ورزشی

فارس جلودار کسب مدال‌ مسابقات دوی صحرانوردی کشور

اخبار ورزشی/ فارس رقابت 250 دونده زن و مرد ایرانی در مسابقات دوی کراس کانتری گرندپری سپیدان با معرفی نفرات برتر و کسب بیشترین مقام قهرمانی ورزشکاران فارس به پایان رسید.

رئیس مسابقات دوی صحرایی ایران روز جمعه 30 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این مسابقات در قله پولادکف سپیدان با حضور دوندگان پیشکسوت کوهستان گفت: شاهد استقبال بی نظیر دوندگان از سراسر ایران در این دوره از مسابقات بودیم. این مسابقه.”

علی فرزامی گفت: خوشحالیم که در دوران کرونا که مردم را از ورزش دور کرده است، توانستیم این رویداد را با شعار بازگشت به زندگی و با هدف تقویت روحیه ورزشکاران، هموطنان و هموطنان برگزار کنیم. “

وی افزود: همکاری رسانه ای فارس ، اداره منطقه ای ورزش و جوانان ، اداره ورزش و جوانان سپیدان ، فدراسیون دوومیدانی ، هیئت دو و میدانی فارس و هیئت دو و میدانی سپیدان ، مدیرکل میراث فرهنگی ، مدیر شرکت هواپیمایی فارس و ترکیه در جنوب کشور باعث شود مسابقات به درستی به پایان برسد.

فرزامی تاکید کرد: هدف از برگزاری این امر کمک به توسعه دو و میدانی استانی است تا کارکنان دو و میدانی استانی بتوانند با نگرانی کمتری در مسابقات کشوری شرکت کنند.

به گزارش اخبار ورزشی، مسیر سخت مسابقه در کنار حضور رکورددار 100 کیلومتر ایران، نفر اول مسابقات نظامی جهان و قهرمان ایران اسکای رانینگ، حساسیت بالایی به این مسابقات بخشیده است.

در نهایت این دو ماراتن دشوار 14 و 28 کیلومتری 3 قهرمانی و یک نایب قهرمانی برای فارس بود.

در ماده 14 کیلومتر بانوان مهسا یادسر از شیراز، زینب نصریان نایب قهرمان از تهران و الهه سینکای از البرز سوم شدند.

در ماده 28 کیلومتر بانوان ، فاطمه باقری پور حقیقی دومین قهرمانی خود در پارس را کسب کرد. فرشته کوهگرد دیگر دونده شیرازی نیز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و افسانه فضائلی از خراسان رضوی مقام سوم این دسته را کسب کرد.

اما شیرازی محمدجواد صیادی دونده پیشکسوت ایران در 14 کیلومتر مردان به مقام قهرمانی رسید.

محمد فرجی از خراسان رضوی و حسین نیرومندی از کهکیلویه و بویراحمد دوم و سوم شدند.

در ماده 28 کیلومتر مردان قهرمان علی اکبر بذری دونده سبزواری شد. حمیدرضا گودرزی از خمینی به مقام سوم، فرشید دودمنجیری از نوشهر مقام سوم و رحیم قهرمانی از البرز و میثم قنبری از کرمان به مقام چهارم مشترک رسیدند.

عنوان بهترین دونده با اخلاق مسابقات به رحیم قهرمانی دونده البرزی و دارنده رکورد 100 کیلومتر ایران تعلق گرفت.

لازم به ذکر است در پایان این مسابقات با حضور روح الله نجمی رئیس گروه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان فارس و رئیس هیئت دو و میدانی استان به نفر برتر جوایزی اهداء شد. .

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا