اقتصادیفعالان کسب و کار

آیا دختر کفشدوزکی و گربه سیاه وجود دارد

آیا دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه وجود دارد

لباس پلیس بچه گانه: یکی از سوالات مهم و تعیین کننده این روزهای کشور، این است که آیا دختر کفشدوزکی و گربه سیاه وجود دارد؟ جواب این سوال بـــــــله می باشد. دختر کفشدوزکی یک شخصیت واقعی است و بر اساس یک داستان کاملا واقعی و مستند درست شده است. همچنین گربه سیاه نیز وجود دارد و هرروز داخل کوچه ها درحال گشت و گذار می باشد.

لباس نظامی بچه گانه: دختر کفشدوزکی دختر دختر کفشدوزکی دختر کفشدوزکی دختر کفشدوزکی فارسی دختر کفشدوزکی دوبله دوبله فارسی کفشدوزکی دوبله فارسی دختر کفشدوزکی دوبله فارسی دختر کفشدوزکی قسمت دختر کفشدوزکی فصل سیاه دختر کفشدوزکی و گربه گربه سیاه دختر کفشدوزکی گربه سیاه کفشدوزکی و گربه سیاه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه فیلم دختر کفشدوزکی فیلم دختر کارتون کفشدوزکی کارتون دختر کفشدوزکی کارتون دختر دختر کفشدوزکی فصل دوبله فارسی دختر کفشدوزکی و گربه سیاه دوبله فارسی فیلم دختر کفشدوزکی فارسی فیلم دختر کفشدوزکی دوبله فارسی فیلم دختر کفشدوزکی فصل 3 قسمت ۸ دوبله فارسی فیلم دختر کفشدوزکی فصل 3 قسمت 7 دوبله فارسی عکس مرینت و آدرین عکس دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه عاشقانه پادگان کفشدوزکی

آیا دختر کفشدوزکی وجود دارد دوبله فارسی |دختر کفشدوزکی قسمتی که مرینت گربه سیاه میشه دوبله فارسی

نظرجو

آیا دختر کفشدوزکی وجود دارد؟

سوال در . بازی و سرگرمی هنر کارتون انیمیشن

آیا دختر کفشدوزکی وجود دارد؟

آخرین پاسخ ۲ ماه پیش

اینجا کجاست ؟

در نظرجو می تونی هر سوالی داری بپرسی و نظرات خودت با بقیه به اشتراک بزاری !

امیر حسین آژنگ ۱۰ ۲ ماه پیش

آیا دختر ک فشدوزکی وجود دارد معجزه هست به ماهم بدهید ممنون

احسان ۱۰ ۳ ماه پیش

آیا معجزه گر وجود دارد

علیرضا کلته ۳۰ ۳ ماه پیش

سلام ببخشید میشه به منم معجزه گر بدی؟

آیا دختر کفشدوزکی وجود دارد

آیا دختر کفشدوزکی وجود دارد را از این سایت دریافت کنید.

علیرضا کلته ۳۰ ۳ ماه پیش

سلام ببخشید میشه به منم معجزه گر بدی؟

علیرضا کلته ۳۰ ۳ ماه پیش

سلام میشه به منم معجزه گر بدی؟

سروناز میانجی ۳k ۱ سال پیش

جواب این سوال روباید اینجوری داد که نه در دنیای واقعی بلکه در دنیای کارتونی دختر کفش دوزکی وجود داره.( البته به تازگی فیلمی هم از روی شخصیت های آن ساخته شده )انیمیشن معجزه گر که در ایران به اسم دختر کفش دوزکی و گربه سیاه شناخته شده از انیمیشن های محبوب این چند سال به حساب میاد.که یک سریال انیمیشن ابرقهرمانی است.

توماس آستراک ایده پرداز و نویسنده این سریال معتقده که کفش دوزک ها نشانه ی خوشبختی هستند.پس دختر کفش دوزکی را کنار یک گربه مشکی قرار داد که نماد بدشانسیه.

در این سریال انیمیشن دو شخصیت اصلی به اسم

مرینت دوپین چنگ (دختر کفش دوزکی) و آدریان آگرست(گربه سیاه) ضور دارند و وظیفه ی اون ها محافظت از مردم شهر پاریس است(شرکت سازنده انیمیشن فرانسوی است)

و با استفاده از اشیای نگین جاودیی که معجزه گر هستند، مرینت به کفشدوزک و آدریان به گربه سیاه تبدیل می شوند.و باید باهم دیگه پاریس رو در برابر شخصیت مرموزی به اسم ارباب شرارت محفوظ نگه دارند.

این کارتون از سال ۲۰۱۵ در فرانسه شروع به پخش شد و تا حالا سه فصل ۲۶ قسپتی ازش به نیامش در اومده و قراره فصل چهارمش رو در پاییز ۲۰۲۱ منتشر کنند.

جنبه ی آموزشی این انیمیشن اینکه اگه ابر قهرمان ها نتونند به احساسات منفیشون مسلط بشند و اون رو کنترل نکنند تبدیل به یه موجود شرور میشند.این به بچه ها یاد میده که نباید به احساسات منفیشون بها بدن و باید اون ها رو کنترل کنند.

در حال حاضر انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه در ۴۰ پخش میشه.این انیمیشن به زبانه فرانسوی است و بعد به زبان انگلیسی و بعدش به فارسی دوبله میشه برای همین کمی دیرتر از ورژن اصلیش به دست ما میرسه.

همه چیزهایی که درباره کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه نمی دانید! – دالیدل

عکس های دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه جدید و همه دانستنی های جالبی که درباره کارتون ماجراجویی درپاریس نمی دانید – دالیدل مجله تخصصی عروسک

کارتون دختر کفشدوزکی دوبله فارسی همراه عکس دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه

تماشای فیلم های دختر کفشدوزکی با کلی عکس کارتون دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه جدید و همراه اسم شخصیت های کارتون و افشای راز دختر کفشدوزکی

برندهای جهانی, شخصیت تلویزیونی, عروسک های سلبریتی

کارتون دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه

نام: ماجراجویی در پاریس

زادگاه: فرانسه تاریخ تولد: ۲۰۱۵

سازنده: استودیو زاگتون

اسم اصلی و درست کارتون دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه و یا همان ماجراجویی در پاریس، کارتون “معجزه گر: کفشدوزک و گربه سیاه” است. قصد داریم تا با همدیگر کلی از عکس های دختر کفشدوزکی و گربه سیاه جدید عاشقانه را با هم ببینیم. فیلم کارتون ماجراجویی در نیویورک و ماجراجویی در شانگهای را تماشا کنیم . درباره تمام قسمت های کارتون ماجراجویی در پاریس و خیلی رازهای باحال دیگر کارتون را برایتان افشا کنیم. اما به نظر شما آیا دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه وجود دارد و یا آیا معجزه گر ها وجود دارند؟

کارتون ماجراجویی در پاریس

عکس های دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه

داستان کارتون ماجراجویی در پاریس

در این سریال دو نوجوان اهل شهر پاریس به نام های مرینت دوپین چنگ و آدریان آگرست نقش اول کارتون را بازی می کنند. این دو نوجوان مسئولیت خیلی سنگینی بر دوش دارند. وظیفه آنها  محافظت از مردم شهر در برابر نیروهای شرور و بدجنس است. آنها با استفاده از اشیای نگین جاودیی می توانند قدرت ابرقهرمانی به دست آورند. این اشیا معجزه گر نام دارد که با استفاده از آن مرینت به کفشدوزک و آدریان به گربه سیاه تبدیل می شوند. این دو نوجوان با همکاری یکدیگر پاریس را در برابر موجود شرور اسرارآمیزی به نام ارباب شرارت محافظت می کنند.

قیمت اسباب بازی دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

در پایین می توانید یک میکس خیلی خیلی قشنگ از دختر کفشدوزکی و گربه سیاه تماشا کنید.

کارتون دختر کفشدوزکی چند قسمت دارد؟

کارتون ماجراجویی در پاریس از سال ۲۰۱۵ میلادی یا سال ۱۳۹۴ خورشیدی در فرانسه شروع به پخش کرد. از آن سال تاکنون سه فصل کارتون پخش شده است. هر فصل نیز ۲۶ قسمت دارد. فصل چهارم آن هم قرار است پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی یا سال ۱۴۰۰ خورشیدی پخش شود.

فصل اول 

این فصل در اکتبر ۲۰۱۵ یا همان سال ۱۳۹۶ خورشیدی شروع شد. در این فصل مرینت با استاد فو آشنا می شود. استاد فو نگهبان معجزه گر است و به آدریان و مرینت معجزه گر را می دهد تا با قدرت جادویی آن آشنا شوند.

فصل دوم

نمایش این فصل از دسامبر ۲۰۱۶ میلادی یا سال ۱۳۹۵ خورشیدی در فرانسه آغاز شد. در این فصل شرور قرمز و ارباب شرارت وارد داستان می شوند. همچنین دختر داستان با آموزش های خوب و دقیق استاد فو روش کار با معجزه گر را یاد می گیرد. قهرمانانی در آخر فصل هم وارد داستان می شوند که به لیدی باگ کمک می کنند تا شرور قرمز را شکست دهند.

عکس ماجراجویی در پاریس

فصل سوم

از آوریل ۲۰۱۹ که معادل بهار سال ۱۳۹۸ می شود، فصل سوم کارتون دختر کفشدوزکی در فرانسه نمایش داده شد. در این فصل ارباب شرارت گروه خود را تشکیل می دهد و آن را بزرگ می کند. از طرف دیگر لیدی باگ هم تعداد اعضای گروه خود بیشتر می کند تا بتواند آماده نبرد با ارباب شرارت شوند

دکمه بازگشت به بالا