اقتصادیفعالان کسب و کار

چگونه نمایندگی فروش لوازم یدکی بگیریم

برخی از سازمان‌ها، تولیدکنندگان و صاحبان کسب‌و‌کار برای رشد و توسعه تجارت خود اقدام به اعطای نمایندگی به افراد واجد شرایط می‌کنند. رشد و توسعه تجارت از طریق اعطای نمایندگی شامل مواردی همچون تولید کالا، فروش کالا یا خدمات، توزیع و پخش کالا و تبلیغات است. حوزه لوازم یدکی نیز از این قاعده مستثنا نیست و سالیان سال است که شرکت‌های معتبر به اعطای نمایندگی لوازم یدکی بدون سرمایه، با سرمایه و فروشندگان خرده به اخذ نمایندگی لوازم یدکی از این شرکت‌های معتبر روی آورده‌اند.

اخذ نمایندگی لوازم یدکی ایساکو |اخذ نمایندگی لوازم یدکی عظام

شرایط اخذ نمایندگی فروش قطعات

تبصره: در صورتي كه فروشگاه مجاز در مراكز بورس لوازم يدكي قرار داشته باشد مساحت فروشگاه نبايد كمتر از 12 متر مربع و دهنه آن کمتر از 2.5 متر باشد.
تبصره : در صورتي كه فروشگاه داراي مساحت استاندارد باشد و دهنه فروشگاه كمتر از 4 متر باشد بنا به نظر كارشناس و تصويب كميسيون اعطاي امتياز انجام گيرد.

تبصره: در صورت قرار گرفتن فروشگاه معرفی شده در فاصله كمتر از 2000 متری با نمايندگی‌های مجاز كه هر دو در مناطق بورس لوازم يدكی واقع شده باشند، اعطاء امتياز فروشگاه با تشخيص كميسيون بلامانع است.
تبصره: اعطاي امتياز به فروشگاه‌هايی كه فاصله آنها با نمايندگی مجاز كمتر از 2000 متر باشد و در مناطق خارج از بورس لوازم يدكی واقع شده باشند با اخذ رضايت نامه از نمايندگی مجاز و تشخيص كميسيون بلامانع است.

دکمه بازگشت به بالا