اقتصادیفعالان کسب و کار

خرید انواع باتری های کهنه با بالاترین نرخ

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام خرید یک باتری برای خودروی خودتان فروشنده به شما توصیه کند که می‌توانید باتری کهنه را به او بفروشید. قیمت باتری‌های کهنه با توجه به عوامل مختلف تعیین می‌شود و برخی از فروشندگان آنها را با قیمت‌های پایین و برخی دیگر با قیمت‌های بیشتر می‌خرند. شما باید برای فروش انواع باتری کهنه مجموعه‌ای را انتخاب کنید که آنها را با بالاترین نرخ از شما خریداری کنند.

از آنجایی که برای جمع آوری باتری‌های فرسوده زمان زیادی نیاز است برخی از افراد تنها از طریق همین شغل به درآمد می‌رسند و باید مجموعه‌ای را برای خودشان انتخاب کنند که نرخ بالایی برای آنها تعیین شود. ما در این مطلب می‌خواهیم یکی از مجموعه‌های معتبر را به شما معرفی کنیم که بیشترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهد. برای شناخت این مجموعه و عوامل موثر در قیمت باتری‌های فرسوده با ما همراه شوید.

چرا برخی شرکت‌ها باتری‌های فرسوده را می‌خرند؟

یکی از مهمترین قطعاتی که در سیستم برقرسانی خودروهای صنعتی، شهری، کشاورزی، سبک و سنگین استفاده می‌شود باتری است. باتری‌ها با تنوع بسیار زیادی تولید می‌شوند و در چرخه طبیعت بسیار زیاد وجود دارند. باتری‌ها با عمر مفیدی تولید می‌شوند که پس از فرسوده شدن باید از چرخه طبیعت خارج شده و به عنوان پسماند از آنها استفاده کرد. در باتری‌های فرسوده سرب و فلزات سنگینی وجود دارد که باید آنها را بازیافت کرد و از چرخه طبیعت حذف نمود.

 اگر این باتری از چرخه طبیعت حذف نشود به محیط زیست و موجودات زنده آسیب وارد می‌شود بنابراین برخی از شرکت‌ها اقدام به خرید باتری‌های کهنه یا باتری‌های فرسوده می‌کنند. این شرکت‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و هر یک از آنها قیمت‌های مشخصی برای باتری‌های فرسوده تعیین خواهند کرد. زمانی که شما قصد فروش باتری‌های فرسوده را داشته باشید باید شرکتی را انتخاب کنید که بیشترین نرخ را برای شما تعیین می‌کند تا بتوانید با فروش برخی از باتری‌ها یک سود کافی را به جیب بزنید. برخی از افراد به طور کلی در همین شغل مشغول به فعالیت هستند و با جمع آوری باتی‌های فرسوده و فروش یک جای آنها به درآمد می‌رسند. حالا این سوال پیش می‌آید که باتری‌ها را به کدام شرکت و با چه قیمتی بفروشیم؟

عوامل موثر در قیمت باتری کهنه

همانطور که می‌دانید انواع باتری با سایزهای مختلف و ظرفیت‌های گوناگونی تولید می‌شوند که باید برای خودروهای گوناگون از آنها استفاده کرد. قیمت باتری‌ها با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شوند. وابسته به اینکه یک باتری کهنه در چه سایزی تولید شده باشد و برای کدام خودرو مناسب باشد باید قیمت گوناگونی برای خرید آن پرداخته شود.

برای مثال باطری ماشین سبک با باتری ماشین سنگین تفاوت زیادی در قیمت خود دارد. اگر شما بخواهید باتری یک موتور سیکلت را بفروشید نیز قیمت گوناگونی برای آن تعیین می‌شود. گاهی اوقات نوسانات ارز نیز تاثیر زیادی در قیمت نهایی باتری‌های فرسوده می‌گذرد. از آنجایی که برای خروج این باتری‌ها از چرخه طبیعت از تجهیزات مختلفی استفاده می‌شود باید برای کارخانه‌های بازیافت نیز خرید این باتری‌ها به صرفه باشد.

باتری کهنه را به چه مجموعه‌ای بفروشیم؟

بابا به شما توصیه می‌کنیم که باتری کهنه خودروی خودتان را به مجموعه‌ای بفروشید که از همان مکان باتری جدید را خریداری می‌کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در هنگام خرید یک باتری جدید برای خودروی خودتان میزانی از هزینه خرید آن را با توجه به فروش باتری قدیمی جبران کنید.

اگرچه فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که باتری‌ها را با برندهای گوناگون به فروش می‌رساند اما شما باید یک مجموعه معتبر را انتخاب کنید تا از کیفیت محصول نهایی اطمینان داشته باشید و حتی باتری فرسوده شما را نیز با قیمت بالایی خریداری کند. باتری‌ها با توجه به انواع مختلفی که دارند توسط مجموعه‌های مختلف تعیین قیمت می‌شوند. اگر شما قصد فروش باتری پراید را داشته باشید باید ابتدا از مجموعه مورد نظر خود بخواهید که قیمت مناسبی را برای خرید آن تعیین کند.

فروش عمده باتری‌های فرسوده

برخی از افراد در کشور مشغول به فعالیت در زمینه خرید انواع باتری‌های فرسوده هستند و پس از جمع آوری میزان زیادی باتری آنها را به صورت عمده به یک فروشگاه معتبر می‌فروشند. برای فروش عمده باتری‌های فرسود نیز باید دقت بسیار زیادی داشته باشید تا یک هزینه مناسب برای فروش آنها تعیین شود. با توجه به زحمت زیادی که برای جمع آوری باتری‌های فرسوده نیاز است اگر شما این باتری‌ها را با قیمت پایین به فروش برسانید سود زیادی نصیب شما نخواهد شد و در نهایت نیز از رضایت کافی برخوردار نمی‌شوید. شما باید حتماً مجموعه‌ای را برای فروش انتخاب کنید که به صورت مستقیم با شرکت‌های مطرح در زمینه تولید در ارتباط باشند و نرخ بیشتری برای شما تعیین کنند.

مجموعه باتری ایراندوست بهترین خریدار باتری فرسوده

یکی از بهترین مجموعه‌هایی که شما می‌توانید انواع باتری فرسوده را با قیمتی مناسب و نرخ بالا به آن به فروش برسانید مجموعه باتری ایراندوست است. این مجموعه به عنوان یکی از نمایندگی‌های مطرح در کشور انواع باتری را به فروش می‌رساند و باتری‌های کهنه را نیز از شما می‌خرد. اگر شما بخواهید یک باتری جدید را خریداری کنید می‌توانید باتری کهنه خود را در اختیار همین مجموعه بگذارید. برای فروش عمده باتری‌های کهنه نیز می‌توانید همین مجموعه را انتخاب کنید زیرا این مجموعه نرخ بسیار بالایی را برای شما تعیین می‌کند تا هم شما به سود بالایی برسید و هم این مجموعه بتواند برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست بسیاری از باتری‌های کهنه را از چرخه طبیعت خارج کند.

 اگر قصد فروش باتری‌های کهنه و فرسوده خودروهای سبک و سنگین مختلفی را دارید هم اکنون به سایت مجموعه باتری ایران دوست مراجعه کنید و از خدمات مختلف این مجموعه برخوردار شوید. اگرچه عوامل زیادی در تعیین قیمت این باتری‌ها تاثیر می‌گذارند اما این مجموعه قیمت را به صورتی برای شما تعیین می‌کند که به راحتی و با خیال راحت می‌توانید آنها را به فروش برسانید. شما پیش از فروش محصولات خود به این مجموعه می‌توانید با آن تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی دریافت کرده و از مشاوره لازم برخوردار شوید.

دکمه بازگشت به بالا