها را در پروفایل اینستاگرام خود آپلود کرده و با گزینه های مختلف آنها را ویرایش کنند. اینستاگرام یک پلتفرم بازاریابی بسیار کارآمد برای کارآفرینان، برندها و سازندگان است.

استراتژی های بازاریابی اینستاگرام عبارتند از:

  • محتوای ارگانیک: فیلم‌ها، عکس‌ها یا پست‌های چرخ فلک، داستان‌ها، حلقه‌ها
  • محتوای پولی: تبلیغات اینستاگرام، که شامل تبلیغات خرید، تبلیغات داستانی و موارد دیگر می شود
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • ابزارهای خرید: برچسب های محصول، برگه فروشگاه، کاتالوگ، خرید زنده، پرداخت اینستاگرام، تبلیغات خرید و غیره.

Using 10 Instagram Business Tools to Improve Your Sales and Marketing Process

مزایای بازاریابی اینستاگرام

  • اینستاگرام نزدیک به ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. این کاربران مملو از فرصت خرید محصول/خدمات شما هستند.
  • این پلتفرم  روزانه 500 میلیون کاربر فعال دارد.
  • بازاریابانی که قبلاً از این پلتفرم استفاده کرده‌اند، می‌توانند بیش از ۷ میلیارد دلار درآمد از طریق موبایل اینستاگرام کسب کنند.
  • همچنین محل بیش از 2 میلیون تبلیغ کننده است.
  • افزایش تبدیل را ارائه می دهد. تحقیقات نشان می دهد که بیش از 1/3 از مخاطبانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند برای خرید محصولات از آن استفاده کرده اند. نشان می دهد که هر چه بیشتر در اینستاگرام تبلیغ کنید، احتمال فروش محصولات شما بیشتر می شود.
  • اینستاگرام  گزینه های هدف گذاری زیادی را ارائه می دهد. به لطف شرکت مادر خود، فیس بوک (که اینستاگرام نیز یک پلت فرم تبلیغاتی را با آن به اشتراک می گذارد)، اینستاگرام نیز مانند فیس بوک به ویژگی هایی مانند تبلیغات بر اساس سن، مکان، جنسیت، علایق و موارد دیگر دسترسی دارد.
  •  می توانید روابط بهتری بین برند و دنبال کننده ایجاد کنید. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که با فالوورهای خود وارد گفتگو شوید و با آنها ارتباط برقرار کنید. درک مخاطبان خود بر اساس تعامل همچنین به شما کمک می کند تا تصمیمات هوشمندانه و آگاهانه ای در مورد محتوای خود بگیرید. این می تواند به طور قابل توجهی شانس فالوور شما را برای تبدیل شدن به مشتری افزایش دهد.

نحوه راه اندازی بازاریابی اینستاگرام

برای تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام به یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام نیاز دارید. ایجاد یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام رایگان است و می توانید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یا حساب شخصی قبلی خود را تبدیل کنید. برای راه اندازی بازاریابی اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید:
مرحله 1: دانلود اینستاگرام: می توانید اینستاگرام را دانلود کنید.

توجه: همچنین می‌توانید برای تأیید درخواست کنید زیرا داشتن آن علامت آبی به شما کمک می‌کند اعتماد مشتری را جلب کنید و همچنین متمایز شوید.

مزایای بازاریابی اینستاگرام

مزایای اصلی بازاریابی اینستاگرام به شرح زیر است:
فرصت‌های روزافزون: این پلتفرم رسانه اجتماعی به طور مداوم در حال رشد است و می‌توان باور داشت که اینستاگرام هر چه زودتر اشباع یا قدیمی می‌شود. هنوز فرصت های زیادی برای کسب و کارها باقی مانده است تا به مخاطبان هدف خود دست یابند.
برای برند خود فالوور ایجاد کنید: در اینستاگرام، میلیون‌ها نفر برندهای مختلف را دنبال می‌کنند و اطلاعاتی را که برندها به اشتراک می‌گذارند، دنبال می‌کنند. هر پلتفرمی کاربرانی ندارد که این کار را به طور فعال انجام دهند.
تبلیغات را به راحتی ایجاد کنید: تبلیغات اینستاگرام را می توان با مدیر تبلیغات فیس بوک ادغام کرد و می توانید از مزایای بیشتر انتخاب های بهینه سازی، اهداف کمپین و گزینه های هدف گیری بهره مند شوید.
برند خود را از طریق استوری به نمایش بگذارید: اینستاگرام نسخه مخصوص به خود را از استوری ها دارد و برندهای بیشتری به این جایگاه محبوب ادامه می دهند و شاهد موفقیت بزرگی هستند.
نرخ تعامل بالا را افزایش دهید: نرخ تعامل در اینستاگرام در مقایسه با هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر بسیار بالاتر است.

راهکارها و نکات بازاریابی اینستاگرام

در زیر برخی از بهترین نکات و استراتژی های اینستاگرام آورده شده است:
از حلقه‌های اینستاگرام استفاده کنید: کاربران اینستاگرام نزدیک به 20 درصد از زمان خود را صرف تماشای Reels در برنامه می‌کنند و هنوز هم سریع‌ترین فرمت در حال رشد است.
روند گرافیکی خود را بهبود بخشید: اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و شما باید پست های چشم نوازی ایجاد کنید که مخاطبان خود را جذب کند.

پست های مکرر: جذب فالوورهای جدید تنها نیمی از معادله رشد کسب و کار شما است، نیمی دیگر به تعداد دفعات ارسال پست بستگی دارد.

روی حساب‌های با ارزش بالا در حوزه کاری خود تمرکز کنید: روی تعامل با کیفیت با حساب‌های با ارزش بالا در حوزه کاری خود تمرکز کنید.

با مخاطبان خود تعامل داشته باشید: قرقره ها می توانند بینندگان جدیدی به ارمغان بیاورند، اما باید آنها را به دنبال کنندگان بلندمدت تبدیل کنید. ساده ترین راه برای تبدیل فالوورها به مشتریان و طرفداران، لایک کردن، پاسخ دادن و اشتراک گذاری مجدد پاسخ های آنهاست.

هشتگ‌های مناسب را انتخاب کنید: هشتگ‌ها راهی آسان برای گسترش دسترسی شما هستند که یکی از اجزای ضروری برای افزایش فالوور اینستاگرام است.
کار با اینفلوئنسرها: کار با اینفلوئنسرهای اینستاگرام راهی موثر برای تبلیغ محصول شماست.

زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند پست کنید: زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند، تعامل اولیه بیشتر اتفاق می افتد.

اصیل باشید و به برند خود وفادار بمانید: همیشه به برند خود وفادار بمانید. بررسی به‌روزرسانی‌های پلتفرم ضروری است.

تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید: ساده ترین راه برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام، تقویت یک پست یا یک استوری و استفاده از هدف تبلیغاتی بازدید از پروفایل بیشتر است.

ویدیوهای لایو اینستاگرام را امتحان کنید: ویدیوی لایو ابزاری قدرتمند برای رشد اینستاگرام است.

آزمایش: عملکرد خود را به طور مکرر تجزیه و تحلیل کنید و زمانی را برای آزمایش‌ها اختصاص دهید تا تاکتیک‌هایی را ببینید که بهترین کار را برای شما دارند.

از خرید سیو اینستا گرام شروع کنید: برای افزایش تعامل و روند پیج تان از buy instagram saves  استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا