اقتصادی

کره شمالی پروازهایش به سمت روسیه را از سر گرفت

فرودگاه ولادیووستوک امروز (جمعه) اعلام کرد، خط هوایی “ایر کوریو” کره شمالی قرار است نخستین پرواز خود را از زمان پاندمی کرونا، از پیونگ یانگ به فرودگاه ولادیووستوک روسیه ۲۵ اوت سال جاری میلادی انجام دهد.

به گزارش اخبار ورزشی، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوایل امروز دفتر نمایندگی وزارت خارجه روسیه در ولادیووستوک اعلام کرد که این خط هوایی کره شمالی اطلاعاتی درباره هزینه بلیط‌ها برای یک پرواز از پیونگ یانگ در ولادیووستوک اعلام کرده که ۲۳۰ دلار است.

فرودگاه ولادیووستوک گزارش کرد: پروازهایی بین دو فرودگاه انجام خواهد شد. برای نخستین بار از زمان پاندمی، پروازهای ایر کوریو برای ۲۵ و ۲۸ اوت ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

این فرودگاه روسی بدون اشاره به اینکه آیا پروازهای بازگشت به پیونگ یانگ یا سایر پروازها بین دو شهر برنامه ریزی شده، همچنین اعلام کرد اطلاعاتی درباره دو پرواز در حال حاضر وجود دارد.

پروازها بین کره شمالی و روسیه در ۲۰۲۰ و در پی پاندمی کرونا متوقف شد. روز پنجشنبه سفیر روسیه در پیونگ یانگ به اسپوتنیک گفت که مسکو و پیونگ یانگ بر روی یکسری از مسائل مرتبط با احیای ارتباطات دو جانبه پس از کرونا تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا