اقتصادی

واکنش آمریکا به تصمیم جنجالی کره شمالی

رسانه سلام، رسمی، کارا، شمالی، رز، جمعه، پرچم ها، کرداند، کین، کوشور، قانونی، را درست کرد، که، کمپین انجام داد، پیشک های پرسی پست ایا ایا، استعاره، دسته.

کارن ژان پیر سوخنگوی کاخ سفید رز جمعه دارای زمان محلی و مکانی است که در شمال شهر خبرنگران قرار دارد این سیاست آمریکاست که به شمال نسبت داده شده است نفرت آن را تغییر داده است. نکرا

سخنگوي كاخ سفيد رسانه كرد: سياست آمريكا در مواجهه با كره شمالي، اقليم كردستان را تغيير مي دهد و آنچه انجام داده اند، دنبل، با توجه به خلع سلاح شبه جزيره قره هيستم، راه حل ديپلماتيك مي بينند.

جای کاخ صفید و آدم و داد و آمریکا و رویکرد و مخالفانش یعنی دور در مقابل شمال شهر نادر کجاست و آدم و همکاری و همنگی نزدیک کجاست؟

ژ .

سخنگوی کاخ سفید خاطرشان کرد، باین و جود، آمریکا کاملا متعهد به دفاع از جنوب کشور، چارچوپ رویکردی، کاملا دفاعی است.

خبرگزاری فرانس پرس با گزارش رسمی خبری درباره کره شمالی؛ اینجا یک قانون کره شمالی jayga، ra، با نشانی Koshary- Darai، صلوات هسه، با بازگشت دانست آست مطابقت ندارد.

پراساس در گذرش

کیم جونگ اون، شمال کشور، در شمال کشور، در جنوب کشور، در ایالات متحده آمریکا و در جنوب کشور.

خبرگزاری کر شمالی افزود که با تصحیح و قانون تازه کجاست. و مقام کاشور لقب درنادا تسلیحات این کشور را ندارد که در قوت آن نیست.

خاطرات هستیا و دیپلماتیک واشینگتن و پیونگ یانگ در سال 2019: راز سلامت شمال کشور و ممنوعیت امتیازات عالی غرب و مخالف، مانند این که دیاسپورا انجام می شود.

مقام عالی واشنگتن و سول برها دربارا اماده شادان کر شمالی بری آگرای هفتامین آزمایش هستا یعنی حشدار دادا و.

311311

دکمه بازگشت به بالا