ورزشی

کاپیتان والی کفش‌هایش را آویخت

آفتاب‌‌نیوز :

ایوب والی که ۱۵ سال پیراهن فولاد را به تن کرد، امروز با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

ایوب والی نوشته است:

“امروز که لحظه وداع با مستطیل سبز فرا رسیده، احساس می‌کنم تکه‌ای از قلبم جدا می‌شود، اما دل به تقدیر می‌سپارم. افتخار می‌کنم که پانزده سال از بهترین سال‌های عمرم را به عنوان بازیکن در خدمت باشگاه بزرگ فولاد خوزستان بودم و تا جایی که توان داشتم برای نشاندن لبخند شادی به لب هواداران فولادی تلاش کردم.

سال‌ها به تن کردن لباس زیبای فولاد خوزستان و کسب سه جام قهرمانی الطاف بزرگی بودند که خدای متعال نصیبم کرد و همیشه خداوند را شاکرم که محبت من را در دل مردم خوزستان نشاند و با دعای خیر همین مردم به زندگی‌ام برکت بخشید.

امروز که به عنوان بازیکن خداحافظی می‌کنم، از خانواده عزیزم و همه مدیران، مربیان، سرپرستان، بازیکنان، کادر‌های اجرایی، پزشکی و تدارکات، خبرنگاران، اصحاب رسانه و تمام دوستانی که در طول دوران فوتبالم به پیشرفت من کمک کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم؛ و تشکری خاص از همه مردم خوزستان به ویژه هواداران با معرفت فولادی دارم؛ هوادارانی که بزرگترین دلگرمی من در تمام این سال‌ها بودند و تا ابد مدیون آن‌ها هستم.

با آرزوی بهترین‌ها برای باشگاه بزرگ فولاد خوزستان”

دکمه بازگشت به بالا